Ostatni Bastion Tej Generacji...
#61 Gość_Zero_* Napisany 23 sierpnia 2010 - 22:54
#62 Napisany 23 sierpnia 2010 - 23:23
Nie, od tego mam takich jak Ty pionków.Ryan musiał podkreślić swojązajebistość
#63 Napisany 24 sierpnia 2010 - 01:49
Nic tylko brać. 550 zł. Ciekawi mnie kto to kupi za 50% ceny konsoli.
#64 Napisany 24 sierpnia 2010 - 08:36
#65 Napisany 24 sierpnia 2010 - 09:57
#66 Napisany 24 sierpnia 2010 - 13:09
#67 Napisany 24 sierpnia 2010 - 15:12
po jakim roku, po jakim roku...No czy ceny sa na odpowiednim poziomie to bym sie klocil 200zl to jednak 200zl. Fakt, ze gierki po roku tanieja do 50% ceny nominalnej - ale czy o tym mowisz?
#68 Napisany 24 sierpnia 2010 - 16:41
#69 Napisany 24 sierpnia 2010 - 21:01
Ciekawy jestem czy to wszystko nie jest jakaś nastawionamna wygenerowanie zysku ściema?
to Sony odbija sobie te kilka lat strat z każdego sprzedanego egzemplarza
#70 Napisany 03 września 2010 - 09:57
#71 Napisany 03 września 2010 - 19:23
z tego wnioskuję, że istotnie cała funkcjonalność obsługi backupów JEST już w Ps3 wbudowana, a donglem się ją tylko odblokowuje.
z tego z kolei wniosek, że Sony samo jest sobie winne, zostawic w hardware taką lukę, która sekwencją rozkazów z zewnatrz odbkolowuje możliwość piracenia konsoli? z całym szacunkiem, to idiotyczne. to jak wbudowywanie w system operacyjny serwisowej sekwencji klawiszy, która z dowolnego użytkownika robi administratora.
shame
http://github.com/ps...ster/psgroove.c
#72 Napisany 03 września 2010 - 19:28
No i stalo sie, piraci zostali okradzeni przez piratow, czego mozna bylo sie spodziewac. Teraz zamiast 170 baksow wystarczy microcontroller USB za 20/30$ and u can do it yourself. Co niektorzy juz zwietrzyli latwy pieniadz, a to dopiero poczatek.
Już nie trzeba żadnego lutowania. Wystarczy Nokia N900 lub PSP. Trik jest taki, że sprzęt emuluje hardware i teraz praktycznie każdy będzie móc metodą domową zrobić brejka. Pytanie, czy ktoś się odważy
#73 Napisany 07 września 2010 - 17:43
czy ktoś się odważy
piraci odgrażają się, że dodadzą obsługę gier z PS1/PS2.
też coś, przy tej cenie to to oni PS2 powinni do gwizdka dokładać GRATIS.
#74 Napisany 07 września 2010 - 18:18
#75 Napisany 07 września 2010 - 18:34
A nie był on przypadkiem sprzętowo-programowy, czy jakoś tak?Odpalanie gier z PS2 brzmi jak gruba ściema. Emulator w starszych modelach PS3 jest sprzętowy, więc tam hackerzy nie mają po co się trudzić, z kolei na nowszych modelach wymagałoby to programowego emulatora, co przy stopniu skomplikowania PS2 i PS3 byłoby niesamowicie trudne.
#76 Napisany 07 września 2010 - 18:39
#77 Napisany 07 września 2010 - 18:49
Cóż rzec...Jakby był czysto sprzętowy to by się nazywał PS2 Był częściowo programowy, ale to co najważniejsze - procesor i GPU - były wlutowane na płycie głównej PS3. Inaczej mówiąc, to nie jest tak że wystarczy ctrl+c i ctrl+v z kodu firmware starych modeli PS3 do nowych, emulator musiałby być napisany praktycznie od zera
sad face.
#78 Napisany 07 września 2010 - 18:54
#79 Napisany 07 września 2010 - 19:02
#80 Napisany 07 września 2010 - 19:39
uśmiałbym się, gdyby się okazało że ta zabawa w kotka i myszkę (my wam nową aktualizację systemu, wy nam nowy software do gwizdka) skończy się po jednej rundzie. możliwe bowiem że exploit wykorzystywał tak prostą funkcję konsoli, że można ją zablokować równie czymś prostym, czego obejście będzie już poza zasięgiem.
byłba to więc w historii rzeczywiscie historia niebywała - najpierw wielkie "nadzieje", wreszcie otwarty system itede itepe, po czym po jednym strzale od Sony sprawa rozeszłaby się po kościach. wszak na co komu konsola za 1000 zł, ktorej przy braku wsparcia online i nowego osu/nowych gier, de facto stanie się platformą uruchamiającą gry z PS2
#81 Napisany 22 września 2010 - 12:39
Hack eliminuje konieczność przeprowadzania aktualizacji, więc nie ma problemu że Sony wypuści jakieś brzydkie FM.
Znaczy jak? I można grać w sieci bez updejtu? Jakoś nie wierzę. A konsolę bez dostępu do sieci to niech se w pirackie dupy wsadzą ten hack.
#82 Napisany 22 września 2010 - 13:33
Jest jakieś proxy które omija konieczność zrobienia update'u. Sony podobno może wykryć konsole po JB, więc tak czy inaczej nie ma sensu mieć podłączonej konsoli do sieci. Prędzej czy później pojawią się gry które wymagają bibliotek zawartych w nowych firmware, wtedy bez aktualizacji się nie pogra.Znaczy jak? I można grać w sieci bez updejtu? Jakoś nie wierzę. A konsolę bez dostępu do sieci to niech se w pirackie dupy wsadzą ten hack.
#83 Napisany 22 września 2010 - 18:30
Jest jakieś proxy które omija konieczność zrobienia update'u.
ze dwa tygodnie temu pisali, że to już nie rabotajet.
http://www.ps3-hacks...5-or-dns-trick/
ogólnie - wygląda na to że jest 1:1. co prawda exploit działa, ale nic dalej z tego nie wynika, po załataniu nowym firmware żadnych dalszych postępów w materii nie ma i się nie zanosi. a tylko czekać kiedy update firmware będzie wymagany przez nowsze gry.
czytuję sobie to ps3-hacks regularnie i newsy o tym, że np. sportowano snes9x na ps3 są pasjonujace
albo hak który pozwala na splatynowanie każdej gry przez edycję pliku tropusr.dat, tyle że i tak nie można tego zsynchronizować z PSN.
społeczność "hakjeruf" mnie zgniata
#84 Napisany 22 września 2010 - 18:33
#85 Napisany 22 września 2010 - 18:37
#86 Napisany 23 września 2010 - 10:35
TEXZ Ty zgrywusie JedenA ludki na PSNie naprawdę myśleli że mam JB XD
"Nie Przerabiam, Nie kradnę"
#87 Napisany 27 września 2010 - 19:53
Fifa już na piracie jak składy zacznie aktualizować z płytką wyjaraną z patch'ami to serwer EA Sports wytropi automatycznie gagadka takiego?
TEXZ Ty zgrywusie Jeden
"Nie Przerabiam, Nie kradnę" - Często podejżewany moralności najwyższej i nieskazitelnej jest w porównaniu ze stadem oprawców.
Albo PS3 jako serwer FTP. Jasne, po to kupowałem konsolę - Przesyłanie pliku np. o wadze i tetrabajt spakowanego nie ma sensu, gdy przerwie i będzie wznawiane przy 99,9(3)%. To już FAIL czysty. Lepiej na hash'u to niech wisi podstrzymane zawsze, bo pracu zabraknąć, moze czy przesył zakłocić się lub przerwać na dłużej.
A każdy wie, że gry najlepsze to "gry wstępne".
Znaczy jak? I można grać w sieci bez updejtu? Jakoś nie wierzę. A konsolę bez dostępu do sieci to niech se w pirackie dupy wsadzą ten hack. - Piraci se pograją na XLink Kai czy XbocConnect (nie wiem czy te programiki zdychaja czy rozwijaja się ale to tylko zależy od twórców gier orginalnych czy to przetrwa). Chyba, że będą pacze robic z trybami online na swe programiki czy jakieś inne ale to już nie wiem, bo się nie znam ale się wypowiadam to tez durnota moja w sumie.
#88 Napisany 01 października 2010 - 18:44
Mam cichą nadzieje, że Sony pracuje już nad tym jak skutecznie walczyć i ograniczać działanie tego dziadostwa, jak widziałem setki osób już to kupiły, znowu wyłożą nasz rynek na pysk, mam nadzieje,że bany się posypią.
#89 Napisany 01 października 2010 - 19:03
cwaniaków rżnących "miszczów" platyny.
osiągnięcia niezsynchronizowane z PSN się nie liczą. a tych shakowanych nie da się zsynchronizować.