Skocz do zawartości

Zdjęcie

Metal Gear Solid: Snake Eater 3D

3DS Metal Gear Solid Konami Big Boss Snake Kojima MGS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
131 odpowiedzi na ten temat

#91 lukaszSA Napisany 17 lutego 2012 - 06:41

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 951 Postów:


Jesteś Naked Snake, masz super-kamuflaż i ty zamiast łamać im karki strzelasz do kolesi z pistoletu (na dodatek celując ABXY jak nie masz CPP)? You're doing it wrong ;p

Dostałem rozkaz, żeby przejść niezauważonym :roll:
  • 0

#92 ramzes64 Napisany 17 lutego 2012 - 07:59

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

musisz odczekać chwilę aż środek usypiający zadziała. Kolejne strzały przyśpieszają proces usypiania. Ah, co za realizm :sir:

sprawdze, bo po strzale wróg chyba wzdycha "Ooh!" myślałem, że zaraz będzie mnie szukał i tak strzelam jak oszołom aż padnie... sprawdze... ja zawsze po tym podbiegam i nożem zadźgam takiego śpiocha. Jak długo działa taki środek? Po czasie wstaje? Lepiej dobić takiego ;)

a można zadźgać żywego, nieśpiącego wroga? Da się podejść powoli i zadźgać gościa?
  • 0

#93 Texz Napisany 17 lutego 2012 - 08:40

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Demo jakby było ustawione na super easy czy coś takiego. Można biegać, przeciwnicy do nas strzelają, my podbijamy do każdego, kładziemy na ziemi i robimy teabaga.
  • 0

#94 Tawotnica Napisany 17 lutego 2012 - 08:57

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 107 Postów:
Do CQC dostaje się chyba inny nóż, ale Surival Knifem bez problemu powinno się dać zakraść za wroga i go dźgnąć, ale gardła w demku nie poderżniemy.
  • 0

#95 Texz Napisany 17 lutego 2012 - 09:15

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
nie ten temat
  • 0

#96 nicun Napisany 17 lutego 2012 - 09:46

nicun

    Nostalgia to rak duszy

  • Forumowicze
  • 4 643 Postów:
W ostatnich dniach napaliłem się na MGSa jak trędowaty na Jezusa, ale się zawiodłem. Lepiej zainwestuję te same pieniądze w wersję HD.
Sorry Winnetou.
  • 0

#97 Texz Napisany 17 lutego 2012 - 10:28

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jeżeli już mowa o handheldzie to prędzej to przejdzie:

  • 0

#98 Kaxi Napisany 17 lutego 2012 - 10:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Dobra, wreszcie sobie przeszedłem to demko bez żadnych zgrzytów. Ale fakt, w dialogu jest o byciu niezauważonym, a ja po prostu zachodziłem większość typów od tyłu, łapałem i zabijałem nożem. Przesłuchiwanie jest fajne za to :D I nie do końca działało mi ogłuszanie,puszczony koleś dalej był przytomny raz, a raz nie.

Nie ma jednak limitu czasowego, po prostu za 1 razem przypadkowo doszedłem do miejsca, gdzie się demko kończy :P

Myślałem, że nic prostszego zrobić ekwipunek na dolnym ekranie, ale nawet to skopali - nie mogę mieć okularów pod ręką, bo jak je wyłącze to znikają ze skrótu na ekranie, i trzeba znowu wchodzić do menu. Ale ta gra jest staaaaaaraaaaa....

Znalazłem za to plus. Dźwięki dżungli są świetne i wraz z efektem 3D sprawiają, że można się wczuć i poczuć jakby się było w grze.


Aha, w końcu przeszedłem demo bez CPP choć leżał obok i się da. W sumie i tak strzeliłem tylko raz do szerszeni więc luzik.
  • 0

#99 ramzes64 Napisany 18 lutego 2012 - 01:42

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
ja dzis zaliczylem gre z CPP i troszkę łatwiej, ale da sie grać też bez... różnicę w sterowaniu dużą przy Residencie odczułem tylko. Gra nie jest zła, ale dobra też nie.

