Skocz do zawartości

Zdjęcie

Najbardziej zabugowana gra na konsole !


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
76 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 17 sierpnia 2005 - 15:45

Gość__*
  • Goście
Ewidentnie Driv3r.Mnóstwo bugów,a szkoda bo to mógł być wielki HIT
  • 0

#32 Gość__* Napisany 17 sierpnia 2005 - 21:24

Gość__*
  • Goście
Nic dodać nic ująć
DRIVER 3
  • 0

#33 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 11:49

Gość__*
  • Goście
POP WW: znikające platformy; często biegnąc po ścianie w nią wnikałem, itp. :o

Psychonauts: czasem żeby wejść na linę rozpiętą między dwoma miejscami trzeba w nią trafić co do milimetra, bo inaczej spadamy :P

Max Payne 1&2: w scenach snu/tripa na Valkirii -> kiedy spadałem, bo noga na "ścieżce" mi się powinęła, to często musiałem czekać z 10 min, żeby Maxa zabiło na amen :angel:
  • 0

#34 batman2k3 Napisany 06 stycznia 2006 - 12:35

batman2k3

    Link

  • Forumowicze
  • 296 Postów:
Nie będę oryginalny: Driv3r - król zbugowanych gier na obecną generację i zdecydowana czołówka jeśli chodzi o gry wydane kiedykolwiek (pomijając te "domowej roboty" oraz rodzyny w stylu "twórczości" Midasa); przykładów nie podaję, bo nie ma sensu się powtarzać po innych.
Ze swojej strony dorzucę Enter the Matrix - detekcja kolizji... zaraz, zaraz, jaka detekcja? Podobnie jest pewnie w Path of Neo - nie wiem nie grałem i nie mam zamiaru (mrówki w Matrixie ?!)
Sporo problemów tego rodzaju jest też w wszelkiego rodzaju grach sportowych (najwięcej chyba w grach traktujących o NBA).
Na PieCu była też taka gra - Sniper chyba się nazywała. Miała tyle błędów, że zaraz po premierze ukazał się patch, który ważył tyle ile sama gra, a i tak nawet połowy błędów nie usuwał.
Wymienię jeszcze GTA 3/GTA: VC/ GTA: SA, ale i tak jak na tak ogromne środowisko jest tych bugów mało. Przy grach Rockstaru beta-testerzy mają prze..., no raczej nieciekawie i w pewnym sensie ich podziwiam.
  • 0

#35 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 12:36

Gość__*
  • Goście
to chyba driv3r nie sposób z ta grą wyrobić ciągle grafika sie łamie, doczytuje, znikają cienie i rózne jazdy sie robią. dla mnie numero uno :|
  • 0

#36 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 18:07

Gość__*
  • Goście
A propos bugów: dzisiaj odpaliłe PoP: Two Thrones (wersja PC) i już po 3 minutach natknąłem się na pięknego buga: dwóch "złych" znajduje Kaileenę na laży i wynoszą ją z niej -> fajnie, tyle że u mnie gościo najpierw trącił ziemię, a potem podniósł...powietrze - ciała dziewczyny nie było :D komedia!
  • 0

#37 batman2k3 Napisany 06 stycznia 2006 - 20:13

batman2k3

    Link

  • Forumowicze
  • 296 Postów:
Z tym PoP: The Two Thrones to dziwna sprawa, bo ja grając (na PC) nie zauważyłem większych bugów.Nigdy nie zdarzyło się by Książe wlepił się w ścianę, spadł w niewidzialną przepaść itp.
  • 0

#38 Gość__* Napisany 06 stycznia 2006 - 22:45

Gość__*
  • Goście

GTA3/VC/SA - co tu duzo mowic, kto gral ten wie...


Co Ty masz do tych gier ? Stosunek plusow do minusow w tej grze jest taki, ze tych drugich prawie nie ma :o. Ze tez go jeszcze nikt nie ochrzanil :P ...
  • 0

#39 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 00:55

Gość__*
  • Goście
Army men na psx (jako seria) !!!
  • 0

#40 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 01:53

Gość__*
  • Goście
Seria Driver.

Seria Soul Calibur.

To z tych lepszych i bardziej cenionych serii.
  • 0

#41 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 08:39

Gość__*
  • Goście

Z tym PoP: The Two Thrones to dziwna sprawa, bo ja grając (na PC) nie zauważyłem większych bugów.Nigdy nie zdarzyło się by Książe wlepił się w ścianę, spadł w niewidzialną przepaść itp.


:lol: no to nieźle, już nic nie rozumiem :o

Co Ty masz do tych gier ? Stosunek plusow do minusow w tej grze jest taki, ze tych drugich prawie nie ma :o. Ze tez go jeszcze nikt nie ochrzanil ...


Zgadzam się z terpilem. Serii GTA to osobiście bym się nie czepiał, bo przy ogromie tych gier bugi były nieuniknione (jak już ktoś tutaj słusznie zauważył)... a we wszystkie GTA gra się tak miodnie, że zdecydowanie można wszelkie potknięcia developerom wybaczyć 8)
  • 0

#42 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 09:36

Gość__*
  • Goście

Seria Driver.

Seria Soul Calibur.

To z tych lepszych i bardziej cenionych serii.


co ty masz do soul calibura? gdzie tam bugi?
  • 0

#43 batman2k3 Napisany 07 stycznia 2006 - 09:41

batman2k3

    Link

  • Forumowicze
  • 296 Postów:
Jeszcze dorzucam Star Wars: Knights of the Old Republic. Gra ewidentnie została wydana za szybko. Najczęściej pojawiał się bug, który uniemożliwiał wejście do danego pomieszczenia. Postać zachowywała siętak, że po prostu zatrzymywała się u progu drzwi (otwrtych!) i biegała w miejscu. Trzeba było się wycofać, poczekać chwilkę i spróbować jeszcze raz. Nie zawsze to działało. Problemy z detekcją kolizji to chyba najczęściej pojawiające się bugi w grach.
Co do Driv3ra, to kloniarze czekali na swoją wersję dodatkowo 9 miesięcy (miała ukazać się równo ale...) i liczyli na wyeliminowanie bugów. Co było dalej? Dostali ich jeszcze więcej, do tego gra miała wymagania na poziomie Doom 3/Quake 4. Pomyśleć, że jest to jedna z najdroższych produkcji na konsole obecnej generacji (choż i tak na promocję tego "dzieła" wydano 2 razy więcej $).
  • 0

#44 Gość__* Napisany 07 stycznia 2006 - 09:54

Gość__*
  • Goście
Ja uwielbiam Drivera jedynke i dwojke i qrde musze sprawdzic 3 ciekawe czy bedzie az tak zle jak wszyscy o tym trabia. Gralem chwilke na pc u qmpla ... no ale cielo mu niemilosiernie na calkiem dobrym pc. :shock:
  • 0

#45 batman2k3 Napisany 07 stycznia 2006 - 10:08

batman2k3

    Link

  • Forumowicze
  • 296 Postów:
Ja jedynie mile wspominam pierwszego Drivera, drugi już był przekombinowany. Autorzy chcieli "zaszpanować" możliwością wychodzenia z auta, ale to raczej nie był dobry pomysł. Animacja była fatalna, misje chodzone nudne i wogóle kod gry był źle zoptymalizowany. Szarak często się dusił, a poziom grafiki był niższy niż w pierwszej części.
PS Wcześniej mówiłem o SW:KotOR II, pierwsza część była w miarę OK (pod względem bugów).
  • 0

#46 Gość__* Napisany 10 stycznia 2006 - 17:56

Gość__*
  • Goście
najbardziej zabugowaną grą był... tenchu fatal shadows- zabijanie przeciwników przez ściany, rwąca animacja (w wybranych momentach) stealth kille robione przeciwnikowi na odległość itp. i może jeszcze predator concrete jungle na PS2 system walki,skradania, animacja predatora
  • 0

#47 Gość__* Napisany 13 lutego 2006 - 20:20

Gość__*
  • Goście
king kong moment ucieczki z jaskini konga należało patrzeć przed siebie zeby nie wplynonc w sciane gdy grałem to mi sie 4 razy pod rząd przytrafiło
  • 0

#48 Gość__* Napisany 20 lutego 2006 - 11:29

Gość__*
  • Goście
Driv3r-o dzizas... Ta gra to jeden wielki BUG! Ja w tej grze nie widze pozytywow, to jedna z trzech najgorszych gier, w jakie przyszlo mi grac (tja, za kare chyba :D ).
  • 0

#49 Gość__* Napisany 05 marca 2006 - 20:38

Gość__*
  • Goście

najbardziej zabugowaną grą był... tenchu fatal shadows- zabijanie przeciwników przez ściany, rwąca animacja (w wybranych momentach) stealth kille robione przeciwnikowi na odległość itp. i może jeszcze predator concrete jungle na PS2 system walki,skradania, animacja predatora

Dodam jeszcze niedopracowany engine Most Wanted- te cięcia animacji są niedorzeczne 8)
  • 0

#50 Gość__* Napisany 10 marca 2006 - 08:29

Gość__*
  • Goście

Dodam jeszcze niedopracowany engine Most Wanted- te cięcia animacji są niedorzeczne

Ale ciecia animacji w tej grze nie uniemozliwiaja ukonczenia tytulu, a przy takim Driv3rze to szlag czlowieka moze trafic. Ze zacytuje:

driv3r - koszmar. To nie gra, to chyba pierwszy komercyjnie wydany wirus na konsole

Nic dodac, nic ujac :D
  • 0

#51 Gość__* Napisany 10 marca 2006 - 11:16

Gość__*
  • Goście

gandalf_smutny napisał/a:
Dodam jeszcze niedopracowany engine Most Wanted- te cięcia animacji są niedorzeczne

Ale ciecia animacji w tej grze nie uniemozliwiaja ukonczenia tytulu, a przy takim Driv3rze to szlag czlowieka moze trafic.

Racja- ale przeszkadzają przy niektórych wyścigach (najlpeszym przykładem jest ostatni wyści w grze) podczas których trzeba przed policją spier.... uciekać
  • 0

#52 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 09:06

Gość__*
  • Goście
Ale mimo tego da sie jednak grac-ciecia nie sa bugiem, a brakiem optymalizacji kodu, a bug to cos, co wynika z bledow tegoz kodu. Czyli to, ze FPSy leca na pysk to raczej brak czasu (umiejetnosci? checi?) programistow na odpowiednie doszlifowanie kodu zrodlowego.
  • 0

#53 nicun Napisany 17 marca 2006 - 15:18

nicun

    Nostalgia to rak duszy

  • Forumowicze
  • 4 643 Postów:

Ale mimo tego da sie jednak grac-ciecia nie sa bugiem, a brakiem optymalizacji kodu, a bug to cos, co wynika z bledow tegoz kodu. Czyli to, ze FPSy leca na pysk to raczej brak czasu (umiejetnosci? checi?) programistow na odpowiednie doszlifowanie kodu zrodlowego.

Bug, nie bug, ale produkt powinien mieścić się w pewnych komercyjnych standardach. Niedbalstwo koderów poprzeczki w rozrywce nie podnosi.
  • 0

#54 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 15:59

Gość__*
  • Goście

Bug, nie bug, ale produkt powinien mieścić się w pewnych komercyjnych standardach. Niedbalstwo koderów poprzeczki w rozrywce nie podnosi.

Co racja to racja 8) Gry na konsole powinny mieć zoptymalizowany kod- konsola to nie PC gdzie można po premierze gry wypuścić łatkę.
Cięcia animacji w grze moim zdaniem zdarzają się za często w niektórych grach- zatem jest to wina żle zoptymalizowanego kodu (czy też niedbalstwa programistów). Co ciekawe takie cięcia zazwyczaj występują w grach pisanych na wiele platform- zatem z braku czasu programiści wypuszczają niedopracowane produkty.
  • 0

#55 PomezZ Napisany 17 marca 2006 - 16:21

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:

Co ciekawe takie cięcia zazwyczaj występują w grach pisanych na wiele platform- zatem z braku czasu programiści wypuszczają niedopracowane produkty.


I zdaje się że wraz z rozwojem usług online na NG ten problem będzie się pogłębiał. Bo skoro można w niedługim czasie pop pprenmierze wypuścić łatkę naprawiającą bug, to po co odkładać termin wydania gry i tracić kasę? Przukre to ale bardzo realne.
  • 0

#56 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 16:32

Gość__*
  • Goście
Wszystko rozgrywa sie o kase. Jeden wielki wyscig szczurow. Jeden popedza drugiego, zeby ten wczesniej wypuscil projekt, bo ktos wczesniej wyda lepsza gre i ta gra juz sie nie sprzeda. Szkoda, ze tak sie dzieje, bo wiekszosc sredniakow, gdyby nie ten pospiech, moglaby byc bardzo udana gra. DOskonaly przyklad, to Farenheit.
  • 0

#57 Gość__* Napisany 17 marca 2006 - 18:46

Gość__*
  • Goście

I zdaje się że wraz z rozwojem usług online na NG ten problem będzie się pogłębiał. Bo skoro można w niedługim czasie pop pprenmierze wypuścić łatkę naprawiającą bug, to po co odkładać termin wydania gry i tracić kasę? Przukre to ale bardzo realne.

Bardzo realne-skończy się wyższość konsolowych gier nad PC tytułami.

Szkoda, ze tak sie dzieje, bo wiekszosc sredniakow, gdyby nie ten pospiech, moglaby byc bardzo udana gra. DOskonaly przyklad, to Farenheit.

Znam lepszy przykład :twisted: Duke Nukem 4 EVER
  • 0

#58 Gość__* Napisany 30 listopada 2007 - 23:37

Gość__*
  • Goście
Wydaje mie sie ze ktos zapomnial o Matrix Path of neo i Ostatnim hicice Assasin Creed ale do tego ostatniego maja wyjsc jakies patche
  • 0

#59 Scorpio Napisany 30 listopada 2007 - 23:42

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Hmmm, chyba do stawki dołącza nowy zawodnik: Blacksite: Area 51

Oto recka z GT: http://www.gametrail...ayer/28444.html Zaprawdę, zwrócenia uwagi na takie bugi jakie występują, to dawno już nei widziałem.
  • 0

#60 vagrant3 Napisany 08 stycznia 2008 - 18:42

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:
Z mojego doświadczenia (a z reguły małe i nieszkodliwe bugi szybko wypadają mi z pamięci) - Viva Pinata. Bugowy masakrator. Dla ciekawskich lista i kilka filmików: http://pinataisland.info/viva/Glitches
  • 0