Fahrenheit (Indigo Prophecy)
#91 Napisany 24 lipca 2006 - 11:08
#92 Napisany 24 lipca 2006 - 13:42
I czemu nie pasuje Ci "ten postmodernizm"?
#93 Napisany 25 lipca 2006 - 15:03
a jeśli chodz o ten postmodernizm... cóż.. nie jestem zwolennikiem tłumaczenia rzeczy trywialnych za pomocą pojęć złożonych, a chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć, że postmodernizm to pojęcia wielce złożone. jeśli dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, miałeś na myśli postmodernizm rozumiany jako krytyka współczesnej cywilizacji opierającej się na idei noetycznego i homogenicznego ładu świata. powiem szczerze, że jest to dla mnie nie na miejscu, kiedy mówi się o zakończeniach gry będącej pseudofilozoficzną pożywką dla intelektualnych pretensji mas - dlatego właśnie ten postmodernizm jakoś tak mi tam nie pasuje...
pozdro, szacun.
#94 Napisany 25 lipca 2006 - 16:49
#95 Napisany 25 lipca 2006 - 18:11
najważniejsze jest to, że IP/F potrafi zapewnić kilka godzin dobrej rozyrywki - oto przecież w tym wszystkim chodzi. a że nie jest to dzieło wybitne? zdziwiłbym się, gdyby było inaczej - David wspiął się na swój wlasny twórczy szczyt w przy pracach na Omikronem, a ta gra też, choć klimatem zabija, wybitna nie jest.
#96 Napisany 25 lipca 2006 - 20:46
#97 Napisany 25 lipca 2006 - 21:13
#98 Napisany 25 lipca 2006 - 22:46
#99 Napisany 25 lipca 2006 - 22:48
#100 Napisany 25 lipca 2006 - 22:52
#101 Napisany 25 lipca 2006 - 22:55
nie wiem, jak raf, ale ja miałem na myśli końcówkę, czyli skradanie się w bazie wojskowej (sądzę jednak, że raf miał na myśli tę samą część gry).
#102 Napisany 25 lipca 2006 - 23:07
#103 Napisany 25 lipca 2006 - 23:14
#104 Napisany 25 lipca 2006 - 23:19
#105 Napisany 25 lipca 2006 - 23:22
#106 Napisany 25 lipca 2006 - 23:23
Masz szluga?
#107 Napisany 26 lipca 2006 - 12:46
#108 Napisany 26 lipca 2006 - 16:02
Exactlyja miałem na myśli końcówkę, czyli skradanie się w bazie wojskowej (sądzę jednak, że raf miał na myśli tę samą część gry).
#109 Napisany 11 kwietnia 2007 - 20:41
#110 Napisany 12 kwietnia 2007 - 18:50
#111 Napisany 13 kwietnia 2007 - 17:19
Nie chciałbym zapeszać, ale obawiam się, że poza wypaśnym filmikiem (najlepszym na zeszłorocznym E3 IMO) nie zobaczymy nic wiecej związanego z Heavy Rain No ale załóżmy optymistycznie, ze jednak pracująbo developer robi kolejny ambitny projekt na nextgeny
#112 Napisany 13 kwietnia 2007 - 17:37
Dziwne by było jakby nic nie robili, bo szukają pracowników...Nie chciałbym zapeszać, ale obawiam się, że poza wypaśnym filmikiem (najlepszym na zeszłorocznym E3 IMO) nie zobaczymy nic wiecej związanego z Heavy Rain No ale załóżmy optymistycznie, ze jednak pracują
#113 Napisany 18 września 2007 - 21:18
#114 Napisany 01 listopada 2007 - 15:30
Możliwe spoilery.
Jak dla mnie gra niesamowita. Przede wszystkim świetna i po mistrzowsku prowadzona fabuła. Początek genialny, niestety z czasem było gorzej, lecz nadal fabularnie gra trzymała świetny poziom. Za to kompletnie nie spodobała mi się końcówka gry. Widać że autorzy nie mieli pomysłu, jak skończyć tę grę. Wyszło kiepsko.
To co mi się nie podobało to w szczególności, badziewne do kwadratu, misje gdzie kierujemy naszym bohaterem za czasów młodości. Już pierwsza misja tego tupu (na szczęście były tylko dwie takie misje) totalnie zniechęciła mnie do dalszej rozgrywki. Jednak udało się ją skończyć i warto było - bo dalej bawiłem się genialnie.
Należy zaznaczyć że nie kierujemy tu tylko jedną postacią. Pomysł to znakomity, świetne podbicie klimatu. Świetny pomysł Uciekamy, a jednocześnie tropimy. Jedna z misji (ta w której kierujemy na przemian wszystkimi postaciami) jest fenomenalna.
Akcje, które odwala bohater w trakcie sekcji zręcznościowych na maxa wykręcone Kolejny świetny patent, podbijający adrenalinę.
W ogólnym rozrachunku gra mi się podobała, nawet bardzo, choć niektóre rzeczy należało by zmienić.
Według mnie grze należy się mocne 8/10. Odjąć od oceny należy za, niektóre zadania, oraz stosunkowo, krótki czas gry.
#115 Napisany 01 listopada 2007 - 16:38
#116 Napisany 01 listopada 2007 - 18:33
IMO dobrze zrealizowano shizy jakie nawiedzają głównego bohatera (wyraźnie widać, że to się dzieje tylko w jego głowie a nie w rzeczywistości)
Ale i tak grę chłonie się jak dobry film, z zaangażowaniem i ciekawością.
#117 Napisany 01 listopada 2007 - 22:08
#118 Napisany 02 listopada 2007 - 00:26
Ale o co Ci konkretnie chodzi?Tak. Początek zapowiada sie bardzo obiecująco i dorosło - później poniekąd tez tak było ( te sceny , heh ) ale te wszystkie ..... zupełnie to niepotrzebne było.
#119 Napisany 02 listopada 2007 - 00:47
#120 Napisany 02 listopada 2007 - 01:09
Nie ma z czego się śmiać, sama ledwo uporałam się z szarpaniem gitary, w realu lepiej mi wychodzi I z latającymi meblami, dość często zaliczałamZapewne o tę jedną ambitną scenę seksu w metrze XD Choć nie wątpie, że udało mu się doprowadzić do jeszcze innej w mieszkaniu Lucasa, bo czego to on nie umie