To jest port z PS2? Dlatego nie ma dużej rewelacji... Zelda OoT z N64 jest lepsza ;p
  • 0

#100 Kaxi Napisany 18 lutego 2012 - 08:33

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Plusem jest też, że nie ma spadku jakości grafiki po przejściu w 3d. RE:R traci anti-aliasing.
  • 0

#101 Pious Napisany 18 lutego 2012 - 08:47

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Ja nie podolalem. Dla mnie to jest po prostu niegrywalne. Crapiszcze straszne.

  • 0

#102 Wezyr Napisany 18 lutego 2012 - 11:25

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:
Mnie rozczarowal framerate, mogliby pogorszyc troszke oprawe, ale wrzucic cos stabilnego. Coz, sterowanie do przelkniecia. Dam grze szanse, bo to cos od Konami jakby nie patrzec i na dodatek o serii slyszalem duzo dobrego. Z tym, ze gdybym nie wiedzial o niej nic i zobaczyl to demko z pewnoscia gre bym odpuscil raz na zawsze. Mogliby dac lekko podrasowanego pierwszego MGSa, zamiast zaczynac od 3 (chyba, ze MGS3 jest prequelem do serii).
  • 0

#103 Texz Napisany 18 lutego 2012 - 12:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Upierdliwe jest trzymanie wychylonego analoga, żeby The Boss przystawał do ścian. Mogliby wprowadzić jakieś uproszczenia...
  • 0

#104 Kaxi Napisany 18 lutego 2012 - 13:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 158 Postów:
Pierwszy MGS został już mocno podrasowany w Twin Snakes. Które w sumie mogłoby trafić na 3DSa.
  • 0

#105 iluck85 Napisany 18 lutego 2012 - 13:48

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:

Upierdliwe jest trzymanie wychylonego analoga, żeby The Boss przystawał do ścian. Mogliby wprowadzić jakieś uproszczenia...


Tak samo jak sie trzyma przeciwnika- wciskasz raz i go trzymamy i wtedy sobie wybieramy co dalej z nim robimy, a tu trzeba guzik trzymac.
Reszta jest ok, do sterowania mozna sie przyzwyczaic.
  • 0

#106 ramzes64 Napisany 18 lutego 2012 - 14:25

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
mi sie w sumie gra podoba

przeszedlem znow, teraz juz zaczailem sie na zolnierza od tylu jak przechodzil i go znokautowalem - da rade :)

a tam w ostatnim poziomie, gdzie jest ten budynek na spokojnie wszystko co sie rusza wytuklem, zolnierzy, weze, szczory, ptaki - wszystko!

na mostku w koncu udalo mi sie wyploszyc wartownika przez stracenie na niego tego ula ... pozniej dlugo czekalem i nagle trzech zaczelo isc mostem, ale zaczailem sie z boku i wszystkich uspilem naraz ;)

nie no - gra jest fajna, da sie grac i jest nawet przyjemnie. Demo juz znam na pamiec, wiec jest latwo - nie wiem jak by bylo w calej wersji - ale nie mam wiekszych zastrzezen.

kamera moglabybyc dalej i w sumie jest OK

dajcie grze szanse, a do sterowania trzeba sie po prostu przyzwyczaic... no i na CPP jest lepiej, kamera na AB XY to kicha, a drugim prawym analogiem wygodnie.

jeszcze tylko wiecej gier na Circle Pad Pro i niebede zalowal zakupu CPP!
  • 0

#107 Tawotnica Napisany 04 kwietnia 2012 - 14:46

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 107 Postów:
W sumie, to nawet bez CPP idzie pograć, ja i tak zbyt dużo nie strzelam. Dziwne, że za każdym razem kiedy podpinam frankensticka to muszę go kalibrować. W RE:R i KI nie trzeba tego robić. Mniejsza z tym. Gra jest w pytę, nie wiem na co tu narzekać. Nie żałuję ani centa wydanego za węża w kieszeni. Idę zaraz do parku porobić zdjęcia do kamuflażu ;p

edit: wczoraj przeszedłem i już chcę przerabiać jeszcze raz! Jestem pod wrażeniem nie mniejszym niż po Twin Snakes. Bossfighty w Snake Eaterze są świetne, szkoda że nie ma trybu boss rush. Końcówka od walki z Volginem wgniata w fotel. W ogóle jest tyle kozackich drobiazgów w grze, że aż nie wiem co zacząć wychwalać. Para-medic i jej opowieści z kinematografii, postać Raikova i plakat MGS2 w szafce, w której go zamykamy czy Yoshi, który nie raz nie dwa mi pomógł zdezorientować strażników. Mimo, że to remake to jest to jedna z najlepszych gier dotychczas wydanych na 3DS'a.
  • 0

#108 Godot Napisany 01 września 2012 - 22:40

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:

Ja nie podolalem. Dla mnie to jest po prostu niegrywalne. Crapiszcze straszne.


Wpis. Sterowanie w tym porcie to jakiś ponury dramat. Serio ktoś dał radę w to grać? Do tego wcale jakoś dobrze nie wygląda. Gra sama w sobie to 10/10, ale wersja 3DS jest tragicznie skopana. Szkoda słów...
  • 0

#109 ramzes64 Napisany 01 września 2012 - 22:42

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
grasz bez Circle pad pro? z jednym analogiem ;p ... ja tylko demko ogralem, ale można było długo posiedzieć. Bez drugiego analoga to LIPA
  • 0

#110 Godot Napisany 01 września 2012 - 22:44

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Mam XLa, więc nie mam tego pad pro. Zresztą nie zamierzam tego kupować, gra ma działać na domyślnym sprzęcie :) Tak czy owak nie zamierzałem tej gry kupić (mam kolekcję na PS3), ale aż tak spieprzonego sterowania się nie spodziewałem
  • 0

#111 vagrant3 Napisany 27 marca 2013 - 12:03

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

giereczka jest bardzo zjadliwa. ostatnio grałem w to w roku premiery na ps2, więc pozapominałem na tyle dużo, że gram z jakotakim zaciekawieniem. kamera jest wygodna (choć regulowanie jej przyciskami wymagało dłuższej chwili przyzwyczajenia), a poruszanie się po przycelowaniu w fpp bardzo użyteczne. dolny ekran to w zasadzie jedynie mapka, bo ze skrótów do ekwipunku i tak nie korzystam tylko wciskam 'start'

 

jest ładnie, ale z 3d korzystam raczej sporadycznie. muzyczka, dialogi, animacje wszystko tak jak było. 4h za mną i obawiam się żebym tylko nie tracił za dużo nerwów na walkach z bossami.


  • 0

#112 Kaz Napisany 28 marca 2013 - 13:57

Kaz

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 613 Postów:

Ja grałem na Circle PAd Pro i było bardzo wygodnie... o dziwo gry nie ukończyłem na PS2. Dalej leży pudełko z grą na PS2 na półce bo mam sentyment do serii ale jakoś ta gra mnie nie wciągnęła na tyle co inne części... po kilku godzinach odłożyłem i  nigdy nie wróciłem. Po latach konwersja na 3DSa jakoś mnie pchnęła do ogrania w końcu i po początkowym przymulaniu tak jak i na PS2 w końcu gra się ruszyła i mocno mnie wessała.

Też 3D zbytnio nie używałem, tylko do filmików.

 

Anyway, dobry tytuł dla tych którzy jeszcze nie grali na PS2.


  • 0

#113 Hellmans Napisany 20 grudnia 2014 - 17:27

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Odpaliłem dzisiaj na dwie godzinki. Przypieprzę się jedynie do spadków animacji, bo momentami są mocne. Do sterowania szybko przywykłem, a reszta to po prostu MGS3 ze wszystkimi wadami i zaletami. Budowa gry jest wybitnie niehandheldowa, ale kurka, to mój ulubiony MGS na 3DSie,  :king:  

 

Wybaczcie inne giereczki, biorę 30 godzinny urlop w dżungli :sir:


  • 0

#114 Rudolf Napisany 20 grudnia 2014 - 17:35

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 733 Postów:

Grasz z czy bez CPP?


  • 0

#115 Hellmans Napisany 20 grudnia 2014 - 17:36

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Bez.


  • 0

#116 Spuczan Napisany 29 września 2016 - 21:14

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 035 Postów:


Daj spuczan potem znać czy grywalne

Dla kogoś kto jest świeżo po przejściu MGSV:TPP to może być szok. Do sterowania niestety trzeba się przyzwyczaić ale nie jest to problem i bardzo szybko przywykłem. Przestawiłem sobie sterowanie na C-sticka bo nie chciałem się męczyć z celowaniem przyciskami.

 

Na razie grałem krótko bo raptem parę minut. Zacząłem sobie na EXTREME (gra kończy się w momencie zauważenia przez przeciwnika) i udało się dojść do Rassvet bez żadnego problemu. Dwóch strażników w początkowej lokacji uśpionych a trójka przy moście załatwiona gniazdem os  :snejk:

 

WP_20160929_003.jpg
 
WP_20160929_004.jpg
 
Da się w tej grze łapać screeny?

  • 1

#117 Hellmans Napisany 30 września 2016 - 08:56

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Pomijając momentami kulejący framerate (poczekaj na przerywnik z szerszeniami lol) grało mi się ok.


  • 0

#118 Spuczan Napisany 08 stycznia 2017 - 16:52

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 035 Postów:

WP_20170107_013.jpg

 

Gram dalej.

 

Pojedynek z Ocelotem napsuł mi trochę krwi bo sterowanie na n3DS nie należy do najwygodniejszych ale i tak nie był najtrudniejszy. Z The Pain poszło bardzo łatwo, za to skoczny The Fear zmusił mnie do zabicia go. Za każdym razem jak dochodziłem do momentu w którym stamina spadała mu do poziomu w którym musiał się pożywić, uciekał mi i wracał na drzewo. Więc musiałem go zabić. Walka z The End trwałą teoretycznie najdłużej bo męczyłem się z nim ponad tydzień. W praktyce trwało to kilka minut bo przestawiłem godzinę w n3DS :olo: Dziś udało się pokonać The Fury i lecę po Volgina.

 

Kilka spostrzeżeń po 10 godzinach:

- sterowanie nie pozwala na płynne eliminowanie przeciwników, czasem Snake oprze się o ścianę, nie dosięgnie przeciwnika lub podniesie się po wejściu na rampę co wkurza; natomiast drugi ekran n3DSa spełnia swoją rolę idealnie, szybki dostęp do menu z camo, jedzenia czy leczenia, dodatkowe przyciski w n3DS jak ZR, ZL i c-stick również zostały sensownie wykorzystane;

- granie w dzień jest strasznie upierdliwe bo mało co widać, trzeba czasem wytężyć wzrok żeby zobaczyć cieniutki jak szpileczka łepek przeciwnika lub wroga który zlał się tłem;

- 3D jest całkiem fajne;

- gra strasznie chrupie (końcówka walki z Ocelotem, walka z The Pain czy The Fury);

 

To nadal ten sam zajebisty MGS3 którego ograłem na PS2. Polowanie na zwierzaki sprawia frajdę, walki z bossami przypominają czego przede wszystkim brakło mi w MGSV a gameplay nadal daję radę. Oczywiście to MGS więc nawet na najwyższym poziomie przeciwnicy nadal są głupi, ślepi i można ich "robić" na wiele różnych sposobów.  


  • 0

#119 Texz Napisany 08 stycznia 2017 - 16:57

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Po graniu w MGS5 ciężko się przestawić na brak możliwości poruszania w przykucu i przy wyciągniętej broni w trybie FPP. Pograłem trochę na PSVita, w sumie bardzo podobna wersja do tej z 3DS (demko), tyle że animacja ani trochę nie zwalnia i graficznie daje radę. Przydałby się jednak pad. Granie w MGSa na kieszonsolce trochę mija się z celem. O wiele lepiej sięgnąć po wersję HD na PS3. Warto bo gierka zamiata klimatem.


  • 0

#120 Nyjacz Napisany 04 czerwca 2018 - 16:09

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

Napalałem się full na tę gierkę, bo ominąłem trzeciego MGS-a jako jedynego z serii (no, jeszcze spin-offy). Niestety w tej formie jest dla mnie niegrywalna. Pograłem zbyt krótko by się przyzwyczaić, ale chyba nie chcę sobie psuć tej gry taką wersją. Celowanie na czterech przyciskach to tragedia, a na sticku celownik płyyynie. To jest główna bariera, bo framerate MOŻE bym przebolał. Może, bo gra naprawdę tnie. Szkoda, że nie przeczytałem wcześniej tego wątku. Zastanowię się jeszcze, czy dać dłuższą szansę, czy nie psuć sobie legendy.


  • 0



Inne z tagami: