#61 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 11:51
#62 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 13:14
#63 Napisany 23 listopada 2005 - 15:33
Policja powinna reagować na wykroczenia drogowe tak jak to było np.Driverze,byłoby ciekawiej.
Eliminujesz tym samym misje, w których trzeba gdzieś szybko dotrzeć bez policji na ogonie, eliminujesz misje, w których głównym zadaniem było wygranie wyścigu a były one ciekawym urozmaiceniem. Jest to dość specyficzne dla tej serii i się przyjęło od początku ze można sobie śmigać bez ograniczeń, jak już policja miałaby na cos reagować to szybciej na to ze ktoś sobie łazi z gnatem po ulicy.IMO
Pozdro Szacun.
#64 Napisany 23 listopada 2005 - 16:03
Policja powinna reagować na wykroczenia drogowe tak jak to było np.Driverze,byłoby ciekawiej.
Eliminujesz tym samym misje, w których trzeba gdzieś szybko dotrzeć bez policji na ogonie, eliminujesz misje, w których głównym zadaniem było wygranie wyścigu a były one ciekawym urozmaiceniem. Jest to dość specyficzne dla tej serii i się przyjęło od początku ze można sobie śmigać bez ograniczeń, jak już policja miałaby na cos reagować to szybciej na to ze ktoś sobie łazi z gnatem po ulicy.IMO
Pozdro Szacun.
Może nie do końca. W rzeczywistości nie masz nonstop patroli na ulicach co skrzyżowanie. Ot jakiś wskaźnik pokazujący skąd zbliża się policja jak w Most Wanted. Kiedy masz 2 gwiazdki praktycznie policjanci wyskakują z pod ziemi. Tego by nie było. Full wypas, da radę zrobić system na miarę Drivera pierwszego.
#65 Napisany 23 listopada 2005 - 16:11
Policja powinna reagować na wykroczenia drogowe tak jak to było np.Driverze,byłoby ciekawiej.
Eliminujesz tym samym misje, w których trzeba gdzieś szybko dotrzeć bez policji na ogonie, eliminujesz misje, w których głównym zadaniem było wygranie wyścigu a były one ciekawym urozmaiceniem. Jest to dość specyficzne dla tej serii i się przyjęło od początku ze można sobie śmigać bez ograniczeń, jak już policja miałaby na cos reagować to szybciej na to ze ktoś sobie łazi z gnatem po ulicy.IMO
Pozdro Szacun.
Może nie do końca. W rzeczywistości nie masz nonstop patroli na ulicach co skrzyżowanie. Ot jakiś wskaźnik pokazujący skąd zbliża się policja jak w Most Wanted. Kiedy masz 2 gwiazdki praktycznie policjanci wyskakują z pod ziemi. Tego by nie było. Full wypas, da radę zrobić system na miarę Drivera pierwszego.
Na przykład zaznaczone na radarze jak się zbliżasz to mógłby się pojawiać niebieski punkcik oznaczający samochód policji. Mogliby jeszcze poprawić rozwalanie samochodów czołgiem żeby można było wjechać na samochód i go zgnieść, i żeby cos się budynkom działo jak się w nie uderzy czy to samochodem czy to czołgiem ogólnie żeby było więcej rzeczy, które można zniszczyć oczywiście bez przesady nie tak żeby można było miasto zrównać z ziemią, a w sumie, czemu nie zabawnie by było
Pozdro Szacun.
#66 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 16:24
Chociaz po dluzszym zastanowieniu to by sie nie sprawdzilo bo co by sie dzialo z zburzonymi budynkami - odbudowywalyby sie po loadzie ? Jesli nie to w koncu po dluzszym czasie mielibysmy miasto wygladajace jak kiedys Warszawa
#67 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 17:30
#68 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 17:43
#69 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 17:50
i żeby cos się budynkom działo jak się w nie uderzy czy to samochodem czy to czołgiem ogólnie żeby było więcej rzeczy,
I powtorka z 11wrzesnia . Powinno byc w jak prawdziwym zyciu. Gdy jedziesz za szybko kolo policji, to Ci zaczynaja go scigac. Albo gdy przejedziesz na czerwonym swietle. Chociaz wtedy bardzo zwiekszylby sie poziom trudnosci misji... W takim razie mogliby dac regulacje poziomu "czulosci" policji. Tak, zeby czasami traktowali nasze wystepki z przymruzeniem oka .
A mam takie pytanko. Wolelibyscie mniejszy teren, ale mozliwosc wejscia do praktycznie kazdego budynku (np. rozpierducha u jubilera albo lazenie sobie po miekszaniach w bloku po polnocy ), czy wiekszy teren (np. jeszcze wiekszy niz w SA), ale mozliwosci z budynkami bylyby takie jak w SA.
Ja wolalbym pierwsza opcje. Mozliwosc wparowania komus na chate albo zrobienie napadu na warzywniak dawaloby wielkie pole do popisu
#70 Napisany 23 listopada 2005 - 18:53
i żeby cos się budynkom działo jak się w nie uderzy czy to samochodem czy to czołgiem ogólnie żeby było więcej rzeczy,
I powtorka z 11wrzesnia . Powinno byc w jak prawdziwym zyciu. Gdy jedziesz za szybko kolo policji, to Ci zaczynaja go scigac. Albo gdy przejedziesz na czerwonym swietle. Chociaz wtedy bardzo zwiekszylby sie poziom trudnosci misji... W takim razie mogliby dac regulacje poziomu "czulosci" policji. Tak, zeby czasami traktowali nasze wystepki z przymruzeniem oka .
A mam takie pytanko. Wolelibyscie mniejszy teren, ale mozliwosc wejscia do praktycznie kazdego budynku (np. rozpierducha u jubilera albo lazenie sobie po miekszaniach w bloku po polnocy ), czy wiekszy teren (np. jeszcze wiekszy niz w SA), ale mozliwosci z budynkami bylyby takie jak w SA.
Ja wolalbym pierwsza opcje. Mozliwosc wparowania komus na chate albo zrobienie napadu na warzywniak dawaloby wielkie pole do popisu
Chciałbym żeby było tak ze: teren będzie większy od tego z SA i będzie można wchodzić do każdego budynku, ale pewnie tak się nie da wiec wybieram ta pierwszą opcje pod warunkiem ze każdy dom będzie wyglądał inaczej a nie, co drugi będzie wyglądał tak samo i nie będzie w nich nic ciekawego do zrobienia i żeby nie było to objęte misjami tylko, kiedy się chce.
Pozdro Szacun.
#71 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 23:18
#72 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 06:38
ehh gdyby tak wypuscili jakiegos skrina...znowu by sie zaczeło nerwowe odliczanie dni do premiery.
#73 Napisany 24 listopada 2005 - 14:08
#74 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 21:02
#75 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 17:37
#76 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 18:10
Albo samochody z wyzszej polki, zeby otworzyc trzebaby miec spejcalny sprzet . Jakies elektroniczne otwieracze itp. . Mogliby wprowadzic psucie sie furek. Jedziemy sobie po autostradzie, a tu dum spod klapy Albo uciekamy przed policja, a fura sie rozkraczyla i trzeba uciekac na pieszo... Rowniez mogliby wprowadzic w kwestii samochodow tankowanie ich. Samochody szczegolnych rodzaju palilyby roznie paliwo. jeepy wiecej, motorki najmniej . Oczywiscie nie interesowalaby nas zadna akcyza za paliwo albo podatki. Podjezdzamy, tankujemy i odjezdzamy. A gdy obsluga ma jakies waty, to kula w leb i do widzenia .
#77 Napisany 25 listopada 2005 - 22:24
#78 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 23:45
A jesli nie to, to sycylijska mafia. Chociaz to raczej nie pasuje do wykreowanego wizerunku tej serii. Tak wiec zostaje Ruska mafia . No chyba, ze R uslyszy o Mafii Pruszkowskiej .
#79 Napisany 26 listopada 2005 - 11:18
NIe... to bylaby totalna porazka. Czarny gangster jezdzacy na sankach
A kto powiedział ze musi być czarny gangster, mi się pomysł z górami podoba jeszcze tego nie było i mogłoby być całkiem ciekawie, Po za tym w Rosji tez nie pasuje czarny gangster byłby biały wiec, czemu nie może być biały i klimat gór A może mogliby zrobić ze dwa kontynenty i między nimi gigantyczny most i na jednym mógłby być klimat górski a na drugim klimat "ciepły".
Pozdro Szacun.
#80 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 12:33
#81 Napisany 26 listopada 2005 - 13:08
Ja widziałem, jak gangster był na wakacjachA widziales kiedys jakis film/gre/ksiazke o mafii miekszajacej w gorskiej chatce?
#82 Napisany 26 listopada 2005 - 16:34
A widziales kiedys jakis film/gre/ksiazke o mafii miekszajacej w gorskiej chatce? Poprostu nie pasuje taki klimat, moim zdaniem oczywiscie. Jesli ma byc gangsterka, to musza byc ciezkie i czarne klimaty, a nie snieg po kolana. Ale nie mialbym nic przeciwko temu, zeby pare misji odbylo sie w gorach albo zima (np. tak jak ta misja w SA, gdzie musielismy leciec i zrobic porzadek w knajpce ).
Dlatego napisałem ze może być drugi kontynent w klimacie zimowym, było by to ciekawe IMO
EDIT:
Ciekawym patentem było by wprowadzenie sklepu, w którym można by było nabyć różne rzeczy mniej lub bardziej przydatne np. wytrych, kasety albo płyty, które można by było słuchać albo na domowym sprzęcie albo w samochodzie i byłby wybór czy radio czy płyty. Takie małe zapożyczenie z Shenmue.
Pozdro Szacun.
#83 Napisany 01 stycznia 2006 - 21:40
Wczoraj w serwisie Joystiq zamieszczono informację o kolejnej części Grand Theft Auto. Są to oczywiście, jak głosi już sam tytuł notki, tylko plotki. Sprawdźcie sami artykuł pt. "Rumor - Grand Theft Auto: London for PS3 in Q4 2006". Jak wynika z niego, nowe Grand Theft Auto miałoby zabrać nas do Londynu '97. Jak na pewno pamiętacie, już odwiedziliśmy Londyn oczami Rockstar North w dodatku London 1969 (i później 1961). Dodatkowo, system trzech wysp miałby być nieco zmodyfikowany do nowego systemu związanego ze stronami świata, a konkretniej - miasta - kolejne dzielnice reprezentowane byłyby przez odpowiednio południową, północną, wschodnią i zachodnią część miasta Londyn. Gra rzekomo jest tworzona pod konsolę PlayStation 3, jej planowana data premiery to czwarty kwartał nadchodzącego roku. Plotki czy nie? Trudno powiedzieć. Nie udało mi się znaleźć żadnego potwierdzenia niestety. Przypomnę także, że w jednym z wywiadów szef Rockstar Games stwierdził, że to koniec trylogii związanej z poprzednimi częściami GTA (czyli Liberty City Stories, Vice City i San Andreas).źródło GTA.PL
to jak? Gateway może czuć się zagrożone ??
#84 Gość__* Napisany 02 stycznia 2006 - 17:52
Szkoda, ze w Londynie... jakos nie darze wielka sympatia tego miasta i nie pasuje mi do gangsterki... Mi sie wydaje, czy tym razem panowie z R maja zamiar zrobic odwzorowane miasto ?
kolejne dzielnice reprezentowane byłyby przez odpowiednio południową, północną, wschodnią i zachodnią część miasta Londyn
#85 Napisany 02 stycznia 2006 - 20:17
#86 Gość__* Napisany 02 stycznia 2006 - 20:49
#87 Napisany 03 stycznia 2006 - 20:00
Może już czas na przenoszenie miast z GTA2? hm... czemu by nie? Czyli co? GTA5 w industrialnym klimacie? Odnoszę wrażenie że już kilku osobom na forum kiedyś ten pomysł przypadł do gustu.Moim zdaniem jednak akcja nowego GTA bedzie dziala w Londynie. Spojrzmy na GTA3 -Liberty City-bylo w gta 1, Vice tez bylo w gta1 i SA tez. Wiec co zostalo ? Londyn? Tak.
#88 Napisany 03 stycznia 2006 - 20:17
Może już czas na przenoszenie miast z GTA2? hm... czemu by nie?
Popieram. Szczerze mówiąc wole, aby w nowym GTA panowie z R* umiescili miasta właśnie z genialnej (IMO) dwojki. Choć z drogiej strony nie chciałbym aby zabrakło lasów, gór ,wiosek itp.
#89 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 20:18
Ja zostaje przy swoim. Zmiana klimatu na bardziej mafijny, a akcja przeniesiona na Sycylie . Klimacik a'la Vice City i mamy kolejne udane GTA
#90 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 20:40
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|