Forza Motorsport 4
#91 Napisany 02 kwietnia 2011 - 17:20
#92 Napisany 02 kwietnia 2011 - 17:42
#93 Napisany 02 kwietnia 2011 - 17:51
O niczym innym misiu nie marzę, ale jak już powiedziałem - nie mam na czym. Gra na półce stoi. Nie gram już zresztą w żadną grę z serii FM i w żadną z GT. Muszę niby ciągle w którąś grać? Nie ogarniam. Poza tym - jeżdżę po Forzie? Wystawiłem jej w recenzji 9,5. "Jeżdżę". Proponuję jakieś kropelki może, bo chyba coś tak z Twoją percepcją. Po prostu po FM3 pojawiło się GT5 i pewne rzeczy poszły do przodu. Mogę oczekiwać, że ruszy się też coś w kolejnej jej części. I na to liczę, a na razie tego nie widzę.Widząc, jak jeździsz po Forzie, że to nie Crap Turismo 5, miałbym nadzieję, że przynajmniej grasz w to ostatnie. Jak widać nie, OLO.
Szalenie bawi mnie zresztą to wasze pisanie. Wystawiłem FM1 i GT4 po 9,8. A następnie FM3 9,5, a GT5 - 9,6. No potworna niesprawiedliwość i nierówne traktowanie. I żeby nie też nie skupiać się na samych numerkach - o tych grach jeszcze tak ze dwadzieścia stron przy okazji napisałem, wiecie - a-r-g-u-m-e-n-t-u-j-ą-c. No ale ok, na jedną serię "najeżdżam", a przy drugiej "niezdrowo fapuję".
#94 Napisany 02 kwietnia 2011 - 20:36
#95 Napisany 03 kwietnia 2011 - 08:18
#96 Napisany 03 kwietnia 2011 - 08:58
#97 Napisany 03 kwietnia 2011 - 13:43
#98 Napisany 03 kwietnia 2011 - 15:41
Z reguły lepiej się zbytnio nie napalać na gry, których jeszcze nie ma, bo można sę ostro zawieźć. Alezrugiej strony, nie wiadomo, czy ten trailer zawiera absolutnie wszystkie nowości w serii i czy Microsoft nie chce stopniowo zapowiadać opcji - PD zniszczenia, pogodę i pory dnia zapowiedziało stosunkowo krótko przed premierą.Bo ficzery na które czekam (pogoda, kariera) w filmiku nie wystąpiły, a te, na które nie czekam (kinect, car clubs) zostały zaakcentowane. Więc jestem lekko zawiedziony i z ostrożnością podchodzę do tematu.
#99 Napisany 31 maja 2011 - 21:45
#100 Napisany 08 czerwca 2011 - 11:46
#101 Napisany 08 czerwca 2011 - 12:40
#102 Napisany 08 czerwca 2011 - 12:41
Czyli jeśli Forza 4 nie dostanie w N+ 11/10 to BB jest fanboy i tyleW okolicy siódmej minuty jest o tym, na co BB ciągle narzeka: gra będzie miała różnorodne wyzwania w trybie kariery.
#103 Napisany 08 czerwca 2011 - 12:42
#104 Napisany 08 czerwca 2011 - 12:44
Mam nadzieję, że jak skończą FM4, to się zabiorą za FM5 jako startową pozycję na nextgena. Już chyba czas.
#105 Napisany 08 czerwca 2011 - 14:34
#106 Napisany 08 czerwca 2011 - 14:41
Po nastepnej tez wiekszych zmian nie oczekuje...
#107 Napisany 08 czerwca 2011 - 14:46
#108 Napisany 08 czerwca 2011 - 16:37
True. Szczególnie, że nie jest tak, że zawsze za zadanie X dostaje się auto Y, co dla niego było uberproblemem. No i są pory dnia.
Na Suzuce można się ścigać w dzień i o zmroku. Chyba, że czegoś nie usłyszałem. Ale generalnie preorder, bo:
- Toyota GT One
- AutoVista
- Car Clubs
- Rivals
- światło
#109 Napisany 08 czerwca 2011 - 16:58
#110 Napisany 08 czerwca 2011 - 17:36
#111 Napisany 08 czerwca 2011 - 18:26
#112 Gość_Taikun_* Napisany 08 czerwca 2011 - 18:48
w dwóch wyścigach na krzyżW GT5 jest płynna zmiana pory dnia
#113 Napisany 08 czerwca 2011 - 19:17
#114 Gość_Taikun_* Napisany 08 czerwca 2011 - 19:20
#115 Napisany 08 czerwca 2011 - 21:10
#116 Napisany 08 czerwca 2011 - 22:57
No więc pytam Ryana, czy to samo, co ma FM4, ma GT5. Bo od tego, że technologia jest, do tego, że jest to wykorzystane, to jest jak dla mnie jeszcze hektar. A Ryan pisze, jakby wiedział coś o karierze i wykorzystaniu tego ficzera, czego ja nie wiem.W GT5 jest płynna zmiana pory dnia
Ale oprócz tego różnica miedzy FM3 a FM4 jest znacznie mniejsza niż miedzy FM2 a FM3.
Duuuh. Dziwnym nie jest, biorąc pod uwagę, że FM3 nie wygląda słabo. A FM2 tak
#117 Napisany 09 czerwca 2011 - 10:13
*CryEngine 3 podobnie liczy np. Rayleigh scattering (pi razy drzwi: gradient nieba), to znaczy w każdej klatce liczony jest jakiś malutki ułamek ogólnego równania światła i po - powiedzmy - 3 sekundach gotowe są nowe parametry do cieniowania nieba i oświetlania nim obiektów. Analogicznie FM4 mogłaby liczyć próbki światła wokoło trasy, po trochu, w czasie gry. Ale zdecydowanie łatwiej i wygodniej byłoby im wykorzystać kilka prekalków i się na nich opierać.
#118 Napisany 09 czerwca 2011 - 10:19
A-a. Rozpraszanie Rayleigha to sprężyste rozpraszanie światła na cząteczeczkach mniejszych od długości fali.Rayleigh scattering (pi razy drzwi: gradient nieba)
Wyścigi nocą mogą się pojawić, bo jeszcze mają ponoć ficzery do ujawnienia, a były w tym pierwszym teaserze. Się zobaczy.
#119 Napisany 09 czerwca 2011 - 10:23
oby nie dotyczyło to tylko garstki wybranych i odpicowanych specjalnie modeli. ja chcę autoviste dla każdego modelu w grze.- AutoVista
#120 Napisany 09 czerwca 2011 - 10:39
direct feed, 10 minut