Skocz do zawartości

Zdjęcie

Golden Eye Wii


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
120 odpowiedzi na ten temat

#31 Kaxi Napisany 15 czerwca 2010 - 23:01

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
http://e3.nintendo.c...me/?g=goldeneye

Trailer w dobrej jakości i detale nt. gry :)

I screeny, o ile to nie bullshoty, to to na pewno najlepiej wyglądający realistyczny shooter na Wii. Raczej efektu wow nie będzie, ale wygląda good enough.
  • 0

#32 Malutki Napisany 15 czerwca 2010 - 23:38

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Wygląda fenomenalnie :cool:
Official Nintendo Magazine hits shelves tomorrow with Goldeneye exclusive
Dodany obrazek
http://www.gonintend...y.php?id=127091
  • 0

#33 Malutki Napisany 16 czerwca 2010 - 10:09

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Tryb multiplayer :klaszcze:

  • 0

#34 Texz Napisany 16 czerwca 2010 - 10:16

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Widzieliście menu? Można grać na padzie od NGC. W sumie kogo stać na dodatkowe 3 Wiiloty?

btw. już mamy odpowiedź, czemu Niny nie zgodziło się na GoldenEye na XBLA.
  • 0

#35 Kaxi Napisany 16 czerwca 2010 - 11:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Pierwszy screen:
Dodany obrazek


A tu artykuł:
http://uk.wii.ign.co.../1097593p1.html

To ma być reimagination of Goldeneye, będą oczywiście legendarne akcje jak ta w kiblu, ale wraz ze zmianą Bonda ma się tez zmienic sama historia. Poza tym gra będzie nowocześniejsza: brak apteczek, niszczące się otoczenie itp...

Co do grafy, to z DS Extraction Eurocom odwalił świetną robotę, więc może i tu nie być źle.
  • 0

#36 gruby Napisany 18 czerwca 2010 - 08:53

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Grafika mi się podoba. Wystarczy o ile gameplay da radę.
  • 0

#37 Kaxi Napisany 19 czerwca 2010 - 18:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Trochę nowego info.

Scenariusz do nowego GoldenEye pisze scenarzysta oryginalnego GE-filmu.:
Dodany obrazek


Źródło: oficjalna strona gry.

Druga rzecz to kilka randomowych faktów:

- Rosa Klebb, Red Grant, Dr. No, Oddjob, Jaws, and Scarmanga included
- Conflict and Team Conflict online multiplayer
- Bond movie set designers also involved in this project
- Valentin Zukovsky's club from the movie will be a level in the game


  • 0

#38 Malutki Napisany 22 czerwca 2010 - 09:40

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
GoldenEye - even more details

- no one from the original RARE dev team involved
- music by David Arnold
- based on the original movie, not game
- lots of voice acting, including Daniel Craig
- multiple AI actions based on how you approach missions
- Wiimote speaker used as telephone

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=127466

Don't worry, Daniel Craig will make sure GoldenEye is good

"When we first pitched the game to him, he was really excited about it. He thought the original game was great. Daniel plays a lot of games and he has a lot to say about them. He gives us a lot of good criticism. We'll show him what the plan is and he'll suggest changes and get very hands-on. He makes a lot of comments about what we should and shouldn't do with this game. He plays all the Bond games so he doesn't want them to be rubbish. He's a real taskmaster! What I like about the Daniel Craig Bond is that he is very physical. That means that we're dealing with a lot more hand-to-hand combat and non-lethal takedowns. You walk into a situation as Bond and you can either shoot things or deal with them in a much more intelligent, skillful way." - David G. Wilson, Vice President of Global Business Strategy, Bond Marketing Inc.

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=127575

Filmik :

  • 0

#39 Malutki Napisany 25 czerwca 2010 - 08:19

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
GoldenEye - more details (no Complex for multiplayer, dam's 'unreachable island' returns)

- Judi Dench will be appearing as M
- Tanner from more recent Bond movies will also appear
- more fleshed-out mission briefings
- Bond now has regenerative health
- approach situations with guns blazing, or try stealth
- new cinematic moments (helicopter sent in while you're at the damn)
- longer, more involved missions
- dam mission sees 006 at your side for a large portion
- all classic multiplayer modes returning
- unreachable island from the dam level returns
- Complex is not returning, as it's not part of the film
- Statue Park is a level in multiplayer
- no Bond death music in split-screen, due to it getting annoying
- Bond death music remains for single player and onlline multiplayer
- improved character animations
- Daniel Craig's stunt-double from the films, Ben Cooke, was used for motion capture
- David Arnold handling composing duties
- costume designer Lindsay Pugh and concept artist Robert Cowper are involved with art direction
- stealth allows for context-sensitive neck snaps
- guards ramble through inane chatter
- different routes open up through stealth play
- "Because this is Daniel Craig's Bond. We have what Daniel Craig's Bond means within the gameplay. That's all the agility: he can roll over, jump down from heights, all of that strength. We've also got his physicality, which we're using the Wii motion control for. You can punch through glass, you can fall through glass, you interact with objects with a melee gesture." - Activision producer Dawn Pinkney
- improved enemy AI
- deactivate alarms through your PDA
- "Like the one at the edge of this tunnel, we've got a main door. You go through the main door, you will likely take on a firefight on the other side because you've alerted on AI. Whereas, there's a more covert route around through a manhole tunnel and that allows you to enter the next area covertly. Adding that replay ability to the game and just providing lots of choice, you can go back and try different things." - Activision producer Dawn Pinkney
- online has XP, perks and an unlocks system
- nine different modes for online
- menu has quick options for "inversion" and "skin."
- 'skin' refers to the character you're playing as
- cannot pick two of the same character

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=128215
  • 0

#40 Kaxi Napisany 25 czerwca 2010 - 09:39

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Wprawdzie nie lubię Craiga, ale podoba mi się ile zachodu sobie robią by wykorzystać licencję i jak najbardziej ubondowić grę. Widać, że to nie będzie proste podbicie grafiki.
  • 0

#41 Blizzard Beast Napisany 25 czerwca 2010 - 10:24

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Nie wraca Complex, pytanie, czy wróci Temple (argument o tym, że nie jest częścią filmu można zastosować także tutaj). No i co z Felicity, bo wrócić musi (jest w filmie) a od tej pory Rare już dwukrotnie użyło jej w swoich grach (jak ja kocham ten level).
  • 0

#42 Malutki Napisany 25 czerwca 2010 - 15:11

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Nad brakiem tej mapki nie będę rozpaczał :smile: . Była ona badziewna i rzadko ją wybieraliśmy do potyczek na splicie .Mnie natomiast zastania to czy w finalnej wersji pojawią się boty w trybie multiplayer :hmmm: .
  • 0

#43 Malutki Napisany 29 czerwca 2010 - 23:48

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
E3 2010: Goldeneye 007 Interview
http://g4tv.com/vide...-007-Interview/
  • 0

#44 Malutki Napisany 01 lipca 2010 - 09:07

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
GoldenEye 007 Split Screen Gameplay

  • 0

#45 ACZ Napisany 01 lipca 2010 - 15:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 164 Postów:
Cytuję w skrócie Butchera z PE, który na E3 widział grę w akcji:
szału nie będzie, typowy kotlet dla fanów, straszący ciosanym designem lokacji, pustkami i jakością typową dla Wii.
  • 0

#46 ogqozo Napisany 01 lipca 2010 - 17:36

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

straszący (...) jakością typową dla Wii.

To zdanie faktycznie brzmi jak cytat z PE.

Kurczę, już to gdzieś pisałem. Muszę kupić ten numer PE z relacją z E3. Chcę zobaczyć, czy fakt, że Nintendo pokazało najbardziej przełomową konsolę od co najmniej 15 lat i line-upem praktycznie zdemolowało konferencje Sony i MS, jakoś wpłynął na ich relację. Czy nadal wszystko na konsole Nintendo dostało pół strony i teksty w stylu "no, Kirby jest całkiem fajny... chociaż wiadomo, że Prawdziwy Gracz nie będzie grał w coś, co ma 45,7 raza mniej poligonów niż next-geny" albo "no, 3DS to całkiem ciekawy bajer dla starych babć z USA... szkoda, że Sony czegoś takiego nie zrobiło, bo mielibyśmy co dawać na okładkę przez najbliższy rok, pisząc o rewolucji".

Co do Goldeneye to sporo stron je chwaliło, np. IGN. Jednak mało kto włączył je do grona choćby pięciu najciekawszych strzelanin na targach, więc wiadomo, że nie ma szans na grę, która choć częściowo dorówna oryginałowi.
  • 0

#47 Malutki Napisany 01 lipca 2010 - 19:31

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Cytuję w skrócie Butchera z PE, który na E3 widział grę w akcji:
szału nie będzie, typowy kotlet dla fanów, straszący ciosanym designem lokacji, pustkami i jakością typową dla Wii.

Akurat zdanie tego pana mam w głębokim poważaniu :lol:
Wybacz ,ale jeżeli ktoś pisze takie bzdury :

To przyjedź do mnie i skalibruj mi wiilota, żeby trafiał dokładnie tam gdzie celuję - a nie 20 cm obok. I żebym robił wiilotem headshoty w HD, a nie miał problem z trafieniem w pole 10px x 10px... Jak nie widziałeś/nie grałeś, to nie żartuj. Wiilot przy Move to technologiczna pieśń przeszłości.

redaktor od siedmiu boleści...
Owszem ,zdaję sobie sprawę ,że Move jest lepszy ,ale bez przesady.
  • 0

#48 Malutki Napisany 02 lipca 2010 - 08:21

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
E3 2010: Re-Imagined Interview

Original GoldenEye offered...dual analog controls through two controllers

Controller 1:

B Button: Action
A Button: Fire
Start Button: Pause
Z Trigger: Aim
Control Stick Up/Down: Move
Control Stick Left/Right: Turn

Controller 2:

B Button: Action
A Button: Fire
Start Button: Pause
Z Trigger: Fire
Control Stick Up/Down: Look
Control Stick Left/Right: Strafe

http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=129066
  • 0

#49 Kaxi Napisany 08 lipca 2010 - 22:03

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Jeden nowy obrazek. Nienajgorszy.


Dodany obrazek
  • 0

#50 Krill Napisany 09 lipca 2010 - 09:55

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Sam nie wiem czy taka ekshumacja ma sens...

Na pewno podniosą się głosy krytyki, choćby z powodu obecności gęby Daniela "No More James Bond" Craiga na okładce zamiast Pierce'a Brosnana. Właściwie to już miałem okazję czytać na n4g artykuł jakiegoś gościa o tym dlaczego GoldenEye 007 Wii to zły pomysł.

Z drugiej strony, to ma być remake jednego z najlepszych FPSów w historii konsol. Ja jednak mam mieszane uczucia. Zobaczymy co się z tego wykluje.
  • 0

#51 Kaxi Napisany 09 lipca 2010 - 10:31

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Ja na to patrzę inaczej. Goldeneye na 64 był dawno i nieprawda. Liczy się dla mnie to, że Wii dostanie wysokobudżetowego fpsa, do tego pisanego specjalnie z myślą o tej konsoli, a to ma same plusy. Jestem wielkim zwolennikiem fpsów przy użyciu wiilota, a GE wii zapowiada się ładniej i lepiej niż Conduit 2 albo konwersja Call of Duty. Bo to chyba zapowiedzi z tego gatunku na maszynkę Nintendo.
  • 0

#52 Krill Napisany 09 lipca 2010 - 17:38

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Faktycznie, za grą przemawia fakt, iż jest to produkcja wysokobudżetowa, a przy okazji konkurencyjne FPSy na Wii to rzadkość. Ja tam mam słabość do wszystkiego, co jest związane z Bondem, swego czasu grałem w GoldenEye na N64 jak szalony (moi najlepsi kumple byli już w ogóle totalnymi maniakami tej gry, doskonale pamiętam ją do dziś), więc naturalnie obawiam się o jakość remake'u. Chociaż skoro jest mój ulubiony level z kiblami, to można liczyć, że koderzy oddadzą hołd pierwowzorowi. Chciałbym jednak zobaczyć więcej przekonujących materiałów.
  • 0

#53 BeSOS Napisany 10 lipca 2010 - 11:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
obrazek bardzo słaby kox, model broni to kpina jakas <_< na plus chyba tylko ostrosc obrazka, olo ;]
  • 0

#54 Kaxi Napisany 10 lipca 2010 - 11:50

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Wygląda lepiej niż World at War, The Conduit, Modern Warfare Reflex = wygląda przynajmniej nienajgorzej :)
  • 0

#55 Blizzard Beast Napisany 14 lipca 2010 - 22:40

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
No broń faktycznie wygląda fatalnie. Ale, jak to mówią - nikogo. Jeśli to będzie gra gejmplejowo w stylu GE/PD/TS to żaden szrot z serii Cock of Doody czy inne gówno nie będzie miało podejścia.
  • 0

#56 me&myself Napisany 15 lipca 2010 - 13:51

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Ja tam nie mam złudzeń. To nie będzie już to samo. W Gameplay w stylu GE/PD/TS czy nawet TWiNE nie wierze, Activision będzie chciało na siłę zrobić z tego grę szybką płynną i efektowną bez "zbędnego" kombinowania. Mam nadzieje, że się mylę, ale jak znam życie to skończy się na profanacji dzieła. Na poprzedniej generacji mieliśmy już jedno GE...
  • 0

#57 Blizzard Beast Napisany 15 lipca 2010 - 22:22

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Na poprzedniej generacji mieliśmy już jedno GE...


Niby tak, ale tamtą grę z GE łączyła tylko licencja. Ta jest remakiem, więc jest szansa, że chociaż część magii zostanie.
  • 0

#58 Kaxi Napisany 16 lipca 2010 - 23:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Nowy trailer (ale sporo starych ujęć). Widać dżunglę.

http://gonintendo.com/viewstory.php?id=130505

Nowe screeny:
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Więcej: http://gonintendo.co...y.php?id=130497
  • 0

#59 Tadeg Napisany 18 lipca 2010 - 19:10

Tadeg

    eurogamer.pl

  • Narybek
  • 247 Postów:
DRANIE z Eurocom'u! Wycięli z remaku postać Borisa!

Możliwe też, że w multiplayerze nie bedzie jednak Jaws oraz Oddjob'a!

FAK :blink:

http://gonintendo.co...y.php?id=130611
  • 0

#60 Krill Napisany 18 lipca 2010 - 19:57

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Nie było powiedziane, że będzie to wierny remake GoldenEye 007 zrobionego przez Rare, niestety. Szkoda też Oddjoba, lubiłem biegać tym jakże niskim gościem. Jaws z kolei, jak pamiętamy, miał ponad dwa metry wzrostu, jednak dochodzimy tutaj do tematu, który nie doczekał się szerszej dyskusji, czyli realistycznego oddania różnic wzrostu postaci w grach. Tak czy inaczej- szkoda, to ewidentny zonk.

Tyle, że moim cichym fawortyem w Złotym Oku od zawsze był Arkady Ourumov ;)...
  • 0