Skocz do zawartości

Zdjęcie

Heavenly Sword


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1761 odpowiedzi na ten temat

#61 Pavlis Napisany 12 maja 2006 - 21:29

Pavlis

    Mega Man

  • Forumowicze
  • 111 Postów:
Ogladałem teraz walke z bossem Hd i musze powiedziec że jak dla mnie to najlepsza graficznie gra która ukazała sie na targach.
  • 0

#62 szkudlarz Napisany 13 maja 2006 - 09:57

szkudlarz

    Chocobo

  • Narybek
  • 16 Postów:

bo pewnie ustawione na very easy ;P

Albo Cellowi mocy nie styka ;) ( dobrze, że Czychu ma teraz wolne bo by mnie za to pojechał :lol: )


The demo that Tameem played at the conference was ever-so slightly tweaked to make sure that he could complete the battle in the allotted time - and obviously Tameem's rather good at the game ;)
As Archangelmorph says, check out the "on-the-floor" footage for a better representation of the enemies.


:^^:
  • 0

#63 Gość__* Napisany 13 maja 2006 - 22:25

Gość__*
  • Goście
Główny zły w HS ?
http://images.playsy... ... 4_0008.jpg

Andy Serkis in Heavenly Sword (Gollum w HS ;) )
http://www.playsyde....ws_2997_en.html
  • 0

#64 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 09:04

Gość__*
  • Goście
Czasopismo "Edge" - okladka http://img87.imagesh...7/489/fh5cs.jpg

Some really good bits of info in the article which I'm not going to write out as it's six pages long, and it's Edge, small font, lots of text crammed in. They talk quite a bit about emotion in games, and how that should improve with the new generation. I think we saw that in the Heavy Rain video too. It mentions how the enemies can be flagged as friends, so they will have different reactions wether you killed a guy who was just their comrade, or a guy who really was a close friend to them. They also talk about the immense power of the PS3 and how they're not even close to pushing it to the max. They have one of the cell's processors just for the movement of Nariko's hair! Sony are being pretty good with the budget too. They wanted the sound effects team from Crouching Tiger, Hidden Dragon and Sony said okay. They didn't go into too much on the gameplay or the story, as Sony want to take care of the marketing rather than the developers, but they did mention Nariko has her own story seaprate to the sword's story, and that the sword's story might be featured in future games.
  • 0

#65 Aras Napisany 14 maja 2006 - 10:09

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
z górki sorki :P za offtop ale musze to napisać: niech ten link sprawdzą kolesie z N+ crew i zobaczą jak powinna wyglądac okładka pisma... dlal mnie ta jest genialna :!:



podnieta podnietą, ale ja jestem ciekawy jak długa bedzie to gra...
  • 0

#66 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 15:45

Gość__*
  • Goście
Wow. Na konferencji Sony (której nie widziałem w całości przez kaprysy pieca, damn...) koleś w to grał. I to był gameplay. I było poprostu zajebiste. Wyglądało jak filmik. Nigdzie nie widziałem takiej pracy kamery i tak szybkiej akcji! Masakra! Oj, będzie must-have...
  • 0

#67 Gość__* Napisany 14 maja 2006 - 22:10

Gość__*
  • Goście
7 minutes with Heavenly Sword
http://www.playsyde....ws_3004_en.html

^^
  • 0

#68 TomisH Napisany 14 maja 2006 - 23:08

TomisH

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 290 Postów:

niech ten link sprawdzą kolesie z N+ crew i zobaczą jak powinna wyglądac okładka pisma... dlal mnie ta jest genialna :!:

Jedno słowo: komercja. Heavenly Sword na okładce nie sprzedało by magazynu.
  • 0

#69 logan Napisany 14 maja 2006 - 23:14

logan

  • Forumowicze
  • 2 355 Postów:
Obejrzalem ten 350 megowy filmik i wyglada to wszystko swietnie, tylko jak dla mnie brakuje krwi i odcinania konczyn jak np. w SoR. Mam tez nadzieje, ze nie bedzie to kolejna gra do przejscia w 2 wieczory
  • 0

#70 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 20:39

Gość__*
  • Goście
Sceneria (trailer) - http://www.playsyde....ws_3011_en.html
  • 0

#71 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 21:40

Gość__*
  • Goście

Sceneria (trailer) - http://www.playsyde....ws_3011_en.html

wow 0_O
Naprawde piekne klimatyczne lokacje!
  • 0

#72 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 22:15

Gość__*
  • Goście
http://xs.to/xs.php?...196&f=page1.jpg
http://xs.to/xs.php?...6&f=page2.1.jpg
http://xs.to/xs.php?...6&f=page3-1.jpg
http://xs.to/xs.php?...6&f=page4.1.jpg
http://xs.to/xs.php?...6&f=page5-1.jpg
http://xs.to/xs.php?...6&f=page6-1.jpg
  • 0

