Skocz do zawartości

Zdjęcie

Majin And The Forsaken Kingdom

Game Republic Bandai Namco PS3 X360

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 06 lipca 2010 - 11:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Dlaczego ta zacna gierka jeszcze nie ma tematu (a może ma tylkp wyszukiwarka ssie)?
Pierwszy trailer gry pojawił się w poprzednim roku na E3. Grę robi Game Republic, twórcy Folklore, wydawca to Namco Bandai. Kolorystycznie i z deka designersko gra przypomina takie tytuły jak Folklore i Trine. Będzie to przyjemna, baśniowa gra.
Trailer z tegorocznego E3:
http://www.gametrail...ajin-and/700714
Majin1.jpg

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 11:47

  • 0

#2 Voo Napisany 06 lipca 2010 - 12:48

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
Ten "troll" mnie kupił od pierwszego filmiku. Ludzie piszą o zrzynaniu z Team Ico ale mnie to absolutnie nie przeszkadza. Ponoć trzeba będzie trochę pogłówkować, to jeszcze lepiej.

Skoro są dwie wspierające się postacie to aż prosiłoby się kooperację przy jednej konsoli ale pewnie to marzenia ściętej głowy.
  • 0

#3 ACZ Napisany 23 lipca 2010 - 10:37

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Premiera 30 listopada.
Kiepski termin sobie wybrali na premierę.
  • 0

#4 Raikoh Napisany 27 lipca 2010 - 05:48

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Ja jestem na tak. Bardzo ładnie wszystko tutaj wygląda, baśniowo i z głębokim rozmachem designerskim. Ta gra może być czymś naprawdę ponadprzeciętnym- zdecydowanie.
  • 0

#5 Cola Napisany 27 lipca 2010 - 09:07

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Gra budzi we mnie bardzo pozytywne emocje. Lubię takie baśniowe klimaty i myślę, że warto czekać na ten tytuł.
  • 0

#6 xell Napisany 09 listopada 2010 - 14:48

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Grał ktoś w demo? Jeśli jeszcze nie, to polecam ściągnąć, zajmuje tylko 250MB. Mnie się podoba, cała otoczka ciekawa i współpraca Majina i chłopaka została fajnie rozwiązana. Co prawda w demku wyzwania są trywialne, ale mam nadzieję, że dalej będzie lepiej. Chyba sobie sprawię na gwiazdkę. :mrgreen:
  • 0

#7 Raikoh Napisany 09 listopada 2010 - 16:30

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Muszę dziś zerknąć na PSN i mam nadzieję, że będzie do pobrania (Ty Xell zapewne XLive). Jestem ciekawy tej produkcji.
  • 0

#8 pumba132 Napisany 09 listopada 2010 - 16:52

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Pamiętam że ktoś  mówił (max w EF?), że Majin jest trochę cienki, bo jest jakby głupkowaty. Że lepiej by było, żeby się nie odzywał albo mówił innym językiem. Pograłem trochę w to demko i wydaje mi się, że Majin jest inteligenty i ma jakiś swój język, ale się nim nie posługuje bo ten mały by go nie zrozumiał. Kiedy mówi to sprawia wrażenie osoby, która dopiero uczy się nowego języka. Wiem, bo sam tak po francusku gadam :P 
  • 0

#9 Wezyr Napisany 09 listopada 2010 - 17:03

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:
Sprawdzilem demko i jestem absolutnie zachwycony! Od dawna czekałem na takoa gre. Padaja też porównania do ICO, co jest już dla mnie plusem samym w sobie. Majin jest przesłodki i uroczy, a bohater nie denerwuje mnie wyglądem bishonena. Największą zaleta jest jednak fakt, że czuje więź między bohaterami, a Majin ma na pewno barwna przeszłość. Najbardziej interesuje mnie ten tajemniczy "On", którego Majin wspomina w scenie ze ścianą.
  • 0

#10 Ryan Napisany 09 listopada 2010 - 19:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pobrałem demko i drugiej gry z tak drewnianym gameplayem, słabą grafiką i marnymi miejscówkami dawno nie widziałem. Jak miałem chęć na grę, tak teraz nie mam w ogóle.
  • 0

#11 Godot Napisany 09 listopada 2010 - 19:17

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Mam identyczne zdanie jak Ryan. Do pieca z tym czymś
  • 0

#12 Raikoh Napisany 09 listopada 2010 - 20:39

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Ryan włącz PS3 (4 miesiące czekam :() Dziś pobiorę z PSN i sprawdzę. Jak widać do tej pory, zdania są na forum podzielone.
  • 0

#13 xell Napisany 09 listopada 2010 - 21:03

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
Grafa słaba, ale to wiadomo od początku... Gameplay natomiast całkiem przyjemny, całkiem ciekawy system wspólnych ataków.
  • 0

#14 Shinigami Napisany 09 listopada 2010 - 21:33

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Demko leży od tak dawna, a wszyscy dopiero dziś zagrali?
  • 0

#15 pumba132 Napisany 09 listopada 2010 - 21:36

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:

 Dziś pobiorę z PSN i sprawdzę. Jak widać do tej pory, zdania są na forum podzielone.


Z Majinem jest jak z Prince of Persia 2008, jedni się zakochają, a drudzy zhejtują...
  • 0

#16 Ryan Napisany 09 listopada 2010 - 21:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
@shini: Nie, dopiero dziś napisałem. :P

@pumba: Mimo wszystko PoP miał przynajmniej jedną uniwersalną zaletę - walory produkcyjne. Mosiek tej wspólnej nici porozumienia nie posiada.
  • 0

#17 pumba132 Napisany 09 listopada 2010 - 21:42

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:

@pumba: Mimo wszystko PoP miał przynajmniej jedną uniwersalną zaletę - walory produkcyjne. Mosiek tej wspólnej nici porozumienia nie posiada.

I tak wiem, że po prostu wolałbyś jakąś dupę zamiast Trolla :P
  • 0

#18 Godot Napisany 09 listopada 2010 - 21:44

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Ja zagrałem, bo Xellos napisał, że fajne. Ale, jak to zwykle w przypadku Xella bywa, jego opinia jest absolutnie przeciwna do mojej ^_^
  • 0

#19 MaxVarEmreis Napisany 10 listopada 2010 - 11:22

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Pamiętam że ktoś mówił (max w EF?), że Majin jest trochę cienki, bo jest jakby głupkowaty. Że lepiej by było, żeby się nie odzywał albo mówił innym językiem. Pograłem trochę w to demko i wydaje mi się, że Majin jest inteligenty i ma jakiś swój język, ale się nim nie posługuje bo ten mały by go nie zrozumiał. Kiedy mówi to sprawia wrażenie osoby, która dopiero uczy się nowego języka. Wiem, bo sam tak po francusku gadam Dodany obrazek

Tak jak osoby z Zespołem Downa :)
Co nie znaczy, że są cool.
  • 0

#20 Raikoh Napisany 10 listopada 2010 - 21:21

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Demo ściągnęło mi się bardzo szybko- w jakąś godzinę. Dziś sprawdzę MatFK i jutro napiszę co nieco.
  • 0

#21 Ryan Napisany 11 listopada 2010 - 00:31

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Tak jak osoby z Zespołem Downa :)
Co nie znaczy, że są cool.

Jaki hardkor. :D
  • 0

#22 pumba132 Napisany 11 listopada 2010 - 10:15

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:

Tak jak osoby z Zespołem Downa :)
Co nie znaczy, że są cool.


A Ty od razu umiałeś płynnie po angielsku nawijać? :P
  • 0

#23 Raikoh Napisany 03 grudnia 2010 - 21:31

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Średnia to jak na razie:

XO- 76/100
PS3- 72/100

Dla zainteresowanych Quick Look z GB.

http://www.giantbomb...ingdom/17-3558/
  • 0

#24 Cola Napisany 08 maja 2011 - 18:32

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Gierka mnie zauroczyła. Ma fajny lekki klimat, ciekawy gameplay, przyzwoitą oprawę, i co najwarzniejsze - wciąga. Bardzo przypadło mi do gustu duże nastawienie na zbieractwo, na każdej nowej planszy natychmiast rozglądam się za świecącymi skrzynkami, a samo ich odnajdywanie daje masę satysfakcji. Odkrywane co raz to nowe moce dla majina nie pozwalają się nudzic, tak samo jak stosunkowo wymagający przeciwnicy, z którymi walka w pojedynkę bez Majina niemal mija się z celem. Grafika choć nie najpiękniejsza, to ma swój urok, niektóre efekty są zwyczajnie śliczne i oczojebne. Gra się w Majina trochę jak w stare części Resident Evil, gdzie warto było zapamiętywać lokacje i mapke miec niemal w głowie, co znacząco ograniczało bezsensowne błąkanie się po świecie gry, choć to też ma swój urok. Tutaj jest podobnie, mapa na szczęście jest przejrzysta. Nie zabrakło elementów zręcznościowych, skakanie nie jest ''automatyczne'' i przywodzi mi namyśl przygody Crasha z czasów PSXa, gdzie trzeba było kicac precyzyjnie. Gram dalej, na liczniku jak na razie 9h.
  • 0

#25 ACZ Napisany 08 maja 2011 - 21:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Też mam Majina jeszcze w folijce i czeka na swoją kolej na półce, ale też czuję, że będę się przy nim świetnie bawił.
  • 0

#26 KenMarinaris Napisany 08 maja 2011 - 22:29

KenMarinaris

    Chocobo

  • Narybek
  • 12 Postów:
W gruncie rzeczy Majin to dobra gra. Bawilem sie przednio i naprawde polecam kazdemu w zalewie stzrelanek i scigalek jakich doswiadczamy na co dzien.
  • 0

#27 ACZ Napisany 24 sierpnia 2011 - 13:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 145 Postów:
Grę skończyłem jakis czas temu i bardzo polecam.
W skrócie ta gra to: eksploracja oparta na współpracy, platformowanie, zbieractwo, walka, metroidvania, skradanka.

Cała kraina jest podzielona na obszary, ktore z biegiem gry się odkrywają. Obszarów jest ponad 40 i polączone sa one rynnami, dzieki czemu nie ma loadingów lub są zamaskowane przez otwieranie wrót. Każdy obszar to taki mini lewel, każdy inny. Na kazdym obszarze do znalezienia maksymalnie 6 znajdziek. W wiekszosci sa widoczne od razu i trzeba sie do nich dostac. Na kazdym obszarze do znalezienia jest jedno światelko, ale ono pojawia sie tylko o zmierzchu (kraina ma cykl dnia i nocy). Gra ma bardzo czytelna mape, jest na niej podane ile znajdziek juz odnalesmy na danym obszarze, ktore wejsca juz sa otwarte itp., nie ma bladzenia bez celu.
Walka jest prosta i przyjemna. Do rozwalenia jest 4 bossow, przy walce z nimi trzeba ruszyc glową. Na koncu czeka glowny boss w samym centrum krainy w zamku (w demie uciekamy z niego). Bardzo miodne walki.
Cała gra jest wyśmienicie zbalansowana i nie ma nudy do samego konca. Demo to jedynie czubek gory lodowej, bo gra jest napchana masą różnorodnego gameplayu i posiada kilka fajnych myków, ktorych nie bede opisywal. Gra naprawde czesto zaskakuje rozwiazaniami.
Technicznie jest plynnie przez cala gre, grafa to 6/10, ale czasami jest to 7.5/10. Najladniejsze sa obszary na ktorych pada deszcz, wtedy są pierwszoligowe tekstury, świeca sie te mappingi jak psu jajca. Gra musiala przejsc gruntowne beta testy, bo sporego świata to w ciagu calej gry nie wystapil ani jeden bug, a Majin ani razu mi się o nic nie zaklinowal.
Walka to jakies 30% gry.
Około 70% gry przemierzamy na obszarach pod golym niebem.
Demo nie jest w zaden sposób reprezentatywne dla calej gry (to poczatek gry), a jesli komus sie juz demo podobalo to wsiąknie w baśniowy świat Majina.
Zebralme sam wszystkie znajdźki.
Ode mnie 8+/10, gdyby oprawa byla lepsza byloby wiecej. Gra jednak gameplayowo i tak niszczy mase hajpowanych tytułów. Lepszej gry kooperacyjnej w singlu od czasu ICO chyba nie bylo, bo w takim PoP2008 to kooperacja byla jedynie na papierze, bo ani nie wydawalismy polecen Elice, ani nia nie sterowalismy.
Polecam z całego serca gierkę.

Game Republic chyba mialo 2 teamy, jeden od robienia gier bardzeij ambitnych ze średnią ocen powyzej 75% (Genji 1 [PS2], Folklore i Majin) i drugi do robienia szrotów ze średnią ocen ponizej 50% (Genji 2, Clash of the Titans i ich ostatnia gra Knights Contract).
Niestety, gry Game Republic nigdy dobrze sie nie sprzedawaly i studio bylo ostro zadluzone i niedawno wyprowadzilo sie ze swojej siedziby, wiec przestalo istniec.

ps. gre mam na sprzedaz, raz w konsoli, stan idealny, wersja na szrota. Te slowa w pierwszej kolejnosci kieruje do Jedyna. ;]
  • 0



Inne z tagami: