Skocz do zawartości

Grand Theft Auto IV

Rockstar PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
4747 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 11:51

Gość__*
  • Goście
W nowym GTA przydałby się bardziej zaawansowany system walki wręcz,licencja na furki i ciuchy, lepszy system jazdy... wbrew pozorom jest jeszce dużo rzeczy do poprawy po San Andreas.Policja powinna reagować na wykroczenia drogowe tak jak to było np.Driverze,byłoby ciekawiej.Myśle,że Rockstar powinno zamiast jeszce większego terenu do eksploracji wrzucić więcej detali i zróżnicowania lub jedno wzorowane na rzeczywistosci naprawdę duże miasto i jakieś tereny do niego przyległe
  • 0

#62 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 13:14

Gość__*
  • Goście
O nie gwiazdek za przekroczenie szybkosci ja bym niechcial, na tym polega GTA ze mozesz smigac po ulicach jak chcesz. W Driverze 2 jak podjechales do przechodnia zbyt blikso przy palach to odrazu sie poscig zaczynal :?
  • 0

#63 Gruby01 Napisany 23 listopada 2005 - 15:33

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:

Policja powinna reagować na wykroczenia drogowe tak jak to było np.Driverze,byłoby ciekawiej.


Eliminujesz tym samym misje, w których trzeba gdzieś szybko dotrzeć bez policji na ogonie, eliminujesz misje, w których głównym zadaniem było wygranie wyścigu a były one ciekawym urozmaiceniem. Jest to dość specyficzne dla tej serii i się przyjęło od początku ze można sobie śmigać bez ograniczeń, jak już policja miałaby na cos reagować to szybciej na to ze ktoś sobie łazi z gnatem po ulicy.IMO

Pozdro Szacun.
  • 0

#64 Texz Napisany 23 listopada 2005 - 16:03

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Policja powinna reagować na wykroczenia drogowe tak jak to było np.Driverze,byłoby ciekawiej.


Eliminujesz tym samym misje, w których trzeba gdzieś szybko dotrzeć bez policji na ogonie, eliminujesz misje, w których głównym zadaniem było wygranie wyścigu a były one ciekawym urozmaiceniem. Jest to dość specyficzne dla tej serii i się przyjęło od początku ze można sobie śmigać bez ograniczeń, jak już policja miałaby na cos reagować to szybciej na to ze ktoś sobie łazi z gnatem po ulicy.IMO

Pozdro Szacun.


Może nie do końca. W rzeczywistości nie masz nonstop patroli na ulicach co skrzyżowanie. Ot jakiś wskaźnik pokazujący skąd zbliża się policja jak w Most Wanted. Kiedy masz 2 gwiazdki praktycznie policjanci wyskakują z pod ziemi. Tego by nie było. Full wypas, da radę zrobić system na miarę Drivera pierwszego.
  • 0

#65 Gruby01 Napisany 23 listopada 2005 - 16:11

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:

Policja powinna reagować na wykroczenia drogowe tak jak to było np.Driverze,byłoby ciekawiej.


Eliminujesz tym samym misje, w których trzeba gdzieś szybko dotrzeć bez policji na ogonie, eliminujesz misje, w których głównym zadaniem było wygranie wyścigu a były one ciekawym urozmaiceniem. Jest to dość specyficzne dla tej serii i się przyjęło od początku ze można sobie śmigać bez ograniczeń, jak już policja miałaby na cos reagować to szybciej na to ze ktoś sobie łazi z gnatem po ulicy.IMO

Pozdro Szacun.


Może nie do końca. W rzeczywistości nie masz nonstop patroli na ulicach co skrzyżowanie. Ot jakiś wskaźnik pokazujący skąd zbliża się policja jak w Most Wanted. Kiedy masz 2 gwiazdki praktycznie policjanci wyskakują z pod ziemi. Tego by nie było. Full wypas, da radę zrobić system na miarę Drivera pierwszego.


