Skocz do zawartości

Silent Hill: Homecoming

Double Helix Games Konami PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
555 odpowiedzi na ten temat

#121 Jacol Napisany 05 września 2007 - 06:46

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

SH2 już wyszedł na PS2 więc grafiki nei ma sensu usprawniać;]


Sorry, ale albo tylko ja mam takie skrzywienie, ale na grafikę na PS2 na moim LCD TV (podłączenie przez gniazdo EURO) to po prostu nie mogę patrzeć, efekty są okej, ale ta rozdzielczość...chyba kupię z powrotem kineskop :) EOT Ja tam bym widział remake Silenta 2, może faktycznie za wcześnie, wystarczyłby dźwięk DD 5.1 i grafika podciągnięta do wysokiej rozdzielczości...i wtedy ja bym był kontent :) A o opowiedzianą historię w SH 5 jakoś się nie boję, boję się za to o design i gameplay (CQC?) :blah:
  • 0

#122 rikku100 Napisany 05 września 2007 - 18:36

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Fakt, jak ja patrzę na gry na PS2 na LCDku to też trochę mija zanim się przyzwyczaję, ale na zwykłym TV/ monitorze jest całkiem ładna (choć akurat w Silenta grałam na Pececie)... I też myślę, że jak remake to jedynkę (która dziś jest... nie oglądajcie jej na LCD'ku)

A może Konami jeszcze zmieni developera? T_T
  • 0

#123 Jacol Napisany 05 września 2007 - 20:47

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

choć akurat w Silenta grałam na Pececie


...to wiele straciłeś...Pc-towe konwersje były do...bani :bue:
  • 0

#124 rikku100 Napisany 05 września 2007 - 21:06

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Były do bani?? A co z nimi było nie tak? Bo nie zauważyłam.
  • 0

#125 Gość__* Napisany 05 września 2007 - 21:10

Gość__*
  • Goście

Pc-towe konwersje były do...bani

Jacol jedynka (nieoficjalna) to swietna konwersja. 3 i 4 wygladaly naprawde swietnie. Jedynym wyjatkiem bylo SH2, ktore na PC wygladalo gorzej, niz na PS2, a dodatkowo bylo pelne dziwnych bledow.
  • 0

#126 Jacol Napisany 05 września 2007 - 21:36

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

Jedynym wyjatkiem bylo SH2, ktore na PC wygladalo gorzej


Nie tylko o grafikę mi chodzi, po przeżyciu tego koszmaru na PS 2, wpadłem do kumpla zobaczyć jak ta konwersja śmiga na PC - zawód - mniej klimatu, mniej "feelingu" gry, grafika plastik (ale o tym już wspominałeś), nie grałem na tyle długo w wersję PC, żeby doszukać się jakichś bugów, ale odrzuciło mnie nieco na wstępie... to tylko moje odczucia, oczywiście, powinienem napisać "PC-towe konwersje były IMHO do bani :) Ale zboczyliśmy nieco z tematu, prawda? No więc tak - SH 5 powinien być tak "minimalistyczny" jak wspomniana przez nas "dwójka" - mało strzelania, mało walki, dużo "zabawy graczem", dużo gry klimatem, fabułą, muzyką, oświetleniem, zagadkami nie uwłaczającymi inteligencji gracza...tak bym to widział...
  • 0

#127 rikku100 Napisany 05 września 2007 - 22:15

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:

mniej klimatu, mniej "feelingu"


Tylko nie zaczynajcie mi proszę z tym klimatem znów...

nie grałem na tyle długo w wersję PC, żeby doszukać się jakichś bugów


Ja grałam od początku do końca (czyli przez około 6h) i nie spotkałam żadnego buga... A co do grafy... plastik to ostatnie słowo które przyszłoby mi na myśl jakbym miała ją oceniać...

więc tak - SH 5 powinien być tak "minimalistyczny" jak wspomniana przez nas "dwójka" - mało strzelania, mało walki


To może być, chociaż dopóki mam katanę, albo full naboi to nie robi mi to różnicy...

dużo "zabawy graczem", dużo gry klimatem


Byle nie przesadzali, bo po jakimś czasie to zaczyna być zabawne

zagadkami nie uwłaczającymi inteligencji gracza...tak bym to widział...


Lubię te zagadki w SH ^^ Więc pewnie że by nie zaszkodziły...

Poza tym SH3 jest straszniejszy niż dwójka i jedynka (nie wiem jak z The Room), więc mogliby zrobić coś na granicy dwójki i trójki.
  • 0

#128 Pico Napisany 05 września 2007 - 22:18

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:

A co do grafy... plastik to ostatnie słowo które przyszłoby mi na myśl jakbym miała ją oceniać...

Trochę offtopowo (bo mamy Silentarium i topic o SH2) ale.. grałaś w wersję PS2 i wersję PC? :D Bo ja tak i no.. plastyyykowo wyglądał w porównaniu z PS2, choć dało się grać, bo chodzi o klime! ^^
  • 0

#129 rikku100 Napisany 05 września 2007 - 22:37

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Nie grałam sama na PS2 ale widziałam, bo akurat natrafiłam jak kumpela gra z tatą ^^
  • 0

#130 Jacol Napisany 06 września 2007 - 06:46

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

Poza tym SH3 jest straszniejszy niż dwójka i jedynka


OT - Niż jedynka - zgoda, niż dwójka - nie zgadzam się, dwójka była najbardziej "psyhologiczna" EOT No ale wracamy do SH 5 - marzą mi się kultowe projekty postaci (chociaż Piramidogłowego designem już chyba nie przebiją :), już lepiej żeby wróciły powykręcane pielęgniarki, niż te dziwne zlepki mięsa którymi nas obecnie karmią (na screeenach oczywiście :), marzy mi się ten "surowy" gameplay z SH 2 - które drzwi nie są zablokowane? - przeleć się i sprawdź sam, żadna ikonka Ci tego nie pokaże :klaszcze: to było może nieco niegrywalne dla niektórych, ale dla mnie był to olbrzymi atut... ale z SH 5 polecą pewnie nieco bardziej mainstreamowo - chcą trafić tez do casuali, bo to oni generować będą zyski z tej gry... :/
  • 0

#131 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 09:56

Gość__*
  • Goście
Grajac w SH5 licze na duzo kombinowania. Niekoniecznie na duza ilosc walki. Chce zagadek jak w jedynce i fabuly dwojki. Wiecej klimatu, niz samych potworow. No i cos a'la Pyramyd Head :)
  • 0

#132 Jacol Napisany 06 września 2007 - 11:20

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

No i cos a'la Pyramyd Head


Taaaa, przekombinują i wyjdzie im Nemesis :) Jestem pełen obaw :/
  • 0

#133 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 12:37

Gość__*
  • Goście
Nemesis jak dla Mnie jest najlepszym bossem z serii RE. Z tym, ze Nemesis to poprostu monstrum, a PH jest postacia mocna psychologiczna... Cos w tym rodzaju.
  • 0

#134 Jacol Napisany 06 września 2007 - 12:57

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

Nemesis jak dla Mnie jest najlepszym bossem z serii RE


Dla mnie również, użyłem postaci Nemesisa do zobrazowania istniejącego zagrożenia stworzenia czegoś zupełnie niepasującego do klimatu serii, jak sam słusznie zauważyłeś :)
  • 0

#135 Gość__* Napisany 06 września 2007 - 12:59

Gość__*
  • Goście

Nemesis jak dla Mnie jest najlepszym bossem z serii RE


Dla mnie również, użyłem postaci Nemesisa do zobrazowania zagrożenia stworzenia czegoś zupełnie niepasującego do klimatu serii, jak sam słusznie zauważyłeś :)

Dokladnie. Mam tu na mysli, ze skoro 5 ma opowiadac historie wojaka, ktory szuka swojego brata, ten nowy PH moglby reprezentowac w SH wszystkie czyny, ktorych bohater dokonal w trakcje wojen. Nie tylko te pozytywne.
  • 0

#136 Jacol Napisany 06 września 2007 - 14:42

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

ten nowy PH moglby reprezentowac w SH wszystkie czyny, ktorych bohater dokonal w trakcje wojen


No, to jest właśnie przykład "Silentowego" rozumowania, oby developer się tego trzymał :)
  • 0

#137 rikku100 Napisany 06 września 2007 - 19:11

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:

OT - Niż jedynka - zgoda, niż dwójka - nie zgadzam się, dwójka była najbardziej "psyhologiczna" EOT


No właśnie, psychologiczne horrory rzadko na mnie jakoś oddziałują...

Dokladnie. Mam tu na mysli, ze skoro 5 ma opowiadac historie wojaka, ktory szuka swojego brata, ten nowy PH moglby reprezentowac w SH wszystkie czyny, ktorych bohater dokonal w trakcje wojen. Nie tylko te pozytywne.


Hey to jest całkiem świetny pomysł ^^
Zastanawia mnie tylko czy ten bohater ma w końcu coś wspólnego z Mary...
  • 0

#138 Jacol Napisany 06 września 2007 - 23:07

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

Zastanawia mnie tylko czy ten bohater ma w końcu coś wspólnego z Mary...


Musi mieć!!! Mary była tak nietuzinkową postacią, że powinna pojawić się w SH 5, chociażby na sekundę, jako migawka, jako szept, jako cień, który przemyka po ścianie przez sekundę w przeciągu całej gry...właśnie takie "smaczki" czynią serię kultową...zauważcie, że po SH 2, w kolejnych odsłonach nie było już wieloletnich rozmów (albo ja coś przeoczyłem / przespałem / przegapiłem) o tych wszystkich dyskretnych (lub nie) nawiązaniach - powiązaniach - analogiach - odniesieniach - inspiracjach twórców, którzy dosłownie na każdym kroku zaimplementowali (przepraszam za to słowo :) ) coś ciekawego, coś co nie daje graczowi spokoju...przy nowym Silencie powinni "przysiedzieć" tak długo, aby po ukończeniu gry jeszcze długo dyskutowano o niej na wszelakich forach i nie tylko...w końcu przy produkcji TAKIEGO tytułu nikt ich nie popędza, prawda? Oby tylko zdążyli na obecną generację konsol :ninjadance: PS: sorry za słowotok, już idę spać :)
  • 0

#139 rikku100 Napisany 07 września 2007 - 22:30

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Mam nadzieję, ze tak będzie, choć historia Alessy jest ciekawa, to już chyba po trójce niewiele można do niej dodać, a fajnie byłoby grać w tak jakby nową historię która jednak miałaby wiele wspólnego z poprzedniczkami... a ja lubię odkrywać te wszystkie dziwne nawiązania zarówno z pomiedzy samych gier (napis "there was a hole here, but now it's gone" wymiata, normalnie ciary mnie przeszły ^^) jak i z literarury, filmów, jakichś historii ze świata... to jest m. in. super w silentach
  • 0

#140 Gość__* Napisany 08 września 2007 - 06:04

Gość__*
  • Goście
Pierwszy gameplay
http://videogamerx.g... ... 1&no=14325
  • 0

#141 Gość__* Napisany 08 września 2007 - 08:22

Gość__*
  • Goście

Pierwszy gameplay
http://videogamerx.g... ... 1&no=14325

:ninja: Yes!! Na to czekalem. Swietna grafika, swietny klimat. Malolat, ktorego goni bohater moze byc jego zaginionym bratem. Mam nadzieje, ze grafika tylko podbuduje klimat. Najbardziej ucieszylo Mnie jednak to, ze gra przypomina Mi pierwsza czesc sagi. Swietnie buduje klimat motyw jak bohater probuje otworzyc drzwi i jako, ze sa zamkniete wchodzi przez rozbita szybe. W powietrzu unosi sie dziwna aura, z jakiegos powodu wlaczony jest telewizor, a na jego tle nieznajomy ksztalt. Z pewnoscia nie pozytywnie nastawiony. Jednak nie wszystko jest na tak. Animacje zmiany SH wygladaja strasznie sztucznie, a samo wejscie pielegniarki nie wywoluje takiego szoku jak podczas jej wejscia w czesci pierwszej. Developer ma jednak czas na naprawe bledow i pewnie sie im to uda, bo zaden SH jak dotad nie zawiodl (pomijajac wystepy arcade na automatach).
  • 0

#142 ACZ Napisany 08 września 2007 - 09:19

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 136 Postów:
Gra prezentuje się wyśmienicie i napewno sprawi wieloma momentami, że po plecach gracza przelecą liczne ciary strachu.
Szkoda, że nie pokazali w ruchu pielęgniareczek od przodu, bo na screenach są bardzo sexy i w tej części będą miały fajne, powiększone, pełne piersiątka :^^: ;]
Za muzę ponownie odpowiada Akira Yamaoka.
  • 0

#143 Gość__* Napisany 08 września 2007 - 09:20

Gość__*
  • Goście
Zawiodl SH4. Idiotyczna fabuła ( jak na SH), glownym bohaterem, backtrackingiem!!!, prymitywnym systemem walki (przy mocnym nastawieniu gry na walke wlasnie)

Co do filmików to graficzne narzie bez rewelaji, animacja bohatera to jakis dramat z czasow PS2 ale napewno sie to zmieniu. Cieszy natomiast ze developerzy glosno przyznaja ze system walkiw SH byl zawsze gówniany i stawiaja duzy nacisk na jego usprawnienie. co do klimatu to ciezko cokolwiek stwierdzic po tym filmiku. pakazano nam stre dobre SH w HD. Niby ok ale znamy to juz jak wlasna kieszen. No i martwia mnie troche zawchwyty developerow na filmem SH bo to byl crap niemilosierny :ninja:
  • 0

#144 Scorpio Napisany 08 września 2007 - 09:40

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Nemesis jak dla Mnie jest najlepszym bossem z serii RE. Z tym, ze Nemesis to poprostu monstrum,

Tyle, że zgodnie z nazwą, Nemesis był agresorem, wrogiem. Czułem przez całą trójkę jego oddech na plecach, ale gdy pojawiał się strach, to właśnie z tego powodu, że zaraz może mnie dogonić.

Ja chciałbym coś ala PH właśnie, ale do potęgi. By nie bać sie potyczki z nim, ale bez przerwy czuć upiorną jego obecność w mieścinie. Ciężko to określić. By gracz bał się go nie jako postaci, a jako zjawiska, które nieodłącznie zostało wplecione w okolice.
  • 0

#145 Gość__* Napisany 08 września 2007 - 10:08

Gość__*
  • Goście

Nemesis jak dla Mnie jest najlepszym bossem z serii RE. Z tym, ze Nemesis to poprostu monstrum,

Tyle, że zgodnie z nazwą, Nemesis był agresorem, wrogiem. Czułem przez całą trójkę jego oddech na plecach, ale gdy pojawiał się strach, to właśnie z tego powodu, że zaraz może mnie dogonić.

Ja chciałbym coś ala PH właśnie, ale do potęgi. By nie bać sie potyczki z nim, ale bez przerwy czuć upiorną jego obecność w mieścinie. Ciężko to określić. By gracz bał się go nie jako postaci, a jako zjawiska, które nieodłącznie zostało wplecione w okolice.

Nemesis tez byl taki, ze sie czulo jego obecnosc. On mogl wyskoczyc wszedzie i dla tego klimat presji w RE3 jest niezapomniany. BTW Nemesis jest bogina rozdawania po rowno, ze tak to ujme. Nie wiem jak to wywnioskowales ;)
  • 0

#146 Pico Napisany 08 września 2007 - 10:36

Pico

  • Forumowicze
  • 10 679 Postów:

Idiotyczna fabuła ( jak na SH)

WTF?!
Fabuła była jedną z najlepszych z serii o_O Ale to na dyskusję w innym topicu..


A co do SH5 - podoba się na razie, kojarzy się odrobinę z SH4 ale zdecydowanie bardziej z SH3 i SH2. I dobrze. Może wcale nie będzie tak źle.. :hmmm:
  • 0

#147 Gość__* Napisany 08 września 2007 - 10:42

Gość__*
  • Goście
Chciałbym , aby był podobny do SH2. Chciałbym , aby było znowu otwarte miasto , wrażliwy i zagubiony bohater , szum radia i latarka :) wielka tajemnica i dużo mgły i mroku hehe , a no i żeby był tak straszny jak część 4 , bo SH2 miał bardzo leciutki klimat w porównaniu do SH3 albo 4 ot taka piękna romantyczna opowieść z domieszką smutku i koszmaru , nawet muzyka nie była straszna tylko piękna wszystko w SH2 było piękne , kurde to jedna z najlepszych gier w jakie kiedykolwiek grałem (rozpędziłem się lekko) ogólnie czekam na to bardzo tak jak na RE 5 :)
  • 0

#148 nawi Napisany 08 września 2007 - 17:37

nawi

    Mega Man

  • Narybek
  • 148 Postów:
No, gameplay prezentuje sie znacznie lpeiej niz te liche screeny :) . Tyko ze nadal niewiele mozna powiedziec - fajna grafika, muzyka, dzwieki. Az chcialoby sie chwycic za pada i polazic troche po tych zniszczonych pomieszczeniach. Znowu urwane ulice, zamglone miasto, charakterystyczna czcionka przy zagadkach (drzwi), klimat jest.

A SH4 mial dobra fabule, jedyne co niej bylo slabe, to zakonczenie.
  • 0

#149 AiszA Napisany 08 września 2007 - 18:37

AiszA

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 027 Postów:
Jeśli już było, to trudno ;)








Już mi się podoba :zakochany: Dźwięki zaje :gwizdek: :twisted:
  • 0

#150 Jacol Napisany 09 września 2007 - 14:45

Jacol

    Pikachu

  • Narybek
  • 71 Postów:

Gra prezentuje się wyśmienicie i napewno sprawi wieloma momentami, że po plecach gracza przelecą liczne ciary strachu.


zacytuję Cię, tylko po to, aby mieć pretekst do prywaty: wystaw mi komentarz za Amplitude :rower: (koniec prywaty)

A jeśli to prawda, że Akira Yamaoka znów zabierze się za dźwięk, to o tą sferę oprawy A/V jestem spokojny...co do filmików - nooo, pięknie to wygląda, chyba poniekąd spełniają moje zachcianki o SH2 w wysokiej rozdziałce :klaszcze: i faktycznie: dużo bliżej mu do "dwójki" i "trójki", co uważam za ogromny plus, a i o design jestem jakby spokojniejszy, pyszne to będzie :skacze:
  • 0



Inne z tagami: