Donkey Kong Country Returns
#181 Napisany 04 stycznia 2011 - 20:26
#182 Napisany 20 stycznia 2011 - 22:59
8 świat, 2 level. rakieta.
na razie koniec mojej przygody, po 20 życiach brak widoków na przejście
Ja akurat teraz doszlem do tego miejsca i tez mi cos nie idzie najlepiej bo "troche" juz zyc poszlo
A Tobie sie udalo przejsc ten etap ? Moze jakas specjalna taktyka jest ?
#183 Napisany 20 stycznia 2011 - 23:03
straciłem tam może ze 30-40 żyć i w końcu się udało. jak już dojdziesz do świnki w połowie to dalej jest raczej łatwo.
#184 Napisany 20 stycznia 2011 - 23:17
na dzis odpuszczam bo mam na 6 rano do pracy, a z bolacymi palcami i irytacja (lekka ) szybko bym chyba tego nie przeszedl
#185 Napisany 22 stycznia 2011 - 11:37
#186 Napisany 22 stycznia 2011 - 19:34
Ale mic za napisanie 4 stycznia "przeszłem" powinien dostać warna.
#187 Napisany 23 stycznia 2011 - 15:48
Otwarcie szampana na ukończenie gry to ostra akcja
Ale mic za napisanie 4 stycznia "przeszłem" powinien dostać warna.
Juz tam sie nie czepiaj i "warnami" to nie strasz
#188 Napisany 25 stycznia 2011 - 23:26
Ufff. Wczoraj gra wreszcie pękła. Po blisko miesiącu frustracji, nerwów i kłótni (przechodziłem całość z moją lepszą połówką). Nie zrozumcie mnie źle - gra jest świetna, ale przy napisach końcowych poczułem taką wielką ulgę, że najzwyczajniej w świecie otworzyłem szampana jakby to jakieś wielkie święto było nie mam siły na zbieranie KONGów i puzzli wszystkich - może kiedyś... Ale wiem jedno - warto było
ciekawe, ciekawe - moze ja zrobie taki sam patetnt jak przejde z moją połówką New Super Mario bros. Wii / ostatnie levele mamy do zrobienia w 9swiecie
#189 Napisany 27 stycznia 2011 - 21:51
A teraz pytanie, co daje zbieranie puzelków, literek i time trail? Oprócz ogólnej satysfakcji oczywiście ? Puzle i literki mam zamiar zebrać wszystkie, ale z time trialem może być gorzej. Srebro to jest mój absolutny max. Czy za złoto odblokowuje się coś specjalnego?
#190 Napisany 27 stycznia 2011 - 22:07
#191 Napisany 01 lutego 2011 - 04:50
#192 Napisany 01 lutego 2011 - 12:36
#193 Napisany 01 lutego 2011 - 14:35
#194 Napisany 01 lutego 2011 - 16:02
#195 Napisany 01 lutego 2011 - 16:19
#196 Napisany 01 lutego 2011 - 16:21
#197 Napisany 01 lutego 2011 - 23:02
#198 Napisany 02 lutego 2011 - 11:07
#199 Napisany 11 lutego 2011 - 18:02
#200 Napisany 13 lutego 2011 - 13:29
#201 Napisany 15 lutego 2011 - 08:06
Zrobiłem niemożliwe - ostatni boss na mirror. Wydawał mi się znacznie prostszy niż w normalnej grze. Już kończę ten tryb powoli. Dość łatwo idzie ostatnio.
Szacun
#202 Napisany 15 lutego 2011 - 08:22
EDIT. Skończyłem Mirror Mode. W zasadzie nigdzie nie miałem wielkiego problemu poza 2 czy 3 planszami K, gdzie poszło po 40 żyć. Okazuje się, że za Time Attack nie ma nic poza medalami i satysfakcją, bo po mirror mam już wszystkie galerie i 200% na liczniku. Może to i dobrze, choć i tak planuję zająć się tymi medalami. Fajna gra, polecam mirror, bo jest dużo ciekawiej niż normalnie.
#203 Napisany 21 marca 2011 - 14:58
#204 Napisany 21 marca 2011 - 15:11
#205 Napisany 21 marca 2011 - 15:19
Nie wiem ile Gamestop handlujacy uzywkami i Nintendo dostarczajace nowe kopie ciagnie kasy za gry pokroju super mario galaxy ktorego cena uzywanej wynosi $40 czyli tylko $10 mniej.
Z Gamestopem różnie bywa. W Dortmundzie ceny gier Ninny tam też są spore, ale nigdy używki powyżej 35€ nie widziałem. To pewnie też jest zależne od lokalizacji sklepu. Na tytuły od Nintendo z reguły jest bardzo duży popyt, więc retailerzy niespecjalnie chcą obniżać ceny. Kirbiego też kupiłem za dwadzieścia parę EUR jedynie przez to, że brakowało niemieckojęzycznej książeczki, tydzień temu jeszcze wcale nie mięli.
Jeszcze bardziej absurdalna jest kwestia cen gier na DS'a. Za gry, które zajmują parę megabajtów życzą sobie czasem cenę premium. Pamiętam jak nie kupiłem w tym samym Gamestopie Super Princess Peach, bo 39.99€ kosztowała. Niemniej jednak, pamiętam czasy kiedy za Wave Race na N64 człowiek płacił 230 marek, gamestopów nie było i jakoś nikt nie płakał (może oprócz moich rodziców ;p).