Dead Rising 2 Case Zero
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 16 06 2010 14:26
34 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 16 czerwca 2010 - 14:26
Prolog drugiej części Dead Rising. Exclusive na x360.
przyczepa
Statsy i exclusive items bedzie mozna przeniesc z Case Zero to DR2.
przyczepa
Statsy i exclusive items bedzie mozna przeniesc z Case Zero to DR2.
#2 Napisany 16 czerwca 2010 - 15:03
Nie kumam co Capcom odpie*dala. To jak to będzie? Która gra wyjdzie szybciej? Dwójka czy prolog? IMO skok na kasę, tytuł można olać.
#3 Napisany 16 czerwca 2010 - 15:59
Obie wychodza w tym samym miesiacu.
#4 Napisany 16 czerwca 2010 - 16:11
To będzie w pudełku?
#5 Napisany 16 czerwca 2010 - 16:17
DLC.
#6 Napisany 17 czerwca 2010 - 12:27
Stage demo http://e3.gamespot.com/video/6266240/
#7 Napisany 17 czerwca 2010 - 22:51
Ta prezentacja na gejpłocie jest dłuższa niżdla pełnej wersji. Jestem zainteresowany tą pozycją, jak mi się nie znudzi to kupię później i pudełkowe DR2. Mam nadzieję, że Crapcom nie przegnie swej wiotkiej pały i nie wyceni na 1600 allardów.
#8 Napisany 18 czerwca 2010 - 19:29
DLC takiego typu jak DLC takiego typu - normalny wyciągacz kasy. Pytanie tylko czy jest jej wart, bo dopóki produkt broni się sam to zarzut "wyciągacz kasy" nie istnieje.
#9 Napisany 18 czerwca 2010 - 21:29
Dziwne, że MS nawet nie wspomniał o tym na konfie.
#10 Napisany 18 czerwca 2010 - 22:02
Bo już do dawna wiadomo, że to ex dla Xboksa. Może deal z Capcomem nie przerzuca na MS całego marketingu.
Mnie się podoba taki prolog, mam tylko nadzieję, że nie przesadzą z ceną. Liczę na maks. 1200 MSP. Ogólnie o grę się martwiłem, ale po obejrzeniu pokazów jestem już spokojny. Usprawniona wersja mojej ulubionej gry na Xa, do tego z koopem? Biorę.
Mnie się podoba taki prolog, mam tylko nadzieję, że nie przesadzą z ceną. Liczę na maks. 1200 MSP. Ogólnie o grę się martwiłem, ale po obejrzeniu pokazów jestem już spokojny. Usprawniona wersja mojej ulubionej gry na Xa, do tego z koopem? Biorę.
#11 Napisany 31 sierpnia 2010 - 16:36
Mnie się podoba taki prolog, mam tylko nadzieję, że nie przesadzą z ceną. Liczę na maks. 1200 MSP.
Mila niespodzianka - Case Zero kosztuje jedyne 400 MSP.
Gamespot ocenil prolog na 8/10
Jestem zaskoczony, zwykle zrownuja dodatki z ziemia. Prolog trwa 2h, z masterowaniem - 6. Dzieki niemu mozna importowac do DR2 nabitego juz expa oraz ekskluzywne itemy. Nic tylko sciagac.
#12 Napisany 31 sierpnia 2010 - 16:42
OLO, to jak DR2 nie ma co ciekawszych zabawek i dużo różnorodnych zadań do robienia w kasynie, to równie dobrze można pozostaćtylko przy Caze Zero
#13 Napisany 31 sierpnia 2010 - 19:05
Kupiłem.
Całkiem przyjemna, nostalgiczna, zabawa
Mam jednak nadzieje, że użyli do tego projektu starego silnika graficznego. Zbyt pięknie nie jest, a do tego miejscami (glównie "na zewnątrz") nie trzyma zbyt dobrze frame rate'u. Za to muzyka, z mocnymi riffowymi akcentami, daje radę. Miejmy nadzieję, że to dobry prognostyk DR2. Tworzenie nowych broni jest kapitalnym pomysłem (wiadro+wiertarka= O_O ). system zapisu stany gry został lekko zmodyfikowany. Zapisujemy, taj jak w DR1, w WC, ale mamy już 3 sloty na to. Gra może być zapisana także w momencie kiedy wypełniamy jakiś case (chyba tak to się nazywa). Można chodzić i strzelać. To nadal DR, ale z modyfikacjami, które powodują, że gra się w to dużo przyjemniej.
Całkiem przyjemna, nostalgiczna, zabawa
Mam jednak nadzieje, że użyli do tego projektu starego silnika graficznego. Zbyt pięknie nie jest, a do tego miejscami (glównie "na zewnątrz") nie trzyma zbyt dobrze frame rate'u. Za to muzyka, z mocnymi riffowymi akcentami, daje radę. Miejmy nadzieję, że to dobry prognostyk DR2. Tworzenie nowych broni jest kapitalnym pomysłem (wiadro+wiertarka= O_O ). system zapisu stany gry został lekko zmodyfikowany. Zapisujemy, taj jak w DR1, w WC, ale mamy już 3 sloty na to. Gra może być zapisana także w momencie kiedy wypełniamy jakiś case (chyba tak to się nazywa). Można chodzić i strzelać. To nadal DR, ale z modyfikacjami, które powodują, że gra się w to dużo przyjemniej.
#14 Napisany 31 sierpnia 2010 - 19:11
Nie zapominaj, że w pełniaku dwójki będą tysiące zombiaków jednocześnie, więc wątpię by grafika miała być super cool.
#15 Napisany 31 sierpnia 2010 - 20:11
Cudów nie oczekuje, ale w Case Zero nie przewijają sie tysiące zombiaków przez ekran. Zobaczymy. Mam nadzieje, że bedzie demko DR2. No i jesli ktos ma duże uczulenie na loadingi, może się wkurzyć. Dostajemy je przed cut-scenkami i przy wchodzeniu/wychodzeni z safe room'u. Scenek jest sporo, chodzenia do safe room'u mniej.Nie zapominaj, że w pełniaku dwójki będą tysiące zombiaków jednocześnie, więc wątpię by grafika miała być super cool.
#16 Napisany 31 sierpnia 2010 - 21:05
Demko bym powitał z otwartymi rękoma, ale premiera już tuż tuż, a o nim cisza.
#17 Napisany 31 sierpnia 2010 - 23:06
Max jak to pobrałeś? Mi wyskakuje ulbiony napis polaków "nie można pobrać z bierzącej lokalizacji"
#18 Napisany 31 sierpnia 2010 - 23:18
Dali blokadę niestety.
#19 Napisany 31 sierpnia 2010 - 23:24
Czyli Polacy zagrają najprędzej w listopadzie
#20 Napisany 01 września 2010 - 06:55
Ha, jednak dobrze zrobiłem, że kupiłem to jak jeszcze byłem w pracy, poprzez xbox.com. Podejrzewałem, że nałożą blokade smyki Czesto tak jest, że blokada pojawia się dopiero po paru godzinach.Max jak to pobrałeś? Mi wyskakuje ulbiony napis polaków "nie można pobrać z bierzącej lokalizacji"
Swoją drogą, również w listopadzie ta gra może być niedostępna w Polsce. Kto wie jak nam wypatroszą Live :]
#21 Napisany 01 września 2010 - 13:11
Na Twitterze Capcom Unity pisali, że powinno być dostępne w PAL.
#22 Napisany 01 września 2010 - 13:15
pal to jest, ale blokady regionalne są ponadto.Na Twitterze Capcom Unity pisali, że powinno być dostępne w PAL.
#23 Napisany 01 września 2010 - 13:47
Ja pobrałem wczoraj ok. 16 przez XBL i nie miałem problemów.
#24 Napisany 01 września 2010 - 13:54
To miałeś k&rwa farta
#25 Napisany 01 września 2010 - 14:00
ja sobie pobrałem wczoraj triala, ale juz chyba przy zapłacie nie wyskoczy mi komunikat..
#26 Napisany 01 września 2010 - 14:01
ja sobie pobrałem wczoraj triala, ale juz chyba przy zapłacie nie wyskoczy mi komunikat..
Nie byłbym tego taki pewny...
Ogólnie, listopadzie przybywaj
#27 Gość_McKlop_* Napisany 01 września 2010 - 17:18
Nie byłbym tego taki pewny...
Ogólnie, listopadzie przybywaj
czemu listopadzie? premiera gry 24 września
#28 Napisany 01 września 2010 - 17:26
Bo w listopadzie startuje Xbox Live w Polsce
#29 Napisany 01 września 2010 - 18:40
Końcową jazde na motocyklu mogli sobie darować Ale muzyczka z napisów na zakończenie, pychotka. W tym względzie zapowiada się niezłe pieydolnięcie w DR2
#30 Napisany 02 września 2010 - 07:16
Muzyka fajna, model jazdy motorkiem tragiczny, reszta gry ssie jak ssała. Fajnie, że są te dwa usprawnienia, szkoda, że nie ma pięćdziesięciu innych, na które liczyłem.