Skocz do zawartości

Zdjęcie

Motorstorm: Apocalypse


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
183 odpowiedzi na ten temat

#31 olfeusz Napisany 16 czerwca 2010 - 11:03

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:

Pojawił się trailer, mimo że go na konfie nie było:
http://www.ps3site.p...ie-wiele/47585/


Ciekawe co im szkodziło pokazać to na konferencji, luzie by tylko mnie narzekali.

Zapowiada się stary dobry MS tyle, że w innym otoczeniu.
  • 0

#32 Texz Napisany 17 czerwca 2010 - 22:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
http://www.gamersyde...y-16068_en.html

Ruszające się obrazki z gierkograju (wideo z gameplay'a)

To wygląda o wiele lepiej niż przypuszczałem. Osadzenie tej gry w przeżywającym cięższe chwile San Francisco było strzałem w dziesiątkę!
  • 0

#33 ACZ Napisany 17 czerwca 2010 - 22:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Dla mnie też gra prezentuje się kozacko. Jakoś designersko wszystko ładnie dopasowali.
  • 0

#34 pawel_k Napisany 17 czerwca 2010 - 22:38

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:
a dla mnie jak na razie rozczarowanie E3. po tym co pokazali to gra za bardzo odstaje od klimatu serii, i to wcale nie chodzi o to że jedziemy przez miasto... do tego ten nieszczęsny carmagedonowy element z rozjeżdżaniem ludzi - bleeeee

mimo wszystko wierzę że coś jednak jeszcze pokażą co mnie przekona do tytułu...
  • 0

#35 Spuczan Napisany 17 czerwca 2010 - 22:53

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

http://www.gamersyde.com/stream_motorstorm_apocalypse_e3_gameplay-16068_en.html

Przejeżdżanie ludzi to nieporozumienie. Kataklizm prezentuje się przekozacko ale mogliby jeszcze dodać zniszczenia jak w Burnout'cie.
  • 0

#36 pawel_k Napisany 17 czerwca 2010 - 22:55

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:
o zniszczenia myślę że nie ma co się martwić - już w MS: PR były na super poziomie więc nie sądzę że tutaj będzie gorzej...
  • 0

#37 ACZ Napisany 18 czerwca 2010 - 00:06

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Już na tym etapie prac wygląda to wszystko nad wyraz apetycznie. Chciałoby się aż wziąć pada i już teraz pojeździć.
  • 0

#38 Texz Napisany 18 czerwca 2010 - 06:47

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Przejeżdżanie ludzi to nieporozumienie.


Na tym etapie produkcji jeszcze nie możemy liczyć na takie smaczki jak odlatujące członki, czy bryzgająca krew.

Cierpliwości.
  • 0

#39 Nyjacz Napisany 18 czerwca 2010 - 07:30

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Jest genialnie, świat się wali, ludzie uciekają, fajny klimat! Zastanawia mnie przycisk kwadratu, czyżby twórcy inspirowali się grą Split/Second?
  • 0

#40 Nexus Napisany 18 czerwca 2010 - 09:54

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Miasto to już o krok za daleko jeśli chodzi o spójność serii. Sytuację ratuje imho fakt, że to nadal klimaty futurystyczne, madmaxowate, wiecie o co chodzi. Jest nawet lepiej, mamy go nawet jeszcze zdecydowanie więcej.

Ten filmik mnie trochę uspokoił choć nieco żalu za offroadem pozostał. Jeszcze niech tylko pokażą filmiki z jazdy w kamerą znad maski, bo jeśliby to zabrali... tfu, wypluwam ostatnie słowa. <_<
  • 0

#41 Spuczan Napisany 18 czerwca 2010 - 17:41

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Na tym etapie produkcji jeszcze nie możemy liczyć na takie smaczki jak odlatujące członki, czy bryzgająca krew.
Cierpliwości.

Nie to miałem na myśli. Moim zdanie "to" nie powinno mieć miejsca. Carmageddon i TM mają to w menu a MS nie.
  • 0

#42 Texz Napisany 18 czerwca 2010 - 17:43

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Nie to miałem na myśli. Moim zdanie "to" nie powinno mieć miejsca. Carmageddon i TM mają to w menu a MS nie.


Wiem, specjalnie tak napisałem.
  • 0

#43 olfeusz Napisany 19 czerwca 2010 - 11:35

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Mimo wszystko sądzę, że nie będzie tych ludzi aż tak wiele. Zresztą w MS:PR też można spotkać ludzi i ich rozjeżdżać.
  • 0

#44 ACZ Napisany 19 czerwca 2010 - 11:54

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Obok NFS: Hot Pursuit to najlepsze, nowe wyścigi zapowiedziane na E3.
  • 0

#45 pawel_k Napisany 19 czerwca 2010 - 15:06

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:

Mimo wszystko sądzę, że nie będzie tych ludzi aż tak wiele. Zresztą w MS:PR też można spotkać ludzi i ich rozjeżdżać.

co innego pojedyncza osoba stojąca obok swojego pojazdu po tym jak ten się zepsuł, a co innego grupy ludzi na trasie przejazdu wpadający pod koła niczym w Carmageddon
  • 0

#46 Sotaku Napisany 19 czerwca 2010 - 15:27

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Jakoś ta trzecia część nie podchodzi mi klimatem na razie, wolę wyspę i dużo kolorków, no ale to na razie trailer...zobaczymy co będzie dalej...
  • 0

#47 Texz Napisany 19 czerwca 2010 - 16:59

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

co innego pojedyncza osoba stojąca obok swojego pojazdu po tym jak ten się zepsuł, a co innego grupy ludzi na trasie przejazdu wpadający pod koła niczym w Carmageddon

Ja tam nie widzę różnicy. Z resztą to byłoby zbyt różowe jechać na pałę przez niszczone trzęsieniem ziemi miasto i nie spotykać uciekających przed kataklizmem mieszkańców.
Dodany obrazek

  • 0

#48 ACZ Napisany 19 czerwca 2010 - 20:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
5-minutowa pogadanka z IGN z twórcami. Sporo gameplayu:
http://www.ps3site.p...ocalypse/47880/
  • 0

#49 Gość_sushi_* Napisany 19 czerwca 2010 - 21:21

Gość_sushi_*
  • Goście

co innego pojedyncza osoba stojąca obok swojego pojazdu po tym jak ten się zepsuł, a co innego grupy ludzi na trasie przejazdu wpadający pod koła niczym w Carmageddon


No tak, bo w trakcie apokalipsy widzisz pojedyncze osoby stojące obok swojego pojazdu po tym jak ten się zepsuł :)
  • 0

#50 Spuczan Napisany 19 czerwca 2010 - 22:00

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Ja tam nie widzę różnicy. Z resztą to byłoby zbyt różowe jechać na pałę przez niszczone trzęsieniem ziemi miasto i nie spotykać uciekających przed kataklizmem mieszkańców.

Ja tam nie kierowałbym się logiką jeżeli chodzi o MS. Nie szukaj na siłę tłumaczenia dla występowania ludzi.
  • 0

#51 pawel_k Napisany 19 czerwca 2010 - 22:01

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:

No tak, bo w trakcie apokalipsy widzisz pojedyncze osoby stojące obok swojego pojazdu po tym jak ten się zepsuł :)

no tak, w końcu miasto jest opuszczone przez kataklizm który je nawiedził - i dlatego motorstormowicze postanowili tam urządzić swój festiwal. słowa twórców...
  • 0

#52 Gość_sushi_* Napisany 19 czerwca 2010 - 22:08

Gość_sushi_*
  • Goście

no tak, w końcu miasto jest opuszczone przez kataklizm który je nawiedził - i dlatego motorstormowicze postanowili tam urządzić swój festiwal. słowa twórców...


nie nie, to co pokazywali na E3 to dopiero początek, "lekkie" trzęsienia ziemi, stąd miasto nie jest jeszcze opuszczone. ewakuacja została przeprowadzona, ale zawsze znajdzie się grupka ludzi, którym się nie udało.
  • 0

#53 pawel_k Napisany 19 czerwca 2010 - 22:09

pawel_k

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 446 Postów:
w takim razie to nie Motorstorm dla mnie...
  • 0

#54 Gość_sushi_* Napisany 19 czerwca 2010 - 22:12

Gość_sushi_*
  • Goście
trudno... ja tam dalej widzę i motor i storm, więc dla mnie to dalej Motorstorm :)a że paru ludziów się przetrąci po drodze - who cares :D

dla ciekawskich -
  • 0

#55 ACZ Napisany 20 czerwca 2010 - 00:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Sushi, już to wklejałem.
  • 0

#56 Danteusz Napisany 20 czerwca 2010 - 06:35

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Gameplay wygląda kapitalnie, aż się chce chwycić za pada. 
  • 0

#57 Texz Napisany 20 czerwca 2010 - 10:08

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
W tym gameplayu na końcu gra się zawiesza?
  • 0

#58 Gość_sushi_* Napisany 20 czerwca 2010 - 11:04

Gość_sushi_*
  • Goście

W tym gameplayu na końcu gra się zawiesza?


yup :)
  • 0

#59 Nyjacz Napisany 20 czerwca 2010 - 11:10

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Wielkie mi halo. Nigdy Wam się gra nie zawiesiła?
  • 0

#60 Spuczan Napisany 25 czerwca 2010 - 19:17

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

On mówi o helikopterach! (1.37)
  • 0