Team Ico Collection
#31 Napisany 04 września 2010 - 07:18
#32 Napisany 04 września 2010 - 10:07
#33 Napisany 04 września 2010 - 10:11
#34 Napisany 04 września 2010 - 10:17
No co ty? Takie Sly Collection za 120 zł to must have na święta.Z jednej strony przypomniałbym sobie obie pozycje, z drugiej tyle gier czeka na półce i nie ma kiedy w nie zagrać, że granie w ograne pozycje nawet z podbitą grafiką wydaje mi się trochę nie teges...
#35 Napisany 04 września 2010 - 10:21
#36 Napisany 14 września 2010 - 12:41
120 zł??? no to będę miał...żona bardzo lubi Sly'a...choć bardziej Jaka
Byliście na Expendables?
#37 Napisany 14 września 2010 - 13:53
#38 Napisany 14 września 2010 - 14:57
#39 Napisany 15 września 2010 - 08:36
W Japonii będą to dwie osobno sprzedawane gry... Ale to nie oznacza, że u nas też tak będzie. Metroid Prime też były sprzedawane osobno, a u nas był Trilogy. Czekamy do jutra!
#40 Napisany 15 września 2010 - 11:13
#41 Napisany 15 września 2010 - 13:56
#42 Napisany 15 września 2010 - 14:17
#43 Gość_Carbon_* Napisany 16 września 2010 - 08:22
#44 Napisany 16 września 2010 - 08:25
#45 Napisany 16 września 2010 - 08:42
#46 Napisany 16 września 2010 - 11:42
Obie produkcje (ICO i Shadow of the Collossus) zostaną dostosowane do standardów HD, Ueda włożył dużo pracy w wykonanie nowych tekstur do obu gier tak, by nie był to zwykły upscaling tylko oteksturowanie obu gier na nowo. Fumito nie był zadowolony z tego jak gry działały na PS2, tak więc obiecał solidne, bez krztuszeń 30fpsów, tak, jak sobie wymarzył przy produkcji gry. No i najważniejsza informacja, oba tytuły będą wspierały technologię 3D i ukażą się na wiosnę 2011 roku.
Trailer z linku Carbona widzieli? Kolosy niszczą.
3 gry Team ICO w jednym roku. MASAKRA !!!
#47 Napisany 16 września 2010 - 22:39
Będą w 60fpsach??
#48 Napisany 17 września 2010 - 00:25
#49 Napisany 17 września 2010 - 09:55
#50 Napisany 17 września 2010 - 10:01
#51 Napisany 17 września 2010 - 14:18
#52 Napisany 17 września 2010 - 14:24
Pewnie Kolekcje to jakaś forma emulacji, a emulacja wymaga 10 razy większej mocy niż oryginalna maszyna, do tego dochodzi podbicie do HD i antialiasing.
równie prawdopodobne jest to że kod zrekompilowano. nie widzę powodu dla którego nie miałoby tak być - mają stary kod, nowe SDK, co za problem wymienić kilka warstw dostępu do peryferiów na nowe i całość ponownie skompilować?
ten długi czas pracy nad remake'ami tłumaczę tym, że na nowo przygotowywano np. grafiki tak żeby nie straszyły w HD.
może zwyczajnie w ramach jakiejś niespodzianki obie będą w 3D?
#53 Napisany 17 września 2010 - 14:45
może zwyczajnie w ramach jakiejś niespodzianki obie będą w 3D?
Przecież kilka postów wyżej pisze o tym Carbon...