Nintendo 3DS News
Rozpoczęte przez
Danteusz
, 15 06 2010 18:35
771 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 17 sierpnia 2011 - 14:38
W tym roku na vc będzie Six golden coins ;] Jedyne vc na 3ds, na które od początku czekam ;] http://www.nintendo....ames_44323.html
#32 Napisany 17 sierpnia 2011 - 14:49
ekstra. 6 golden coins to gra przy której spędziłem dziesiątki godzin i wyczesałem ją do granic. jedna z niewielu jakie miałem na gbc.
#33 Napisany 07 września 2011 - 06:46
Drugi Circle Pad potwierdzony http://gonintendo.co...db0f7b81f3620cd
Jak to tandetnie wygląda. Już wiemy jak będzie wyglądał nowy model, dołożą drugą gałę, lepszą baterię może, poprawią wady i już. Dlaczego nie było tak w premierze tylko uciekają się do takiej kretyńskiej przystawki?
Monster Hunter 3g na 3ds też potwierdzony.
Jak to tandetnie wygląda. Już wiemy jak będzie wyglądał nowy model, dołożą drugą gałę, lepszą baterię może, poprawią wady i już. Dlaczego nie było tak w premierze tylko uciekają się do takiej kretyńskiej przystawki?
Monster Hunter 3g na 3ds też potwierdzony.
#34 Napisany 07 września 2011 - 12:12
gałka OBOK przycisków = Nintendo
#35 Napisany 07 września 2011 - 13:53
Komentujemy w Pogadankach Panie Moderatorze
#36 Napisany 13 września 2011 - 07:52
W listopadzie ma być update, który usprawni sklep, mii plaza i doda funkcję nagrywania filmów.
#37 Napisany 13 września 2011 - 20:11
Pełna lista gier obecnych/wspomnianych na konferencji:
Wii
The Legend of Zelda: Skyward Sword (Nintendo)
Dragon Quest Collection (Square Enix)
Just Dance Wii (Nintendo x Ubisoft)
Go Vacation (Namco Bandai)
Taiko Drum Master Wii Ketteiban (Namco Bandai)
Kirby's Return to Dreamland (Nintendo x HAL)
Fortune Street (Square Enix)
Mario & Sonic and the London 2012 Olympic Games (Nintendo x Sega)
PokePark 2 BW: Beyond the World (Nintendo x Creatures)
DSiWare
The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition (Nintendo x Grezzo)
Nintendo 3DS
Super Mario 3D Land (Nintendo)
Mario Kart 7 (Nintendo)
Mario Tennis (Nintendo x Camelot)
Paper Mario (Nintendo x Intelligent Systems)
Luigi's Mansion 2 (Nintendo x Next Level Games)
Mario & Sonic and the London 2012 Olympic Games (Nintendo x Sega)
Animal Crossing (Nintendo)
Tomodachi Collection (Nintendo)
Style Savvy (Nintendo x syn Sophia)
Colchobit (Nintendo x Paritybit)
Culdcept (Nintendo x Omiya Soft)
Shinrei Camera (Nintendo x Tecmo Koei)
Fire Emblem (Nintendo x Intelligent Systems)
Dynasty Warriors VS (Tecmo Koei x Omega Force)
Bravely Default: Flying Fairy (Square Enix x Matrix Software)
SD Gundam G Generation 3D (Namco Bandai x Level 5)
Hatsune Miku: Project Mirai (Sega)
Resident Evil Revelations (Capcom)
Ace Combat: Assault Horizon Legacy (Namco Bandai x Project Aces)
Tekken 3D Prime Edition (Namco Bandai)
Theatrythm Final Fantasy (Square Enix x indieszero)
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime 2 (Square Enix x Tose Software)
Girls RPG Cinderlife (Level 5)
New Love Plus (Konami x Love Plus Productions)
Metal Gear Solid: Snake Eater 3D (Konami x Kojima Productions)
Kid Icarus: Uprising (Nintendo x Project Sora)
Monster Hunter 3 ~tri G (Capcom)
Monster Hunter 4 (Capcom)
Może Nintendo nie jest jeszcze doomed?
Wii
The Legend of Zelda: Skyward Sword (Nintendo)
Dragon Quest Collection (Square Enix)
Just Dance Wii (Nintendo x Ubisoft)
Go Vacation (Namco Bandai)
Taiko Drum Master Wii Ketteiban (Namco Bandai)
Kirby's Return to Dreamland (Nintendo x HAL)
Fortune Street (Square Enix)
Mario & Sonic and the London 2012 Olympic Games (Nintendo x Sega)
PokePark 2 BW: Beyond the World (Nintendo x Creatures)
DSiWare
The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition (Nintendo x Grezzo)
Nintendo 3DS
Super Mario 3D Land (Nintendo)
Mario Kart 7 (Nintendo)
Mario Tennis (Nintendo x Camelot)
Paper Mario (Nintendo x Intelligent Systems)
Luigi's Mansion 2 (Nintendo x Next Level Games)
Mario & Sonic and the London 2012 Olympic Games (Nintendo x Sega)
Animal Crossing (Nintendo)
Tomodachi Collection (Nintendo)
Style Savvy (Nintendo x syn Sophia)
Colchobit (Nintendo x Paritybit)
Culdcept (Nintendo x Omiya Soft)
Shinrei Camera (Nintendo x Tecmo Koei)
Fire Emblem (Nintendo x Intelligent Systems)
Dynasty Warriors VS (Tecmo Koei x Omega Force)
Bravely Default: Flying Fairy (Square Enix x Matrix Software)
SD Gundam G Generation 3D (Namco Bandai x Level 5)
Hatsune Miku: Project Mirai (Sega)
Resident Evil Revelations (Capcom)
Ace Combat: Assault Horizon Legacy (Namco Bandai x Project Aces)
Tekken 3D Prime Edition (Namco Bandai)
Theatrythm Final Fantasy (Square Enix x indieszero)
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime 2 (Square Enix x Tose Software)
Girls RPG Cinderlife (Level 5)
New Love Plus (Konami x Love Plus Productions)
Metal Gear Solid: Snake Eater 3D (Konami x Kojima Productions)
Kid Icarus: Uprising (Nintendo x Project Sora)
Monster Hunter 3 ~tri G (Capcom)
Monster Hunter 4 (Capcom)
Może Nintendo nie jest jeszcze doomed?
#38 Napisany 13 września 2011 - 20:16
Super Mario 3D Land (Nintendo)
Mario Kart 7 (Nintendo)
Mario Tennis (Nintendo x Camelot)
trzy pewniaki to i tak wypas, póki co nawet mi się do Zeldy nie chce wracać.
z tej listy największym zaskoczeniem jest kolejny Mario Tennis, pierdyliard siedemnasty od Nintendo, ale to nic, Tennisy łykam w każdej kolejnej generacji, na stacjonarki i przenośne. czy wiadomo coś o trybie fabularnym? nie ukrywam, że najmilej wspominam ten od Camelota na GBC, z akademią jak z Harrego Pottera
#39 Napisany 28 września 2011 - 12:49
Jutro w sklepie do pobrania będzie mario land 6 golden coins. Biorę z miejsca. Grałem w to w dzieciństwie i nigdy nie skończyłem, a było świetne.
#40 Napisany 21 października 2011 - 14:36
Nareszcie lista przyjaciół do czegoś się przyda http://gonintendo.co...99c6023993d30cc
#41 Napisany 27 października 2011 - 19:49
http://uk.ds.ign.com.../1210833p1.html peawie 7mln 3ds poszło. Więcej niż DS w tym samym odstępie czasu.
#42 Napisany 27 października 2011 - 19:53
nieźle. w święta, z mario na pokładzie, sprzedadzą niewyobrażalne ilości.
#43 Napisany 27 października 2011 - 21:16
I gdzie panowie z tablicą? Wygląda to tak jakby 3DS miał sobie radzić lepiej niż DS. A konkurencja jakby nie patrzeć jest większa
#44 Napisany 27 października 2011 - 23:41
Jakby nie patrzeć? DS startował równocześnie z PSP, które - jak to dzisiaj zabawnie brzmi - wywoływało na świecie dość sporą podjarę, co najmniej równą DS-owi. I DS nie został przeceniony o 1/3 ceny kilka miesięcy po starcie.
"Więcej niż DS w tym samym odstępie czasu" brzmi fajnie, ale czy faktycznie? "Więcej" to tak naprawdę różnica między 6,68 mln a 6,65 mln. A "ten sam odstęp czasu" to tak naprawdę dłuższy czas, bo DS miał premierę światową rozciągnięta na niemal pół roku właśnie (Stany - listopad, Europa - marzec).
Na razie interpretacja wyniku jest raczej prosta: Nintendo zanotuje pierwszy w konsolowej historii rok na minusie. Święta mają tylko zmniejszyć straty, Iwata nawet nie marzy o wyjściu na zero. Zobaczymy, jaka będzie przyszłość, ale chyba nie wierzycie, że za siedem lat 3DS będzie miał sprzedane 150 mln sztuk.
"Więcej niż DS w tym samym odstępie czasu" brzmi fajnie, ale czy faktycznie? "Więcej" to tak naprawdę różnica między 6,68 mln a 6,65 mln. A "ten sam odstęp czasu" to tak naprawdę dłuższy czas, bo DS miał premierę światową rozciągnięta na niemal pół roku właśnie (Stany - listopad, Europa - marzec).
Na razie interpretacja wyniku jest raczej prosta: Nintendo zanotuje pierwszy w konsolowej historii rok na minusie. Święta mają tylko zmniejszyć straty, Iwata nawet nie marzy o wyjściu na zero. Zobaczymy, jaka będzie przyszłość, ale chyba nie wierzycie, że za siedem lat 3DS będzie miał sprzedane 150 mln sztuk.
#45 Napisany 28 października 2011 - 10:04
Z tymi stratami to śmieszna sprawa. Rozumiem niższą sprzedaż od zakładanej, ale na co oni tyle wydali, żeby jeden rok sprzedaż gorszej niż rekordowej/bijącej konkurencję na głowę przynosi straty?
#46 Napisany 28 października 2011 - 10:08
WiiU to kosmiczna technologia. Musieli zbudować statek i polecieć do innej galaktyki na konsultacje.
Tur story
Tur story
#47 Napisany 28 października 2011 - 10:46
Z tymi stratami to śmieszna sprawa. Rozumiem niższą sprzedaż od zakładanej, ale na co oni tyle wydali, żeby jeden rok sprzedaż gorszej niż rekordowej/bijącej konkurencję na głowę przynosi straty?
też tego nie rozumiem. musieliby wydać jakieś nieprawdopodobne ilości siana na r&d bo nie widać jakoś specjalnie tego ani w sprzęcie ani w sofcie, który mają lub tuż tuż będą mieli na rynku.
#48 Napisany 28 października 2011 - 10:57
Wydali miliard na te dziesiątki exów które szykują na premierę wiiu.
#49 Napisany 28 października 2011 - 13:20
Nintendo nie jest tylko sprzedawcą handheldów.
Tutaj jest chyba najwyraźniejsza różnica, bo w tej dziedzinie zawsze mieli jakąś machinę do drukowania pieniędzy, od pierwszego GameBoya do DS-a. Sama ilość opchniętych sztuk to nieznacząca cyferka. Gdyby zaczęli sprzedawać 3DS-y za pięć dolców, to zeszłoby i 200 milionów, ale żaden sukces dla firmy by to nie był. Sama produkcja kosztuje ponad 100$, a są jeszcze marże, transport, pośrednictwo - dla firmy ta obniżka to był wielki gambit, ale po prostu musieli jakoś napędzić sprzedaż gier.
Bo sprzedaż handheldów to nie wszystko. Wii praktycznie się zatrzymało w tym roku. Lata fiskalne 2007-11 to po co najmniej 20 mln sztuk. Przez pierwsze półrocze tego roku fiskalnego zeszło sztuk... 3,5 mln. Owszem, Święta pomogą, ale nie na tyle, żeby nie było widać wyraźnego spadku w skali roku.
No i są gry, równie ważne dla firmy. A którymi zainteresowanie spada w podobnym tempie. Przez kilka lat N doiło Mario Karta, Mario Bros., różnorakie dodatki do Wii (Wii Play, Wii Fit i Sports Resort to łącznie prawie 100 mln sztuk - każda z tych gier sprzedała się w ilości 3-5 razy większej, niż najpopularniejsza gra na PS3). W zeszłym roku nie wyszła żadna produkcja, która byłaby w stanie utrzymywać się w top 10 tak długo. Mario 3D Land ma na to szanse. Skyward Sword nie ma - to nie jest tak dochodowa seria. Nawet gdyby SS się sprzedało na poziomie Okaryny, nie jest to poziom ww. hiciorów.
No i generalnie to są w tej chwili problemy Nintendo, nie ilość opchniętych sztuk 3DS-a.
Tutaj jest chyba najwyraźniejsza różnica, bo w tej dziedzinie zawsze mieli jakąś machinę do drukowania pieniędzy, od pierwszego GameBoya do DS-a. Sama ilość opchniętych sztuk to nieznacząca cyferka. Gdyby zaczęli sprzedawać 3DS-y za pięć dolców, to zeszłoby i 200 milionów, ale żaden sukces dla firmy by to nie był. Sama produkcja kosztuje ponad 100$, a są jeszcze marże, transport, pośrednictwo - dla firmy ta obniżka to był wielki gambit, ale po prostu musieli jakoś napędzić sprzedaż gier.
Bo sprzedaż handheldów to nie wszystko. Wii praktycznie się zatrzymało w tym roku. Lata fiskalne 2007-11 to po co najmniej 20 mln sztuk. Przez pierwsze półrocze tego roku fiskalnego zeszło sztuk... 3,5 mln. Owszem, Święta pomogą, ale nie na tyle, żeby nie było widać wyraźnego spadku w skali roku.
No i są gry, równie ważne dla firmy. A którymi zainteresowanie spada w podobnym tempie. Przez kilka lat N doiło Mario Karta, Mario Bros., różnorakie dodatki do Wii (Wii Play, Wii Fit i Sports Resort to łącznie prawie 100 mln sztuk - każda z tych gier sprzedała się w ilości 3-5 razy większej, niż najpopularniejsza gra na PS3). W zeszłym roku nie wyszła żadna produkcja, która byłaby w stanie utrzymywać się w top 10 tak długo. Mario 3D Land ma na to szanse. Skyward Sword nie ma - to nie jest tak dochodowa seria. Nawet gdyby SS się sprzedało na poziomie Okaryny, nie jest to poziom ww. hiciorów.
No i generalnie to są w tej chwili problemy Nintendo, nie ilość opchniętych sztuk 3DS-a.
#50 Napisany 28 października 2011 - 16:54
a nie jest tak, że po tak drastycznej obnizce ceny 3ds tak szybko po premierze, Ninny doklada do kazdej sztuki konsoli? chyba gdzies byla o tym informacja.
#51 Napisany 29 października 2011 - 08:07
Wnetrze konsoli nie jest jakies przyszlosciowe=nie jest drogie.
Co innego Vita-panel dotykowy np.
Co innego Vita-panel dotykowy np.
#52 Napisany 29 października 2011 - 09:31
Ja słyszałem, że koszt 3DSa to sto kilka dolców, więc chyba jeszcze zarabiają.
#53 Napisany 29 października 2011 - 10:02
Technologicznie mozna napisac, ze to dopakowany Gameboy Advance
#54 Napisany 29 października 2011 - 10:49
a cena koncowa dla klienta to 169 $ (w tym marża dla sklepu, odliczyc trzeba podatek i inne oplaty), wiec moze Ninny nie doplaca, ale wychodzi na jednej sztuce na zero.Ja słyszałem, że koszt 3DSa to sto kilka dolców, więc chyba jeszcze zarabiają.
#55 Napisany 29 października 2011 - 10:55
Sumaryczna cena części 3DSa to 100 dolców, w to nie są wliczone koszty składania, transportu, pudełka i R&D
#56 Napisany 29 października 2011 - 13:41
No i podatki. Ceny elektroniki oczywiście spadają, więc może teraz koszty produkcji są nieco mniejsze, niż te okolice 100$ (to jest szacunkowe). Nie jest jawne, ile z każdego 170 ojro ma Nintendo, ale jeśli nawet zarabia na 3DS-ie, to dużo, dużo mniej.
To nie jest pierwszy przypadek w historii, że jakaś firma tak robi - Microsoft i Sony, wielkie korporacje mające gwarancję bezpieczeństwa, też raczej tak robiły w trudnych okresach. Może to się opłacić na dłuższą metę, zobaczymy. Patrząc na wyniki sprzed obniżki, szacowałbym, że ten wynik prawie 7 mln 3DS-ów byłby bez cięcia ceny niemal 2 mln niższy. Mario 3D Land po prostu musi być sukcesem, inaczej firma wejdzie w trudną sytuację, bo innego megahiciora na horyzoncie nie widać.
To nie jest pierwszy przypadek w historii, że jakaś firma tak robi - Microsoft i Sony, wielkie korporacje mające gwarancję bezpieczeństwa, też raczej tak robiły w trudnych okresach. Może to się opłacić na dłuższą metę, zobaczymy. Patrząc na wyniki sprzed obniżki, szacowałbym, że ten wynik prawie 7 mln 3DS-ów byłby bez cięcia ceny niemal 2 mln niższy. Mario 3D Land po prostu musi być sukcesem, inaczej firma wejdzie w trudną sytuację, bo innego megahiciora na horyzoncie nie widać.
#57 Napisany 29 października 2011 - 14:33
A Mario Kart?Mario 3D Land po prostu musi być sukcesem, inaczej firma wejdzie w trudną sytuację, bo innego megahiciora na horyzoncie nie widać.
#58 Napisany 29 października 2011 - 14:47
A tak, zapomniałem o nim jakoś. W ogóle coś cicho o tej grze, co nie? Może dlatego, że jakoś mało nowego. Ale na pewno pomoże w sprzedaży.
#59 Napisany 08 listopada 2011 - 13:38
To jest dopiero bundle http://gonintendo.co...story&id=165789
Dlaczego w premierze Zeldy tego nie było??? Sam bym go wziął chętnie, gdybym nie miał, a kupowałem konsolę na chwilę przed premierą OOT3D.
Dlaczego w premierze Zeldy tego nie było??? Sam bym go wziął chętnie, gdybym nie miał, a kupowałem konsolę na chwilę przed premierą OOT3D.
#60 Napisany 08 listopada 2011 - 14:02
Ajajaj. Teraz mam dylemat. Brać budnle z Zeldą czy piękną bialutką konsolę z Mario...