Pewnie nikogo poza mną, ale i tak założę temat. ;P
Coraz bliżej Guild Wars 2. Jedynka była prawie-MMO, dwójka obiecuje prawdziwe MMO i masę nowych rzeczy. Bez miesięcznego haraczu. Koncepcja zmian w MMO jest dosyć szalona i albo ich pochłonie, albo zmieni rynek na zawsze. Więcej w ostatnim dev diary.
SD:
HD:
Guild Wars 2
Rozpoczęte przez
Ryan
, 10 08 2010 19:00
155 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 10 sierpnia 2010 - 19:00
#2 Gość_Zero_* Napisany 10 sierpnia 2010 - 19:12
Ryan przecież wiesz że mnie w GW1 trochę grałem, ale za mało czasu było żeby się wciągnąć na poważnie, a potem już dodatków nie śledziłem. Ale GW2 biorę pewnie na premierę i zaczynam grać to się pewnie spotkamy w grze
#3 Napisany 10 sierpnia 2010 - 19:15
Wygląda fajnie, jest gdzieś podsumowane w formie tekstowej info, które próbowali przekazać w tym filmiku? Bo nie do końca czaję o co im tak naprawdę chodzi.
#4 Napisany 10 sierpnia 2010 - 19:57
Chodzi im o to, że w przeciwieństwie do jedynki, gdzie wszystko za wyjątkiem miast to były instancje, tutaj gracze będą się losowo spotykać w świecie. Poza tym nie będzie klasycznego quest loga, w którym NPC#1 da Ci zadanie zrobienia czegoś, a zamiast tego pojawią się wydarzenia w świecie gry, w których możesz uczestniczyć (lub je zignorować). Np. zamiast "Zurik: idź zabij te orki co atakują naszą wioskę" zobaczysz ludzi uciekających z wioski, na którą napadła banda orków. Możesz iść dalej i pozwolić wiosce spłonąć, albo możesz zabić zielonych, a mieszkańcy wioski będą Ci dozgonnie wdzięczni. Przy okazji takie wydarzenia nie są cykliczne (czyli nie jest tak, że każdy może pójść w odpowiednie miejsce i je wyzwolić) a dzieją się losowo i jeśli masz z kumplami (lub losowymi ludźmi) farta i akurat znalazłeś się w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze - super, możesz zrobić coś fajnego.
Naczelnym problemem tego rozwiązania jest pozostające bez odpowiedzi pytanie: na ile osób starczy tych wydarzeń w świecie gry? (i jak często będą się pojawiały nowe?) Ultima cierpiała na podobny problem z losowym spawnem mobków. A w Ultimie player slaying i bicie mobków to były praktycznie jedyne rzeczy do roboty. (no, jeszcze jakieś tworzenie przedmiotów i handel istniały)
Naczelnym problemem tego rozwiązania jest pozostające bez odpowiedzi pytanie: na ile osób starczy tych wydarzeń w świecie gry? (i jak często będą się pojawiały nowe?) Ultima cierpiała na podobny problem z losowym spawnem mobków. A w Ultimie player slaying i bicie mobków to były praktycznie jedyne rzeczy do roboty. (no, jeszcze jakieś tworzenie przedmiotów i handel istniały)
#5 Napisany 10 sierpnia 2010 - 21:02
jeżeli muzykę znów napisze Jeremy Soule to znów ją kupię.
#6 Gość_Zero_* Napisany 10 sierpnia 2010 - 21:20
Ryan jakoś specjalnie nie siedzę w temacie. Jak z optymalizacją / wymaganiami? GW mi śmiga całkiem miło w natywnej rozdziałce w tej chwili z ustawieniami Low/Medium. Dwójka bedzie wymagac znacznie mocniejszego sprzętu czy pójdą w coś jak Blizz w SC2 ?
#7 Napisany 10 sierpnia 2010 - 23:19
Nie ma info odnośnie wymagań póki co.
#8 Napisany 11 sierpnia 2010 - 12:11
bez meisiecznego haraczu ? Czyli pewnie mikroplatnosci beda ? nigdy nie gralem w GW, ale ze WoW juz sie nudzi to chetnie sprawdzilbym cos nowego nowszego- wiec jesli komp pozwoli to sie zainteresuje
#9 Napisany 11 sierpnia 2010 - 12:51
Nie, pewnie będą płatne dodatki. (opcjonalne, jak w przypadku jedynki)
#10 Napisany 13 sierpnia 2010 - 07:40
Ależ oczywisćie, że MNIEPewnie nikogo poza mną, ale i tak założę temat. ;P
Gra zapowiada się niesamowicie. I nie chodzi tu nawet o rewolucyjną mechanikę zadań i rozwoju fabuły: potyczki wyglądają świetnie, postaci i ich stroje są super (kiedyś było o modzie GW2 na kotaku nawet), lokacje rządzą. Kupiłbym nawet, jeśli w grę wchodziłyby comiesięczne opłaty.
#11 Napisany 14 sierpnia 2010 - 19:41
Sure, że GW2 rządzi graficznie - Daniel Dociu jest najlepszym concept designerem w branży.
#12 Napisany 16 sierpnia 2010 - 10:11
wypasione graficznie mmorgi ? oby ten mial jakies realne wymagania, bo upgradowanie kompa dla mmorga nie wchodzi w gre.
#13 Napisany 16 sierpnia 2010 - 12:40
Wypasiony graficznie to dla mnie o genialnym stylu graficznym a nie z miliardem poligonów. I tak tutaj jest.
#14 Gość_Zero_* Napisany 21 sierpnia 2010 - 10:43
Odpaliłem sobie GW bo przypomniało mi się że po roku od zarejestrowania dostawało się jakieś nagrody, odpalam, patrzę a tu 3 prezenty w tym jeden za czwartą rocznicę ... to to już tyle lat
Chciałem pograć, nikogo nie ma, wziąłem boty wyszedłem na zewnątrz odrazu mnie zabili i wyłączyłem
edit. nie odpalałem GW na obecnym lapku z GF8200M na pokładzie i o dziwo tutaj wszystko śmiga na max detalach
Chciałem pograć, nikogo nie ma, wziąłem boty wyszedłem na zewnątrz odrazu mnie zabili i wyłączyłem
edit. nie odpalałem GW na obecnym lapku z GF8200M na pokładzie i o dziwo tutaj wszystko śmiga na max detalach
#15 Napisany 21 sierpnia 2010 - 11:14
A tymczasem GW2 zostało najlepszym MMO na GC.
#16 Napisany 21 sierpnia 2010 - 12:19
Fajny nick, ziom
#17 Gość_Zero_* Napisany 21 sierpnia 2010 - 12:27
się wie
#18 Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:45
a to na jakiej podstawie ? O_o myslalem ze tej gry jeszcze nie maA tymczasem GW2 zostało najlepszym MMO na GC.
#19 Napisany 21 sierpnia 2010 - 15:52
Mowa o targach gamescom. Od wieki wieków wybierane są najlepsze gry targów i nie muszą one być dostępne na rynku.
#20 Napisany 22 sierpnia 2010 - 13:18
GamesCom 10: Human Walkthrough Part (9 części)
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703347
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703348
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703349
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703350
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703351
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703352
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703347
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703348
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703349
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703350
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703351
http://www.gametrailers.com/video/gc-10-guild-wars-2/703352
#21 Napisany 01 kwietnia 2011 - 14:59
#22 Napisany 19 lipca 2011 - 10:14
Pokazano skille wszystkich klas.
Leśny ludź
Wojownik
Elementalista
Złodziej
http://www.youtube.com/watch?v=ezK-WzoNSrc
Obrońca
http://www.youtube.com/watch?v=Vb8a2nqrzMc
Inżynier
http://www.youtube.com/watch?v=yP-bMPn8pto
Nekro
http://www.youtube.com/watch?v=GH7k-6ZdQWA
Leśny ludź
Wojownik
Elementalista
Złodziej
http://www.youtube.com/watch?v=ezK-WzoNSrc
Obrońca
http://www.youtube.com/watch?v=Vb8a2nqrzMc
Inżynier
http://www.youtube.com/watch?v=yP-bMPn8pto
Nekro
http://www.youtube.com/watch?v=GH7k-6ZdQWA
#23 Napisany 19 lipca 2011 - 10:49
a ta gra kiedys zamierza wyjsc?
#24 Napisany 19 lipca 2011 - 12:11
When it's done. To studio założone przez byłych pracowników Blizzard North.
#25 Gość_Taikun_* Napisany 19 lipca 2011 - 16:33
czekam, czekam ... ale jakby za***iste nie było to i tak przegra w moim osobistym pojedynku z Kotorem nowym
#26 Napisany 19 lipca 2011 - 19:42
Jedynka była marna, zobaczymy co przyniesie 2.
#27 Napisany 19 lipca 2011 - 21:10
Jedynka była marna
Normalnie rośniesz na padawana Raikoha.
#28 Gość_Taikun_* Napisany 19 lipca 2011 - 21:14
Ryan strzel go w pysk bo ja już nie mam siły
#29 Napisany 19 lipca 2011 - 21:20
grałem w jedynkę z 6h i uznałem nie warto. Nudne to jak cholera w dodatku osobne obszary pomiędzy osadami, czyli nikogo poza miastami nie spotkasz. Plusem było to że płaciłeś raz. Może po prostu wina tego że nie bardzo lubię MMO.
#30 Gość_Taikun_* Napisany 19 lipca 2011 - 21:22
wina chyba tego że nie miałeś przyjaciół w grze