Na przykład zaznaczone na radarze jak się zbliżasz to mógłby się pojawiać niebieski punkcik oznaczający samochód policji. Mogliby jeszcze poprawić rozwalanie samochodów czołgiem żeby można było wjechać na samochód i go zgnieść, i żeby cos się budynkom działo jak się w nie uderzy czy to samochodem czy to czołgiem ogólnie żeby było więcej rzeczy, które można zniszczyć oczywiście bez przesady nie tak żeby można było miasto zrównać z ziemią, a w sumie, czemu nie zabawnie by było

Pozdro Szacun.
  • 0

#66 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 16:24

Gość__*
  • Goście
Zmiksowac nextgenowa grafe z ogromnym i rozbudowanym swiatem, dodac mozliwosci destrukcyjne takie jak sa w Mercenaries :twisted:
Chociaz po dluzszym zastanowieniu to by sie nie sprawdzilo bo co by sie dzialo z zburzonymi budynkami - odbudowywalyby sie po loadzie ? Jesli nie to w koncu po dluzszym czasie mielibysmy miasto wygladajace jak kiedys Warszawa :roll:
  • 0

#67 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 17:30

Gość__*
  • Goście
Chodziło mi o wykroczenia ale w obecności policji,kiedy np.widzisz patrol i musisz zwolnić...ale tylko na chwilę:) Rockstar powinno też zrezygnować z groteskowej grafiki.
  • 0

#68 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 17:43

Gość__*
  • Goście
Wiem :roll: i wlasnie pisze ze to zly pomysl jak dla mnie
  • 0

#69 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 17:50

Gość__*
  • Goście

i żeby cos się budynkom działo jak się w nie uderzy czy to samochodem czy to czołgiem ogólnie żeby było więcej rzeczy,


I powtorka z 11wrzesnia :twisted: . Powinno byc w jak prawdziwym zyciu. Gdy jedziesz za szybko kolo policji, to Ci zaczynaja go scigac. Albo gdy przejedziesz na czerwonym swietle. Chociaz wtedy bardzo zwiekszylby sie poziom trudnosci misji... W takim razie mogliby dac regulacje poziomu "czulosci" policji. Tak, zeby czasami traktowali nasze wystepki z przymruzeniem oka ;).


A mam takie pytanko. Wolelibyscie mniejszy teren, ale mozliwosc wejscia do praktycznie kazdego budynku (np. rozpierducha u jubilera albo lazenie sobie po miekszaniach w bloku po polnocy :D), czy wiekszy teren (np. jeszcze wiekszy niz w SA), ale mozliwosci z budynkami bylyby takie jak w SA.
Ja wolalbym pierwsza opcje. Mozliwosc wparowania komus na chate albo zrobienie napadu na warzywniak dawaloby wielkie pole do popisu :twisted:
  • 0

#70 Gruby01 Napisany 23 listopada 2005 - 18:53

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:

i żeby cos się budynkom działo jak się w nie uderzy czy to samochodem czy to czołgiem ogólnie żeby było więcej rzeczy,


I powtorka z 11wrzesnia :twisted: . Powinno byc w jak prawdziwym zyciu. Gdy jedziesz za szybko kolo policji, to Ci zaczynaja go scigac. Albo gdy przejedziesz na czerwonym swietle. Chociaz wtedy bardzo zwiekszylby sie poziom trudnosci misji... W takim razie mogliby dac regulacje poziomu "czulosci" policji. Tak, zeby czasami traktowali nasze wystepki z przymruzeniem oka ;).


A mam takie pytanko. Wolelibyscie mniejszy teren, ale mozliwosc wejscia do praktycznie kazdego budynku (np. rozpierducha u jubilera albo lazenie sobie po miekszaniach w bloku po polnocy :D), czy wiekszy teren (np. jeszcze wiekszy niz w SA), ale mozliwosci z budynkami bylyby takie jak w SA.
Ja wolalbym pierwsza opcje. Mozliwosc wparowania komus na chate albo zrobienie napadu na warzywniak dawaloby wielkie pole do popisu :twisted:


Chciałbym żeby było tak ze: teren będzie większy od tego z SA i będzie można wchodzić do każdego budynku, ale pewnie tak się nie da wiec wybieram ta pierwszą opcje pod warunkiem ze każdy dom będzie wyglądał inaczej a nie, co drugi będzie wyglądał tak samo i nie będzie w nich nic ciekawego do zrobienia i żeby nie było to objęte misjami tylko, kiedy się chce.

Pozdro Szacun.
  • 0

#71 Gość__* Napisany 23 listopada 2005 - 23:18

Gość__*
  • Goście
Jak na moje oko teren wielkości tego z SA w zupełności by wystarczył. ,a gdyby dodać do niego więcej detali,bardziej zróżnicowane budynki z możliwością ich eksploracji,więcej przechoniów na ulicach...byłoby git!
  • 0

#72 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 06:38

Gość__*
  • Goście
Ej no przeciez to Rockstar 8) od nich MUSIMY wymagac i większego terenu i mozliwosci "zwiedzania"

ehh gdyby tak wypuscili jakiegos skrina...znowu by sie zaczeło nerwowe odliczanie dni do premiery.
  • 0

#73 Texz Napisany 24 listopada 2005 - 14:08

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Powinien pojawić się wpływ danego miasta na to co aktualnie odbieramy w radioodtwarzaczu samochodowym. Nie jak w GTA:SA gdzie w Los Santos wśród swych czarnych gangoli bez problemu można puścić alternatywę i gdzieś ten klimat odjezdża. Jesteśmy w Los Santos to w radiu powinny być tylko audycje na temat tego miasta (ograniczenie ale jednak na plus), i muza czarna, poprzeplatana wiadomościami że jakiś tam gang rozpieprzył inny gang. te.. w Las Venturas całkowicie co innego. Bounce FM i Funky + reklamy Casyn i domów // byle nie towarowych :)
  • 0

#74 Gość__* Napisany 24 listopada 2005 - 21:02

Gość__*
  • Goście
Ale przeciez zawsze mozesz zmienic stacje. A wplywa miasta na audycje bylby fajny :D. Wyobrazcie sobie, ze uciekacie z miejsca jakies rozpierduchy, a w radiu slyszcyie "Przerywamy nasz program, zeby nadac specjalny komunikat. W dzielnicy takiej i takiej byla wielka demolka, pol ulicy zniknelo, pelno trupow i rannych. Podejrzany ucieka bialym cabrio w strone Las Venturas. Policja wyznaczyla nagrode", a my jedziemy do naszej kryjowki w LA z rogalem na twarzy :D.
  • 0

#75 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 17:37

Gość__*
  • Goście
Pasowała by kamera umieszczona wewnątrz auta podczas jazdy,a skoro jesteśmy przy temacie fur to dobrze by było gdyby trochę trudniejsze było ich skrojenie(kirowcę trzeba by było najpierw sklepać a zamknięte fury otworzyć np. wytrychem...)
  • 0

#76 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 18:10

Gość__*
  • Goście
Ja zostalbym przy tradycyjnym rozwiazaniu, bo uciekanie przed policja byloby cholernie trudne. No i podczas misji mozna byloby dostac nerwicy z powodu slabej widocznosci. Aczkolwiek mozna wprowadzic dwa tryby. Zza samochodu i ze srodka.

Albo samochody z wyzszej polki, zeby otworzyc trzebaby miec spejcalny sprzet :D. Jakies elektroniczne otwieracze itp. :twisted:. Mogliby wprowadzic psucie sie furek. Jedziemy sobie po autostradzie, a tu dum spod klapy :lol: Albo uciekamy przed policja, a fura sie rozkraczyla i trzeba uciekac na pieszo... Rowniez mogliby wprowadzic w kwestii samochodow tankowanie ich. Samochody szczegolnych rodzaju palilyby roznie paliwo. jeepy wiecej, motorki najmniej :D. Oczywiscie nie interesowalaby nas zadna akcyza za paliwo albo podatki. Podjezdzamy, tankujemy i odjezdzamy. A gdy obsluga ma jakies waty, to kula w leb i do widzenia :P.
  • 0

#77 piterekd Napisany 25 listopada 2005 - 22:24

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Zgadzam się z terpilem w 100% i dodam coś od siebie: gta4:Alpine :mrgreen: Niech następne gta będzie się działo w ośnieżonych górach w wielkim miście o oblodzonej nawierzchni, a oprócz pociągów niech jeżdżą jeszcze wagoniki (Kasprowy). Żeby można było przejechać się furą po torze bobslejowym i skakać na skoczni. Pamiętacie klimat z Bonda. W Alpach dobre misje też da się zrobić!! 8)
  • 0

#78 Gość__* Napisany 25 listopada 2005 - 23:45

Gość__*
  • Goście
NIe... to bylaby totalna porazka. Czarny gangster jezdzacy na sankach :P ? Mogliby nastepna czesc osadzic w Rosji. Ruska mafia, rozprowadzanie broni po bylym Zwiazku Radzieckim, Kreml i ruska vodka ! To bylby klimat.

A jesli nie to, to sycylijska mafia. Chociaz to raczej nie pasuje do wykreowanego wizerunku tej serii. Tak wiec zostaje Ruska mafia :P. No chyba, ze R uslyszy o Mafii Pruszkowskiej :twisted: .
  • 0

#79 Gruby01 Napisany 26 listopada 2005 - 11:18

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:

NIe... to bylaby totalna porazka. Czarny gangster jezdzacy na sankach


A kto powiedział ze musi być czarny gangster, mi się pomysł z górami podoba jeszcze tego nie było i mogłoby być całkiem ciekawie, Po za tym w Rosji tez nie pasuje czarny gangster byłby biały wiec, czemu nie może być biały i klimat gór :?: A może mogliby zrobić ze dwa kontynenty i między nimi gigantyczny most i na jednym mógłby być klimat górski a na drugim klimat "ciepły".

Pozdro Szacun.
  • 0

#80 Gość__* Napisany 26 listopada 2005 - 12:33

Gość__*
  • Goście
A widziales kiedys jakis film/gre/ksiazke o mafii miekszajacej w gorskiej chatce? Poprostu nie pasuje taki klimat, moim zdaniem oczywiscie. Jesli ma byc gangsterka, to musza byc ciezkie i czarne klimaty, a nie snieg po kolana. Ale nie mialbym nic przeciwko temu, zeby pare misji odbylo sie w gorach albo zima (np. tak jak ta misja w SA, gdzie musielismy leciec i zrobic porzadek w knajpce :twisted: ).
  • 0

#81 Yoori Napisany 26 listopada 2005 - 13:08

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8 527 Postów:

A widziales kiedys jakis film/gre/ksiazke o mafii miekszajacej w gorskiej chatce?

Ja widziałem, jak gangster był na wakacjach :wink:
  • 0

#82 Gruby01 Napisany 26 listopada 2005 - 16:34

Gruby01

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 557 Postów:

A widziales kiedys jakis film/gre/ksiazke o mafii miekszajacej w gorskiej chatce? Poprostu nie pasuje taki klimat, moim zdaniem oczywiscie. Jesli ma byc gangsterka, to musza byc ciezkie i czarne klimaty, a nie snieg po kolana. Ale nie mialbym nic przeciwko temu, zeby pare misji odbylo sie w gorach albo zima (np. tak jak ta misja w SA, gdzie musielismy leciec i zrobic porzadek w knajpce :twisted: ).


Dlatego napisałem ze może być drugi kontynent w klimacie zimowym, było by to ciekawe IMO

EDIT:

Ciekawym patentem było by wprowadzenie sklepu, w którym można by było nabyć różne rzeczy mniej lub bardziej przydatne np. wytrych, kasety albo płyty, które można by było słuchać albo na domowym sprzęcie albo w samochodzie i byłby wybór czy radio czy płyty. Takie małe zapożyczenie z Shenmue.

Pozdro Szacun.
  • 0

#83 Texz Napisany 01 stycznia 2006 - 21:40

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Wczoraj w serwisie Joystiq zamieszczono informację o kolejnej części Grand Theft Auto. Są to oczywiście, jak głosi już sam tytuł notki, tylko plotki. Sprawdźcie sami artykuł pt. "Rumor - Grand Theft Auto: London for PS3 in Q4 2006". Jak wynika z niego, nowe Grand Theft Auto miałoby zabrać nas do Londynu '97. Jak na pewno pamiętacie, już odwiedziliśmy Londyn oczami Rockstar North w dodatku London 1969 (i później 1961).

    Dodatkowo, system trzech wysp miałby być nieco zmodyfikowany do nowego systemu związanego ze stronami świata, a konkretniej - miasta - kolejne dzielnice reprezentowane byłyby przez odpowiednio południową, północną, wschodnią i zachodnią część miasta Londyn. Gra rzekomo jest tworzona pod konsolę PlayStation 3, jej planowana data premiery to czwarty kwartał nadchodzącego roku. Plotki czy nie? Trudno powiedzieć. Nie udało mi się znaleźć żadnego potwierdzenia niestety. Przypomnę także, że w jednym z wywiadów szef Rockstar Games stwierdził, że to koniec trylogii związanej z poprzednimi częściami GTA (czyli Liberty City Stories, Vice City i San Andreas).



źródło GTA.PL

to jak? Gateway może czuć się zagrożone ??
  • 0

#84 Gość__* Napisany 02 stycznia 2006 - 17:52

Gość__*
  • Goście
Zacznijmy od tego, ze The Getaway nie jest zadna konkurencja dla GTA :P.

Szkoda, ze w Londynie... jakos nie darze wielka sympatia tego miasta i nie pasuje mi do gangsterki... Mi sie wydaje, czy tym razem panowie z R maja zamiar zrobic odwzorowane miasto ?

kolejne dzielnice reprezentowane byłyby przez odpowiednio południową, północną, wschodnią i zachodnią część miasta Londyn


  • 0

#85 Texz Napisany 02 stycznia 2006 - 20:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dla mnie osobiście wystarczy Gateway3 w Londynie. Prawdopodobnie podoła zadaniu mu zamierzonemu (PS3). A po co w to wplątywać Rockstargames? Czyżby może zamiast TheG...3 Sony chce zrobić przymierze z R*, które we współpracy z tym co dotychczas dokonało SCEE, stanie na wyskokości zadania?! W sumie to po co Sony bratobójcza wojna jak zbyt dobre wyniki GTA mogą przenieść się na mniejszą sprzedarz TGateway3. Inna sprawa że lepiej sprzedać jeden produkt 2 razy tyle że ten 2 raz troszkę. Nie lepiej wybrać było ot taką Pragę? Tyle ciekawych architektonicznych perełek. Wiedeń? Arcymistrzostwo sieci autostradowo, pradawnej? O Wawie nie piszę bo to w porównaniu z tym na dzień dzisiejszy pisuar.
  • 0

#86 Gość__* Napisany 02 stycznia 2006 - 20:49

Gość__*
  • Goście
Moim zdaniem jednak akcja nowego GTA bedzie dziala w Londynie. Spojrzmy na GTA3 -Liberty City-bylo w gta 1, Vice tez bylo w gta1 i SA tez. Wiec co zostalo ? Londyn? Tak. :)
  • 0

#87 Texz Napisany 03 stycznia 2006 - 20:00

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Moim zdaniem jednak akcja nowego GTA bedzie dziala w Londynie. Spojrzmy na GTA3 -Liberty City-bylo w gta 1, Vice tez bylo w gta1 i SA tez. Wiec co zostalo ? Londyn? Tak. :)

Może już czas na przenoszenie miast z GTA2? hm... czemu by nie? Czyli co? GTA5 w industrialnym klimacie? Odnoszę wrażenie że już kilku osobom na forum kiedyś ten pomysł przypadł do gustu.
  • 0

#88 mleko2099 Napisany 03 stycznia 2006 - 20:17

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:

Może już czas na przenoszenie miast z GTA2? hm... czemu by nie?



Popieram. Szczerze mówiąc wole, aby w nowym GTA panowie z R* umiescili miasta właśnie z genialnej (IMO) dwojki. Choć z drogiej strony nie chciałbym aby zabrakło lasów, gór ,wiosek itp.
  • 0

#89 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 20:18

Gość__*
  • Goście
GTA w naszej stolicy nie byloby takie zle :P Zwlaszcza okolice Pragi :D. Kibole, dresy i caly pluton marginesowego spoleczenstwa do naszej dyspozycji :D. Zlecenia od S.P Pershinga, czy mafii Pruszkowskiej :D.

Ja zostaje przy swoim. Zmiana klimatu na bardziej mafijny, a akcja przeniesiona na Sycylie :D. Klimacik a'la Vice City i mamy kolejne udane GTA ;)
  • 0

#90 Gość__* Napisany 03 stycznia 2006 - 20:40

Gość__*
  • Goście
hehe...a moze tak GTA: EuroTrip (:D) i "zwiedzanie" roznych miast w Europie? Milo by bylo zobaczyc Warszawe w najlpeszej gangsterskiej grze. Pozniej walczyc z ruskimi w Moskwie. Nastepnie wybrac sie poogladac wierze Eiffela przy okazji jakichs ciekawych misji. No i oczywiscie Sycylja byc musi :D Co sadzicie o wirtualnym zamienieniu starego kontynentu w Pieklo? :D
  • 0



Inne z tagami: