Need For Speed: Hot Pursuit
#31 Napisany 15 czerwca 2010 - 11:22
I tak, otoczka w przypadku NFS ma znaczenie, jak są durne filmiki i brzydkie miasto to to dla mnie nie jest NFS, które ogrywałem przez kilka lat.
#32 Napisany 15 czerwca 2010 - 11:27
A gdzie ja napisałem, że wprowadzono coś w MW? O_o Zaraz się dowiem, że mam troje oczu.Ryan, przecież pościgi policyjne to nie jest coś, co wprowadziło Most Wanted, OLO.
#33 Napisany 15 czerwca 2010 - 11:39
Po prostu twierdzenie, że ta gra to MW2, podczas gdy to jest Hot Pursuit pod każdym względemjest dla mnie zabawne. Jasne, MW miało dużo elementów z poprzednich NFS, również tych przed Undergroundowych, ale na tej zasadzie to można i stwierdzić, że to Underground 3.A gdzie ja napisałem, że wprowadzono coś w MW? O_o Zaraz się dowiem, że mam troje oczu.
Z innej beczki - jak rozumiem, 60 klatek zostało potwierdzone?
#34 Napisany 15 czerwca 2010 - 11:58
#35 Napisany 15 czerwca 2010 - 12:38
#36 Napisany 15 czerwca 2010 - 12:43
#37 Napisany 15 czerwca 2010 - 12:53
Ja widzialem tylko ten trailer renderowany. Gdzie jest trailer z gameplayu? Zapodajcie.
#38 Napisany 15 czerwca 2010 - 12:55
No błagam Was, co za różnica jaki wózek nas ściga i czy są animacje z d*pami czy ich nie ma? Mechanicznie to jest MW - jedziesz omijając blokady. Tyle. I żeby było jasne - super sprawa. Ale to, że możemy się przesiąść do wozu policyjnego i pościgać nie robi z tego zupełnie innej gry. Dla mnie to jest MW2 z multi. Istnienie tuningu lub jego brak jak i obecność FMV lub brak tegoż są kompletnie bez znaczenia.
Misiu złociutki, bzdury gadasz. Pościg, który jest wariacją na temat wyścigu (jaak w Hot pursuit) nie jest pościgiem - wariacją na temat ganiania się po mieście (Most wanted). Mechanika jest drastycznie inna.
I jeszcze a propos porównania:
Fury: NFSHP2: supercars; NFS:MW: tuners; NFSCriterion: supercars.
Trasy: NFSHP2: zamknięte; NFS:MW: otwarte; NFSCriterion: zamknięte.
Idea pościgu: NFSHP2: wyścig; NFS:MW: nabijanie punktów; NFSCriterion: wyścig.
Zabawa w policjanta: NFSHP2: tak; NFS:MW: nie; NFSCriterion: tak.
Zgadnijmy dlaczego wszyscy piszą, że gra jest podobna do NFS:HP2, a nie MW.
#39 Napisany 15 czerwca 2010 - 12:58
#40 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:01
Och, straszne. Zabolałoby mnie, gdybym nie grał w NFSy 1-3. A grałem. Cieszę się też, że zamiast dyskutować na temat tego o czym piszę, postanowiłeś pisać o mnie. Miodzio.Ryan, przestań się kompromitować i wmawiać ludziom coś innego niż twierdzą ci, którzy siedzą w tej serii praktycznie od pierwszej części
@Cz: co do kolorystyki to się oczywiście zgadzam. MW był strasznie jesienny. Ja się pytam o gameplay. I wciąż się nie dowiedziałem niczego poza tym, że jestem głupi i się nie znam.
@Bliz: MW miało i zaknięte i otwarte trasy. Nie czaję też co za różnica czy się ścigasz z wozem policyjnym czy innym ziomkiem. Dla mnie nie ma żdanej różnicy. Fury - jasne, mnie to akurat bzik, ale dla masy ludzi to pewnie ma kolosalne znaczenie.
#41 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:11
MW miało ten plus, że bardzo przypominało jedną z najlepszych i najbardziej charakterystycznych miejscówek w NFS3, właśnie przez złote, jesienne tereny:Zajebiścis się prezentuje i niej est wcale podobny do MW. Przede wszystkim widać, że to Hot Pursuit, bo jest kolorowy. MW był szaro bury, w kolorach jesiennych i cała akcja działa się w otwartym mieście (nie liczę tych małych fragmentów z drzewami). Tu widać, że będą ładniutkie, zamknięte trasy na bezdrożach.
#42 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:15
@Bliz: MW miało i zaknięte i otwarte trasy. Nie czaję też co za różnica czy się ścigasz z wozem policyjnym czy innym ziomkiem. Dla mnie nie ma żdanej różnicy. Fury - jasne, mnie to akurat bzik, ale dla masy ludzi to pewnie ma kolosalne znaczenie.
Ryan, co ty, za przeproszeniem, pitolisz. Obowiązkowe nabijanie bounty w MW odbywało się na otwartych ulicach miasta. To, że poskryptowane były początki niektórych pościgów, to inna sprawa, ale chyba nikt ich nie kontynuował, tylko kończył najszybciej jak się dało o_O
Skrypty działania suk były takie, że ściganie się po jakichkolwiek otwartych trasach było paranoją. Jeśli wg Ciebie nie ma różnicy, czy ścigasz się z kolesiem, czy z bandą sterowanych przez konsolę przeszkadzajek, to też nie mam słów. Pościgi w MW potrzebne do gameprogressu to były jakieś czterdziestominutowe przeprawy jednego błędu, nie miało to nic wspólnego z wczorajszym gameplayem. Pościgi w nowym nidzie będą wyglądały jak wyścig dwóch zamochodów z przepychanką. Pościgi w MW wyglądały jak zabawa w Geometry Wars - pierdyliard spawnujących się i lecących w ciebie bezmyślnych przeszkadzajek. Co tu w ogóle można porównywać?
#43 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:28
O czym Ty do mnie mówisz? Przecież w tej grze była masa innych rzeczy, które nie były zbieraniem bounty (choć można było i na nich - czasem niestety - nabić jak się włączyła policja). Były okrążenia, dragi, jazda przez budki opłat, jazda przez fotoradary i jeszcze z tryb czy dwa (eliminacja chyba była). Rozumiem, że dla Ciebie to już nie jest część gry?Ryan, co ty, za przeproszeniem, pitolisz. Obowiązkowe nabijanie bounty w MW odbywało się na otwartych ulicach miasta. To, że poskryptowane były początki niektórych pościgów, to inna sprawa, ale chyba nikt ich nie kontynuował, tylko kończył najszybciej jak się dało o_O
Ponownie: MW nie składało się wyłącznie z nabijania bounty. Wciąż nie wiem co za różnica czy ścigasz się z ziomkiem, który nazywa się Ciasna Koszula czy z Policją. W obu wypadkach możesz natrafić na blokadę.Skrypty działania suk były takie, że ściganie się po jakichkolwiek otwartych trasach było paranoją. Jeśli wg Ciebie nie ma różnicy, czy ścigasz się z kolesiem, czy z bandą sterowanych przez konsolę przeszkadzajek, to też nie mam słów. Pościgi w MW potrzebne do gameprogressu to były jakieś czterdziestominutowe przeprawy jednego błędu, nie miało to nic wspólnego z wczorajszym gameplayem. Pościgi w nowym nidzie będą wyglądały jak wyścig dwóch zamochodów z przepychanką. Pościgi w MW wyglądały jak zabawa w Geometry Wars - pierdyliard spawnujących się i lecących w ciebie bezmyślnych przeszkadzajek. Co tu w ogóle można porównywać?
#44 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:38
O czym Ty do mnie mówisz? Przecież w tej grze była masa innych rzeczy, które nie były zbieraniem bounty (choć można było i na nich - czasem niestety - nabić jak się włączyła policja). Były okrążenia, dragi, jazda przez budki opłat, jazda przez fotoradary i jeszcze z tryb czy dwa (eliminacja chyba była). Rozumiem, że dla Ciebie to już nie jest część gry?
Ponownie: MW nie składało się wyłącznie z nabijania bounty. Wciąż nie wiem co za różnica czy ścigasz się z ziomkiem, który nazywa się Ciasna Koszula czy z Policją. W obu wypadkach możesz natrafić na blokadę.
Nie wiem gdzie i po co odjechałeś do tych trybów gry, bo pisałem wyłącznie o innej mechanice i progresie pościgów. W ogóle nie skupiłem się na innych trybach, bo Ty też się na nich nie skupiałeś, tylko porównwyałeś ganianie z policją tu, do ganiania z policją tam. Chyba nie zrozumiałeś mojego posta, albo ja nie zrozumiałem Twojego.
I nie wiesz, jaka jest różnica? Granie z kumplem przeciwko botom a granie przeciwko kumplowi to wg Ciebie to samo?
#45 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:47
Pytałem wyraźnie, kilkukrotnie, co za różnica z kim się ganiasz.Nie wiem gdzie i po co odjechałeś do tych trybów gry, bo pisałem wyłącznie o innej mechanice i progresie pościgów. W ogóle nie skupiłem się na innych trybach, bo Ty też się na nich nie skupiałeś, tylko porównwyałeś ganianie z policją tu, do ganiania z policją tam. Chyba nie zrozumiałeś mojego posta, albo ja nie zrozumiałem Twojego.
Nie twierdzę, że multi on- i off-line to nie jest zajefajna sprawa. W ogóle najbardziej mi się podobał strumień informacji o osiągnięciach znajomych.I nie wiesz, jaka jest różnica? Granie z kumplem przeciwko botom a granie przeciwko kumplowi to wg Ciebie to samo?
#46 Napisany 15 czerwca 2010 - 13:47
O właśnie, to był koszmar, utrudnienie zrobione po taniości.pierdyliard spawnujących się i lecących w ciebie bezmyślnych przeszkadzajek.
#47 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:35
Po taniości to była prędkość przeciwnika dostosowana do Twojej. Zawsze.O właśnie, to był koszmar, utrudnienie zrobione po taniości.
#48 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:37
#49 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:40
Po taniości to była prędkość przeciwnika dostosowana do Twojej. Zawsze.
Yup. Bardzo fajne - po to kupiłem Murcielago, żeby mnie zdupione Caprice'y brały jak sukę na każdym zakręcie. Aha, i nie sposób zapomnieć tej pary SUVów, która zawsze zapieprzała pod prąd, a fizyka kolizji z naszym samochodem była bazowana chyba na Shinkansenie.
Sorry, ale to ssało, było tanie i totalnie niefajne. Do tej pory mi się nie dobrze robii, jak sobie te ostatnie pościgi przypomnę.
#50 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:48
#51 Napisany 15 czerwca 2010 - 15:56
#52 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:11
#53 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:12
#54 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:52
Po konfie.Po czym xelloss twierdzisz, ze wygląda to pięknie, po gameplayu z konfy?? Screenach? Trailerze?
#55 Napisany 15 czerwca 2010 - 16:55
#56 Napisany 15 czerwca 2010 - 17:14
#57 Napisany 21 czerwca 2010 - 21:54
#58 Napisany 22 czerwca 2010 - 00:27
#59 Napisany 22 czerwca 2010 - 07:30
#60 Napisany 22 czerwca 2010 - 08:45
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Platformy Alternatywne →
Mobile Arena →
Ex AstrisRozpoczęte przez Tawotnica , 16 mar 2024 Hypergryph, Gryphline, AND, iOS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SaGa Emerald BeyondRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 Square Enix, Switch, PS4, PS5, PC i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Sengoku 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 11 cze 2023 Noise Factory, SNK, Hamster i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Immortals of AveumRozpoczęte przez ACZ , 14 kwi 2023 EA, Ascendant Studios, PS5, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Platformy Alternatywne →
Mobile Arena →
Persona 5: The Phantom XRozpoczęte przez Tawotnica , 17 mar 2023 Black Wings Game Studio i 5 więcej... |
|
|