Donkey Kong Country Returns
Rozpoczęte przez
Malutki
, 14 06 2010 09:35
233 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 05 grudnia 2010 - 12:50
Oceny są wiarygodne, gra jest świetna. Im dalej tym lepiej. Troszkę zaczęło mnie wkurzać machanie pilotem, żeby zrobić rolla. Nie zawsze wychodzi i czasem zdarza się zginąć przez to.
#122 Napisany 05 grudnia 2010 - 13:12
To mnie z kolei wkurzało na początku, a potem już ogarnąłem to.
#123 Napisany 05 grudnia 2010 - 14:11
Eh panowie zazdroszcze wam że sobie już pykacie, ja swojego DK otrzymam najprawdopodobniej jutro.Pozdro
#124 Napisany 05 grudnia 2010 - 14:42
mowilem, ze gra bedzie epicka? ba!
dla mnie Wii GOTY 2010, chociaz mam kilka zastrzezen. faktycznie poziom trudnosci jest dosc wysrubowany, ale po to zbiera sie dziesiatki monet, zeby kupowac sobie u dziadunia balony, wiec to trawie. niestety wydumane sterowanie z machaniem willotem momentami zasysa, wolalbym jakis klasyczny model. troche szkoda tez, ze diddy jest tylko dodatkiem dla goryla (tj. pomaga przy skoku i dodaje 2 serduszka extra) - w oryginalach przybijalo sie piatke i chlopaki sie zamienialy. jednak najwiekszym problemem wg mnie jest design przeciwnikow - kraby, chodzace\latajace totemy lub jakies skaczace kulki etc. to niestety fail w porownaniu do bandy ze SNESa.
to jedyny level, na ktorym wlaczylem samograja, jest przegiety
zgadzam sie w 110%.
dla mnie Wii GOTY 2010, chociaz mam kilka zastrzezen. faktycznie poziom trudnosci jest dosc wysrubowany, ale po to zbiera sie dziesiatki monet, zeby kupowac sobie u dziadunia balony, wiec to trawie. niestety wydumane sterowanie z machaniem willotem momentami zasysa, wolalbym jakis klasyczny model. troche szkoda tez, ze diddy jest tylko dodatkiem dla goryla (tj. pomaga przy skoku i dodaje 2 serduszka extra) - w oryginalach przybijalo sie piatke i chlopaki sie zamienialy. jednak najwiekszym problemem wg mnie jest design przeciwnikow - kraby, chodzace\latajace totemy lub jakies skaczace kulki etc. to niestety fail w porownaniu do bandy ze SNESa.
Miałem pierwszy schodek. W 4 świecie jest plansza z rakietą, gdzie uciekamy nietoperzowi. 20 żyć poszło. Ale i tak nie szły jeszcze kur* Ktoś w ogóle to poza mną nabył?
to jedyny level, na ktorym wlaczylem samograja, jest przegiety
Brakuje mi na razie w tej grze tylko muzyki ze starego DKC. Jednak nie jest tak dobrze jak liczyłem pod tym względem. Szkoda, bo 90% klimatu DKC to była świetna muzyka.
zgadzam sie w 110%.
#125 Napisany 05 grudnia 2010 - 17:22
Co do przeciwników to prawda, niestety nie są jacyś wymyślni. Brakuje pszczół, krokodyli itd. Z drugiej strony tutaj (chyba) nie ma K Rolla, więc jego ekipa nie występuje.
#126 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:44
Mam i ja .
Gra jest fantastyczna a Time Attack przegiety, wrzucajcie zdjęcia tabeli z pierwszego świata Jungle , to porównamy wyniki.
Ktos tu narzekal na muzyke, że niby takiego klimatu nie ma, jak dla mnie remixy są wporzo a nowe kawalki - RMX, jak np ten z sunset shore, spokojny piekny blusowy w sam raz pasuje do tej fenomenalnie wygladajacej miejscówki.
Dobra ide grać bo musze jeszcze puzelki wyczesac i time attacka rozpykac, jak będe mial dobre czasy to zrobie fotke i wrzucę. Pozdro.
Gra jest fantastyczna a Time Attack przegiety, wrzucajcie zdjęcia tabeli z pierwszego świata Jungle , to porównamy wyniki.
Ktos tu narzekal na muzyke, że niby takiego klimatu nie ma, jak dla mnie remixy są wporzo a nowe kawalki - RMX, jak np ten z sunset shore, spokojny piekny blusowy w sam raz pasuje do tej fenomenalnie wygladajacej miejscówki.
Dobra ide grać bo musze jeszcze puzelki wyczesac i time attacka rozpykac, jak będe mial dobre czasy to zrobie fotke i wrzucę. Pozdro.
#127 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:53
Nie narzekał tylko wspomniał, że nie jest na poziomie oryginału. Niestety, ale mimo, że tu jest dobrze, tam było genialnie.
#128 Napisany 07 grudnia 2010 - 12:27
kupiłem. mam nadzieję, że w przeciwieństwie do Other M, tym razem się nie zawiodę. wieczorem pogram.
#129 Napisany 07 grudnia 2010 - 20:07
doszedłem do drugiego świata, przez pierwszy przeleciałem. parę rzeczy jest dziwnych i na razie moim zdaniem niepotrzebnych (dmuchanie, łomotanie), wolałbym po staremu naparzanie w prawo bez wymysłów. z drugiej strony design zgniata, plansza z zachodzącym słońcem i żaglowcami w tle świadczy już teraz o mistrzostwie.
boss trochę wymyślony, jak na pierwszego to dużo trudniejszy niż Gnawty w pierwszym DKC.
ogólnie póki co wrażenia dobre, takie 8/10 po tych parudziesięciu minutach.
czy sterowanie z przechylonym na bok pilotem bez gruchy sprawdza się lepiej?
boss trochę wymyślony, jak na pierwszego to dużo trudniejszy niż Gnawty w pierwszym DKC.
ogólnie póki co wrażenia dobre, takie 8/10 po tych parudziesięciu minutach.
czy sterowanie z przechylonym na bok pilotem bez gruchy sprawdza się lepiej?
#130 Napisany 07 grudnia 2010 - 20:22
Jestem hardkorem, przeszedłem PLATFORM PANIC w sekcji Jungle bez zadnych wspomagaczy od crankiego, poszło tylko 45 żyć .
Giera jest fajowa, retro odwalilo kawał dobrej roboty, chlopaki z rare pewno patrzą na nowego donkeja z lekka nutką zazdrosci ale cóż muszą się kiśic w M$, ich pech.
torq ja gram na przechylonym i jest spoko, nie mam jednak porównania bo od razu zacząłem tak grac , z lekka wkurza mnie turlanie i dmuchanie ,z lekka ^^.
Fotka z Jungle
..
trzeba jeszcze wymasterowac, niema platform panic gdyz zdjęcie robiłem wczesniej przed przejściem tego levelka. pozdro.
Giera jest fajowa, retro odwalilo kawał dobrej roboty, chlopaki z rare pewno patrzą na nowego donkeja z lekka nutką zazdrosci ale cóż muszą się kiśic w M$, ich pech.
torq ja gram na przechylonym i jest spoko, nie mam jednak porównania bo od razu zacząłem tak grac , z lekka wkurza mnie turlanie i dmuchanie ,z lekka ^^.
Fotka z Jungle
..
trzeba jeszcze wymasterowac, niema platform panic gdyz zdjęcie robiłem wczesniej przed przejściem tego levelka. pozdro.
#131 Napisany 07 grudnia 2010 - 20:34
Dmuchanie rozumiem, że może się nie podobać, ale łomotanie jest bardzo fajne, pasuje do Konga. Jak w ogóle jestem fanem Jungle Beat.
Sterowanie to kwestia gustu. Oba mają zwolenników i przeciwników. Ja wolę z nunczakiem.
Sterowanie to kwestia gustu. Oba mają zwolenników i przeciwników. Ja wolę z nunczakiem.
#132 Napisany 07 grudnia 2010 - 21:13
Zgadzam się z Kaxim, łomotanie świetnie pasuje. Dmuchania sam nie kupuję za bardzo, ale to zawsze jakiś dodatek, a nie wkurza tak jak robienie rolla.
Edit. Doszedłem nieco ponad połowę 7 świata. Co mogę powiedzieć, im dalej tym lepiej. Znacznie lepiej. Co się dzieje na planszach w 7 świecie to jakiś kosmos. Do tego powróciły remixy melodii fabryki z DKC i to w dobrym wydaniu. W 7 świecie jest plansza z rakietą i stwierdzam, że nietoperz był jednak śmieszny, to jest dopiero masakra, ale tak przyjemna, że musiałem ją skończyć po tych 15 śmierciach. NSMBWii może się schować. DKCR wymiótł wszystko.
Edit. Doszedłem nieco ponad połowę 7 świata. Co mogę powiedzieć, im dalej tym lepiej. Znacznie lepiej. Co się dzieje na planszach w 7 świecie to jakiś kosmos. Do tego powróciły remixy melodii fabryki z DKC i to w dobrym wydaniu. W 7 świecie jest plansza z rakietą i stwierdzam, że nietoperz był jednak śmieszny, to jest dopiero masakra, ale tak przyjemna, że musiałem ją skończyć po tych 15 śmierciach. NSMBWii może się schować. DKCR wymiótł wszystko.
#133 Napisany 08 grudnia 2010 - 00:41
Pious a grałes już w tych levelach, coś jak lost world z DKC2,3, tam jest takze wesoło.
Jeśli natomiast o remixy chodzi, to trzeba przyznac że orginałowi nie podskoczą, Dawid Wise odwalił kawał swietnej roboty jednak nie są złe i także wpadają w ucho, np level w sekcji BEACH nie pamietam juz , który ale jest tam przejazdzka na wielorybie i włącza sie zremiksowany Akuatic Ambiance no po prostu klimacik i nostalgia, dopada na miejscu.
ps;a wracając do Acuatic ambiance , to w drugiej części chciał bym zobaczy levele podwodne bo one sprawialy również sporo radochy.
Jeśli natomiast o remixy chodzi, to trzeba przyznac że orginałowi nie podskoczą, Dawid Wise odwalił kawał swietnej roboty jednak nie są złe i także wpadają w ucho, np level w sekcji BEACH nie pamietam juz , który ale jest tam przejazdzka na wielorybie i włącza sie zremiksowany Akuatic Ambiance no po prostu klimacik i nostalgia, dopada na miejscu.
ps;a wracając do Acuatic ambiance , to w drugiej części chciał bym zobaczy levele podwodne bo one sprawialy również sporo radochy.
#134 Napisany 08 grudnia 2010 - 00:46
Jestem hardkorem, przeszedłem PLATFORM PANIC w sekcji Jungle bez zadnych wspomagaczy od crankiego
dopiero teraz sie zorientowalem, ze mozna dokupic se papuge, serce i napoj... jedyne co bralem to zycia, LOL
#135 Napisany 08 grudnia 2010 - 00:59
Grzesiek hehe spoko, bananowy sok sie przydaje na niektóre miejscówki a Squawks(papuga) jest jak wykrywacz metalu w tym przypadku metalem sa puzle,ktore nieraz na prawde tak sa zbunkrowane że ciżko je znależć, a wtedy Squawks za skrzeczy i wiesz mniej wiecej gdzie szukać.
Boss a raczej bossowie z drugiego swiata mnie rozwalili, fajna muza wchodzi jak wskakują na siebie i zaczynaja sie bujać hehe.
Boss a raczej bossowie z drugiego swiata mnie rozwalili, fajna muza wchodzi jak wskakują na siebie i zaczynaja sie bujać hehe.
#136 Napisany 08 grudnia 2010 - 01:22
chyba jedynie bym korzystal z dodatkowe serc. jestem w polowie 7 swiata i jest grubo:)
#137 Napisany 08 grudnia 2010 - 10:17
Ja jestem już w 3 planszy 7 świata. Jest świetnie. Doszedłem do wniosku, że plansze na rakiecie są najlepsze. Muzyka też zrobiła się świetna i już nie mam żadnych ale. Genialna gra, nic tylko kupować.
#138 Napisany 08 grudnia 2010 - 10:39
muza w jeździe wózkiem jest dokładnie remasterem muzyki z wózka z dkc 1. natomiast to że wózek jedzie nie tylko góra-dół ale też bliżej-dalej było kapitalne.
#139 Napisany 08 grudnia 2010 - 16:12
a gracie w ogóle na tych dodatkowych planszach , których przejście doprowadzi do Lost World ?.
#140 Napisany 08 grudnia 2010 - 20:35
drugi świat utrzymuje zasadę "6 leveli nijakich i jeden fajny". tym razem tym fajnym był Tidal Terror. mniam. mam nadzieję, że to się jednak trochę rozkręci, z całym szacunkiem, w dkc 1-3 pomysłowych leveli było raczej więcej niż jeden na siedem-osiem. ziew, ziew, ziew i przebłysk czegośfajnego.
na razie w ogóle nie jest trudno, choć ginie się często, głównie z powodu błędów albo nieznajomości terenu. w ogóle to nie irytuje.
na razie w ogóle nie jest trudno, choć ginie się często, głównie z powodu błędów albo nieznajomości terenu. w ogóle to nie irytuje.
#141 Napisany 08 grudnia 2010 - 21:06
Tak samo było kiedyś. Nie wiem, ale wg mnie to właśnie jedne na osiem leveli był normalny. Skończyłem dziś grę. Kapitana! da mnie 10/10. Teraz zostają puzzle i Golden Temple, do którego nie wiem jak wejść, bo nie mam tych orbów.
#142 Napisany 08 grudnia 2010 - 21:39
Pious to zbieraj puzle, to ci sie co nieco odblokuje.
#143 Napisany 08 grudnia 2010 - 21:49
Zacząłem właśnie. Ogólnie z papugą puzzle to błahostka. Tylko w kilku levelach (i to w ostatnim świecie) udało mi się samemu zdobyć wszystkie za 1 razem. Reszta to kwestia ptaka jakkolwiek by to nie brzmiało.
#144 Napisany 09 grudnia 2010 - 20:13
9/10
podwyższam ocenę o oczko, przeszedłem kilka plansz w 3 świecie, m.in. tę ze skakaniem po pirackich żaglowcach. ogień, naprawdę nie spodziewałem się aż tak fajnego designu.
w przeciwieństwie do starych donkey kongów, tu na razie czym dalej tym fajniej.
podwyższam ocenę o oczko, przeszedłem kilka plansz w 3 świecie, m.in. tę ze skakaniem po pirackich żaglowcach. ogień, naprawdę nie spodziewałem się aż tak fajnego designu.
w przeciwieństwie do starych donkey kongów, tu na razie czym dalej tym fajniej.
#145 Napisany 09 grudnia 2010 - 20:28
Zacząłem robić puzzle. Dość łatwo idzie. Plansze K są masakryczne, tu dopiero się zaczyna hardcore. Jednak dalej nic nie jest irytujące. Świetna gra.
#146 Napisany 10 grudnia 2010 - 00:31
Przez grę idę sobie powoli , chcę się delektować każdą planszą , po 14 długich latach oczekiwania.
Forest to świat w , którym aktualnie sie znajduje, przepiękne miejscówki są w nim zawarte i ta muzyka, chyba nawet lepiej brzmi niż w oryginale.
Graficzne smaczki ryją mi beret np: pyłek z kwiatów-trawy , ptaszki-motylki , palenie gumy przez donkeja i ogólnie jego animacja np jak próbuje dosięgnąć do liany .
RETRO jest wielkie , życzę im aby wreszcie zrobili coś na swojej licencji , ale na razie niech zajmą sie następną częscią małpiszonów!!!
DONKEY KONG COUNTRY RETURNS, nie ma co się zastanawiać - 10/10 innej możliwosci nie widze( ocena dla fanów chyba oczywista ale i gracze, którzy jeszcze z przygodami małpiszonów nie mieli styczności bedą sie świetnie bawić , i nie ma na to bata ^^
Forest to świat w , którym aktualnie sie znajduje, przepiękne miejscówki są w nim zawarte i ta muzyka, chyba nawet lepiej brzmi niż w oryginale.
Graficzne smaczki ryją mi beret np: pyłek z kwiatów-trawy , ptaszki-motylki , palenie gumy przez donkeja i ogólnie jego animacja np jak próbuje dosięgnąć do liany .
RETRO jest wielkie , życzę im aby wreszcie zrobili coś na swojej licencji , ale na razie niech zajmą sie następną częscią małpiszonów!!!
DONKEY KONG COUNTRY RETURNS, nie ma co się zastanawiać - 10/10 innej możliwosci nie widze( ocena dla fanów chyba oczywista ale i gracze, którzy jeszcze z przygodami małpiszonów nie mieli styczności bedą sie świetnie bawić , i nie ma na to bata ^^
#147 Napisany 12 grudnia 2010 - 18:52
ja też doszedłem do lasu i jest naprawdę ok. bossowie są zadziwiająco wymagający, nie że "trudni" ale kilka żyć można stracić. cave zapamiętam chyba tylko z bossa właśnie, który jak do tej pory był najciekawszy (i chyba "najdłuższy").
na razie zupełnie odpuszczam wyzwania typu zbieranie KONG i puzelków, na to będzie czas po przejściu całości. najfajniejsza plansza jak na razie to cały czas Tidal Terror.
na razie zupełnie odpuszczam wyzwania typu zbieranie KONG i puzelków, na to będzie czas po przejściu całości. najfajniejsza plansza jak na razie to cały czas Tidal Terror.
#148 Napisany 12 grudnia 2010 - 21:17
Ja z kolei męczę już 4 świat jeśli chodzi o puzzle i kongi. 3 złote plansze za mną i jak dotąd 3 była najłatwiejsza. Za drugim razem plansze nie są już tak trudne jak się wydawały. Czasem aż się dziwię, że mogłem gdzieś zginąć. Jak dotąd idzie łatwo i bardzo przyjemnie.
#149 Napisany 12 grudnia 2010 - 21:23
który świat ma najfajniejsze plansze Twoim zdaniem?
#150 Napisany 12 grudnia 2010 - 21:31
Ciężko powiedzieć, bo zachwycam się od samego początku niemal co drugą. Lubię bardzo plansze na wagonikach, więc 4 świat jest jednym z lepszych. Ciekawe plansze, ale dość ciężkie są też w świecie Cliff, to chyba 7. No i fabryka jest bardzo pomysłowa. Ogónie pierwszy raz chyba mam tak, że nie widzę żadnej planszy, która mnie odpycha.