Najbardziej zabugowana gra na konsole !
#31 Gość__* Napisany 17 sierpnia 2005 - 15:45
#32 Gość__* Napisany 17 sierpnia 2005 - 21:24
DRIVER 3 �
#33 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 11:49
Psychonauts: czasem żeby wejść na linę rozpiętą między dwoma miejscami trzeba w nią trafić co do milimetra, bo inaczej spadamy
Max Payne 1&2: w scenach snu/tripa na Valkirii -> kiedy spadałem, bo noga na "ścieżce" mi się powinęła, to często musiałem czekać z 10 min, żeby Maxa zabiło na amen
#34 Napisany 06 stycznia 2006 - 12:35
Ze swojej strony dorzucę Enter the Matrix - detekcja kolizji... zaraz, zaraz, jaka detekcja? Podobnie jest pewnie w Path of Neo - nie wiem nie grałem i nie mam zamiaru (mrówki w Matrixie ?!)
Sporo problemów tego rodzaju jest też w wszelkiego rodzaju grach sportowych (najwięcej chyba w grach traktujących o NBA).
Na PieCu była też taka gra - Sniper chyba się nazywała. Miała tyle błędów, że zaraz po premierze ukazał się patch, który ważył tyle ile sama gra, a i tak nawet połowy błędów nie usuwał.
Wymienię jeszcze GTA 3/GTA: VC/ GTA: SA, ale i tak jak na tak ogromne środowisko jest tych bugów mało. Przy grach Rockstaru beta-testerzy mają prze..., no raczej nieciekawie i w pewnym sensie ich podziwiam.
#35 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 12:36
#36 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 18:07
#37 Napisany 06 stycznia 2006 - 20:13
#38 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 22:45
GTA3/VC/SA - co tu duzo mowic, kto gral ten wie...
Co Ty masz do tych gier ? Stosunek plusow do minusow w tej grze jest taki, ze tych drugich prawie nie ma . Ze tez go jeszcze nikt nie ochrzanil ...
#39 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 00:55
#40 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 01:53
Seria Soul Calibur.
To z tych lepszych i bardziej cenionych serii.
#41 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 08:39
Z tym PoP: The Two Thrones to dziwna sprawa, bo ja grając (na PC) nie zauważyłem większych bugów.Nigdy nie zdarzyło się by Książe wlepił się w ścianę, spadł w niewidzialną przepaść itp.
no to nieźle, już nic nie rozumiem
Co Ty masz do tych gier ? Stosunek plusow do minusow w tej grze jest taki, ze tych drugich prawie nie ma . Ze tez go jeszcze nikt nie ochrzanil ...
Zgadzam się z terpilem. Serii GTA to osobiście bym się nie czepiał, bo przy ogromie tych gier bugi były nieuniknione (jak już ktoś tutaj słusznie zauważył)... a we wszystkie GTA gra się tak miodnie, że zdecydowanie można wszelkie potknięcia developerom wybaczyć 8)
#42 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 09:36
Seria Driver.
Seria Soul Calibur.
To z tych lepszych i bardziej cenionych serii.
co ty masz do soul calibura? gdzie tam bugi?
#43 Napisany 07 stycznia 2006 - 09:41
Co do Driv3ra, to kloniarze czekali na swoją wersję dodatkowo 9 miesięcy (miała ukazać się równo ale...) i liczyli na wyeliminowanie bugów. Co było dalej? Dostali ich jeszcze więcej, do tego gra miała wymagania na poziomie Doom 3/Quake 4. Pomyśleć, że jest to jedna z najdroższych produkcji na konsole obecnej generacji (choż i tak na promocję tego "dzieła" wydano 2 razy więcej $).
#44 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 09:54
#45 Napisany 07 stycznia 2006 - 10:08
PS Wcześniej mówiłem o SW:KotOR II, pierwsza część była w miarę OK (pod względem bugów).
#46 Gość__* Napisany 10 stycznia 2006 - 17:56
#47 Gość__* Napisany 13 lutego 2006 - 20:20
#48 Gość__* Napisany 20 lutego 2006 - 11:29
#49 Gość__* Napisany 05 marca 2006 - 20:38
Dodam jeszcze niedopracowany engine Most Wanted- te cięcia animacji są niedorzeczne 8)najbardziej zabugowaną grą był... tenchu fatal shadows- zabijanie przeciwników przez ściany, rwąca animacja (w wybranych momentach) stealth kille robione przeciwnikowi na odległość itp. i może jeszcze predator concrete jungle na PS2 system walki,skradania, animacja predatora
#50 Gość__* Napisany 10 marca 2006 - 08:29
Ale ciecia animacji w tej grze nie uniemozliwiaja ukonczenia tytulu, a przy takim Driv3rze to szlag czlowieka moze trafic. Ze zacytuje:Dodam jeszcze niedopracowany engine Most Wanted- te cięcia animacji są niedorzeczne
Nic dodac, nic ujacdriv3r - koszmar. To nie gra, to chyba pierwszy komercyjnie wydany wirus na konsole
#51 Gość__* Napisany 10 marca 2006 - 11:16
Racja- ale przeszkadzają przy niektórych wyścigach (najlpeszym przykładem jest ostatni wyści w grze) podczas których trzeba przed policją spier.... uciekaćgandalf_smutny napisał/a:
Dodam jeszcze niedopracowany engine Most Wanted- te cięcia animacji są niedorzeczne
Ale ciecia animacji w tej grze nie uniemozliwiaja ukonczenia tytulu, a przy takim Driv3rze to szlag czlowieka moze trafic.
#52 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 09:06
#53 Napisany 17 marca 2006 - 15:18
Bug, nie bug, ale produkt powinien mieścić się w pewnych komercyjnych standardach. Niedbalstwo koderów poprzeczki w rozrywce nie podnosi.Ale mimo tego da sie jednak grac-ciecia nie sa bugiem, a brakiem optymalizacji kodu, a bug to cos, co wynika z bledow tegoz kodu. Czyli to, ze FPSy leca na pysk to raczej brak czasu (umiejetnosci? checi?) programistow na odpowiednie doszlifowanie kodu zrodlowego.
#54 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 15:59
Co racja to racja 8) Gry na konsole powinny mieć zoptymalizowany kod- konsola to nie PC gdzie można po premierze gry wypuścić łatkę.Bug, nie bug, ale produkt powinien mieścić się w pewnych komercyjnych standardach. Niedbalstwo koderów poprzeczki w rozrywce nie podnosi.
Cięcia animacji w grze moim zdaniem zdarzają się za często w niektórych grach- zatem jest to wina żle zoptymalizowanego kodu (czy też niedbalstwa programistów). Co ciekawe takie cięcia zazwyczaj występują w grach pisanych na wiele platform- zatem z braku czasu programiści wypuszczają niedopracowane produkty.
#55 Napisany 17 marca 2006 - 16:21
Co ciekawe takie cięcia zazwyczaj występują w grach pisanych na wiele platform- zatem z braku czasu programiści wypuszczają niedopracowane produkty.
I zdaje się że wraz z rozwojem usług online na NG ten problem będzie się pogłębiał. Bo skoro można w niedługim czasie pop pprenmierze wypuścić łatkę naprawiającą bug, to po co odkładać termin wydania gry i tracić kasę? Przukre to ale bardzo realne.
#56 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 16:32
#57 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 18:46
Bardzo realne-skończy się wyższość konsolowych gier nad PC tytułami.I zdaje się że wraz z rozwojem usług online na NG ten problem będzie się pogłębiał. Bo skoro można w niedługim czasie pop pprenmierze wypuścić łatkę naprawiającą bug, to po co odkładać termin wydania gry i tracić kasę? Przukre to ale bardzo realne.
Znam lepszy przykład Duke Nukem 4 EVERSzkoda, ze tak sie dzieje, bo wiekszosc sredniakow, gdyby nie ten pospiech, moglaby byc bardzo udana gra. DOskonaly przyklad, to Farenheit.
#58 Gość__* Napisany 30 listopada 2007 - 23:37
#59 Napisany 30 listopada 2007 - 23:42
Oto recka z GT: http://www.gametrail...ayer/28444.html Zaprawdę, zwrócenia uwagi na takie bugi jakie występują, to dawno już nei widziałem.