Dwa nowe gameplaye:
Krauser w wiosce z RE4:
Claire w Kijuju:
Resident Evil Revelations I Mercenaries
Rozpoczęte przez
Malutki
, 15 06 2010 19:50
400 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 11 stycznia 2011 - 16:26
#32 Napisany 19 stycznia 2011 - 19:54
Trailer Mercenaries.
#33 Napisany 19 stycznia 2011 - 22:08
To taki okrojony RE5. Po co mam w to grać na handheldzie jak mogę odpalić na dużej konsoli w lepszej wersji.
DS był ostatnim bastionem klimaciku retro.
DS był ostatnim bastionem klimaciku retro.
#34 Napisany 01 lutego 2011 - 23:31
Nowy gameplay z Chris'em.
Typ nie umie wyrwać się z uścisku to raz. Dwa oprawa wygląda kapitalnie. Trzy beznadziejne jest te przejście w FPP, dla mnie to krok wstecz względem RE4. Po co było rezygnować z najlepszego ujęcia w prymitywne FPP? Kamera za mocno przybliża się do postaci, co ogranicza widoczność po bokach. Debilne rozwiązanie.
Typ nie umie wyrwać się z uścisku to raz. Dwa oprawa wygląda kapitalnie. Trzy beznadziejne jest te przejście w FPP, dla mnie to krok wstecz względem RE4. Po co było rezygnować z najlepszego ujęcia w prymitywne FPP? Kamera za mocno przybliża się do postaci, co ogranicza widoczność po bokach. Debilne rozwiązanie.
#35 Napisany 14 marca 2011 - 08:22
Jonathan dopadł na PAX jedną z nowych części przygotowanych na 3DS. Mowa o Mercenaries, a w linku ponad 5 minutowy pokaz gameplayu.
http://www.destructo...d--196354.phtml
http://www.destructo...d--196354.phtml
#36 Napisany 14 marca 2011 - 15:33
Pięknie, żadna inna gra na 3DS-ie, przynajmniej obecnie, nie dorasta pod względem oprawy temu RE.
#37 Napisany 27 marca 2011 - 21:14
Cena za Merce 170zł...
http://www.ultima.pl...ries_3d/i10138/
Mercenaries to dla mnie najlepszy tryb dodatkowy z jakiejkolwiek gry, ale właśnie DODATKOWY. A tutaj za dodatek i to stary, bo to mieszanka RE4/5 chcą 170zł? Jak mocno stanieje to kupię, ewentualnie jak będzie później w komplecie z Revelations. Bo choć Merce są naprawdę świetne, to cena jest zdecydowanie przegięta.
Capcom coś się zbyt pewnie czuje i myślą, że opchną wszystko z RE w tytule.
http://www.ultima.pl...ries_3d/i10138/
Mercenaries to dla mnie najlepszy tryb dodatkowy z jakiejkolwiek gry, ale właśnie DODATKOWY. A tutaj za dodatek i to stary, bo to mieszanka RE4/5 chcą 170zł? Jak mocno stanieje to kupię, ewentualnie jak będzie później w komplecie z Revelations. Bo choć Merce są naprawdę świetne, to cena jest zdecydowanie przegięta.
Capcom coś się zbyt pewnie czuje i myślą, że opchną wszystko z RE w tytule.
#38 Napisany 27 marca 2011 - 21:45
może do premiery jeszcze spadnie, nie wiadomo czy ultima ma jakies info.
zobaczymy też, ile Capcom dołoży bonusów. tryb kooperacji online brzmi fajnie.
ale od początku wiadomo, że to szybki tytuł na początek życia konsoli i żeby narobić apetytu na Revelations.
zobaczymy też, ile Capcom dołoży bonusów. tryb kooperacji online brzmi fajnie.
ale od początku wiadomo, że to szybki tytuł na początek życia konsoli i żeby narobić apetytu na Revelations.
#39 Napisany 27 marca 2011 - 21:50
Szkoda, że obie nie są na jednej karcie, bo nie wierzę, że zajmują tyle gb. Wyciąganie kasy za osobny tryb. Revelations zapowiada się świetnie, mercenaries już mniej.
#40 Napisany 27 marca 2011 - 21:50
Myslałem, ze to częśc Revelations jak było z RE345 etc....no to niezły lolek, jako stand-alone tytuł słabe to jest
#41 Napisany 27 marca 2011 - 22:02
czytają Twoje posty w tym temacie nie wydaje mi się, byś myślał, że to jedna gra jest.
Revelations jest dużo mniej zaawansowane w porodukcji i pojawi się najwcześniej pod koniec roku.
Revelations jest dużo mniej zaawansowane w porodukcji i pojawi się najwcześniej pod koniec roku.
#42 Napisany 27 marca 2011 - 22:28
A gdzie tak napisałem?
#43 Napisany 27 marca 2011 - 23:42
Zawartość nie jest żadnym zaskoczeniem i od początku było wiadomo, że to merce z RE4/5, ale cena mimo wszystko jest o połowę za wysoka. Capcom by sobie to pewnie tłumaczył faktem, że to niby jedna z pierwszych gier na nową konsolkę, ale co to zmienia...
Inna sprawa, że merce idealnie komponują się z przenośną ideą grania, gdzie mamy np 15 minut, więc spokojnie można przez ten czas ograć jedną planszę.
Inna sprawa, że merce idealnie komponują się z przenośną ideą grania, gdzie mamy np 15 minut, więc spokojnie można przez ten czas ograć jedną planszę.
#44 Napisany 28 marca 2011 - 15:13
http://neogo.pl/news...mercenaries-3d/
RE Mercenaries będzie zawierać demo RE Revelations.
Kaxi: ten link bardziej mi się podoba
RE Mercenaries będzie zawierać demo RE Revelations.
Kaxi: ten link bardziej mi się podoba
#45 Napisany 29 marca 2011 - 18:33
Trailer Jill i Weskera. Wygląda to naprawdę dobrze, ale jednak to nie jest poziom Gamecube'a, co widzę po wiosce. Od razu w oczy rzucają się uproszczone tekstury.
#46 Napisany 29 marca 2011 - 18:43
Chyba zapomniałeś linka? Ja Ci go nie usunąłem
Ale tu jest jeden:
http://neogo.pl/news...-na-zwiastunie/
No tak, uproszczenia są, fakt. Ale po pierwsze trochę się ich spodziewałem, po drugie na ekranie konsoli może nie będzie ich widać. Za to ogólne wrażenie bardzo zacne, jak an 1 generacje gier na 3ds.
Ale tu jest jeden:
http://neogo.pl/news...-na-zwiastunie/
No tak, uproszczenia są, fakt. Ale po pierwsze trochę się ich spodziewałem, po drugie na ekranie konsoli może nie będzie ich widać. Za to ogólne wrażenie bardzo zacne, jak an 1 generacje gier na 3ds.
#47 Napisany 12 kwietnia 2011 - 19:04
Końcówka z Revelations mocna, ten potworek bardzo przypomina Regeneratora.
Nie bardzo podoba mi się ta customizacja, niby teraz każdy będzie równy i raczej zabraknie podziału na tych lepszych i gorszych, ale mimo wszystko wolałem z góry narzucony arsenał. Fajnie, że jest jeszcze więcej ataków melee.
No i największa zaleta, da się leczyć podczas chodzenia, to był jedyny patent, który w RE5 mocno irytował. Zanim postać się uzdrowi, to już ma murzynów za plecami, tutaj już ten problem zniknie na dobre.
Można tez zauważyć, że da się strzelać podczas chodzenia i używać noża w trakcie poruszania, co widać w przypadku Krausera.
Wygląda to bardzo fajnie, tylko ta kamera FPP jest słaba.
#48 Napisany 13 kwietnia 2011 - 11:44
da się strzelać podczas chodzenia, a tylko na wprost, bez celowania. takie rzeczy chyba dopiero w Revelations.
#49 Napisany 10 maja 2011 - 21:03
#50 Gość_gofrowsky_* Napisany 12 maja 2011 - 17:21
ladnie to wyglada
#51 Napisany 18 maja 2011 - 11:06
Japońska reklama.
#52 Napisany 18 maja 2011 - 11:11
#53 Napisany 03 czerwca 2011 - 08:31
Resident Evil: Revelations - demo walkthrough
#54 Napisany 05 czerwca 2011 - 15:38
Bonusowe stroje.
Wesker
Barry (pedał)
Hunk
Co można stwierdzić, stroje ogólnie są beznadziejne, poza tym Hunka, który pasuje do jego ksywy Mr. Death.
Wesker
Barry (pedał)
Hunk
Co można stwierdzić, stroje ogólnie są beznadziejne, poza tym Hunka, który pasuje do jego ksywy Mr. Death.
#55 Napisany 08 czerwca 2011 - 00:33
Faaaaaaajne. Będzie nawet pływanie, lol.
Giera w akcji
Giera w akcji
#56 Napisany 10 czerwca 2011 - 18:23
http://nintendoeverything.com/67113/
w linku trzy filmiki przedstawiajace calosc prezentowanego fragmentu Revelations na e3
w linku trzy filmiki przedstawiajace calosc prezentowanego fragmentu Revelations na e3
#57 Napisany 10 czerwca 2011 - 18:53
Ale coś mi muli dzisiaj GT, w ogóle nic nie da się tam obejrzeć, non stop buforuje.
#58 Gość_Kazuo_* Napisany 10 czerwca 2011 - 20:25
Widzę, że kreatywnością to spece od designu lokacji w Capcom nie tryskają. To już bodajże trzeci Resident, którego akcja rozgrywa się na statku. A ten nowy partner Jill wygląda jak frajer, mam nadzieję, że szybko zginie i na pierwszy plan wskoczy Redfield.
Sam gameplay jakoś szczególnie nie poraża, dziwi mnie rezygnacja z kamerki znad ramienia na typowe FPP. Nieciekawie się to prezentuje.
Sam gameplay jakoś szczególnie nie poraża, dziwi mnie rezygnacja z kamerki znad ramienia na typowe FPP. Nieciekawie się to prezentuje.
#59 Napisany 10 czerwca 2011 - 22:29
Podobno da się tą opcję wyłączyć z FPP.
#60 Napisany 11 czerwca 2011 - 01:15
na małym ekranie fpp może się sprawdzać lepiej. przekonamy się już w mercenaries.