Skocz do zawartości

Zdjęcie

Donkey Kong Country Returns


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
233 odpowiedzi na ten temat

#211 fingus Napisany 14 kwietnia 2011 - 22:48

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
A ja dopiero dziś dorwałem i zacząłem grać. Bardzo fajna i przyjemna gra, choć geniuszu SMG w niej nie widać (póki co). Za to wygląda i dźwięczy niezwykle przyjemnie - Retro to mistrzowie. To, co podoba mi się najbardziej - nie jest za łatwa. Faktycznie - to nie samograj. SMG sprawiał trudność dopiero pod koniec (fiolety, etc). Tutaj już na początku może się zdarzyć "nagła niespodziewana", gdy się zagapimy jadąc wagonikiem czy skacząc między beczkami. I jeszcze jedna rzecz mnie cieszy - po skończeniu levelu zawsze mam spore braki w puzzlach i literkach - to zapowiada wiele godzin gry. :-D
  • 0

#212 gruby Napisany 21 kwietnia 2011 - 15:22

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Kombinuję jak koń pod górę, ale chyba nie oprę sie pokusie i DKC sobie sprawię. A na pokrzepienie serc polecam serdecznie kpinę w postaci polskiego oddziału nintendo. Wszedłem z ciekawości na strone o dkcr i cóż widzą moje oczy w rubryce "twórca". http://www.nintendo....owe-punktowanie . za***iście profi oficjalna strona. :/
  • 0

#213 Godot Napisany 21 kwietnia 2011 - 15:29

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Bierz DKCR bez wahania. Nie przepadam szczególnie za platformówkami 2D, ale DKCR jest doskonały
  • 0

#214 Gość_Taikun_* Napisany 21 kwietnia 2011 - 17:18

Gość_Taikun_*
  • Goście
pożyczysz ? :cf:
  • 0

#215 Godot Napisany 21 kwietnia 2011 - 17:29

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Kpisz? ^_^
  • 0

#216 Gość_Taikun_* Napisany 21 kwietnia 2011 - 17:56

Gość_Taikun_*
  • Goście
k***s :foch:
  • 0

#217 Godot Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:01

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Gdybyś nie był taką pindą to gierka już by do Ciebie jechała ^_^ Razem z galaktycznymi Marianami, Overkillem i czym tam byś chciał
  • 0

#218 Gość_Taikun_* Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:02

Gość_Taikun_*
  • Goście

Gdybyś nie był taką pindą to gierka już by do Ciebie jechała ^_^ Razem z galaktycznymi Marianami, Overkillem i czym tam byś chciał


Niestety. Gierki nie są warte tego by zrobić Ci dogłębne badanie prostaty o które tak błagałeś.
  • 0

#219 Godot Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:05

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Nah, wystarczałoby żebyś nie był pindą ^_^
  • 0

#220 Gość_Taikun_* Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:07

Gość_Taikun_*
  • Goście
Pinda - Określenie z reguły odnoszące się do dziewczyn ubierających się w wyzywający, tandetny sposób, znajdujących cel życia w zdobywaniu chłopaków (nawet "idąc po trupach"), imprezowaniu oraz nie rekompensujących swoich braków inteligencją.
Dziewczyny tego rodzaju z reguły nie są stałe w związkach, łatwo "przechodzą z rąk do rąk", nie są wierne w przyjaźni i otaczają się osobami sobie podobnymi.


:hmmm:

Pinda (sanskryt: piṇḍa) - w religii wedyjskiej rytualne placki ryżowe, przyprawione miodem i sezamem, składane w ofierze duszom zmarłych przodków[1]. W eschatologii wedyjskiej tylko nieliczni po śmierci mieli szansą dostać się do świata bogów (dewaloka), większość dusz umarłych szła do tzw. pitryloki (świata ojców), gdzie żyli dalej, ale tylko tak długo, dopóki ich męscy potomkowie składali w ofierze potrzebne im w zaświatach pożywienie podczas comiesięcznej ceremonii, śraddhy. Obiaty te mogli składać tylko męscy potomkowie z trzech ostatnich pokoleń zwani sapinda[2].


:hmmm: :hmmm: :hmmm: Wy i te Wasze dziwnie niemieckie słowa
  • 0

#221 Godot Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:15

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Z reguły tak się określa dziewczyny. Natomiast Ty jesteś wyjątkiem od tej reguły ^_^
  • 0

#222 Razel Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:16

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 406 Postów:
Kończyć spam.
  • 0

#223 Godot Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:19

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
:oops:
  • 0

#224 Gość_Taikun_* Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:20

Gość_Taikun_*
  • Goście
Zawiodłem się na Tobie Greg. Byłeś ostatnią nadzieję łysych.
  • 0

#225 Godot Napisany 21 kwietnia 2011 - 18:21

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Ja na Tobie zawiodłem się już dawno temu
  • 0

#226 gruby Napisany 12 czerwca 2011 - 08:15

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Odpaliłem Donkeya. I jestem w pozytywnym szoku. :) Na razie za dużo nie piszę, bo pograłem może 30 minut. Jedno co się rzuca w oczy (dosłownie) to śliczna grafika nawet na TV HD i świetna muzyka. Klimat doskonały do bouncowania po platformach. Widać tu magię Retro - każdy zakamarek najeżony detalami. Nie moge się doczekać dłuższej sesji pod wieczór.

Mój synek zobaczył jak gram i nie mógł się oderwać. Dostał do ręki wiilota i graliśmy w tandemie. Nie szło nam rewelacyjnie, gra nie jest dla dwulatka, ale to pierwszy tytuł jaki przyciągnął jego uwagę. Rośnie nowe pokolenie fanbojów N. :D
  • 0

#227 gruby Napisany 13 czerwca 2011 - 08:22

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
No. Fantastyczna gierka wyszła Retrosom. Znowu. Dobrnąłem do 3 świata (którego design masakruje mnie totalnie). Gdybym wiedział, że DOnkey daje tyle funu, kupiłbym w dniu premiery. Błagam Retrosów o przebaczenie, że niedowierzałem w ich magię. Wszystko co czytałem w tym topicu o zaletach tej gry to szczera prawda. Gdyby ktoś wycisnął miód z najlepszych platformerów świata i zamienił w grę video, powstałby DKCR.

Nie przepadałem za platformówkami 2d, bo w większości nowych produkcji (Wario: Shake Dimension, Super Paper Mario, czy nawet new Super Mario Bros) element platformowy został bardzo ograniczony. Za to DKCR ujmuje setkami detali i ciągłą różnorodnością i wciąga nosem wszystkie gry tego typu, z wyjątkiem może Galaxy 2 (bo jedynkę, wciąga na luzie). Wszystko zagrało perfekcyjnie, grafika, klimat, muzyka, design poziomów i wyżyłowany, ale nie zniechęcający poziom trudności. Domyślam się, że hardcore jeszcze przede mną. Jednak już teraz ginąc po 10+ razy na planszy nie czuć frustracji. U mnie pojawia się raczej wejście na ambicje i syndrom jeszcze jednej próby. Retrosi to obok EAD Tokyo i Naughty Dog szczyt tej branży. Wygląda na to, że nikt nie ma do nich startu. Wielkie brawa.

Jeszcze jedno. O ile napisy KONG wchodzą mi nieźle, tak nie mogę zdobyć wszystkich puzzli, na ogół zostaje mi jeden. Czy to puzzle sa potrzebne do odblokowania dodatkowych światów? Koło każdego levelu na mapie są trzy kółka na achievmenty (powiedzmy). Czy dobrze kumam, że tam pojawiają się zdobyte KONGI, puzzle i Time Attack?
  • 1

#228 Pious Napisany 13 czerwca 2011 - 08:34

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Dobrze myślisz. Puzzle są rzeczywiście potrzebne do dodatkowych plansz. Warto je odblokować, bo uam dopiero jest moc i hard core. Później dojdzie jeszcze 4 ikona do zdobycia. Ogólnie wszystko co mówisz to prawda, żaden platformęr nie bije tej gry. Czystą rewelacją.
  • 0

#229 gruby Napisany 13 czerwca 2011 - 09:50

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Czyli KONGi zdobywa się bardziej dla sportu? Czy one też coś odblokowują?
  • 0

#230 gruby Napisany 21 czerwca 2011 - 12:56

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Uff, doszedłem do ostatniego świata i powiem krótko. To boli. Straciłem 50 żyć na wagoniku :D. I bardzo dobrze, bo z kazdym balonem rosła we mnie żądza kolejnej próby, a pozytywne zakończenie levelu mało mnie nie doprowadziło do krzyku radości. Jeszcze tylko ze trzy plansze i główny wątek DKCR zostanie zakończony. Oddam nerkę za DKCR2 na start WiiU. Albo nawet dwie.

EDIT. Wątek główny pękł. Ostatni świat debest. Teraz powolutku trzeba wyzbierać sekrety.
  • 0

#231 kazuyoshi Napisany 22 czerwca 2011 - 21:56

kazuyoshi

    Mokujin

  • Narybek
  • 38 Postów:
gruby spoko kolejna część na WII U bedzie napewno i to także miedzy innymi dla donkeya na WII U kupie ten system.
KONGI zaś dają życia i nabijają procenty w grze , jednak co do procentów to 100% pewności nie mam.
  • 0

#232 Pious Napisany 24 czerwca 2011 - 12:53

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
KONGI są potrzebne tak jak puzzle do 200%. Tylko time attack nic nie daje poza ikonkami.
  • 0

#233 Pawlik Napisany 31 sierpnia 2012 - 22:37

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Jestem w sumie dopiero po 3 levelach i póki co to jestem pod dużym wrażeniem grafiki. Bałem się, że po raymanie na ps3 w fullhd, donkey mnie zwyczajnie odrzuci, a tu prosze, gra wygląda fantastycznie, może nie jest to poziom raymana ale niewiele mu ustępuje :)
Co do gameplayu to ciężko coś stwierdzić po samym początku, no ale skacze się miło :)
  • 0

#234 Pious Napisany 01 września 2012 - 19:15

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Poczekaj, ta gra wciaga RO nosem.
  • 0