Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bioshock: Infinite

Irrational Games 2K Games XONE X360 PS4 PS3 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
931 odpowiedzi na ten temat

#61 BeSOS Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:56

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Zgadzam się...z Ryanem :^^:
  • 0

#62 Raikoh Napisany 15 sierpnia 2010 - 17:43

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Bioshock był super grą i dalej taką będzie. Levine wie co robi, dlatego o gameplay i klimat się nie martwię. Tłumaczenie w tej grze pewnych zjawisk mija się z celem- tutaj trzeba puścić z wodzy fantazje.
  • 0

#63 BeSOS Napisany 15 sierpnia 2010 - 21:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tak sobie myślę, miasto w chmurach jest niemożliwe, za to pod woda już tak. A o największej ściemie Bioshocka, czyli plazmidach już nikt w kontekście prawdopodobieństwa nie wspomina :^^:

Pierwszego Bioshocka skończyłem, ale jak dla mnie z każdym chapterem frajdy było coraz mniej a coraz więcej nudy i powtarzalności. Szczególnie jak już nacieszyłem się oprawą i oswoiłem się z fantastycznym klimatem....z każda lokacją przestawało to mieć dla mnie znaczenie bo miałem wrażenie, że ciagle hackuje masę badziewia i co chwila wciskam intuicyjnie X w poszukiwaniu kasy w szafkach/trupach etc. Kolejne levele dodatkowo straciły jak dla mnie atmosferę i tajemniczość i jak w większości gier nacisk został połozony na akcję. Dlatego 2ki nawet nie sprawdziłem.
Dla mnie geniusz Levine'a, nad którym tak piejecie opierał się jedynie na pomyśle, nad mechanika 3ki powinien popracować ktoś inny.
  • 0

#64 Pawlik Napisany 15 sierpnia 2010 - 21:44

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Popieram !

Jedyneczkę kupiłem parę dni po premierze na 360, za chore pieniążki (240zł). Po pierwszych zachwytach nad grafiką, klimatem i desingiem, w pewnym momencie wkradła się monotonia. Za drugą cześć nawet się nie zabrałem...

Do części trzeciej mam sporę oczekiwania. Zmiana otoczenia może tylko dobrze wpłynąć na tą serie, oby tylko gameplay został bardziej urozmaicony !
  • 0

#65 Raikoh Napisany 15 sierpnia 2010 - 21:55

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

Tak sobie myślę, miasto w chmurach jest niemożliwe, za to pod woda już tak. A o największej ściemie Bioshocka, czyli plazmidach już nikt w kontekście prawdopodobieństwa nie wspomina :^^:


Wspominał Fingus.

B2 był świetny, a mechanika gry była bardzo ciekawa i na pewno dzięki kombinacją z plazmitami rozgrywka nie nużyła. Dlatego nie wiem na co liczycie- pamiętajmy jest to shooter, a do tego oferujący zdecydowanie więcej w rozgrywce single niż inne shootery i cechujący się świetnym klimatem.
Sądzę, że Levine sprosta zadaniu, bo jedynka była świetną grą.
  • 0

#66 Gość_Hellmans_* Napisany 15 sierpnia 2010 - 21:56

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Bardziej urozmaicony gameplay? OLO. No tak, przecież bronie + plazmidy, dzięki którym można walczyć jak się nam podoba, spore lokacje, research przeciwników, hackowanie, wykorzystywanie otoczenia i elektroniki to mega uboga sprawa, nie to co genialne i urozmaicone Call of Duty LOLO. 

W d*pach się przewraca.


  • 0

#67 Ryan Napisany 15 sierpnia 2010 - 22:31

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
A u was biją murzynów.

Co z tego jakie jest CoD? B1 było nudne na maksa. Tyle w temacie.
  • 0

#68 Psycho-Mantis Napisany 15 sierpnia 2010 - 22:43

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Ja mam nadzieję, że cała para nie pójdzie w gwizdek i nie będą więcej myśleć o multi, bo to tytuł który kompletnie się do tego nei nadaje, tylko wyskrobią stary dobry super single.
  • 0

#69 Raikoh Napisany 15 sierpnia 2010 - 22:52

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

A u was biją murzynów.

Co z tego jakie jest CoD? B1 było nudne na maksa. Tyle w temacie.


Tak nudna, że świat piał z zachwytu, a gra ma średnią 96/100? Jako Bioshock był nudny to co z Halo, CoD czy innymi wielkimi grami tego gatunku?
  • 0

#70 Kradziej Napisany 15 sierpnia 2010 - 22:58

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

B1 było nudne na maksa.

Ostatnio narzekałem na forum, że StarCraft 1 jest nudnawy w singlu, bo wystarczy narobić Siege Tanków i po misji. Zeratul mnie skarcił, że gra taka głęboka, a ja ciagle powtarzam jedną strategię - nie dziw, że się nudziłem. I rzeczywiście, w necie można znaleźć mnóśtwo różnych sposobów na przechodzenie konkretnych misji. Ba, niektóre moje pomysły uważam za lepsze od tych internetowych mistrzów. I podobnie jest z BioShockiem - ktoś prześmignie cała grę na Electric Bolcie i shotgunie/machinegunie, kto inny będzie niszczył kluczem itd.
Inna rzecz, że z samym róznicowaniem czynności, które wykonywaliśmy, było słabawo. Cały czas "pójdź tam". Ale w Infinite mają pojawić się walki powietrzne (może też freefall, hm?), liczę więc na jeszcze parę ciekawych zagrywek.
  • 0

#71 Ryan Napisany 15 sierpnia 2010 - 22:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Tak nudna, że świat piał z zachwytu, a gra ma średnią 96/100? Jako Bioshock był nudny to co z Halo, CoD czy innymi wielkimi grami tego gatunku?

A u was biją murzynów. Znowu. Echo klasycznej dyskusji Bliza z Zeratulem.
B: Halo ma wadę X.
Z: A PD to w ogóle posysa paueczkę, OLO OLO!
  • 0

#72 Raikoh Napisany 15 sierpnia 2010 - 23:11

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:

A u was biją murzynów. Znowu. Echo klasycznej dyskusji Bliza z Zeratulem.
B: Halo ma wadę X.
Z: A PD to w ogóle posysa paueczkę, OLO OLO!


:clown:

Niemniej jednak Bioshock to fajnie rozbudowana i świetna seria.
Kradziej, jasne- prawie w każdej (może w każdej?) są patenty, ale chodzi oto, że B1 i B2 oferowały wiele sposobów przechodzenia misji. Gra zamiatała pod każdym względem, a to czy ktoś przeszedł grę z kluczem tylko, czy ktoś bawił się wykorzystując cały dostępny asortyment to indywidualna sprawa.
  • 0

#73 fingus Napisany 16 sierpnia 2010 - 00:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ryan pitoli bez sensu i nie zna się na grach. :foch: Bioshock nudny? :cry:
  • 0

#74 Kradziej Napisany 16 sierpnia 2010 - 05:59

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Kradziej, jasne- prawie w każdej (może w każdej?) są patenty, ale chodzi oto, że B1 i B2 oferowały wiele sposobów przechodzenia misji. Gra zamiatała pod każdym względem, a to czy ktoś przeszedł grę z kluczem tylko, czy ktoś bawił się wykorzystując cały dostępny asortyment to indywidualna sprawa.

No i dokładnie to napisałem :|
  • 0

#75 Danteusz Napisany 16 sierpnia 2010 - 08:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Ryan pitoli bez sensu i nie zna się na grach. :foch: Bioshock nudny? :cry:

Bioshock jest może nie tyle nudny, co powtarzalny. Tak jak pisze Jedyn, cały czas trzeba hackować i przeszukać wszystko Xem. Można pokombinować z broniami i plazmidami, ale wszystko sprowadza się do tego samego - jak najszybszej eliminacji wroga. COD4 miał misję w Prypeci, ostrzał z helikoptera, AC130, do tego kilka różnych środowisk, a wszystko zamknięte w sporo krótszej grze niż Bioshock, w efekcie nie pozwalał się nudzić. Dzieło Levina pozwala
  • 0

#76 BeSOS Napisany 16 sierpnia 2010 - 09:55

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
f*ck, klusek ma rację :shock:
Ale tez z drugiej strony nie porównywałbym Bioshocka do CODów, to jednak inne gierki, akcentujące różne elementy rozgrywki.
Mimo wszystko właśnie ze względu na setting Bio 3 pewnie sprawdzę, a jestem też optymista co do zmian w gameplayu - nie wszystko było w Bioshocku tip top i wie to tez, mam nadzieje, Levine.
  • 0

#77 Ryan Napisany 16 sierpnia 2010 - 12:44

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Cieszę się, że dante opisał to, czego mnie się nie chciało opisywać. Rdzeń B to prostacki szuterek (plazmidy tego nie zmieniają). Jak ktoś nie chce się jarać przez kilka godzin Art Deco, to tak jakby gra ma niewiele do zaoferowania.
  • 0

#78 Gość_Hellmans_* Napisany 16 sierpnia 2010 - 12:54

Gość_Hellmans_*
  • Goście
No wiadomo. Walka i strzelanie w FPSie ssie paueczke, zagadki FTW!!!!!!111111111111111
  • 0

#79 Ryan Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Dodam jeszcze, że z wywiadu z Kenem wynika, że on właśnie na różnorodność chce z BS:I postawić i pozwolić na tworzenie stosunkowo unikalnych pod względem posiadanych zdolności postaci.
  • 0

#80 Danteusz Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:15

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

No wiadomo. Walka i strzelanie w FPSie ssie paueczke, zagadki FTW!!!!!!111111111111111

Elementy urozmaicające COD4 zaliczają się do walki i strzelania, a mimo to mocno odbiegają od reszty rozgrywki. Jak widać da się.
  • 0

#81 Ryan Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Plus: CoD jest króciutkie. ;)
  • 0

#82 Danteusz Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Ale ma multi na pierdyliard godzin :)
  • 0

#83 Razel Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:27

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 411 Postów:
Cały świat się pomylił wystawiając rewelacyjne noty BioShockowi :clown:
  • 0

#84 burnstein Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:27

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:
Zaraz się okaże, że CoD jest fajną grą Dodany obrazek
  • 0

#85 Danteusz Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:28

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Cały świat się pomylił wystawiając rewelacyjne noty BioShockowi :clown:

Brakuje argumentów więc sięgasz po oceny?
  • 0

#86 Razel Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:31

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 411 Postów:
Świetny design, genialny klimat, fabuła, plazmidy + bronie to świetny pomysł. Grając w grę lizałem wszystkie ściany i zakamarki, a gra nawet na chwilę mnie nie znudziła, ale wciąż zachęcała do badania i odkrywania tego fantastycznego świata.
  • 0

#87 Danteusz Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:36

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Świetny design, genialny klimat, fabuła, plazmidy + bronie to świetny pomysł.

Wszystko się zgadza, ale BS ma jeden problem: tempo gry jest cały czas takie same. Nie ma sekwencji akcji przeplatanych skradaniem, nie ma cichego eliminowania wrogów poprzedzonego eksplozją bomby atomowej (wydarzenia z CODa, oczywiście musiałyby być dostosowane do realiów Bio). Zaczyna się kolejny poziom, schemat jest zawsze taki sam: idziesz tam gdzie Ci każą, zabijasz kogo każą, po drodze wyskakują splicery i co jakiś czas Big Daddy. Owszem, BS to rewelacyjna gra, ma mistrzowski design, klimat, ciekawe pomysły na walkę, mimo to zabrakło urozmaiceń, przez co po jakimś czasie nuży.
  • 0

#88 Razel Napisany 16 sierpnia 2010 - 13:46

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 411 Postów:

Wszystko się zgadza, ale BS ma jeden problem: tempo gry jest cały czas takie same. Nie ma sekwencji akcji przeplatanych skradaniem, nie ma cichego eliminowania wrogów poprzedzonego eksplozją bomby atomowej.

No tak, ale nie każdy lubi oglądać filmy sensacyjne czy sc-fi, a woli spokojny obyczaj czy cuś.
Przykład wielokrotnie wałkowany na forum - ja uwielbiam Taxi Drivera, a dla Grega to nudny film, w którym nic się nie dzieje.
Wolne i spokojne tempo w takiej właśnie produkcji mi odpowiada i stanowi jedną z głównych cech składających się na geniusz tej produkcji. Ja po prostu uwielbiam chłonąć spokojnie klimat otaczającego mnie świata.
Twórcy wiedzieli co i jak chcą zrobić i właśnie taką produkcję "wypluli" - w swój target trafili, a ja jestem jednym z tych klientów, którzy składają pokłony i dziękują ludziom odpowiedzialnym z tą grę, że zrobili ją właśnie taką jaką jest, a nie taką jak Ty byś oczekiwał.
  • 0

#89 Danteusz Napisany 16 sierpnia 2010 - 14:04

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Z tego co pisze Ryan wynika że Levine dostrzega to o czym mówię ja, Jedyn, Ryan i Pawlik, więc jak widać jest miejsce na poprawę.
  • 0

#90 Şichărescu Napisany 16 sierpnia 2010 - 15:46

Şichărescu

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 233 Postów:
Bioszczok jest nudny przez połowę gry na tej samej zasadzie co Assassin's Creed. Niby w każdej grze robimy ciągle to samo, ale nie każda nam to co krok uświadamia. Może zyskałby na wycięciu paru fragmentów rozgrywki. Ale pod koniec fabuła nieźle zakręca i ponownie wciąga.

Poza tym odkąd zagrałem w demo twierdzę, że coś tak prostackiego jak strzelanina tylko trwoni potencjał tego świata i jego klimatu.

Gra jest jednak na tyle unikalna, piękna, pomysłowa i spójna, że trzeba w nią zagrać.
  • 0



Inne z tagami: