Skocz do zawartości

Zdjęcie

Need For Speed: Hot Pursuit

Criterion Games EA PS3 X360 Wii iOS AND

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
820 odpowiedzi na ten temat

#31 xell Napisany 15 czerwca 2010 - 11:22

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Ryan, przecież pościgi policyjne to nie jest coś, co wprowadziło Most Wanted, OLO. Przecież to co pokazali wygląda jak HP2 z podrasowaną grafą, o co przecież wszystkim chodziło. Modelu jazdy nie oceniam, bo ciężko mi to robić na podstawie filmików.

I tak, otoczka w przypadku NFS ma znaczenie, jak są durne filmiki i brzydkie miasto to to dla mnie nie jest NFS, które ogrywałem przez kilka lat.
  • 0

#32 Ryan Napisany 15 czerwca 2010 - 11:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Ryan, przecież pościgi policyjne to nie jest coś, co wprowadziło Most Wanted, OLO.

A gdzie ja napisałem, że wprowadzono coś w MW? O_o Zaraz się dowiem, że mam troje oczu.
  • 0

#33 xell Napisany 15 czerwca 2010 - 11:39

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

A gdzie ja napisałem, że wprowadzono coś w MW? O_o Zaraz się dowiem, że mam troje oczu.

Po prostu twierdzenie, że ta gra to MW2, podczas gdy to jest Hot Pursuit pod każdym względemjest dla mnie zabawne. Jasne, MW miało dużo elementów z poprzednich NFS, również tych przed Undergroundowych, ale na tej zasadzie to można i stwierdzić, że to Underground 3.

Z innej beczki - jak rozumiem, 60 klatek zostało potwierdzone?
  • 0

#34 Texz Napisany 15 czerwca 2010 - 11:58

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ryan, przestań się kompromitować i wmawiać ludziom coś innego niż twierdzą ci, którzy siedzą w tej serii praktycznie od pierwszej części :lol:
  • 0

#35 ACZ Napisany 15 czerwca 2010 - 12:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
Ja widzialem tylko ten trailer renderowany. Gdzie jest trailer z gameplayu? Zapodajcie.
  • 0

#36 olfeusz Napisany 15 czerwca 2010 - 12:43

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Co prawda moja pierwsza styczność z serią to Porsche, ale jak dla mnie korzenie i największy miód tej serii to Hot Pursuit 2. W sumie trochę dziwne, że dają tą samą nazwę, ale nieważne bo w końcu dostanę prawdziwego NFSa, jeśli będzie tak jak się spodziewam to raczej na pewno kupuję. Tylko poproszę o widok ze środka.
  • 0

#37 Texz Napisany 15 czerwca 2010 - 12:53

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Ja widzialem tylko ten trailer renderowany. Gdzie jest trailer z gameplayu? Zapodajcie.



  • 0

#38 Blizzard Beast Napisany 15 czerwca 2010 - 12:55

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

No błagam Was, co za różnica jaki wózek nas ściga i czy są animacje z d*pami czy ich nie ma? Mechanicznie to jest MW - jedziesz omijając blokady. Tyle. I żeby było jasne - super sprawa. Ale to, że możemy się przesiąść do wozu policyjnego i pościgać nie robi z tego zupełnie innej gry. Dla mnie to jest MW2 z multi. Istnienie tuningu lub jego brak jak i obecność FMV lub brak tegoż są kompletnie bez znaczenia.


Misiu złociutki, bzdury gadasz. Pościg, który jest wariacją na temat wyścigu (jaak w Hot pursuit) nie jest pościgiem - wariacją na temat ganiania się po mieście (Most wanted). Mechanika jest drastycznie inna.

I jeszcze a propos porównania:

Fury: NFSHP2: supercars; NFS:MW: tuners; NFSCriterion: supercars.
Trasy: NFSHP2: zamknięte; NFS:MW: otwarte; NFSCriterion: zamknięte.
Idea pościgu: NFSHP2: wyścig; NFS:MW: nabijanie punktów; NFSCriterion: wyścig.
Zabawa w policjanta: NFSHP2: tak; NFS:MW: nie; NFSCriterion: tak.
Zgadnijmy dlaczego wszyscy piszą, że gra jest podobna do NFS:HP2, a nie MW. :)


  • 0

#39 ACZ Napisany 15 czerwca 2010 - 12:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
Zajebiścis się prezentuje i niej est wcale podobny do MW. Przede wszystkim widać, że to Hot Pursuit, bo jest kolorowy. MW był szaro bury, w kolorach jesiennych i cała akcja działa się w otwartym mieście (nie liczę tych małych fragmentów z drzewami). Tu widać, że będą ładniutkie, zamknięte trasy na bezdrożach. :^^:
  • 0

#40 Ryan Napisany 15 czerwca 2010 - 13:01

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Ryan, przestań się kompromitować i wmawiać ludziom coś innego niż twierdzą ci, którzy siedzą w tej serii praktycznie od pierwszej części :lol:

Och, straszne. Zabolałoby mnie, gdybym nie grał w NFSy 1-3. A grałem. Cieszę się też, że zamiast dyskutować na temat tego o czym piszę, postanowiłeś pisać o mnie. Miodzio. :^^:

@Cz: co do kolorystyki to się oczywiście zgadzam. MW był strasznie jesienny. Ja się pytam o gameplay. I wciąż się nie dowiedziałem niczego poza tym, że jestem głupi i się nie znam.

@Bliz: MW miało i zaknięte i otwarte trasy. Nie czaję też co za różnica czy się ścigasz z wozem policyjnym czy innym ziomkiem. Dla mnie nie ma żdanej różnicy. Fury - jasne, mnie to akurat bzik, ale dla masy ludzi to pewnie ma kolosalne znaczenie.
  • 0

#41 Texz Napisany 15 czerwca 2010 - 13:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Zajebiścis się prezentuje i niej est wcale podobny do MW. Przede wszystkim widać, że to Hot Pursuit, bo jest kolorowy. MW był szaro bury, w kolorach jesiennych i cała akcja działa się w otwartym mieście (nie liczę tych małych fragmentów z drzewami). Tu widać, że będą ładniutkie, zamknięte trasy na bezdrożach. :^^:

MW miało ten plus, że bardzo przypominało jedną z najlepszych i najbardziej charakterystycznych miejscówek w NFS3, właśnie przez złote, jesienne tereny:
  • 0

#42 Blizzard Beast Napisany 15 czerwca 2010 - 13:15

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
 

@Bliz: MW miało i zaknięte i otwarte trasy. Nie czaję też co za różnica czy się ścigasz z wozem policyjnym czy innym ziomkiem. Dla mnie nie ma żdanej różnicy. Fury - jasne, mnie to akurat bzik, ale dla masy ludzi to pewnie ma kolosalne znaczenie.


Ryan, co ty, za przeproszeniem, pitolisz. Obowiązkowe nabijanie bounty w MW odbywało się na otwartych ulicach miasta. To, że poskryptowane były początki niektórych pościgów, to inna sprawa, ale chyba nikt ich nie kontynuował, tylko kończył najszybciej jak się dało o_O


Skrypty działania suk były takie, że ściganie się po jakichkolwiek otwartych trasach było paranoją. Jeśli wg Ciebie nie ma różnicy, czy ścigasz się z kolesiem, czy z bandą sterowanych przez konsolę przeszkadzajek, to też nie mam słów. Pościgi w MW potrzebne do gameprogressu to były jakieś czterdziestominutowe przeprawy jednego błędu, nie miało to nic wspólnego z wczorajszym gameplayem. Pościgi w nowym nidzie będą wyglądały jak wyścig dwóch zamochodów z przepychanką. Pościgi w MW wyglądały jak zabawa w Geometry Wars - pierdyliard spawnujących się i lecących w ciebie bezmyślnych przeszkadzajek. Co tu w ogóle można porównywać?


  • 0

#43 Ryan Napisany 15 czerwca 2010 - 13:28

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Ryan, co ty, za przeproszeniem, pitolisz. Obowiązkowe nabijanie bounty w MW odbywało się na otwartych ulicach miasta. To, że poskryptowane były początki niektórych pościgów, to inna sprawa, ale chyba nikt ich nie kontynuował, tylko kończył najszybciej jak się dało o_O

O czym Ty do mnie mówisz? Przecież w tej grze była masa innych rzeczy, które nie były zbieraniem bounty (choć można było i na nich - czasem niestety - nabić jak się włączyła policja). Były okrążenia, dragi, jazda przez budki opłat, jazda przez fotoradary i jeszcze z tryb czy dwa (eliminacja chyba była). Rozumiem, że dla Ciebie to już nie jest część gry?

Skrypty działania suk były takie, że ściganie się po jakichkolwiek otwartych trasach było paranoją. Jeśli wg Ciebie nie ma różnicy, czy ścigasz się z kolesiem, czy z bandą sterowanych przez konsolę przeszkadzajek, to też nie mam słów. Pościgi w MW potrzebne do gameprogressu to były jakieś czterdziestominutowe przeprawy jednego błędu, nie miało to nic wspólnego z wczorajszym gameplayem. Pościgi w nowym nidzie będą wyglądały jak wyścig dwóch zamochodów z przepychanką. Pościgi w MW wyglądały jak zabawa w Geometry Wars - pierdyliard spawnujących się i lecących w ciebie bezmyślnych przeszkadzajek. Co tu w ogóle można porównywać?

Ponownie: MW nie składało się wyłącznie z nabijania bounty. Wciąż nie wiem co za różnica czy ścigasz się z ziomkiem, który nazywa się Ciasna Koszula czy z Policją. W obu wypadkach możesz natrafić na blokadę.
  • 0

#44 Blizzard Beast Napisany 15 czerwca 2010 - 13:38

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

O czym Ty do mnie mówisz? Przecież w tej grze była masa innych rzeczy, które nie były zbieraniem bounty (choć można było i na nich - czasem niestety - nabić jak się włączyła policja). Były okrążenia, dragi, jazda przez budki opłat, jazda przez fotoradary i jeszcze z tryb czy dwa (eliminacja chyba była). Rozumiem, że dla Ciebie to już nie jest część gry?


Ponownie: MW nie składało się wyłącznie z nabijania bounty. Wciąż nie wiem co za różnica czy ścigasz się z ziomkiem, który nazywa się Ciasna Koszula czy z Policją. W obu wypadkach możesz natrafić na blokadę.


Nie wiem gdzie i po co odjechałeś do tych trybów gry, bo pisałem wyłącznie o innej mechanice i progresie pościgów. W ogóle nie skupiłem się na innych trybach, bo Ty też się na nich nie skupiałeś, tylko porównwyałeś ganianie z policją tu, do ganiania z policją tam. Chyba nie zrozumiałeś mojego posta, albo ja nie zrozumiałem Twojego.


I nie wiesz, jaka jest różnica? Granie z kumplem przeciwko botom a granie przeciwko kumplowi to wg Ciebie to samo?


  • 0

#45 Ryan Napisany 15 czerwca 2010 - 13:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Nie wiem gdzie i po co odjechałeś do tych trybów gry, bo pisałem wyłącznie o innej mechanice i progresie pościgów. W ogóle nie skupiłem się na innych trybach, bo Ty też się na nich nie skupiałeś, tylko porównwyałeś ganianie z policją tu, do ganiania z policją tam. Chyba nie zrozumiałeś mojego posta, albo ja nie zrozumiałem Twojego.

Pytałem wyraźnie, kilkukrotnie, co za różnica z kim się ganiasz.

I nie wiesz, jaka jest różnica? Granie z kumplem przeciwko botom a granie przeciwko kumplowi to wg Ciebie to samo?

Nie twierdzę, że multi on- i off-line to nie jest zajefajna sprawa. :) W ogóle najbardziej mi się podobał strumień informacji o osiągnięciach znajomych.
  • 0

#46 ACZ Napisany 15 czerwca 2010 - 13:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:

pierdyliard spawnujących się i lecących w ciebie bezmyślnych przeszkadzajek.

O właśnie, to był koszmar, utrudnienie zrobione po taniości.
  • 0

#47 Ryan Napisany 15 czerwca 2010 - 15:35

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

O właśnie, to był koszmar, utrudnienie zrobione po taniości.

Po taniości to była prędkość przeciwnika dostosowana do Twojej. Zawsze.
  • 0

#48 Godot Napisany 15 czerwca 2010 - 15:37

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Trójeczka jak żywa! Przypominają mi się czasy Voodoo 2 i setki godzin z NFS 3. Podoba mi się ten trailer, ale zbyt wiele razy się na serii zawiodłem żeby się specjalnie napalac. Poczekam co z tego wyjdzie
  • 0

#49 Blizzard Beast Napisany 15 czerwca 2010 - 15:40

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Po taniości to była prędkość przeciwnika dostosowana do Twojej. Zawsze.


Yup. Bardzo fajne - po to kupiłem Murcielago, żeby mnie zdupione Caprice'y brały jak sukę na każdym zakręcie. Aha, i nie sposób zapomnieć tej pary SUVów, która zawsze zapieprzała pod prąd, a fizyka kolizji z naszym samochodem była bazowana chyba na Shinkansenie.


Sorry, ale to ssało, było tanie i totalnie niefajne. Do tej pory mi się nie dobrze robii, jak sobie te ostatnie pościgi przypomnę.


  • 0

#50 piterekd Napisany 15 czerwca 2010 - 15:48

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Wygląda na to, że to będzie pierwszy po MW nfs, który będzie warto kupić :tak:
  • 0

#51 Nexus Napisany 15 czerwca 2010 - 15:56

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Fajnie gdyby dali jeszcze raz Hawaje. W HP2 były takie trasy - prezentowały się imho najlepiej.
  • 0

#52 phsx Napisany 15 czerwca 2010 - 16:11

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Nie podobał mi się ten gameplay. Poczekam na więcej materiałów i informacji.
  • 0

#53 BeSOS Napisany 15 czerwca 2010 - 16:12

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Po czym xelloss twierdzisz, ze wygląda to pięknie, po gameplayu z konfy?? Screenach? Trailerze?
  • 0

#54 xell Napisany 15 czerwca 2010 - 16:52

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:

Po czym xelloss twierdzisz, ze wygląda to pięknie, po gameplayu z konfy?? Screenach? Trailerze?

Po konfie.
  • 0

#55 BeSOS Napisany 15 czerwca 2010 - 16:55

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tym gameplayu z drogi przez las o_O?
  • 0

#56 xell Napisany 15 czerwca 2010 - 17:14

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Nie, tym na dnie oceanu.
  • 0

#57 ACZ Napisany 21 czerwca 2010 - 21:54

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
Ponad minuta gameplayu z wersji PS3:
http://www.ps3site.p...-burnout/48036/
  • 0

#58 krak2610 Napisany 22 czerwca 2010 - 00:27

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:
wygląda to bardzo fajnie i chyba będą to pierwsze wyścigi od Burnout`a paradise w które będzie mi się chciało grać. Dirt2 mnie znudził dość szybko, a nic innego nie ruszałem.
  • 0

#59 piterekd Napisany 22 czerwca 2010 - 07:30

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Przypomina mi hot pursuit 3 czyli jest za***iście, czyli muszę go mieć!!!!!
  • 0

#60 Texz Napisany 22 czerwca 2010 - 08:45

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Zrobienie tej gry na wzór BP, które swoją drogą IMO dało radę, byłoby zabiciem serii NFS. Który to już raz? :lol:
  • 0



Inne z tagami: