Need For Speed: Hot Pursuit
#61 Napisany 22 czerwca 2010 - 10:36
#62 Napisany 22 czerwca 2010 - 15:33
Z Burnouta to ja jedynie widzę tam identyczne iskry lecące ze ścierających się aut. Widać od razu, że to robi Criterion. I widać nawet z tego filmiku, że gra będzie pomykała w 60 fps.
takedowny są jeszcze z burnouta. imo przesadzone, bo na prostej drodze koziołkuje LOL
#63 Napisany 22 czerwca 2010 - 15:35
#64 Napisany 25 czerwca 2010 - 10:43
http://www.ps3site.p...-pursuit/48228/
Jeśli nie będzie innego widoku z zewnątrz z umieszczoną wyżej kamerą to będę kręcił nosem. Criterion na tym tle jest tak posrany, że szkoda gadać. Celowo kamerę umieszczają zbyt nisko, aby gracz miał ch*jowy przegląd na trasę, utrudnianie życia graczom po taniości.
#65 Napisany 25 czerwca 2010 - 20:28
#66 Napisany 25 czerwca 2010 - 20:37
#67 Gość_Zero_* Napisany 25 czerwca 2010 - 21:38
#68 Napisany 25 czerwca 2010 - 22:44
#69 Gość_Hellmans_* Napisany 25 czerwca 2010 - 22:53
#70 Gość_Zero_* Napisany 25 czerwca 2010 - 23:22
Paradise podczas ssania przegryza niestety
#71 Napisany 25 czerwca 2010 - 23:47
#72 Napisany 26 czerwca 2010 - 10:16
#73 Napisany 26 czerwca 2010 - 10:27
#74 Napisany 26 czerwca 2010 - 10:33
#75 Napisany 26 czerwca 2010 - 12:18
#76 Napisany 26 czerwca 2010 - 12:21
*na tym filmiku od Czycha
#77 Napisany 28 czerwca 2010 - 10:07
http://www.ps3site.p...-pursuit/48352/
dopałki uciekającego:
Cloaking device - urządzenie maskujące, które sprawi że będziemy niewidoczni tymczasowo dla policji
Decoy - prawodpodobnie wystawienie "fałszywego" samochodu, imitującego kierowany przez nas pojazd
Nitrous - standardowy dopalacz
Overdrive - bardziej potężna wersja dopalacza
dopałki policji:
Spike strip - kolczatka używana przez policję w celu przebicia opon
Road block - blokada drogowa
Air support - wsparcie z powietrza (śmigłowiec zrzucający na trasę pasma kolczatek)
EMP - odwrócenie sterowania dla uciekających pojazdów
#78 Napisany 30 lipca 2010 - 10:42
SD:
HD:
#79 Napisany 30 lipca 2010 - 13:02
#80 Napisany 03 sierpnia 2010 - 22:08
#81 Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:18
#82 Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:44
#83 Napisany 07 sierpnia 2010 - 17:20
Fix it !
#84 Napisany 07 sierpnia 2010 - 18:42
#85 Napisany 19 sierpnia 2010 - 18:26
#86 Napisany 19 sierpnia 2010 - 19:02
#87 Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:31
ciekawe czy samochody znów będa miały kierowców widmo OLO. do dzisiaj nie czaje jak ten patent miał prawo przejść w Paradise
Bardzo latwo przeszedl. Przy takich kraksach, z fizycznymi kierowcami, gra dostala by rating AO/18+
#88 Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:33
W MotorStormach też są dosyć ostre kraksy kraksy i w każdym pojeździe jest panopek.
#89 Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:47
Nie wiem, czy mnie dobrze zrozumiałeś, ale uprzedzam, że w poprzednie NFSy (ałć, ałaaa!) nie grałem.A jak to wyglądało w takim NFS:HP2 na PS2? Zależało to od naszej stawki w wyścigu - zawsze zwalniałem żeby gość na przodzie brał na siebie ciężar pościgu. Z resztą funkcjonuje to od czasu pierwszych NFS, a głównie od genialnej trójki i skoro tam to daje radę, to czemu miałoby to i teraz męczyć. No chyba, że ktoś jest nowy w temacie, w takim razie odpowiedź brzmi - nie. To część gameplaya, w którym mamy przewidzianą liczbę złapań. Nie jest to osobny feature, ale podstawa danego trybu rozgrywki. Zwykłe wyścigi i czasówki na pewno będą.
Moje wątpliwości dotyczą momentów, kiedy gra się zatrzymuje, a kamera pokazuje nam helikopter czy blokadę z adnotacją, o co biega. Ma to sens, pewnie, ale czy przy którejśtamnastej próbie zdobycia "złotka" w danym wyścigu nie stanie się zdeka upierdliwe?
#90 Gość_Hellmans_* Napisany 19 sierpnia 2010 - 21:04
Może będzie skip pod jakimś przyciskiem, albo będzie to można wyłączyć w opcjach.Nie wiem, czy mnie dobrze zrozumiałeś, ale uprzedzam, że w poprzednie NFSy (ałć, ałaaa!) nie grałem.
Moje wątpliwości dotyczą momentów, kiedy gra się zatrzymuje, a kamera pokazuje nam helikopter czy blokadę z adnotacją, o co biega. Ma to sens, pewnie, ale czy przy którejśtamnastej próbie zdobycia "złotka" w danym wyścigu nie stanie się zdeka upierdliwe?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Platformy Alternatywne →
Mobile Arena →
Ex AstrisRozpoczęte przez Tawotnica , 16 mar 2024 Hypergryph, Gryphline, AND, iOS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SaGa Emerald BeyondRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 Square Enix, Switch, PS4, PS5, PC i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Sengoku 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 11 cze 2023 Noise Factory, SNK, Hamster i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Immortals of AveumRozpoczęte przez ACZ , 14 kwi 2023 EA, Ascendant Studios, PS5, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Platformy Alternatywne →
Mobile Arena →
Persona 5: The Phantom XRozpoczęte przez Tawotnica , 17 mar 2023 Black Wings Game Studio i 5 więcej... |
|
|