Heavenly Sword
#1 Napisany 09 lipca 2005 - 10:33
Jeżeli to tak będzie wyglądać jak na screenach to ja nie mam pytań.
Tu link do filmiku(stary bo nowych jeszcze nie wypuścili):
http://www.gametrail...age.php?id=1679
#2 Napisany 09 lipca 2005 - 10:42
#3 Napisany 09 lipca 2005 - 11:19
#4 Napisany 09 lipca 2005 - 12:52
Główna bohaterka jest, że tak powiem nice (IMHO)
#5 Gość__* Napisany 09 lipca 2005 - 12:55
http://www.beyond3d....pic.php?t=22971
Tępo prac nad Heavenly Sword przyspiesza...
http://gamesindustry...e.php?aid=10011
#6 Napisany 09 lipca 2005 - 12:57
#7 Gość__* Napisany 09 lipca 2005 - 13:09
#8 Napisany 09 lipca 2005 - 14:24
#9 Gość__* Napisany 09 lipca 2005 - 18:40
2. Nie pokazali gameplayu
3. Developer zrobił tylko takie sobie Kung Fu Chaos
Podsumowując: nie wyczuwam żadnego Hitu, a raczej grę poniżej 8/10
#10 Gość__* Napisany 10 lipca 2005 - 09:27
Własnie takiej grafiki spodziewam sie po grach na konsole nowej genracji.
Cudnie to wyglada.
Ja bym do tego tytułu podchodził z dystansem, jak wspomniał Raxer developer zrobił tylko sredniawego Kung Fu Chaos.
Gra chyba bedzie w klimatach God of War...ale jesli jestesmy przy GOW to ja czekam na druga czesc na PS3 hehehe, to bedzie ogien z dupy
#11 Napisany 10 lipca 2005 - 09:59
#12 Gość__* Napisany 10 lipca 2005 - 10:01
Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć(choć wszystko możliwe).
-----
Pandemic przed zrobieniem świetniego Full Spectrum Warrior miało na swoim koncie tylko średni Army Man RTS. Mam nadzieję że podobnie będzie z Ninja Theory.
1. Full Spectrum Warrior taki świetny nie był 8)
2. Tylko to jest trochę inna sytuacja. Pandemic zrobiło średniego Army Men RTS (choć wszystkie Army Meny z samej nazwy były średnie i proste;), ale odrazu poszli za ciosem i szybko się rozwineli, serwując graczom: Full Spectrum Warrior, Mercenaries, Star Wars: Battlefront i Destroy All Humans!, jednak i tak na swoim koncie żadnych HITów. Natomiast Ninja Theory zrobiło tylko takie sobie Kung Fu Chaos, a dalej... nic.
Edit: McDrive lepiej jednak to skomentuj albo wykasuj swojego idiotycznego, bezwartościowego, spamerskiego posta, bo za takie 'złote myśli' możesz dostać co najwyżej bana lub kolejne ostrzeżenie.
#13 Napisany 10 lipca 2005 - 11:53
Z troski o twoje zdrowie psychiczne wole tego nie komentować.Graficznie nawet ciekawe, ale design nie przypadł mi do gustu. Zresztą chciałbym zobaczyć gameplay z gry, a nie takie filmiki. Teraz będzie śmieszny okres, bo ludzie zobaczywszy byle jaką grę z grafiką next-gen, podniecają się, że będzie to hit i to jeszcze taki którego prawie nie można zepsuć, hahaha:
Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć(choć wszystko możliwe).
#14 Napisany 10 lipca 2005 - 12:55
o ile pamietam to o Bouncerze kazdy mowil to samo..i wogole szczalo sie po scianach na mysl o grafie w tej napiepszance Squaresoftu..wogole mialbyc to prawie film rozgrywany na naszych oczach..a wyszla slabiutka szostka..Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć
a co do HS to jezeli w tej grze bedzie wiecej taktyki niz bezmyslanej jatki to bankowo zainwestuje w ten tytul.
#15 Napisany 10 lipca 2005 - 13:44
Z troski o twoje zdrowie psychiczne wole tego nie komentować.
McDrive, ty jakis nerowowy jestes ostatnio. Nie można mieć własnego zdania?
Teraz będzie śmieszny okres, bo ludzie zobaczywszy byle jaką grę z grafiką next-gen, podniecają się, że będzie to hit i to jeszcze taki którego prawie nie można zepsuć, hahaha:
uważam podobnie. Od grafiki do dobrego gameplay'u jest daleka droga. Zresztą jak dla mnie dochodzi jeszcze to, że nie wierze Sony - za dużo razy ściemniali i teraz nie mają mojego zaufania. Wolę poczekac aż puszczą filmik bezpośrednio z gry.
#16 Napisany 10 lipca 2005 - 16:25
#17 Gość__* Napisany 22 lipca 2005 - 12:02
Właśnie. Screeny przedstawiają się za dobrze jak na gameplay... chociaż to w końcu gra na n-gena- możemy spodziewać się wszystkiegoJeśli gameplay będzie wyglądać równie efektownie jak trailer to z pewnością otrzymamy bardzo dobrą grę.
#18 Gość__* Napisany 25 lipca 2005 - 18:17
#19 Napisany 06 sierpnia 2005 - 14:23
Ogolnie to bedzie piekielnie mocny tytul..czekam na jakis nowy trailer, ktory mam nadzieje pojawi sie gdzies w okolicach TGS. Jak narazie HS to jedna z moich most wanted na PS3..
btw jeszcze rok zapowiedziano tą gre na Xboxa
tutaj kilka shootow z Xboxwej jeszcze wersji
http://screenshots.t... ... -Sword/p1/
ciekawe czemu developer zmienil oboz..
#20 Napisany 06 sierpnia 2005 - 14:56
Ta sama odpowiedź co zwykle: raczej szmalec.ciekawe czemu developer zmienil oboz..
#21 Gość_qubi_* Napisany 10 sierpnia 2005 - 19:01
o ile pamietam to o Bouncerze kazdy mowil to samo..i wogole szczalo sie po scianach na mysl o grafie w tej napiepszance Squaresoftu..wogole mialbyc to prawie film rozgrywany na naszych oczach..(...)Ta gra wygląda na taką którą nie można zepsuć
Hahah, doskonały przykład, one shot- one kill :DDD .
Jak tak oglądam trailery dotyczące tego co bedzie nas czekać na playstation 3, ciągle widzę przed oczami The Bouncer'a, który na poprzednie next geny miał znieść wszytko, już rok przed premierą PS 2 swiat obleciały niesamowite screeny i filmiki, wszytko super! Pokaz mocy PS 2, gra - rewolucja :DDD, itp; itd....
Czas zweryfikował oczekiwania.
Dla wielu, być może nawet i wiekszości, retail okazał sie być komercyjnym shitem w pieknym pudełeczku. Nawet w Neo, gdzie w zapowiedziach spotykał sie z głosnymi OH! i AH! został zjechany (niepamietam kto recenzował -Banan?) i niemal na sobie czuć było zawód recenzenta.
Zapewne podobnie bedzie z wieloma z tych jakze "pieknych " na trailerach giereczek.
Grafa to nie wszytko. "To coś" sie liczy Innowacja.
Ale pozajawiać sie można Gdyby nie ten cholerny bouncer co tak na niego czekałem, też bym sie z Wami pocieszył z trailerków . Trauma normalnie
#22 Gość__* Napisany 23 sierpnia 2005 - 14:39
#23 Napisany 15 września 2005 - 17:42
#24 Gość__* Napisany 14 października 2005 - 20:58
#25 Gość__* Napisany 09 grudnia 2005 - 13:59
"Ninja Tech has been built from the ground up to target next-generation systems. As one of the first announced PlayStation 3 developers our technology is uncompromisingly focused on squeezing the best out of that platform, putting us at the forefront of real-time rendering technology.
We currently have complex pixel shaders, a full atmospheric model, full-scene dynamic shadowing, HDR lighting, tone mapping, parallax mapping, internal lens reflection and depth-of-field all in hi-def resolution running in real-time.
We are researching Cell-based procedural systems for hair, cloth, clouds, water, weather and vegetation to transform our gaming world into a vibrant living vision of gorgeousness.
Our full-on combat system works against highly skilled individual AI, against coordinated squads of enemies, all the way through to army scenarios. The Havok physics engine is being used to push character interaction within the world and within combat to unprecedented levels."
Talking about the E3 trailer:
"The trailer was made by selecting a bunch of in-game moves/cool things, then those frames making up those bits were output at 1080p from the engine. These are then all stuck together in a editing and post-processing package to look like a movie trailer.
But fundamentally the 'render' itself was in-game, so you can see the shadow issues in certain frame where the in-game shadow map resolution optimizer doesn't do its job.
So in all fairness its not quite as black and white as either real-time or CGI…"
Talking about the FPS of Heavenly Sword at resolutions of 1080p:
"If you split the demo into 2 sections (interior and exterior), the interior runs real-time quite happily at 1080p. The exterior struggles a bit but more because we just kept adding more and more till it looked right without going through various optimization passes then anything else (i.e. the flags are really expensive at the moment due to a quick implementation)."
Development after the E3 trailer:
"Without saying anything regarding hardware etc. I will say everything you see is still early and we expect it to run a lot better in future…"
Asked about XBOX 360 development:
"Wrong next-generation console for me…"
Asked if soldiers from E3 trailer each had their own AI and animations:
"Yep, they are simplified entities but still have basic AI (they can avoid things, stay in formation etc., they try and jump out of the way of the bazooka if you look carefully...) and use the normal animation system, they are even the same models, the LOD system handles it transparently. They also turn into Havok rag dolls for a decent death.
Currently they are all on a single processor core, so the frame rate drops pretty sharply at high number of entities... but this should go away once we have had a chance to work the machine properly…"
Asked if the final product will look like the E3 trailer:
"Yep"
Asked about the odd hair color of the main character:
"All down to our Special Effects
(In case that pun is to obscure, Special Effects is brand of 'punk' hair dyes)"
Asked if the E3 trailer was running on one core:
"We haven't yet made the jump to a multi-thread game architecture yet. Almost everything sits on a single thread…"
Asked about advantages when game is split onto the SPEs:
"Graphics and frame rate are the low hanging fruit. Just threading up the animation system and procedural graphics (hair, cloth, flags etc.) will gives us a large amount of CPU time back for the game. The army need this the most.
Longer term, Physics and AI services are obvious candidates.
As for what improves?, that's a good question. The priority is to move the heavy weight stuff off the main game thread, hopefully doing this will provide lots more time for the game code. That should improve the gameplay in lots of ways.
Whether we will achieve all this and keep the code easy to develop with is the big question. Lots of designers and coders (especially the more junior members of the team) aren't used to dealing with threads, DMA and C like code. Keeping a balance between the high level and the harder stuff is the biggest challenge. I don't want a level designer having to worry about threads but at the same time don't want him/her coding in such a way that its totally serialized…"
Being asked about the hair being clumpy:
"Its part of the concept art, long dreadlock thing.
It will get smoother in time (less visible segments) and material shader still need work IMO."
#26 Napisany 09 grudnia 2005 - 16:55
Ta wypowiedź mi sie podoba najbardziej.Asked about XBOX 360 development:
"Wrong next-generation console for me…"
#27 Napisany 09 grudnia 2005 - 16:57
#28 Napisany 09 grudnia 2005 - 17:04
#29 Gość__* Napisany 12 stycznia 2006 - 14:31
#30 Gość__* Napisany 12 stycznia 2006 - 17:04
A o jakiej gierce na PS3 ostatnio jest głosno ?
Wszystjko jest trzymane w tajemnicy.
Pewnie lutym zobaczymy gampley z HS (lub w...maju)