Skocz do zawartości

Zdjęcie

Team Ico Collection


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
440 odpowiedzi na ten temat

#421 Kradziej Napisany 24 czerwca 2013 - 11:35

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Jakby nie patrzeć, to gracz wbija im na podwórko. I ma świecący miecz. A niektóre nikomu nic nie robią, jak ten latający na pustyni albo stary i ślepy.


  • 0

#422 burnstein Napisany 24 czerwca 2013 - 11:48

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 127 Postów:
no biedactwa, pewnie maja dzieci, żony, matki, wnuki w drodze, rok do emerytury i marzenia
  • 0

#423 ACZ Napisany 24 czerwca 2013 - 13:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Na PS3 też jest jak z EU wersją na PS2, że nie ma przystanku w drodze i na jednej energii trzeba całość pokonać?

nie ma przystanku.

 

jako jeden z najlepszych graczy na świecie w obu grach widziałem wszystko, więc ogród również i w obu mam platyny.

jestem w stanie przejść obie gry (ICO i SotC na hard) przy jednym posiedzeniu w ciągu poniżej 5h. :^^:


  • 0

#424 burnstein Napisany 24 czerwca 2013 - 13:40

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 127 Postów:

wow, jaki wyczyn. chyba bardziej imponujące niż 1000h rajkosza w demons soulsach


  • 0

#425 Sotaku Napisany 24 czerwca 2013 - 14:41

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:
Albo nawet nie jest :P
  • 0

#426 Scorpio Napisany 24 czerwca 2013 - 22:01

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

wow, jaki wyczyn. chyba bardziej imponujące niż 1000h rajkosza w demons soulsach

Dziś pisał, że 3k :olo:


  • 0

#427 burnstein Napisany 24 czerwca 2013 - 22:06

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 127 Postów:

jeszcze lepiej... żal człowieka.


  • 0

#428 Shinigami Napisany 24 czerwca 2013 - 22:45

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

To już nie jest człowiek.


  • 0

#429 Sotaku Napisany 24 czerwca 2013 - 23:20

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 683 Postów:

Ostro, ale prawdziwie :P


  • 0

#430 Tawotnica Napisany 09 lutego 2014 - 23:24

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Zacząłem ICO. Mistyczny klimat się zgadza, równie gęsty jak w SoTC. Kwadratowe sterowanie dzięki ograniu kolosów w zeszłym roku nie sprawia kłopotów, ale kamera przyprawia mnie o zawroty głowy. Krótko pograłem, tak niecałą godzinkę, dotarłem do takiej wielkiej bramy, gdzie była cutscenka. Obyło się bez zacięć, jeżeli cała gierka będzie taka spokojna i nastawiona na kombinowanie to jestem dobrej myśli. Im bardziej hektycznie tym bardziej kamera zaczyna przeszkadzać, więc mam nadzieję, że ucieczek przed cieniami czy większych walk będzie jak najmniej. 

Do patentu z postacią, którą trzeba ochraniać i ciągać za sobą jestem bardzo sceptycznie nastawiony. To chwyt często wykorzystywany w różnych grach action-adventure, chociażby w Zeldach, gdzie zazwyczaj mnie męczył na dłuższą metę. Obudowanie całej gry wokół tej mechaniki uważam więc za dosyć odważne.

 


  • 0

#431 szczudel Napisany 10 lutego 2014 - 11:14

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

Do patentu z postacią, którą trzeba ochraniać i ciągać za sobą jestem bardzo sceptycznie nastawiony. To chwyt często wykorzystywany w różnych grach action-adventure, chociażby w Zeldach, gdzie zazwyczaj mnie męczył na dłuższą metę.

To to to. Ten element w grach AA doprowadza mnie do szału. Nie wazne czy to RE4,MGS2 czy ICO - element ochraniania NPC sprawia, że cały gameplay który juz sie do jakiegoś poziomu zapewniającego komfort i przyjemność grającego opanowało, wyrzuca  do kosza i trzeba nerwowo "kaleczyć" i iść po lini najmniejszego oporu byle by taki poziom ukończyć.


  • 0

#432 burnstein Napisany 10 lutego 2014 - 15:11

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 127 Postów:

Też nie lubię eskortowanek, ale akurat w ICO ten element jest dla mnie ok, na tyle, że bez niego gierka straciłaby sporo uroku.


  • 1

#433 Spuczan Napisany 10 lutego 2014 - 16:21

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 050 Postów:

Pierwszy raz masz fajnego awatara.


  • 0

#434 Schrodinger Napisany 10 lutego 2014 - 16:24

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Pierwszy raz masz fajnego awatara.

czuje że go jeszcze dziś zmieni
  • 0

#435 burnstein Napisany 10 lutego 2014 - 16:30

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 127 Postów:

Pierwszy raz masz fajnego awatara.

Dzięki, tobie też z pewnością kiedyś uda się ta sztuka, będę trzymał kciuki.


  • 0

#436 Tawotnica Napisany 11 lutego 2014 - 18:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Pograłem z kolejne pół godzinki. Podoba mi się, że niektóre sekcje są łączone trochę na wzór metroidvanii. Nie ma backtrackingu z prawdziwego zdarzenia, ale powstaje przyjemny efekt zaskoczenia "o, to ja tutaj już byłem". Dalej denerwuje mnie kamera. Podczas wspinaczki miota się dookoła bohatera, powodując konieczność operowania w kółko analogiem. Animacje po przechyleniu dźwigni czy naciśnięciu przełącznika dodatkowo wprowadzają chaos, który czasem zostawia gracza z takim ustawieniem widoku, że domyślny kierunek "do przodu" sprzed animacji prowadzi prosto w ścianę :reggie: Te parę lat różnicy między ICO a SoTC zrobiły dużo. Po kolosach mniej było czuć, że to gra z poprzedniej generacji. 


  • 0

#437 twilitekid Napisany 12 lutego 2014 - 08:53

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Mam wrażenie, że na PS2 z tym sterowaniem był większy dramat. A na pewno z ogólnym wrażeniem i precyzją, bo tam gra śmigała w szalonych 320x240 czy jakos tak. Ale wydaje mi się, że to sterowanie zostało poprawione.


  • 0

#438 Pico Napisany 12 lutego 2014 - 11:01

Pico

  • Forumowicze
  • 10 684 Postów:

akurat w ICO ten element jest dla mnie ok, na tyle, że bez niego gierka straciłaby sporo uroku.

Tutaj zaplusuję, burn ma w 100% rację.


  • 0

#439 Tawotnica Napisany 15 lutego 2014 - 22:29

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Muszę to tutaj wrzucić:



Opening świetny i zanim załaduję save to zawsze poleci ze dwa razy zapętlony. Samo granie idzie mi jak krew z nosa, więcej niż 30min na raz nie jestem w stanie zdzierżyć.
  • 0

#440 Schrodinger Napisany 15 lutego 2014 - 22:31

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

jak ktoś odkopał to się zapytam

 

w ico i sotc moge grać zdalnie na vicie majac odpalone ps3? działa to jakos sensownie? nie scina?


  • 0

#441 Tawotnica Napisany 15 lutego 2014 - 22:34

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

jak ktoś odkopał to się zapytam
 
w ico i sotc moge grać zdalnie na vicie majac odpalone ps3? działa to jakos sensownie? nie scina?

Możesz, ale ścina trochę. W ICO to nie przeszkadza, bo w tej grze i tak się nic nie dzieje, z kolosami może być problem.
  • 0