Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bioshock: Infinite

Irrational Games 2K Games XONE X360 PS4 PS3 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
931 odpowiedzi na ten temat

#31 Aras Napisany 13 sierpnia 2010 - 11:21

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
pomysł miasta w chmurach od zawsze jest nielogiczny ze względu na ilość surowców potrzebnych by je utrzymać na tej wysokości, oraz warunków atmosferycznych. to zwyczajna głupota, rapture miało szanse istnieć, to już jest ciulowe.
  • 0

#32 burnstein Napisany 13 sierpnia 2010 - 11:39

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:
A mi się tam podoba.
  • 0

#33 Kaxi Napisany 13 sierpnia 2010 - 11:52

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 155 Postów:
Wygląda to świetnie. Naprawdę się zajarałem. Miasteczko w powietrzu: mniam!
Być może specjalnie nie ma trójki w tytule bo nie ma Rapture. A do Rapture wrócimy w prawdziwej trzeciej części.
  • 0

#34 Marbel Napisany 13 sierpnia 2010 - 12:43

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 283 Postów:
Ja napiszę tak: Koncept jest ciekawy. Choć marka Bioshock kojarzy się wszystkim jednoznacznie. Tak przespawszy się po zobaczeniu wczoraj zwiastuna to może ma to jakiś sens fabularny... Ale to jednak ponad pół wieku przed wydarzeniami, które mogliśmy podziwiać w Rapture. Dużo, ale musiało chyba mieć miejsce przed wojnami światowymi. Czy spotkamy tam koncepcję powstania Rapture? Plazmidy itp? Jeśli jednak jest to zupełnie oderwane od koncepcji B1 i B2 to mogłoby się to nazywać zupełnie inaczej.
  • 0

#35 burnstein Napisany 13 sierpnia 2010 - 12:50

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 114 Postów:
Tu masz trochę o grze, gejpleju też.
http://kotaku.com/56...-into-the-skies
  • 0

#36 Gość_Carbon_* Napisany 13 sierpnia 2010 - 13:07

Gość_Carbon_*
  • Goście
Świetnie, że zdecydowali się na nową miejscówkę. Było przemierzanie pokładów Von Brauna i UNN Rickenbacker w SS2, było dwa razy Rapture. Teraz kolej na podniebne miasto? Mi pasuje.
  • 0

#37 egonszef Napisany 13 sierpnia 2010 - 14:51

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:
Boner!!! Pomimo 2 części ( jedyneczka jest na mojej liście naj naj wszechczasów ) z miłą chęcią wbiję się w do miasta w chmurach! Choć zapewne będzie tak, że w głównej mierze akcja toczyć się będzie w zamkniętych pomieszczeniach i jedyną różnicą w designie będą chmury za oknami a nie woda i miasto.. bo powiedzmy sobie szczerze.. myślicie że będzie aż tak diametralnie inaczej?? ludzie z 2k stworzyli świetny gameplay, świetny sposób na opowiedzenie historii i poprowadzenie fabuły i to będzie kopiowane, reszta to tylko dodatek według mnie, choć wcale nie twierdzę że to źle.. już się nie mogę doczekać aby zagłębić się w ten klimat i z pewnością będę się nim delektował o ile nie okaże się crapem ;)
  • 0

#38 BeSOS Napisany 13 sierpnia 2010 - 15:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mnie dziwi dlaczego nagle tyle osób w tym temacie rozpatruje Bio 3 w kategoriach co jest możliwe a co nie jest. Przecież o to w grach właśnie biega, jak bym miał podchodzić do gier tak jak np. Blizz to olaboga, w niewiele bym pograł.
  • 0

#39 wrog Napisany 13 sierpnia 2010 - 16:44

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Podobnie, nie skreślę settingu z góry tylko dlatego, że jest mało wiarygodny. Dla mnie pod tym względem Columbia niczym nie różni się od Rapture.
  • 0

#40 Raikoh Napisany 13 sierpnia 2010 - 17:09

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Wygląda to świetnie. Naprawdę się zajarałem. Miasteczko w powietrzu: mniam!
Być może specjalnie nie ma trójki w tytule bo nie ma Rapture. A do Rapture wrócimy w prawdziwej trzeciej części.


Dokładnie tak imo będzie. Odpoczniemy od Rapture, a Levine uraczy nas urozmaiconym i nowym gameplayem w Infinite. W B3 wrócimy do wody.
Czychu3 możesz mieć absolutną rację. Zobaczymy.
  • 0

#41 fingus Napisany 13 sierpnia 2010 - 19:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

Zatopiony budynek wybudowany w latach 40. na dnie morza jest dla mnie akceptowalny, ale fruwające (!) miasto w niecałe dziesięć lat po locie braci Wright (!!!) jest już daleko za tą granicą. Dla mnie po prostu nie trzyma się to już kupy. Dla kogoś tak - fajnie ma, cieszę się. Ja mam inaczej. 

U Swifta też było latające miasto i to niemal 200 lat wcześniej. ;-)
Jeśli ktoś uważa miasto pod wodą, plazmidy, wskrzeszające maszyny i duecik Daddiego z małą Sister za logiczne i mające szansę istnieć w latach 40tych, to gratuluję grubego kołka (do zawieszania niewiary). :lol: Tylko nadal nie wiem, czemu nie utrzyma on Laputy.
  • 0

#42 Psycho-Mantis Napisany 14 sierpnia 2010 - 02:18

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Co do logiki podniebnego miasta, niezaprzeczalnie o wiele łatwiejszym wyzwaniem byłoby zbudować w latach 50' miasto na dnie Oceanu niż przed pierwszą wojna światową latające miasto - ba dziś byśmy nie dali rady, ale czy komuś to przeszkadza?


Jeśli szukam czegoś super realistycznego, z brudnym, brutalnym mrocznym klimatem to wystarczy wyjść na ulicę. Ja lubię w grach pełen odlot, nie znaczy to,że szukam tylko takich gier, ale nie przeszkadza mi latające miasto tak samo jak 50 broni w kieszeni w tym beczka :D vel MGS4 czy 100 głowic nuklearnych w kieszeni dopchanych tysiącem apteczek (fallout) sam klimat gry już mnie kupił, liczę tylko, że Rapture nie umarło i jeszcze kiedyś wrócimy w jego mroczne i wilgotne klimaty.


Ale wracając do nowego Bio. Po obejrzeniu Trailera, nasunęły mi się pewne skojarzenia, zapewne to całkowite SF, ale niech tam.

Liczę, że nowe miasto będzie kryło za fasadami równie mroczną i przerażająca twarz.

Natomiast mam nieodparte wrażenie, patrząc na te flagi, nowe logo i rożne drobne smaczki trailera, że to miasto ma przedstawiać super uporządkowany system państwowy ,w którym ludzie podporządkowani są władzy, ale to nie system totalitarny, taka wesoła wysepka, kraina szczęśliwości, gdzie Wujek Sam troszczy się o każdego obywatela, gdzie wszystko jest zawsze w porządku, nad wszystkim czuwa nasza wspaniała władza i jej doskonałe przepisy i doskonały system polityczno społeczny - taki amerykański sen i rodzina z plakatów propagandowych, po prostu raj na ziemi, esencja - Ameryka!


Wydaje mi się, że ma to być całkowite przeciwieństwo Rapture które było utopią społeczności bez zakazów moralnych, społecznych, sumienia, gdzie władza nic nie narzucała.

Czyżby Nowe miasto miało być skrajnością w drugą stronę? Jego mroczna zła strona i zapewne nieunikniony upadek spowodował w późniejszym czasie radykalne przeciwieństwo i wzniesienie Rapture? Chętnie bym takie powiązanie zobaczył w grze. Może te nowe miasto jest dziełem jakiegoś przodka Ryana który wierzył w doskonały Amerykański system? Ryan zobaczył jak jego najpewniej Dziadek upadł w raz ze swoim miastem, stwierdził,że nie ma co bujać w przestworzach amerykańskim snem i chciał twardo stąpać po ziemi (dnie :P) i wybrał coś zupełnie innego - Rapture!

Ale to tylko moja taka dywagacja po tym co zobaczyłem.

Tak czy inaczej już się napaliłem. :tak:

A gdy zobaczyłem to bijące serce w czymś na kształt Big Dadiego przyszło mi na myśl Heart of America :-D


Tak czy inaczej liczę, że to nie oznacza totalnej śmierci Rapture i jeszcze powrócimy na dno... oceanu :^^: wraz z Bioshock 3 :hurra:
  • 0

#43 Gość_Carbon_* Napisany 14 sierpnia 2010 - 08:40

Gość_Carbon_*
  • Goście

Co do logiki podniebnego miasta, niezaprzeczalnie o wiele łatwiejszym wyzwaniem byłoby zbudować w latach 50' miasto na dnie Oceanu niż przed pierwszą wojna światową latające miasto - ba dziś byśmy nie dali rady, ale czy komuś to przeszkadza?

Zbudowanie metropolii na dnie oceanu jest tak samo dzisiaj nierealne jak latające miasto. A może nawet bardziej. Nie mówiąc o latach ' 40 od czasów których technika niewiarygodnie pognała do przodu. Ale czy ma to jakieś znaczenie? Dziwne są rozważania powstałe w temacie w stosunku do gry.
  • 0

#44 xell Napisany 14 sierpnia 2010 - 12:19

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 303 Postów:

Zbudowanie metropolii na dnie oceanu jest tak samo dzisiaj nierealne jak latające miasto. A może nawet bardziej. Nie mówiąc o latach ' 40 od czasów których technika niewiarygodnie pognała do przodu. Ale czy ma to jakieś znaczenie? Dziwne są rozważania powstałe w temacie w stosunku do gry.

IMO jest to możliwe, ale wymagałoby niewyobrażalnych środków (żaden wizjoner z świata biznesu nie mógłby sobie na to pozwolić) i o samowystarczalności miasta nie mogłoby być mowy.
  • 0

#45 Psycho-Mantis Napisany 14 sierpnia 2010 - 12:29

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
W wizji Rapture nie pasuje jeden podstawowy element , o ile uważam zbudowanie jako takiego miasta pod wodą byłoby możliwe to już na pewno nie w takiej formie w jakiej to widzieliśmy w grze. Czyli marmury, cegły, zdobienia, i miasto które wygląda jak normalne tylko,że pod wodą, najpewniej byłyby to jakieś kapsułki okrągłe z ograniczona ilością okien bo i dziś mamy problem ze szkłem które wytrzymywałoby wielkie ciśnienie. A już na pewno jak wspomniał xellos, miasto nie byłoby samowystarczalne. Dlatego ciesze się , że twórcy poszli na całość, bo Rapture jest po prostu świetne i zapewne nowa podniebna wersja również będzie miażdżyła klimatem. Mnie jak na razie bardzo się podoba, zobaczymy co będzie dalej.
  • 0

#46 Aras Napisany 14 sierpnia 2010 - 12:45

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
czyli następny bioshock będzie pod ziemią,a potem nie będzie niczego
  • 0

#47 fingus Napisany 14 sierpnia 2010 - 13:03

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Bzdura. Oczywiście, że miasto w chmurach jest bardziej realne od podoceanicznego. Właściwie jedyny problem, to wyniesienie go w powietrze, na całą resztę już mamy odpowiednie technologie. Zresztą prosty dowód - stacje orbitalne budowano już kilkadziesiąt lat temu. Masz coś podobnego na dnie oceanu? :^^:
Jeśli komuś wydaje się, że postawienie miasta pod wodą to tylko problem wystarczająco grubego szkła, to niech spojrzy ile problemów miało BP z nałożeniem czapki na wywierconą w ziemi dziurkę. ;)
  • 0

#48 Gość_Carbon_* Napisany 14 sierpnia 2010 - 13:57

Gość_Carbon_*
  • Goście
Po pierwsze zdefiniujmy co rozumiemy pod pojęciem dna oceanicznego. Bo chyba nie mówimy o mieście zbudowanym na półce kontynentalnej, tylko w obrębie basenu oceanicznego (3/4 dna oceanu 4000-6000m). Kto miałby zbudować tak zaawansowaną strukturę na takich ekstremalnych głębokościach? Pojazdy typu ROV, czy UUV nie wykonują tak głęboko tak skomplikowanych czynności (tylko na 2-3x mniejszych). Ponadto samo wystarczalność takiego miejsca jest nierealna. Patrząc chociażby na ciśnienie i temperaturę otaczającej wody, ok. 2 °C. Nawet na lądzie utrzymanie pod względem energetycznym dużego miasta przy tak niskich stałych temperaturach nie jest łatwe. Woda to wyższa pojemność cieplna, wyższa przewodność, wyższa wartość współczynników wnikania ciepła, oraz potęgujący to wszystko ruch cieczy. I pewnie pojawiło by się milion innych problemów. Nawet dzisiaj takie przedsięwzięcie to zupełna fikcja.
  • 0

#49 fingus Napisany 14 sierpnia 2010 - 14:04

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Zresztą co tu dyskutować o mieście, skoro w grze mamy tak fantastyczne pomysły jak adam i plazmidy. Od biedy można postawić dom pod kopułą na dnie jeziora - reszta to kwestia skali. Jak mam natomiast przyjąć plazmidy? Tam w ogóle nie ma jakiegokolwiek realnego wyjaśnienia - totalnie oddupne zmienianie DNA, które pozwala ci rzucać lodem albo teleportować się. Phi. I kogoś tu razi parę latających budynków?
  • 0

#50 Texz Napisany 14 sierpnia 2010 - 14:12

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

czyli następny bioshock będzie pod ziemią,a potem nie będzie niczego

Będzie w kosmosie, a sama gra będzie się toczyć w 1684.
  • 0

#51 ACZ Napisany 14 sierpnia 2010 - 14:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:
Fingus, ze stacjami orbitalnymi to bardzo zły przykład. Mówimy tu miastach nie umieszczonych mega wysoko, gdzie istnieje jeszcze grawitacja. Takie miasta podtrzymywane na "balonach" byłyby mega podatne na warunki atmosferyczne - burze, huragany.
Budowa miasta pod wodą jest bardziej realna. Obecnie budują podwodne hotele, restauracje, oceanaria itp.
  • 0

#52 wrog Napisany 14 sierpnia 2010 - 14:42

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Tam w ogóle nie ma jakiegokolwiek realnego wyjaśnienia

Jak to nie ma? Znaleziono na dnie robale, z których wyciąga się ADAMa. ADAM zmienia ludzi. :)
  • 0

#53 fingus Napisany 14 sierpnia 2010 - 15:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

Fingus, ze stacjami orbitalnymi to bardzo zły przykład. Mówimy tu miastach nie umieszczonych mega wysoko, gdzie istnieje jeszcze grawitacja. Takie miasta podtrzymywane na "balonach" byłyby mega podatne na warunki atmosferyczne - burze, huragany.
Budowa miasta pod wodą jest bardziej realna. Obecnie budują podwodne hotele, restauracje, oceanaria itp.

To raczej odpowiedniki wieżowców, a nie latających miast. Drapacze chmur też się buduje i to od dawna, atmosfera nimi macha, ale jak się walą, to częściej od machnięć ziemi (lub spadających obiektów). Burze i huragany tak samo miotają np. mostami, a latające miasto ma tę przewagę, że nie musi wlatywać w huragan, o ile zna prognozę pogody. ;)
  • 0

#54 Krill Napisany 14 sierpnia 2010 - 15:27

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Psycho Mantis, jak widzę, jednak się zajarał, przynajmniej do pewnego stopnia ;)

Ja natomiast odpłynąłem kompletnie, oglądając trailer wielokrotnie, oczywiście w 720p.

Zastanawia mnie tylko, czemu do diabła skodowanie tej gry miałoby im zająć 5 lat ? Wyznania Levine, że koncept Columbii jako settingu nabrał kształtu dopiero niedawno daje do myślenia, skoro przecież nowy BioShock będzie hulał na zmodyfikowanym Unrealu 3...
  • 0

#55 vagrant3 Napisany 14 sierpnia 2010 - 15:34

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

Ja natomiast odpłynąłem kompletnie, oglądając trailer wielokrotnie, oczywiście w 720p.

a ja obejrzałem raz i nie mam ochoty na więcej. zupełnie tego nie czuje. pewnie gra będzie niezła, ale dla mnie bioshock mógłby się już skonczyć na pierwszej części :rolleyes:
  • 0

#56 Gość_Zero_* Napisany 14 sierpnia 2010 - 16:07

Gość_Zero_*
  • Goście
Krill Tobie w ogóle jakaś gra się w ciągu ostatnich lat nie podobała ?
  • 0

#57 ACZ Napisany 14 sierpnia 2010 - 18:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 135 Postów:

To raczej odpowiedniki wieżowców, a nie latających miast. Drapacze chmur też się buduje i to od dawna, atmosfera nimi macha, ale jak się walą, to częściej od machnięć ziemi (lub spadających obiektów). Burze i huragany tak samo miotają np. mostami, a latające miasto ma tę przewagę, że nie musi wlatywać w huragan, o ile zna prognozę pogody.

Ale w trailerze to nie są wieżowce, a jest to unoszące się miasto na balonach. Jest fragment jak ogień ogrzewa powietrze w balonach i część miasta się unosi.
  • 0

#58 fingus Napisany 14 sierpnia 2010 - 18:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Mówię, ze te Twoje oceanaria to raczej odpowiednik wieżowców, a nie latających miast (też niby wysoko w powietrzu, a jednak jest pewna różnica...).
  • 0

#59 Ryan Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:18

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wygląda świetnie. Może doczekamy się sensownego BioShocka wreszcie. :)
  • 0

#60 wrog Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:48

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Słaba prowokacja jest słaba.
  • 0



Inne z tagami: