Skocz do zawartości

Zdjęcie

Najbardziej zabugowana gra na konsole !


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
76 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 08 stycznia 2008 - 21:53

Gość__*
  • Goście
Ostatnia gra która wywarła na mnie spore wrażenie pod względem ilości i wagi obecnych w niej błędów to Burnout: Dominator - jak już wspomniano, pośpiech jest złym doradcą....
  • 0

#62 Texz Napisany 10 listopada 2009 - 12:12

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Mamy nowego zarobaczonego miszcza. Co takiego? Dość wysoko ocenianą nie tylko w polskich mediach, ale i za granicą szpilę od legendarnego Electronic Arts, które jest znane ze swoich mało dopracowanych i robionych na prędko tytułów. Tu chyba z leksza przesadzili.
Need For Speed Shift w wersji na konsole X360 i PS3, ale także na PC gdzie oprócz bugów można dopatrzyć się całej góry problemów kompatybilności z hardware.
Przytoczę tu swój post z forum EA Polska:

Zacznijmy od podskakiwania mocniejszych fur, które choćby w inwitacyjnym wyścigu po Nurburgringu w Bugatti Veyron uniemożliwia jakiekolwiek utrzymanie się na torze, a co dopiero walkę z przeciwnikami. Najbardziej wkurzająca rzecz w grze, jeżeli tego nie naprawią gierka w niedługim czasie wyląduje na Allegro i koniec gadki.

forum EA - http://forum.ea.com/...ist/304904.page

Podczas driftu na torze Spa (kariera) mamy do czynienia z lewitujacą trawą (znika w drugiej rundzie) oraz oczywiście z przedstawionym powyżej podskakiwaniem fury (zdarza się to praktycznie w każdym wyscigu gdzie mamy już lepszą furę).

W innym wyścigu przed jazdą asystentka trzymająca flagę zostaje w tajemniczy sposób zassana do środka pojazdu.

http://forum.ea.com/...ist/306913.page

Z kolei w innym jeszcze wyścigu po jego wygraniu nasz samochód lewituje w powietrzu!

W wyścigu inwitacyjnym pomiędzy Fordem GT, a Viperem gdy wybierzemy tego drugiego nie mamy szans ruszyć z miejsca!

http://forum.ea.com/...ist/303612.page

Po wybraniu winyli i próbie zmiany ich koloru te zrobiły się całkowicie przeźroczyste. Nie reagowały na próbę zmiany koloru.

Czy ta gra ma muzykę w gł. menu? Mam dodatkowo NFS:Shift na PSP i tam gra muzyka w menu. W wersji na PS3 w gł. menu gry nie ma muzyki jedynie dźwięki, które w audio settings są pod suwakiem "efekty specjalne".

A to są tylko problemy, które spotkałem tylko ja w ciągu kilku pierwszych godzin. Boję się grać dalej, czy próbować sił po sieci, tyle jeszcze nieodkrytego przede mną...


Tak więc mamy miszcza tej generacji. W drodze jest patch, który ukaże się niemalże dwa miesiące po premierze gry, ale dobrze że w ogóle EA jest łaskawe go wydać. Nie muszę chyba dodawać, że ukończenie gry w obecnej wersji jest prawie niemożliwe.
  • 0

#63 Gość_Zero_* Napisany 10 listopada 2009 - 18:49

Gość_Zero_*
  • Goście
GTA4 - gra tak zabugowana że mnie już po jednej misji zmęczyła
  • 0

#64 Texz Napisany 10 listopada 2009 - 21:58

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

GTA4 - gra tak zabugowana że mnie już po jednej misji zmęczyła

Chyba na twojej Atarynce.
  • 0

#65 Gość_Zero_* Napisany 10 listopada 2009 - 22:00

Gość_Zero_*
  • Goście
To czyste fakty - zmierz się z nimi teksior.
  • 0

#66 Texz Napisany 10 listopada 2009 - 22:02

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Napisałbyś co w niej takiego zabugowanego, bo coś ciężko się zgodzić z twoimi "faktami".
  • 0

#67 Godot Napisany 11 listopada 2009 - 05:13

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Przy takim poziomie złożoności GTA4 to wręcz mistrzostwo świata dopracowania i dopieszczenia. Gra jest po prostu fenomenalna.
  • 0

#68 Danteusz Napisany 11 listopada 2009 - 11:48

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
GTA4 jest zabugowana na poziomie dopracowanej gry liniowej, co dla sandboxa jest niesamowitym osiągnięciem.
  • 0

#69 Blizzard Beast Napisany 11 listopada 2009 - 13:57

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Meh, wszystko to pikuś przy Mercenaries 2. Kto grał, ten wie. Wpadłem dośrodka góry i już nie mogłem wyjść, potem zapadł się pode mną ląd i spadłem kilometry w dół pod mapę ku śmierci, achievementy są zgliczowane z tego co pamiętam - zgroza jakaś. I nie to, że Sandbox, bo równie skomplikowany Just Cause bugów nie miał.
  • 0

#70 piterekd Napisany 05 stycznia 2011 - 00:41

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Podobno Fallout New Vegas - tak mówią wszyscy co grali a w szczególności Psycho i DMC, ale ja nie natknąłem się na jakiegoś szczególnie irytującego buga, toteż się nie zgadzam z tym, że jest najbardziej obecnie zabugowaną gra na konsole :^^:
  • 0

#71 Gość_Kazuo_* Napisany 06 stycznia 2011 - 01:08

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Grając w nowego Fallouta, w ciągu jakichś 120 godzin grania przynajmniej z 50 razy musiałem resetować konsolę. Nie raz i nie dwa zdarzyło mi się utknąć na amen w jakiejś przeszkodzie (zresztą nie tylko mi, ale też przeciwnikom). Pojawiła się nawet lokacja, której odwiedzenie każdorazowo kończyło się efektownym i permanentnym crashem (przez co straciłem możliwość zaliczenia tony questów). Spotkałem się nawet z przypadkami, kiedy ludziom przepadały całe save'y i musieli zaczynać przygodę od nowa (np. po zainstalowaniu tego rzekomego patcha). Tak więc jak najbardziej podzielam opinię Psycho i DMC - gra zabugowana jak jasna cholera i nawet jej sandboxowy charakter tego nie usprawiedliwia.
  • 0

#72 Psycho-Mantis Napisany 06 stycznia 2011 - 14:24

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Tak to jest ze skomplikowanymi grami, jeśli są mocno zabugowane, czasem udaje się przejść bez problemów (ja tak miałem z F3, bugi i strefa permanentnego buga pokazała mi się dopiero po 250h gry)zwis był dosyć częsty. Co do F:NV, mi z kolei pobugowało niektóre questy, niektóre udało się powtórzyć, niektórych nie, natomiast prawie w ogóle konsola się nie zawieszała, inni narzekają , że łapią zwisa co 10 minut, no i w ogóle jest tam cały wysyp najdziwniejszych problemów, co nie oznacza, że wszystkie łapie się hurtem albo na pewno wystąpią. Niemniej jeśli ktoś lubi jak go krew zalewa to polecam grę bez patchy, dla wszystkich innych polecam jednak go zassać, bo po jego wyjściu ulga jest odczuwalna, :mrgreen:


Natomiast w GTA nie przypominam sobie większych problemów na które bym narzekał. Miałeś jakieś bugi?



A jak ktoś lubi totalnego crapa z pustakiem zamiast głównego bohatera, fatalnym sterowaniem i setką bugów to polecam Alone in The Dark. :cf: Jak gra z dopiskiem Inferno jest ulepszoną wersją, to nawet nie chcę wiedzieć jak wyglądał oryginał. :fp:
  • 0

#73 Gość_Kazuo_* Napisany 06 stycznia 2011 - 15:21

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Ostatnio pisałem trochę na temat AitD:Inferno. Fakt, bugów trochę ma, sterowanie może denerwować (ale tylko z początku, szybko idzie się przyzwyczaić, a do tego skróty klawiszowe znacznie ułatwiają sprawę), jednak crap z tego żaden.
  • 0

#74 Daddy Napisany 07 stycznia 2011 - 19:25

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 928 Postów:
Potwierdzam - mi NeV napsuł radioaktywnej krwi nie mało koniecznością resetowania konsoli - NIGDY wcześniej na PS3 tak nie miałem.

Co do F3, to z kolei nie miałem żadnego robala :cf:
  • 0

#75 torq314 Napisany 08 stycznia 2011 - 12:07

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 415 Postów:

Potwierdzam - mi NeV napsuł radioaktywnej krwi nie mało koniecznością resetowania konsoli - NIGDY wcześniej na PS3 tak nie miałem.

Co do F3, to z kolei nie miałem żadnego robala :cf:


aż boję sie w takim razie do NV podchodzić, skoro F3 nie wspominam pod tym względem najlepiej - w ciągu kilkudziesięciu godzin z 10 zwiech plus ta nieszczęsna historia z brakiem możliwości powrotu z Point Lookout.

ze trzy razy zacinał mi się Fawkes, z czego raz też jakoś nieszczęśliwie zrobiłem akurat save po dłuższym czasie a nie zauważyłem, że Fawkes się zaklinował. dobre kilka minut zastanawiałem się czy stracić długi fragment gry wczytując save czy jednak uda mi się go "wypchać".

najbardziej zarobaczoną grą w jaką w życiu grałem jest bez wątpienia Daggerfall, tyle że jak wszystkie od Bethesdy, jest przy tym jedną z najlepszych. Morrowind jeszcze na PC, ani Oblivion juz na PS3 w ogóle nie sprawiały problemów.
  • 0

#76 piterekd Napisany 08 stycznia 2011 - 14:32

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Wiecie co? Czytam Was i dochodzę do wniosku że na xboxie Falle są stabilniejsze :tak: Wniosek = grajcie na 360 a nie na playszrocie :rolleyes: (a przynajmniej w falle ;) )
  • 0

#77 Holden Napisany 22 kwietnia 2011 - 21:25

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:

dla mnie taka grą jest POP:WW


- musiałem zaczynac grę od początku, bo w połowie coś się spieprzyło i gra przeniosła mnie jakims cudem o dobrych kilka godzin do przodu :lol:


- ksiazę zacinał mi sie na schodach i czasem zapadał się w ziemi :lol:


- jak biegłem po ścianie to nagle spadał w jakąś czarną otchłań


jeszcze kilka innych rzeczy sie działo ciekawych :]

Serio,było coś takiego? Bo grałem na laptopie, i nie zauważyłem żadnych tego rodzaju bugów.
Spoiler

  • 0