Skocz do zawartości

Zdjęcie

Motorstorm: Apocalypse


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
183 odpowiedzi na ten temat

#61 Danteusz Napisany 20 sierpnia 2010 - 14:32

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Gejplej

Jak dla mnie rewelacja, znacznie ciekawsze od Split/Second
  • 0

#62 Texz Napisany 20 sierpnia 2010 - 14:46

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Trawa, drzewa, ogólnie flora do poprawki. Strasznie słabo, zwłaszcza jeżeli pamięta się co się działo w Pacific Rift.
Reszta majstersztyk. Jedno okrążenie zapoznawcze, drugie podczas erupcji i przemieszaniu się płyt tektonicznych.



Lepszy kierowca i w ogóle inna klasa pojazdu.
  • 0

#63 Kradziej Napisany 20 sierpnia 2010 - 19:35

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Kurde, zupełnie nie spodziewałem się, że seria pójdzie w tym kierunku... wszystko fajnie, tylko mi bardzo odpowiada klimat pierwszej i drugiej części, a najbardziej - Arctic Edge'a. I marzy mi się, żeby MS4 przybrał zimową otoczkę swojego przenośnego brata.
  • 0

#64 Sotaku Napisany 20 sierpnia 2010 - 20:14

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:
Też bardziej odpowiada mi klimat jedynki i dwójki, w Arctica grałem tylko demko, ale miło je wspominam jednak apocalypse nie za bardzo mi pasi
  • 0

#65 BeSOS Napisany 20 sierpnia 2010 - 22:11

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wygląda to bardzo źle.
  • 0

#66 Nexus Napisany 20 sierpnia 2010 - 22:37

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Klimat/ muza/ lokacje/ model jazdy pierwszej części - genialne. Dwójka, mimo lepszej raczej oprawy, już tak trochę mniej dawała radę w tych motywach. Tutaj chyba będzie jeszcze gorzej.

Co tu robią gładkie płaskie odcinki jakiejś szosy, z domkami po bokach, ja się pytam! Nijak się to ma do Motorstorma. :blink:

Gra będzie najpewniej jedną z najlepszych zręcznościowych ścigałek ale coraz mniej tu widzę geniuszu 'jedynki' a coraz bardziej to wszystko podobne do masy innych gier tego typu. Specyfika serii rozpływa się z każdą kolejną częścią.

Bardzo bym się chciał mylić. <_<
  • 0

#67 Gość_Carbon_* Napisany 20 sierpnia 2010 - 23:33

Gość_Carbon_*
  • Goście
Minąłem się z poprzednimi częściami i może dlatego coraz bardziej ta mi się podoba. Przeproszę się z Sony i znowu kupię slimkę ^_^
  • 0

#68 Nyjacz Napisany 21 sierpnia 2010 - 09:40

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:
To ma nijak się do MotorStorma? No offence, każda część oferuje inny setting. Mamy więc grę i o zimie, i o wyspie, o błocie nawet jest. A teraz będzie o rozwalonym mieście. I git, takie coś mi odpowiada. Zgodzę się tylko z Kradziejem, że chętnie śnieg ujrzałbym w MS4, ale raczej to taki ekskluzyw na PSP.
  • 0

#69 Gość_Zero_* Napisany 21 sierpnia 2010 - 09:53

Gość_Zero_*
  • Goście
w chwili obecnej wygląda to jak ubogi Burnout z walącym się otoczeniem - niefajnie
  • 0

#70 Nyjacz Napisany 21 sierpnia 2010 - 10:00

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:
Ale przecież nic się nie zmieniło oprócz otoczenia. Model jazdy jest jaki był, muzyka pewnie podobna będzie... Offroad to NIE znak rozpoznawczy MotorStorma.
  • 0

#71 Texz Napisany 21 sierpnia 2010 - 10:15

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Wygląda jak Motorstorm w mieście. Nie wiem co ta gra ma Burnouta, ale MS już dawno wypracował sobie offroadowy styl, który jest znakiem rozpoznawczym serii. Jeżeli w opinii fanów trójka może być najlepszą częścią już na podstawie footage z 70%, a dużo na to wskazuje bo ja też tak sądzę, to pełna wersja nas zgniecie. Tak niewiele dotychczas widzięliśmy, dwie trasy w jednym trybie, a już jeat nietuzinkowo.
  • 0

#72 Kradziej Napisany 21 sierpnia 2010 - 12:12

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Ale przecież nic się nie zmieniło oprócz otoczenia. Model jazdy jest jaki był, muzyka pewnie podobna będzie... Offroad to NIE znak rozpoznawczy MotorStorma.