#73 BeSOS Napisany 16 maja 2006 - 19:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
sceneria niszczy - imo takiej grafy jeszcze na 360 nie pokazano - coś wspaniałego :) Oby to było real-time Dodany obrazek

edit

hmm, jednak realtime :D

Dodany obrazek
  • 0

#74 xell Napisany 16 maja 2006 - 19:37

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:
No jeśli się okaże, że to demo z e3 ma jedną z gorzej wyglądających miejscówek, to będzie masaaaakra. :ninjadance:
  • 0

#75 BeSOS Napisany 16 maja 2006 - 19:40

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
ojej, jednak to jest tzw 'target-render' Dodany obrazek

The developers of Heavenly Sword had this video running during E3, a target render of some outdoors sceneries of the game. Knowing what they have achieved with the E3 demo, I think we can say "wow".


http://www.playsyde.com
  • 0

#76 Gość__* Napisany 16 maja 2006 - 20:05

Gość__*
  • Goście
http://www.playsyde....ws_3011_en.html
juz ten link chyba był, jakosc słaba ale mimo to polecam,
target render...z tym ze wyglada to niemal identycznie jak gameplay
w sumie wiekszej roznicy nie widac (IMO)
  • 0

#77 xell Napisany 16 maja 2006 - 23:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:

target render...z tym ze wyglada to niemal identycznie jak gameplay
w sumie wiekszej roznicy nie widac (IMO)

Właśnie dlatego nazywa się to target render, bo tak ma wyglądać gra*. :ninja: Najwyraźniej jeszcze kod nie jest zoptymalizowany i nie działa to płynnie w czasie rzeczywistym, więc to prerenderowali.

*inna sprawa, że zazwyczaj okazuje się to ściemą
  • 0

#78 xell Napisany 19 maja 2006 - 12:40

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:
Jeśli kogoś interesuje, jak się ma sprawa z wydajnością na tę chwilę, to build z E3 nie ma sztywno ustalonego framerate'u, 99,9% czasu działa powyżej 30fps, niekiedy dochodzi do 45-50fps. Nie ma też vsynca (choć w sumie nie zauważyłem z tym problemów - może dlatego, że nie ma filmików direct-feed).
  • 0

#79 ACZ Napisany 25 maja 2006 - 10:49

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 127 Postów:
Filmiki do zassania.
Interview, polecam.
Klik Klik Klik
Główny zły na filmiku, animacja jego twarzy rządzi, ma fajne spróchniałe zęby (jakość HD) ;]
Klik Klik Klik
Interview z panią (w trakcie wywiadu również gameplay) oraz drugi filmik, na którym można zobaczyć np. rzucanie beczkami.
Klik Klik Klik

___________________
Ngawang Sangdrol
Dodany obrazek
"I was ready to die. They will never take my heart"
  • 0

#80 Gość__* Napisany 20 czerwca 2006 - 08:30

Gość__*
  • Goście
Nowe screeny i arty
http://babelfish.alt... ... _en&tt=url

Jest nadzieje ze gra ukaze sie 17 listopada !!!

According to the official magazine PlayStation 2 British, the play of Theory Ninja should be available at the time of the launching of PlayStation 3 in Europe scheduled for next 17 November.

Nariko
Dodany obrazek

:mrgreen:

PS. Lokacje sa mistrzowskie, posiadaja swietny klimat, ta gra zarzadzi! :]
  • 0

#81 gruby Napisany 20 czerwca 2006 - 18:06

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
lokacje rządzą. Arty sa boskie. Ale statyczne shoty z gameplayu jakoś nie powalają. Oprócz jednego. Zdażają się tu i ówdzie kanty i rozmyte tekstury... W ruchu wygląda to duzo lepiej.
  • 0

#82 Gość__* Napisany 23 czerwca 2006 - 22:13

Gość__*
  • Goście
PSINext: Have any internal resolution and frame-rate targets been set yet for HS?

Marco: Our target resolution for Heavenly Sword is 720p with 4x MSAA, which we've already achieved. The frame rate target is not something completely set in stone at this time. Though our E3 demo was running at over 30 frames per second, I'm willing to bet the final game will run at 30 FPS. Hopefully this will allow us to push even more effects on screen.


Wiecej... - http://psinext.e-mpi... ... 7b87de6f88
  • 0

#83 Ryo-San Napisany 23 czerwca 2006 - 22:53

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
czuje sie oszukany - liczylem na minimum 120fospw w 1080pDodany obrazek

to byl taki zarcik sytuacyjnyDodany obrazek hehe;]

dobra przejdzmy do rzeczy

cholernie wierze w ten tytul i licze ze moze to byc najlepszy launch title na PS3 i totalny zamiatacz, ale z drugiej strony mam obawy zeby HS nie skonczyl jak swego czasu Bouncer - ktory bardziej skupic sie na bycie grą okazał sietylko pustą graficzną pokazowką mocy sprzętu - nie wiem jakos tak tak mnie wlasnie naszlo to porownanie.
  • 0

#84 McDrive Napisany 29 czerwca 2006 - 20:04

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Macie tu mietki kilka screenów opublikowanych przez JF. Nie wiem czy już były ale macie:
http://www.jeux-fran... ... -plus.html
  • 0

#85 MaxVarEmreis Napisany 29 czerwca 2006 - 21:05

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Macie tu mietki kilka screenów opublikowanych przez JF. Nie wiem czy już były ale macie:
http://www.jeux-fran... ... -plus.html

Szczerze nie robi to na mnie jakiegoś wielkiego wrazenia....
Oczywiście wszytko ladne, ale ludzie tak pieją nad grafika w tej grze, a ja tam nie widze nic szczególnego....
  • 0

#86 BeSOS Napisany 29 czerwca 2006 - 22:44

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Oczywiście wszytko ladne, ale ludzie tak pieją nad grafika w tej grze, a ja tam nie widze nic szczególnego....


tak właśnie zastanawiałem się ostatnio nad fenomenem HS i dochodze do wniosku - nie ma sie czym podniecac. Myślę, że gra zrobiła tak duże wrażenie, bo na tle słabych GRYWALNYCH gier na PS3, HS jedyna wygladała naprawde ciekawie. Tylko, że tak: graficznie etap z mini koloseum nie jest niczym szczególnym a już na pewno nie pokazuje przewagi technicznej ps3 nad gow...x360. Target-render z wodospadem i kolorowymi drzewkami jest świetny, ale to tylko wizja twórców i wcale nie musi zostac spełniona. Po drugie, nie zauwazyłem też w grze niczego, czego nie zaznałem w grach wcześniej: takie połączenie GoW z klimatami lekko japońskimi....jasne, gra ma potencjał, ale imo ta cała otoczka 'rewelacyjności' tego tytułu powstała nieco z przymusu :hmmm:
  • 0

#87 Ryan Napisany 29 czerwca 2006 - 22:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Gra ma lepsze i gorsze elementy w grafice (gameplay jest mi nieznany ;P). Sceneria jest cacy (z pominięciem pojedynczych rzeczy, które jeszcze można swobodnie naprawić) podczas gdy modele są takie sobie. Postprodukcja i efekty są bardzo ładne i zasługują IMO na zachwyt. :)
  • 0

#88 xell Napisany 29 czerwca 2006 - 23:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 292 Postów:
Jedyn lamerze jeden :bash: Nie słuchałeś Phila Harrisona na konferencji Słonych, inaczej wiedziałbyś, co jest niesamowitego w tej grze - "to co ta gra dostarcza na Pleystejszyn fri to najbardziej fenomenalny system animacji połączony z AI kazdej postaci, a to pozwala otrzymać naprawdę bogaty gejmpley sistem"

gameplay jest mi nieznany

Bijatyka inspirowana filmami Batman - dwóch przeciwników z tobą walczy, reszta patrzy w kółeczku :^^:

A co do grafy to mi się bardzo podoba, choć kilka rzeczy trzeba jeszcze poprawić (ale mają jeszcze sporo czasu). No i postaci nie są takie haj-poli, ale jeśli w grze będą masowe młócki to chyba można to wybaczyć.
  • 0

#89 Ryan Napisany 30 czerwca 2006 - 08:22

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie zrozumiałeś mnie xelloss - jest mi nieznany, bo nie grałem. To, że będzie zabijanie i że autorzy obiecują gruszki na wierzbie - tego jestem pewien. ;)
  • 0

#90 Gość__* Napisany 30 czerwca 2006 - 15:05

Gość__*
  • Goście

Macie tu mietki kilka screenów opublikowanych przez JF. Nie wiem czy już były ale macie:
http://www.jeux-fran... ... -plus.html

Szczerze nie robi to na mnie jakiegoś wielkiego wrazenia....
Oczywiście wszytko ladne, ale ludzie tak pieją nad grafika w tej grze, a ja tam nie widze nic szczególnego....

mowisz o screenach ?
bo te prezentują sie o wiele gorzej od samej gry, ktora w ruchu jest przepieknia (pamietam relacje ludzi na czacie podczas konferencji Sony...0_________o heheh)

Minoł rok od pokazu HS, pierwsze komentarza "to nie moze tak wygladac to jest render" po roku "ta gra w cale nie jest taka piekna" (wyglada niemal identycznie jak ten render, zdaniem xellosa czegos tam brakuje, no ale jak nic tam nie widze - nie mam takiego oka ;P)
Czyli jak mina dwa lata od pokazu KZ i zostanie zaprezentowany gameplay, to tez beda głosy, "nic specilanego"
Widac ze wymagania graczy (co niektorych) ida szybko w gore.

Oby tylko gra nie była krotka i łatwa, bo od strony graficznej jak i rozgrywki jestem pewnien ze to bedzie killer (Dante i Kratos moga sie schowac z tymi swoimi "akcjami" ;) hehe ;P
  • 0