Fahrenheit (Indigo Prophecy)
#151 Napisany 06 września 2008 - 18:16
#152 Napisany 06 września 2008 - 18:58
#153 Napisany 09 września 2008 - 20:59
{spoiler}Patent z AI bardzo przypominał mi Matriksa i MGS2.
Ale najbardziej denerwowało mnie sterowanie - niemam na myśli elementów zręcznościowych (walk, minigierek) ale samo sterowanie. Szlak (conajmniej) mnie trafiał jak zmieniał się kamera i sterowanie czasem przechodziło w inwersje - no bluźniłem na czym świat stał.
#154 Napisany 09 września 2008 - 21:24
Sterowanie? W następnej grze QD Heavy Rain ciśniemy R2 i postać idzie do przodu niezależnie od ustawienia kamery. Mnie też to denerwowało w Fahrenheit i dobrze wiedzieć, że więcej tego błędu deweloper już nie popełni.
#155 Napisany 10 września 2008 - 19:21
PS mnie osobiście sterowanie tak bardzo irytowało, że zastanawiałem się czy nie zrezygnować.
#156 Napisany 10 września 2008 - 22:06
Jasne wszystko można sobie dopowiedzieć ale po co tracić czas na sceny nic niewnoszące do fabuły albo nie mające wpływu na bohaterów a potem lecieć szybko kamieniem do dna i liczyć, że gracz sobie sam wszystko dopowie - a jak to już jego sprawa.
PS mnie osobiście sterowanie tak bardzo irytowało, że zastanawiałem się czy nie zrezygnować.
Oczywiście też miałem moment, że tak właśnie podchodziłem do tej gry. Obecnie jednak dla mnie późniejsze porozcinanie akcji, pokazuje w którym momencie nasz bohater stracił tak naprawdę kontrolę nad tym co robi, nad swoim życiem. Budzi się niczym z amnezją, zaraz później dowiaduje się że tak naprawdę zginął w heroicznej próbie uratowania ukochanej, gdzieś tam ma rozterki moralne i próbę uporządkowania tego wszystkiego. O ile na początku próbował wszystko kontrolować, jakoś umiejętnie zacierać ślady i wydawało się, że jeżeli nie on, to nikt tego za niego nie zrobi. Na własną rękę działał i dochodził prawdy, to później zaczęły się dziać rzeczy, nad którymi nie ma kontroli. Coraz dobitniej widać było, że stał się bardziej marionetką w wielkiej polityce wielkich tego świata. Jedyną nadzieją ludzkiej rasy na przetrwanie katastrofy. Różnica tych dwóch stanów: profilu kowala własnego losu i tak naprawdę zębatki w trybie maszyny, której przeznaczenia nawet nie mógł się spodziewać, to największy antagonizm w Farhrenheit. Jeżeli go dostrzeżemy, będziemy w stanie zrozumieć tak naprawdę czemu zdecydowano się na te wszystkie Sci-Fi akcje, niesamowicie ciekawe i zarazem przyziemne śledztwo na początku, no i ostatnią scenę będącą puentą całej historii.
#157 Napisany 13 lutego 2009 - 21:37
Z tego co widzę gra zapowiada się ciekawie. Podoba mi się. Nie ukrywam że kupiłem na PC bo chcę zrozumieć wszystko ;] Zawsze chciałem zagrać ale bałem się że nie będe czerpał z tej gry wystarczająco.
#158 Napisany 14 lutego 2009 - 08:50
#159 Gość__* Napisany 14 lutego 2009 - 11:03
A wersją PC się nie przejmuj, to doskonały port, zarówno graficznie, jak i gameplayowo. Chyba sobie zaraz zainstaluję...
#160 Napisany 14 lutego 2009 - 15:11
#161 Gość__* Napisany 14 lutego 2009 - 16:23
#162 Napisany 14 lutego 2009 - 16:35
#163 Napisany 14 lutego 2009 - 16:53
#164 Napisany 14 lutego 2009 - 16:57
#165 Gość__* Napisany 14 lutego 2009 - 17:51
#166 Napisany 14 lutego 2009 - 20:09
#167 Napisany 18 lutego 2009 - 10:05
#168 Napisany 18 lutego 2009 - 10:41
#169 Napisany 18 lutego 2009 - 12:19
#170 Napisany 18 lutego 2009 - 13:57
#171 Napisany 18 lutego 2009 - 14:47
#172 Napisany 18 lutego 2009 - 17:16
#173 Napisany 18 lutego 2009 - 18:33
#174 Napisany 18 lutego 2009 - 19:00
#175 Napisany 18 lutego 2009 - 23:47
no to gitarka bo tej klawiatury i myszki bym nei przeżył a w opcjach jak widziałem myślałem że nie da rady zmienić. Ile taka przejściówka? Najlepiej kupić rzeczywiście tą przejściówkę do boskiego DS
ja dałem 24,90 na allegro plus przesyłka, masz możliwość podpiąć dwa pady od psx lub ps2, no i oczywiście są wibracje
#176 Napisany 16 stycznia 2010 - 14:11
i zabawa na 102 niech sąsiedzi walą walą walą do drzwi ta gierka to najprzyjemniejszy thiller na zimowe wieczory
#177 Napisany 16 stycznia 2010 - 14:16
#178 Napisany 16 stycznia 2010 - 17:20
no, klimat ma. mi brakuje w niej trybu 16:9, bo grafikę nawet można przeżyć - Carla jest ciągle śliczna to mogła być naprawdę wspaniała gra, jedna z tych których nie wstydziłbym się pokazywać dziewczynie zawsze jak w to gram, to przechodzę 3/4, męcząc się psychicznie na poziomach związanych z dzieciństwem Lucasa. nie kończę, bo to bez sensu.ta gierka to najprzyjemniejszy thiller na zimowe wieczory
a tak przy okazji trzymam kciuki za HR, może tym razem developerzy skupią się na psychologii i emocjach, a wątki nadprzyrodzone zostawią innym. najgorsze w HR to ta babka - jest paskudna. nie to co Carla...
Ten post był edytowany przez vagrant3 dnia: 21 stycznia 2015 - 11:27
#179 Napisany 16 stycznia 2010 - 17:29
#180 Napisany 17 stycznia 2010 - 10:37
PS3 brak, HR zapowiada się nieźle, to odpaliłem na nowo Indigo i co?
i zabawa na 102 niech sąsiedzi walą walą walą do drzwi ta gierka to najprzyjemniejszy thiller na zimowe wieczory
To na czym ty grasz w PES-a??
Próbowałem pograć na pc na padzie ps2...ale jednak już znając tą grę tak dobrze nie wciągnęła mnie tak i leży czekając na swą kolej obok Bioshocka...jakoś granie na pc mi nie odpowiada...