Skocz do zawartości

Zdjęcie

Need For Speed: Hot Pursuit

Criterion Games EA PS3 X360 Wii iOS AND

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
820 odpowiedzi na ten temat

#61 ACZ Napisany 22 czerwca 2010 - 10:36

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
Z Burnouta to ja jedynie widzę tam identyczne iskry lecące ze ścierających się aut. Widać od razu, że to robi Criterion. I widać nawet z tego filmiku, że gra będzie pomykała w 60 fps.
  • 0

#62 piterekd Napisany 22 czerwca 2010 - 15:33

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Z Burnouta to ja jedynie widzę tam identyczne iskry lecące ze ścierających się aut. Widać od razu, że to robi Criterion. I widać nawet z tego filmiku, że gra będzie pomykała w 60 fps.


takedowny są jeszcze z burnouta. imo przesadzone, bo na prostej drodze koziołkuje LOL
  • 0

#63 Texz Napisany 22 czerwca 2010 - 15:35

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Lepsze to niż po kolczatce znikające podwozie, lol.
  • 0

#64 ACZ Napisany 25 czerwca 2010 - 10:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
Jimmy Fallon z NBC prezentuje grę. Zasuwa wozem policyjnym.
http://www.ps3site.p...-pursuit/48228/
Jeśli nie będzie innego widoku z zewnątrz z umieszczoną wyżej kamerą to będę kręcił nosem. Criterion na tym tle jest tak posrany, że szkoda gadać. Celowo kamerę umieszczają zbyt nisko, aby gracz miał ch*jowy przegląd na trasę, utrudnianie życia graczom po taniości. <_<
  • 0

#65 BeSOS Napisany 25 czerwca 2010 - 20:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
ciekawe czy samochody znów będa miały kierowców widmo OLO. do dzisiaj nie czaje jak ten patent miał prawo przejść w Paradise :shock:
  • 0

#66 Cola Napisany 25 czerwca 2010 - 20:37

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Mi brak kierowców za kółkiem jakoś nigdy nie przeszkadzał. Aż strach pomyśleć co by taki ludek w Paradise przeżywał.
  • 0

#67 Gość_Zero_* Napisany 25 czerwca 2010 - 21:38

Gość_Zero_*
  • Goście
Ludek z Paradise wyszedł bo nie mógł zdzierżyć tego otwartego gówna :/
  • 0

#68 Cola Napisany 25 czerwca 2010 - 22:44

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Nie bluźnijDodany obrazek. Pomysł z otwartym miastem w Paradise był strzałem w dziesiątkę.
  • 0

#69 Gość_Hellmans_* Napisany 25 czerwca 2010 - 22:53

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Był strzałem w dupsko. Revenge FTW. EOT.
  • 0

#70 Gość_Zero_* Napisany 25 czerwca 2010 - 23:22

Gość_Zero_*
  • Goście
REVENGE FTW !!!!

Paradise podczas ssania przegryza niestety :/
  • 0

#71 pumba132 Napisany 25 czerwca 2010 - 23:47

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Zaczyna mi się ten NFS podobać, głównie dlatego że to (na tę chwilę) lepsza kopia MW niż Undercover. 
  • 0

#72 Blizzard Beast Napisany 26 czerwca 2010 - 10:16

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Jest ktoś, kogo MW>HP? To chyba ktoś kto nie ma jeszcze dwudziestki na karku.
  • 0

#73 Cola Napisany 26 czerwca 2010 - 10:27

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
HP>MW zdecydowanie. Najmilej wspominam Hot Pursuit 2 na PS2, to był dla mnie najlepszy NFS ever.
  • 0

#74 Texz Napisany 26 czerwca 2010 - 10:33

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
MW był świetny, zdecydowanie najlepszy NFS jaki powstał po HP2, ale w żadnym razie nie stawia go wyżej.
  • 0

#75 oranje Napisany 26 czerwca 2010 - 12:18

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
W trójkę grałem trochę, w czwórkę (która mi się bardzo podobała) już dużo i w Most wanted sporo. Jednak zamknięte trasy są zdecydowanie najlepsze.
  • 0

#76 pumba132 Napisany 26 czerwca 2010 - 12:21

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
 Ten fragment mapy* jest przecież z MW, no chyba że już przed MW gdzieś ta mapka była. 

