inFamous 2
#271 Napisany 26 września 2012 - 09:58
Skończyc, skończę spodziewalem sie troche wiecej. Moze jakbym grał tylko misje fabularne nie czuł bym tak tej monotonii, a tak ...
#272 Napisany 26 września 2012 - 11:10
#273 Napisany 26 września 2012 - 11:17
#274 Napisany 26 września 2012 - 11:21
aż się sam zacytuje, post z listopada 2011
I ja jestem zawiedziony kontynuacja jednego z największych pozytywnych zaskoczeń co do nowych ip tej generacji. Pierwsza część była w mojej opinii świetna, była czymś nowym, miała fajną historię, ciekawe miasto, aż chciało sie grać dalej by zobaczyć co nowego się wydarzy, parę misji zapadało w pamięć,a rozpierducha jaka im towarzyszyła była epicka.
Infamous 2 zaczyna się bardzo dobrze, wygląda zdecydowanie lepiej od jedynki. Jednak po pierwszym wow, gra zaczyna nużyć, misje się powtarzają, absolutnie żadna nie wywarła mnie jakiegoś wielkiego wrażenia, w żadnej nie byłem zmuszony to zrobienie mega demolki jak to często bywało w 1. Nie wiem, albo mi pamięć szwankuję, albo skala pojedynków w 2 jest zdecydowanie mniejsza.
Najgorsza jest jednak monotonia, każda misja jest podobne do poprzedniej, oryginalnych pomysłów jest tyle co kot napłakał. Już po odblokowaniu drugiej części wyspy czułem lekkie znużenie, przy trzeciej części chciałem tylko jak najszybciej zobaczyć zakończenie.
No ale ostatnie 15 min to już poziom baaardzo wysoki, finał jest bardzo epicki i efektowny ( wybrałem dobre zakończenie).
Jakbym miał wystawiać ocenę to bym dał coś w przedziale 7-8. Dobra gierka, której zabrakło czasu na doszlifowanie.
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 26 września 2012 - 11:23
#275 Napisany 26 września 2012 - 11:40
#276 Napisany 26 września 2012 - 11:45
#277 Napisany 26 września 2012 - 22:01
Szczudel, końcówka jest mocna
#278 Napisany 27 września 2012 - 00:30
Debeef mamy podobne gusta... ja właśnie gram w Darksiders i nudą zawiewa..
#279 Napisany 27 września 2012 - 07:29
Dla mnie DS i IF2 to podobne gry jeli chodzi o poziom nudy: w obu jest dobrze ale w pwnym momencie robi si ejuz praktycznie to samo na inne sposoby [niby o kazdej grze tak mozna powiedziec]. Obie to dlamnie 8/10. Ale jak ktoś lubi Sandboxy [a ja do takich osób nie naleze] to inFamous2 moze sie podobac. Z prawdziwych sandboxów to pasowało mi tylko RDR - klimat mnie doszczetnie owładną.
#280 Napisany 27 września 2012 - 16:55
Z nikim innym nie mam tak podobnych gier na rozkładzie, więc jest jak piszeszDebeef mamy podobne gusta... ja właśnie gram w Darksiders i nudą zawiewa..
Szczudel: nie lubię sandboxów seria Infamous jest jedyną tego typu którą skonczyłem
#281 Napisany 27 września 2012 - 19:00
#282 Napisany 27 września 2012 - 22:49
#283 Napisany 28 września 2012 - 07:09
Coś czuje, że moja opinia zadziała odwrotnie
#284 Napisany 28 września 2012 - 08:32
#285 Napisany 28 września 2012 - 08:57
#286 Napisany 28 września 2012 - 09:01
#287 Napisany 28 września 2012 - 09:06
#288 Napisany 28 września 2012 - 09:11
Ja dzieki P+ mam podobny porblem - ale zauwazylem ze to juz sie dzieje przy 3 grach. Konczysz jakas i masz 3 "do ogrania" - co z tego ze mozesz miec ochote na inna - "pasuje" ograc to co sie ma. Np z takim podejsciem przeszedlem Vanquish. Skończyłem AC2 i trzeba było coś z półki ograc - a to ze miałem ochote na Castlevanie zeszlo na dalszy plan [musiałbym ja kupić] - i zagrałem w Vanquisha.Klimat zawsze był dla mnie najważniejszy...ale gier na półce mam pełno, coraz więcej jest nawet nieodfoliowanych...
#289 Napisany 28 września 2012 - 09:17
Jakbym moją żone słyszałto przestań je kupować, a skończ co masz. myślałem, że jak się ma rodzinę, to wydatki się jakoś racjonalizuje... pewnie kupujesz giereczki za 200, a jak juz zaczynasz je ogrywać, to na allegro chodzą za 100
#290 Napisany 28 września 2012 - 09:23
#291 Napisany 28 września 2012 - 09:26
#292 Napisany 28 września 2012 - 09:35
#293 Napisany 29 września 2012 - 09:15
Niestety nie sama końcówka człowiek żyje. Mogliby odpuścic 2 wyspe i skrócic gre -byłaby wtedy wystarczająco zróżnicowana i bardziej emocjonująca. Ale mimo to i tak grało się fajnie.
Oczywiście musialo się skończyć w ostatnio szalenie popularny sposób - boss końcowy, 1 minuta outro [zakońćzenie] i do widzenia.
Jak mnie to denerwuje - gdzie te półgodzinne outra, sycace - pozostawiajace wrażenie epickości na długo po wyłaczeniu konsoli......no gdzie?? Story telling jest moze troche lepszy teraz w grach akcji ale jesli chodzi o zakonczenia to ssie na całej lini i zachodni producenci nie za bardzo potrafią nalezycie zakonczyc przygode.
#294 Napisany 29 września 2012 - 09:17
#295 Napisany 29 września 2012 - 12:43
#296 Napisany 29 września 2012 - 16:11
Chociaż trzeba powiedzieć, że rozrzut między zakończeniami jest ogromny, jestem ciekaw jak to zmontują w 3 części.