Motorstorm: Apocalypse
#61 Napisany 20 sierpnia 2010 - 14:32
Jak dla mnie rewelacja, znacznie ciekawsze od Split/Second
#62 Napisany 20 sierpnia 2010 - 14:46
Reszta majstersztyk. Jedno okrążenie zapoznawcze, drugie podczas erupcji i przemieszaniu się płyt tektonicznych.
Lepszy kierowca i w ogóle inna klasa pojazdu.
#63 Napisany 20 sierpnia 2010 - 19:35
#64 Napisany 20 sierpnia 2010 - 20:14
#65 Napisany 20 sierpnia 2010 - 22:11
#66 Napisany 20 sierpnia 2010 - 22:37
Co tu robią gładkie płaskie odcinki jakiejś szosy, z domkami po bokach, ja się pytam! Nijak się to ma do Motorstorma.
Gra będzie najpewniej jedną z najlepszych zręcznościowych ścigałek ale coraz mniej tu widzę geniuszu 'jedynki' a coraz bardziej to wszystko podobne do masy innych gier tego typu. Specyfika serii rozpływa się z każdą kolejną częścią.
Bardzo bym się chciał mylić.
#67 Gość_Carbon_* Napisany 20 sierpnia 2010 - 23:33
#68 Napisany 21 sierpnia 2010 - 09:40
#69 Gość_Zero_* Napisany 21 sierpnia 2010 - 09:53
#70 Napisany 21 sierpnia 2010 - 10:00
#71 Napisany 21 sierpnia 2010 - 10:15
#72 Napisany 21 sierpnia 2010 - 12:12
Oj nie, wcale i ani trochę Przynajmniej mi MotorStorm kojarzył się z dwiema rzeczami: offroad + różne klasy pojazdów naraz.Ale przecież nic się nie zmieniło oprócz otoczenia. Model jazdy jest jaki był, muzyka pewnie podobna będzie... Offroad to NIE znak rozpoznawczy MotorStorma.
Ale spoko, nie stękam, ze szykuje się szrot. Bo gra ma megapotencjał, walące się budynki już teraz robią wrażenie, soundtrack pewnie będzie fajny, a model jazdy w poprzednich cześciach był maksymalnie sycący i nie widze powodów, żeby tu miało być inaczej. Ot, wolałem stare settingi i tyle.
Zastanawia mnie tylko jedno: po CHOLERĘ wrzucać przechodniów, którzy tylko biegną, a nasz pojazd się od nich odbija?! Jestem prawie pewny, że takie coś widziałem na jednym z filmików.
#73 Napisany 21 sierpnia 2010 - 12:19
#74 Napisany 21 sierpnia 2010 - 13:14
#75 Napisany 21 sierpnia 2010 - 14:18
#76 Napisany 21 sierpnia 2010 - 14:24
#77 Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:33
Ja nie narzekam na ZMIANĘ settingu, ale na TEN setting. Wolałbym zimowyAle powiedzcie szczerze, chcielibyście mission-pack z nowymi trasami w tych samych settingach? Przecież powinniśmy się cieszyć że developerzy mają nowe pomysły. Tyle jest narzekania na brak innowacji w grach, a jak MS:A wprowadza zmiany to od razu pojawia się narzekanie.
#78 Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:40
#79 Gość_Zero_* Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:44
#80 Napisany 21 sierpnia 2010 - 17:07
#81 Napisany 21 sierpnia 2010 - 20:19
#82 Napisany 21 sierpnia 2010 - 21:18
MS ma to do siebie, że powinno się dążyć do jak najmniejszej ilości kraks.
No co ty, a ja myślałem, że w wyścigach chodzi o rozbijanie się o otoczenie
#83 Napisany 22 sierpnia 2010 - 10:17
W Burnoucie chodzi o to żeby załatwić jak najwięcej rywali, za to w MS najlepiej unikać jakichkolwiek kontaktów z przeciwnikamiNo co ty, a ja myślałem, że w wyścigach chodzi o rozbijanie się o otoczenie
#84 Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:17
#85 Napisany 25 sierpnia 2010 - 08:49
Dojechać!Gra ma wylądować w lutym.
http://www.ps3site.p...-w-lutym/51538/
#86 Napisany 15 grudnia 2010 - 23:26
http://www.ps3site.p...torstorm/59540/
#87 Napisany 15 grudnia 2010 - 23:32
#88 Napisany 30 grudnia 2010 - 13:18
#89 Napisany 30 grudnia 2010 - 15:02
#90 Napisany 30 grudnia 2010 - 20:37
Yeeey, fajna. Szczególnie, że to gra wyścigowa i na okładce głównym przyciągingiem nie jest samochód.Europejska okładka.