*na tym filmiku od Czycha


  • 0

#77 ACZ Napisany 28 czerwca 2010 - 10:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
Wyciekło info o dopałkach.
http://www.ps3site.p...-pursuit/48352/

dopałki uciekającego:
Cloaking device - urządzenie maskujące, które sprawi że będziemy niewidoczni tymczasowo dla policji
Decoy - prawodpodobnie wystawienie "fałszywego" samochodu, imitującego kierowany przez nas pojazd
Nitrous - standardowy dopalacz
Overdrive - bardziej potężna wersja dopalacza

dopałki policji:
Spike strip - kolczatka używana przez policję w celu przebicia opon
Road block - blokada drogowa
Air support - wsparcie z powietrza (śmigłowiec zrzucający na trasę pasma kolczatek)
EMP - odwrócenie sterowania dla uciekających pojazdów
  • 0

#78 Ryan Napisany 30 lipca 2010 - 10:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie wiem o co chodzi, ale są dupcie. Więc jest ok. :^^:
SD:
HD:
  • 0

#79 Yoori Napisany 30 lipca 2010 - 13:02

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:
Niezłe te lachony, pani w czapce policyjnej najlepsza (tylko bez wąsów :P ) furki też spoko.
  • 0

#80 ACZ Napisany 03 sierpnia 2010 - 22:08

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
W grze znajdzie się 65 aut.
  • 0

#81 Bercik Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:18

Bercik

    Pikachu

  • Narybek
  • 77 Postów:
Ja się pytam gdzie heli zrzucające wybuchające beczki? :(
  • 0

#82 Texz Napisany 07 sierpnia 2010 - 15:44

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Teraz heli zrzucaja samootwierajace się kolczatki.
  • 0

#83 Bercik Napisany 07 sierpnia 2010 - 17:20

Bercik

    Pikachu

  • Narybek
  • 77 Postów:
Co imo ssie w porównaniu z beczkami <_<

Fix it !
  • 0

#84 Texz Napisany 07 sierpnia 2010 - 18:42

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Beczki będą w Killzone 3. BARDZO ładne beczki.
  • 0

#85 Kradziej Napisany 19 sierpnia 2010 - 18:26

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Zastanawia mnie pomysł powiadomień o blokadach/nowych ścigajacych nas jednostkach, obecny w ostatnich trailerach. Wygląda efektownie, ale czy przy tysięcznym wyścigu nie zacznie męćzyć?
  • 0

#86 Texz Napisany 19 sierpnia 2010 - 19:02

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
A jak to wyglądało w takim NFS:HP2 na PS2? Zależało to od naszej stawki w wyścigu - zawsze zwalniałem żeby gość na przodzie brał na siebie ciężar pościgu. Z resztą funkcjonuje to od czasu pierwszych NFS, a głównie od genialnej trójki i skoro tam to daje radę, to czemu miałoby to i teraz męczyć. No chyba, że ktoś jest nowy w temacie, w takim razie odpowiedź brzmi - nie. To część gameplaya, w którym mamy przewidzianą liczbę złapań. Nie jest to osobny feature, ale podstawa danego trybu rozgrywki. Zwykłe wyścigi i czasówki na pewno będą.
  • 0

#87 MonsieurWoland Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:31

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

ciekawe czy samochody znów będa miały kierowców widmo OLO. do dzisiaj nie czaje jak ten patent miał prawo przejść w Paradise :shock:


Bardzo latwo przeszedl. Przy takich kraksach, z fizycznymi kierowcami, gra dostala by rating AO/18+
  • 0

#88 ACZ Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 143 Postów:
LOL.
W MotorStormach też są dosyć ostre kraksy kraksy i w każdym pojeździe jest panopek.
  • 0

#89 Kradziej Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:47

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

A jak to wyglądało w takim NFS:HP2 na PS2? Zależało to od naszej stawki w wyścigu - zawsze zwalniałem żeby gość na przodzie brał na siebie ciężar pościgu. Z resztą funkcjonuje to od czasu pierwszych NFS, a głównie od genialnej trójki i skoro tam to daje radę, to czemu miałoby to i teraz męczyć. No chyba, że ktoś jest nowy w temacie, w takim razie odpowiedź brzmi - nie. To część gameplaya, w którym mamy przewidzianą liczbę złapań. Nie jest to osobny feature, ale podstawa danego trybu rozgrywki. Zwykłe wyścigi i czasówki na pewno będą.

Nie wiem, czy mnie dobrze zrozumiałeś, ale uprzedzam, że w poprzednie NFSy (ałć, ałaaa!) nie grałem.
Moje wątpliwości dotyczą momentów, kiedy gra się zatrzymuje, a kamera pokazuje nam helikopter czy blokadę z adnotacją, o co biega. Ma to sens, pewnie, ale czy przy którejśtamnastej próbie zdobycia "złotka" w danym wyścigu nie stanie się zdeka upierdliwe?
  • 0

#90 Gość_Hellmans_* Napisany 19 sierpnia 2010 - 21:04

Gość_Hellmans_*
  • Goście

Nie wiem, czy mnie dobrze zrozumiałeś, ale uprzedzam, że w poprzednie NFSy (ałć, ałaaa!) nie grałem.
Moje wątpliwości dotyczą momentów, kiedy gra się zatrzymuje, a kamera pokazuje nam helikopter czy blokadę z adnotacją, o co biega. Ma to sens, pewnie, ale czy przy którejśtamnastej próbie zdobycia "złotka" w danym wyścigu nie stanie się zdeka upierdliwe?

Może będzie skip pod jakimś przyciskiem, albo będzie to można wyłączyć w opcjach.


  • 0



Inne z tagami: