Skocz do zawartości

Zdjęcie

Heavenly Sword


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1761 odpowiedzi na ten temat

#1 McDrive Napisany 09 lipiec 2005 - 10:33

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
http://www.gameonly.... ... y&Aid=6364

Jeżeli to tak będzie wyglądać jak na screenach to ja nie mam pytań.

Tu link do filmiku(stary bo nowych jeszcze nie wypuścili):
http://www.gametrail...age.php?id=1679
  • 0

#2 Danteusz Napisany 09 lipiec 2005 - 10:42

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30382 Postów:
Ta gra wygląda obłędnie, jeśli rzeczywiście będzie tak wyglądać i do tego będzie grywalne to będzie HIT! Oby to nie był render.
  • 0

#3 Ganon Napisany 09 lipiec 2005 - 11:19

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1362 Postów:
Tez mam nadzieje, ze to nie render 8) Gra wyglada po mistrzowsku, slonce odbijajace sie na zbrojach przeciwnikow, czy jakosc kafelkow na podlodze. Ni emowiac juz o szczegolach w wykonaniu glownej bohatreki, jak i calej halastry.
  • 0

#4 Yoori Napisany 09 lipiec 2005 - 12:52

Yoori

    Chłopak Kingi

  • Forumowicze
  • 8503 Postów:
No nieźle to wygląda, oby to nie było to o czym myśli dante'usz.

Główna bohaterka jest, że tak powiem nice :D (IMHO)
  • 0

#5 Gość__* Napisany 09 lipiec 2005 - 12:55

Gość__*
  • Goście
Na forum beyond3d jest pewien gość który twierdzi ,że pracuje przy tej grze...

http://www.beyond3d....pic.php?t=22971

Tępo prac nad Heavenly Sword przyspiesza...
http://gamesindustry...e.php?aid=10011
  • 0

#6 BeSOS Napisany 09 lipiec 2005 - 12:57

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24662 Postów:
imo to jest render. czyli mydlenia oczu c.d
  • 0

#7 Gość__* Napisany 09 lipiec 2005 - 13:09

Gość__*
  • Goście
Poczytaj co ma do powiedzenia o grze niejaki DeanoC w pierwszym linku który podałem(10 stron :mrgreen: )
  • 0

#8 McDrive Napisany 09 lipiec 2005 - 14:24

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć(choć wszystko możliwe). Gra ma potencjał który mam nadzieje że dev. wykorzystają.
  • 0

#9 Gość__* Napisany 09 lipiec 2005 - 18:40

Gość__*
  • Goście
1. Graficznie nie przypadło mi do gustu
2. Nie pokazali gameplayu
3. Developer zrobił tylko takie sobie Kung Fu Chaos

Podsumowując: nie wyczuwam żadnego Hitu, a raczej grę poniżej 8/10
  • 0

#10 Gość__* Napisany 10 lipiec 2005 - 09:27

Gość__*
  • Goście
Graficznie nie przypadło ci do gustu???
Własnie takiej grafiki spodziewam sie po grach na konsole nowej genracji.
Cudnie to wyglada.

Ja bym do tego tytułu podchodził z dystansem, jak wspomniał Raxer developer zrobił tylko sredniawego Kung Fu Chaos.
Gra chyba bedzie w klimatach God of War...ale jesli jestesmy przy GOW to ja czekam na druga czesc na PS3 :twisted: hehehe, to bedzie ogien z dupy :twisted:
  • 0

#11 Danteusz Napisany 10 lipiec 2005 - 09:59

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30382 Postów:
Pandemic przed zrobieniem świetniego Full Spectrum Warrior miało na swoim koncie tylko średni Army Man RTS. Mam nadzieję że podobnie będzie z Ninja Theory.
  • 0

#12 Gość__* Napisany 10 lipiec 2005 - 10:01

Gość__*
  • Goście
Graficznie nawet ciekawe, ale design nie przypadł mi do gustu. Zresztą chciałbym zobaczyć gameplay z gry, a nie takie filmiki. Teraz będzie śmieszny okres, bo ludzie zobaczywszy byle jaką grę z grafiką next-gen, podniecają się, że będzie to hit i to jeszcze taki którego prawie nie można zepsuć, hahaha:

Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć(choć wszystko możliwe).


-----

Pandemic przed zrobieniem świetniego Full Spectrum Warrior miało na swoim koncie tylko średni Army Man RTS. Mam nadzieję że podobnie będzie z Ninja Theory.


1. Full Spectrum Warrior taki świetny nie był 8)
2. Tylko to jest trochę inna sytuacja. Pandemic zrobiło średniego Army Men RTS (choć wszystkie Army Meny z samej nazwy były średnie i proste;), ale odrazu poszli za ciosem i szybko się rozwineli, serwując graczom: Full Spectrum Warrior, Mercenaries, Star Wars: Battlefront i Destroy All Humans!, jednak i tak na swoim koncie żadnych HITów. Natomiast Ninja Theory zrobiło tylko takie sobie Kung Fu Chaos, a dalej... nic.

Edit: McDrive lepiej jednak to skomentuj albo wykasuj swojego idiotycznego, bezwartościowego, spamerskiego posta, bo za takie 'złote myśli' możesz dostać co najwyżej bana lub kolejne ostrzeżenie.
  • 0

#13 McDrive Napisany 10 lipiec 2005 - 11:53

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Graficznie nawet ciekawe, ale design nie przypadł mi do gustu. Zresztą chciałbym zobaczyć gameplay z gry, a nie takie filmiki. Teraz będzie śmieszny okres, bo ludzie zobaczywszy byle jaką grę z grafiką next-gen, podniecają się, że będzie to hit i to jeszcze taki którego prawie nie można zepsuć, hahaha:

Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć(choć wszystko możliwe).

Z troski o twoje zdrowie psychiczne wole tego nie komentować.
  • 0

#14 Ryo-San Napisany 10 lipiec 2005 - 12:55

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć

o ile pamietam to o Bouncerze kazdy mowil to samo..i wogole szczalo sie po scianach na mysl o grafie w tej napiepszance Squaresoftu..wogole mialbyc to prawie film rozgrywany na naszych oczach..a wyszla slabiutka szostka..
a co do HS to jezeli w tej grze bedzie wiecej taktyki niz bezmyslanej jatki to bankowo zainwestuje w ten tytul.
  • 0

#15 BeSOS Napisany 10 lipiec 2005 - 13:44

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24662 Postów:

Z troski o twoje zdrowie psychiczne wole tego nie komentować.


McDrive, ty jakis nerowowy jestes ostatnio. Nie można mieć własnego zdania?


Teraz będzie śmieszny okres, bo ludzie zobaczywszy byle jaką grę z grafiką next-gen, podniecają się, że będzie to hit i to jeszcze taki którego prawie nie można zepsuć, hahaha:


uważam podobnie. Od grafiki do dobrego gameplay'u jest daleka droga. Zresztą jak dla mnie dochodzi jeszcze to, że nie wierze Sony - za dużo razy ściemniali i teraz nie mają mojego zaufania. Wolę poczekac aż puszczą filmik bezpośrednio z gry.
  • 0

#16 Danteusz Napisany 10 lipiec 2005 - 16:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 30382 Postów:
Jeśli gameplay będzie wyglądać równie efektownie jak trailer to z pewnością otrzymamy bardzo dobrą grę.
  • 0

#17 Gość__* Napisany 22 lipiec 2005 - 12:02

Gość__*
  • Goście

Jeśli gameplay będzie wyglądać równie efektownie jak trailer to z pewnością otrzymamy bardzo dobrą grę.

Właśnie. Screeny przedstawiają się za dobrze jak na gameplay... chociaż to w końcu gra na n-gena- możemy spodziewać się wszystkiego :D
  • 0

#18 Gość__* Napisany 25 lipiec 2005 - 18:17

Gość__*
  • Goście
Widziałem i sam się sobie dziwię, że to nie budzi mojego entuzjazmu. Jeżeli tego nie liczyła jakaś machina, to będzie ciężko ze sterowaniem :P
  • 0

#19 Ryo-San Napisany 06 sierpień 2005 - 14:23

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
IMO tutaj jest gameplay pokazany..i to przez dobrych kilka chwil..gierka bedzie takim nex-genowym God of War(gry dla ktorej niewatpliwie oplaca sie kupic PS2)...
Ogolnie to bedzie piekielnie mocny tytul..czekam na jakis nowy trailer, ktory mam nadzieje pojawi sie gdzies w okolicach TGS. Jak narazie HS to jedna z moich most wanted na PS3..

btw jeszcze rok zapowiedziano tą gre na Xboxa
tutaj kilka shootow z Xboxwej jeszcze wersji
http://screenshots.t... ... -Sword/p1/

ciekawe czemu developer zmienil oboz..
  • 0

#20 McDrive Napisany 06 sierpień 2005 - 14:56

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

ciekawe czemu developer zmienil oboz..

Ta sama odpowiedź co zwykle: raczej szmalec.
  • 0

#21 Gość_qubi_* Napisany 10 sierpień 2005 - 19:01

Gość_qubi_*
  • Goście

Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć

o ile pamietam to o Bouncerze kazdy mowil to samo..i wogole szczalo sie po scianach na mysl o grafie w tej napiepszance Squaresoftu..wogole mialbyc to prawie film rozgrywany na naszych oczach..(...)


Hahah, doskonały przykład, one shot- one kill :DDD .

Jak tak oglądam trailery dotyczące tego co bedzie nas czekać na playstation 3, ciągle widzę przed oczami The Bouncer'a, który na poprzednie next geny miał znieść wszytko, już rok przed premierą PS 2 swiat obleciały niesamowite screeny i filmiki, wszytko super! Pokaz mocy PS 2, gra - rewolucja :DDD, itp; itd....
Czas zweryfikował oczekiwania.
Dla wielu, być może nawet i wiekszości, retail okazał sie być komercyjnym shitem w pieknym pudełeczku. Nawet w Neo, gdzie w zapowiedziach spotykał sie z głosnymi OH! i AH! ;) został zjechany (niepamietam kto recenzował -Banan?) i niemal na sobie czuć było zawód recenzenta.
Zapewne podobnie bedzie z wieloma z tych jakze "pieknych " na trailerach giereczek.
Grafa to nie wszytko. "To coś" sie liczy :) Innowacja.


Ale pozajawiać sie można :) Gdyby nie ten cholerny bouncer co tak na niego czekałem, też bym sie z Wami pocieszył z trailerków :(. Trauma normalnie :lol: ;)
  • 0

#22 Gość__* Napisany 23 sierpień 2005 - 14:39

Gość__*
  • Goście
A mi tam gierka baaaaaaaaaaardzo przypadała do gustu. Świetny był początek i koniec trailerka. A ta bohaterka....... :mrgreen: . Myślę że ta gra może byc hitem
  • 0

#23 Shinigami Napisany 15 wrzesień 2005 - 17:42

Shinigami

    Level Six Laser Lotus

  • Forumowicze
  • 37051 Postów:
Obejrzałem trailer. Gra wygląda naprawde fajnie. Bohaterka porusza się strasznie płynnie i szybko. Całkiem ciekawie walczy. Bardzo fajny motyw z wbiciem się w całą armię :D Już nie moge się doczekać. Jedyną rzeczą która mi się nie podoba to jej włosy. Od next-genów oczekuje czegoś lepszego niż posklejanych kołtunów. Fajnal konklużyn: jeśli to będzie tak wygladać to nie moge sobie wyobrazić DMC4 :shock:
  • 0

#24 Gość__* Napisany 14 październik 2005 - 20:58

Gość__*
  • Goście
"Ojciec..."
http://www.ninjatheo... ... _photo.jpg
  • 0

#25 Gość__* Napisany 09 grudzień 2005 - 13:59

Gość__*
  • Goście
Hmm, znalazłem (chyba) nowe info dotycące tej gry wprost z brytyjskiego magazynu Edge. Głównie o developingu(z drugiej strony, na chwilę obecną jakby mogło być inaczej...).

"Ninja Tech has been built from the ground up to target next-generation systems. As one of the first announced PlayStation 3 developers our technology is uncompromisingly focused on squeezing the best out of that platform, putting us at the forefront of real-time rendering technology.

We currently have complex pixel shaders, a full atmospheric model, full-scene dynamic shadowing, HDR lighting, tone mapping, parallax mapping, internal lens reflection and depth-of-field all in hi-def resolution running in real-time.

We are researching Cell-based procedural systems for hair, cloth, clouds, water, weather and vegetation to transform our gaming world into a vibrant living vision of gorgeousness.

Our full-on combat system works against highly skilled individual AI, against coordinated squads of enemies, all the way through to army scenarios. The Havok physics engine is being used to push character interaction within the world and within combat to unprecedented levels."


Talking about the E3 trailer:

"The trailer was made by selecting a bunch of in-game moves/cool things, then those frames making up those bits were output at 1080p from the engine. These are then all stuck together in a editing and post-processing package to look like a movie trailer.

But fundamentally the 'render' itself was in-game, so you can see the shadow issues in certain frame where the in-game shadow map resolution optimizer doesn't do its job.

So in all fairness its not quite as black and white as either real-time or CGI…"

Talking about the FPS of Heavenly Sword at resolutions of 1080p:

"If you split the demo into 2 sections (interior and exterior), the interior runs real-time quite happily at 1080p. The exterior struggles a bit but more because we just kept adding more and more till it looked right without going through various optimization passes then anything else (i.e. the flags are really expensive at the moment due to a quick implementation)."

Development after the E3 trailer:

"Without saying anything regarding hardware etc. I will say everything you see is still early and we expect it to run a lot better in future…"

Asked about XBOX 360 development:

"Wrong next-generation console for me…"

Asked if soldiers from E3 trailer each had their own AI and animations:

"Yep, they are simplified entities but still have basic AI (they can avoid things, stay in formation etc., they try and jump out of the way of the bazooka if you look carefully...) and use the normal animation system, they are even the same models, the LOD system handles it transparently. They also turn into Havok rag dolls for a decent death.

Currently they are all on a single processor core, so the frame rate drops pretty sharply at high number of entities... but this should go away once we have had a chance to work the machine properly…"

Asked if the final product will look like the E3 trailer:

"Yep"

Asked about the odd hair color of the main character:

"All down to our Special Effects

(In case that pun is to obscure, Special Effects is brand of 'punk' hair dyes)"

Asked if the E3 trailer was running on one core:

"We haven't yet made the jump to a multi-thread game architecture yet. Almost everything sits on a single thread…"

Asked about advantages when game is split onto the SPEs:

"Graphics and frame rate are the low hanging fruit. Just threading up the animation system and procedural graphics (hair, cloth, flags etc.) will gives us a large amount of CPU time back for the game. The army need this the most.

Longer term, Physics and AI services are obvious candidates.

As for what improves?, that's a good question. The priority is to move the heavy weight stuff off the main game thread, hopefully doing this will provide lots more time for the game code. That should improve the gameplay in lots of ways.

Whether we will achieve all this and keep the code easy to develop with is the big question. Lots of designers and coders (especially the more junior members of the team) aren't used to dealing with threads, DMA and C like code. Keeping a balance between the high level and the harder stuff is the biggest challenge. I don't want a level designer having to worry about threads but at the same time don't want him/her coding in such a way that its totally serialized…"

Being asked about the hair being clumpy:

"Its part of the concept art, long dreadlock thing.

It will get smoother in time (less visible segments) and material shader still need work IMO."


  • 0

#26 McDrive Napisany 09 grudzień 2005 - 16:55

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:

Asked about XBOX 360 development:

"Wrong next-generation console for me…"

Ta wypowiedź mi sie podoba najbardziej.
  • 0

#27 xell Napisany 09 grudzień 2005 - 16:57

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 18042 Postów:
Nie chcę nic mówić, ale po tym, ja tę firmę wyrolował Microsoft, nic dziwnego że teraz tak mówią.
  • 0

#28 McDrive Napisany 09 grudzień 2005 - 17:04

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Co racja to racja.
  • 0

#29 Gość__* Napisany 12 styczeń 2006 - 14:31

Gość__*
  • Goście
Hmmmmmmmm, coć cicho się zrobiło o tej gierce.Ma ktoś jakieś info?
  • 0

#30 Gość__* Napisany 12 styczeń 2006 - 17:04

Gość__*
  • Goście
LOL
A o jakiej gierce na PS3 ostatnio jest głosno ?
Wszystjko jest trzymane w tajemnicy.
Pewnie lutym zobaczymy gampley z HS (lub w...maju)
  • 0