Nie dziwię się z tym Vanguard of the Heavens, bo jest totalnie przekozackie.
Dc Universe Online
Rozpoczęte przez
Kradziej
, 24 07 2010 15:10
65 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 22 listopada 2011 - 16:27
#62 Napisany 03 grudnia 2011 - 19:22
Ja z takim pytanie: czy w wersji na PS3 macie muzykę w grze? Pytam, bo na PC co chwilę jakaś nuta przygrywa, a na PS3 nie mam nic, bida. Cały czas tylko odgłosy walk, itp, a muzyki niet
#63 Napisany 03 grudnia 2011 - 20:28
Jest, może glicza złapałeś.
#64 Napisany 03 grudnia 2011 - 20:45
Tylko, że grę ściągnąłem już 2 razy i nic; w becie jak dobrze pamiętam, muzy też nie miałem :-/ Niby na samym początku, uciekając ze statku, coś tam przygrywa ale potem już nie ma nic.
#65 Napisany 05 grudnia 2011 - 14:48
moze ktos odpowiedziec mi ogarniety w temacie na pare pytan?
1. Jak wygląda expienie w DC universe?
2. Czy ludzie graja w party? tzn wspolnym zespolem expia?
3. Jak rozklada sie system skilli? Za dany skill trzeba zaplacic u mistrza profesji gotówka? Czy mamy drzewko skilli i za skill pointy odblokowuje sie nowe zdolnosci?
4. Jakie sa klasy postaci?
1. Jak wygląda expienie w DC universe?
2. Czy ludzie graja w party? tzn wspolnym zespolem expia?
3. Jak rozklada sie system skilli? Za dany skill trzeba zaplacic u mistrza profesji gotówka? Czy mamy drzewko skilli i za skill pointy odblokowuje sie nowe zdolnosci?
4. Jakie sa klasy postaci?
#66 Napisany 05 grudnia 2011 - 16:58
1. Normalnie.
2. Czasami. Są ludzi, którzy głównie są tam, by pomagać innym.
3. Dostajesz na przemian po punkcie do dwóch oddzielnych drzewek po levelach.
4. Nie ma standardowego podziału na klasy. Specjalizacja głównie polega na mocach, które wybierasz w grze i po części tym, co przy tworzeniu postaci.
2. Czasami. Są ludzi, którzy głównie są tam, by pomagać innym.
3. Dostajesz na przemian po punkcie do dwóch oddzielnych drzewek po levelach.
4. Nie ma standardowego podziału na klasy. Specjalizacja głównie polega na mocach, które wybierasz w grze i po części tym, co przy tworzeniu postaci.