Jakby nie patrzeć, to gracz wbija im na podwórko. I ma świecący miecz. A niektóre nikomu nic nie robią, jak ten latający na pustyni albo stary i ślepy.
Team Ico Collection
#421 Napisany 24 czerwca 2013 - 11:35
#422 Napisany 24 czerwca 2013 - 11:48
#423 Napisany 24 czerwca 2013 - 13:30
Na PS3 też jest jak z EU wersją na PS2, że nie ma przystanku w drodze i na jednej energii trzeba całość pokonać?
nie ma przystanku.
jako jeden z najlepszych graczy na świecie w obu grach widziałem wszystko, więc ogród również i w obu mam platyny.
jestem w stanie przejść obie gry (ICO i SotC na hard) przy jednym posiedzeniu w ciągu poniżej 5h.
#424 Napisany 24 czerwca 2013 - 13:40
wow, jaki wyczyn. chyba bardziej imponujące niż 1000h rajkosza w demons soulsach
#425 Napisany 24 czerwca 2013 - 14:41
#426 Napisany 24 czerwca 2013 - 22:01
wow, jaki wyczyn. chyba bardziej imponujące niż 1000h rajkosza w demons soulsach
Dziś pisał, że 3k
#427 Napisany 24 czerwca 2013 - 22:06
jeszcze lepiej... żal człowieka.
#428 Napisany 24 czerwca 2013 - 22:45
To już nie jest człowiek.
#429 Napisany 24 czerwca 2013 - 23:20
Ostro, ale prawdziwie
#430 Napisany 09 lutego 2014 - 23:24
Zacząłem ICO. Mistyczny klimat się zgadza, równie gęsty jak w SoTC. Kwadratowe sterowanie dzięki ograniu kolosów w zeszłym roku nie sprawia kłopotów, ale kamera przyprawia mnie o zawroty głowy. Krótko pograłem, tak niecałą godzinkę, dotarłem do takiej wielkiej bramy, gdzie była cutscenka. Obyło się bez zacięć, jeżeli cała gierka będzie taka spokojna i nastawiona na kombinowanie to jestem dobrej myśli. Im bardziej hektycznie tym bardziej kamera zaczyna przeszkadzać, więc mam nadzieję, że ucieczek przed cieniami czy większych walk będzie jak najmniej.
Do patentu z postacią, którą trzeba ochraniać i ciągać za sobą jestem bardzo sceptycznie nastawiony. To chwyt często wykorzystywany w różnych grach action-adventure, chociażby w Zeldach, gdzie zazwyczaj mnie męczył na dłuższą metę. Obudowanie całej gry wokół tej mechaniki uważam więc za dosyć odważne.
#431 Napisany 10 lutego 2014 - 11:14
Do patentu z postacią, którą trzeba ochraniać i ciągać za sobą jestem bardzo sceptycznie nastawiony. To chwyt często wykorzystywany w różnych grach action-adventure, chociażby w Zeldach, gdzie zazwyczaj mnie męczył na dłuższą metę.
To to to. Ten element w grach AA doprowadza mnie do szału. Nie wazne czy to RE4,MGS2 czy ICO - element ochraniania NPC sprawia, że cały gameplay który juz sie do jakiegoś poziomu zapewniającego komfort i przyjemność grającego opanowało, wyrzuca do kosza i trzeba nerwowo "kaleczyć" i iść po lini najmniejszego oporu byle by taki poziom ukończyć.
#432 Napisany 10 lutego 2014 - 15:11
Też nie lubię eskortowanek, ale akurat w ICO ten element jest dla mnie ok, na tyle, że bez niego gierka straciłaby sporo uroku.
#433 Napisany 10 lutego 2014 - 16:21
Pierwszy raz masz fajnego awatara.
#434 Napisany 10 lutego 2014 - 16:24
czuje że go jeszcze dziś zmieniPierwszy raz masz fajnego awatara.
#435 Napisany 10 lutego 2014 - 16:30
Pierwszy raz masz fajnego awatara.
Dzięki, tobie też z pewnością kiedyś uda się ta sztuka, będę trzymał kciuki.
#436 Napisany 11 lutego 2014 - 18:44
Pograłem z kolejne pół godzinki. Podoba mi się, że niektóre sekcje są łączone trochę na wzór metroidvanii. Nie ma backtrackingu z prawdziwego zdarzenia, ale powstaje przyjemny efekt zaskoczenia "o, to ja tutaj już byłem". Dalej denerwuje mnie kamera. Podczas wspinaczki miota się dookoła bohatera, powodując konieczność operowania w kółko analogiem. Animacje po przechyleniu dźwigni czy naciśnięciu przełącznika dodatkowo wprowadzają chaos, który czasem zostawia gracza z takim ustawieniem widoku, że domyślny kierunek "do przodu" sprzed animacji prowadzi prosto w ścianę Te parę lat różnicy między ICO a SoTC zrobiły dużo. Po kolosach mniej było czuć, że to gra z poprzedniej generacji.
#437 Napisany 12 lutego 2014 - 08:53
Mam wrażenie, że na PS2 z tym sterowaniem był większy dramat. A na pewno z ogólnym wrażeniem i precyzją, bo tam gra śmigała w szalonych 320x240 czy jakos tak. Ale wydaje mi się, że to sterowanie zostało poprawione.
#438 Napisany 12 lutego 2014 - 11:01
akurat w ICO ten element jest dla mnie ok, na tyle, że bez niego gierka straciłaby sporo uroku.
Tutaj zaplusuję, burn ma w 100% rację.
#439 Napisany 15 lutego 2014 - 22:29
Opening świetny i zanim załaduję save to zawsze poleci ze dwa razy zapętlony. Samo granie idzie mi jak krew z nosa, więcej niż 30min na raz nie jestem w stanie zdzierżyć.
#440 Napisany 15 lutego 2014 - 22:31
jak ktoś odkopał to się zapytam
w ico i sotc moge grać zdalnie na vicie majac odpalone ps3? działa to jakos sensownie? nie scina?
#441 Napisany 15 lutego 2014 - 22:34
Możesz, ale ścina trochę. W ICO to nie przeszkadza, bo w tej grze i tak się nic nie dzieje, z kolosami może być problem.jak ktoś odkopał to się zapytam
w ico i sotc moge grać zdalnie na vicie majac odpalone ps3? działa to jakos sensownie? nie scina?