Oj nie, wcale i ani trochę ;) Przynajmniej mi MotorStorm kojarzył się z dwiema rzeczami: offroad + różne klasy pojazdów naraz.
Ale spoko, nie stękam, ze szykuje się szrot. Bo gra ma megapotencjał, walące się budynki już teraz robią wrażenie, soundtrack pewnie będzie fajny, a model jazdy w poprzednich cześciach był maksymalnie sycący i nie widze powodów, żeby tu miało być inaczej. Ot, wolałem stare settingi i tyle.
Zastanawia mnie tylko jedno: po CHOLERĘ wrzucać przechodniów, którzy tylko biegną, a nasz pojazd się od nich odbija?! Jestem prawie pewny, że takie coś widziałem na jednym z filmików.
  • 0

#73 Sotaku Napisany 21 sierpnia 2010 - 12:19

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:
mam takie same skojarzenia jak Kradziej odnośnie serii
  • 0

#74 Danteusz Napisany 21 sierpnia 2010 - 13:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Ale powiedzcie szczerze, chcielibyście mission-pack z nowymi trasami w tych samych settingach? Przecież powinniśmy się cieszyć że developerzy mają nowe pomysły. Tyle jest narzekania na brak innowacji w grach, a jak MS:A wprowadza zmiany to od razu pojawia się narzekanie.
  • 0

#75 BeSOS Napisany 21 sierpnia 2010 - 14:18

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Boo hoo Dante, nie chodzi o to, ze narzekamy na setting, bo to akurat dobry krok zmienić otoczenie. Nie wyobrażam sobie trzech części w błocie. Oprawa ssie poprostu, kraksy są anemiczne... kiedy to w ogóle wychodzi?
  • 0

#76 Danteusz Napisany 21 sierpnia 2010 - 14:24

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Jedyn, wszyscy poza Tobą narzekają na setting a nie oprawę. Kraksy i oprawa mniej więcej są takie jak w poprzednich częściach. Premiera na początku 2011
  • 0

#77 Kradziej Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:33

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Ale powiedzcie szczerze, chcielibyście mission-pack z nowymi trasami w tych samych settingach? Przecież powinniśmy się cieszyć że developerzy mają nowe pomysły. Tyle jest narzekania na brak innowacji w grach, a jak MS:A wprowadza zmiany to od razu pojawia się narzekanie.

Ja nie narzekam na ZMIANĘ settingu, ale na TEN setting. Wolałbym zimowy :)
  • 0

#78 Danteusz Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:40

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Już był, więc odpada :P
  • 0

#79 Gość_Zero_* Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:44

Gość_Zero_*
  • Goście
przejażdżka wokół obrońców krzyża pasi ?
  • 0

#80 BeSOS Napisany 21 sierpnia 2010 - 17:07

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
OLO. Dla mnie setting jest ok, tego jeszcze (o ile mnie pamięć nie myli) w wyścigach nie było. Mnie odrzucił MS2 własnie przez fizykę, słabe kraksy, które spokojnie mogłyby być wykasowane z gry, takie sobie trasy i oprawę poniżej oczekiwań. Obstawiam, ze w MS3 wszystko to zostanie stąd mój sceptycyzm.
  • 0

#81 Texz Napisany 21 sierpnia 2010 - 20:19

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
MS ma to do siebie, że powinno się dążyć do jak najmniejszej ilości kraks. Choć patrząc na skalę wypadków jest pierwszoligowo. A co najlepsze MS w chwili obecnej nie ma konkurencji, ani odpowiednika na konurencyjnych konsolach.
  • 0

#82 BeSOS Napisany 21 sierpnia 2010 - 21:18

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

MS ma to do siebie, że powinno się dążyć do jak najmniejszej ilości kraks.


No co ty, a ja myślałem, że w wyścigach chodzi o rozbijanie się o otoczenie :klaszcze:
  • 0

#83 Danteusz Napisany 22 sierpnia 2010 - 10:17

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:

No co ty, a ja myślałem, że w wyścigach chodzi o rozbijanie się o otoczenie :klaszcze:

W Burnoucie chodzi o to żeby załatwić jak najwięcej rywali, za to w MS najlepiej unikać jakichkolwiek kontaktów z przeciwnikami
  • 0

#84 ACZ Napisany 22 sierpnia 2010 - 18:17

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Gra ma wylądować w lutym.
http://www.ps3site.p...-w-lutym/51538/
  • 0

#85 Nyjacz Napisany 25 sierpnia 2010 - 08:49

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Gra ma wylądować w lutym.
http://www.ps3site.p...-w-lutym/51538/

Dojechać!
  • 0

#86 ACZ Napisany 15 grudnia 2010 - 23:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Trailer i prezentacja miejscówki Skyline - trasy na zapadających się wieżowcach:
http://www.ps3site.p...torstorm/59540/
  • 0

#87 keogh Napisany 15 grudnia 2010 - 23:32

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:
kolejna strait trasa
  • 0

#88 ACZ Napisany 30 grudnia 2010 - 13:18

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Europejska okładka.
Dodany obrazek
  • 0

#89 keogh Napisany 30 grudnia 2010 - 15:02

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:
fajna
  • 0

#90 Nyjacz Napisany 30 grudnia 2010 - 20:37

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Europejska okładka.
Dodany obrazek

Yeeey, fajna. Szczególnie, że to gra wyścigowa i na okładce głównym przyciągingiem nie jest samochód.
  • 0