Heavenly Sword
Rozpoczęte przez
McDrive
, 09 07 2005 10:33
1761 odpowiedzi na ten temat
#1681 Gość_Zero_* Napisany 08 kwietnia 2010 - 21:24
jakby były trofeam to sam bym przeszedł ... a tak mam ciekawsze gry do ogrania
Mass Effect i Mass Effect 2
Mass Effect i Mass Effect 2
#1682 Napisany 08 kwietnia 2010 - 22:29
K..a Walka z Roachem - kapitalna, rewelacyjna, trzyma w maksymalnym napięciu aby na koniec rozpieprzyć się o QTE i trzeba zaczynać wszystko od początku. QTE to syf jakich mało, potrafi schrzanić nawet najlepszą grę.
Nie byłoby problemu gdyby można było powtarzać jedynie tą włąsnie ostatnią część, a nie całą walkę... To samo było z Kai gdy przypadkowo zastrzeliłem kola który znał hasło. Trzeba było poprzednią sekcję walki powtarzać.
Nie byłoby problemu gdyby można było powtarzać jedynie tą włąsnie ostatnią część, a nie całą walkę... To samo było z Kai gdy przypadkowo zastrzeliłem kola który znał hasło. Trzeba było poprzednią sekcję walki powtarzać.
#1683 Napisany 08 kwietnia 2010 - 23:40
Hehe, u kogo się rozpieprzyła, to się rozpieprzyła - wyobraź sobie jaki jest fun jak ktoś tego nie zepsuje
#1684 Napisany 09 kwietnia 2010 - 05:50
Ale przecież w walce z Roachem, po skopaniu QTE powtarzamy nie całą walkę, a tylko eventa. Może le buga miałeś?K..a Walka z Roachem - kapitalna, rewelacyjna, trzyma w maksymalnym napięciu aby na koniec rozpieprzyć się o QTE i trzeba zaczynać wszystko od początku. QTE to syf jakich mało, potrafi schrzanić nawet najlepszą grę.
Nie byłoby problemu gdyby można było powtarzać jedynie tą włąsnie ostatnią część, a nie całą walkę... To samo było z Kai gdy przypadkowo zastrzeliłem kola który znał hasło. Trzeba było poprzednią sekcję walki powtarzać.
#1685 Napisany 09 kwietnia 2010 - 06:51
QTE rządzą
#1686 Napisany 09 kwietnia 2010 - 09:12
Ta, dokładnie. PS3 i X0 miały pchać w real-time pierwszą scenę z Władcy Pierścieni ... jakoś nie widać
#1687 Napisany 09 kwietnia 2010 - 15:19
Nie rządzą. Za to rządzą gry, które QTE-owe akcje starają się przekazywać przez zwykły gameplay, jak chociażby Uncharted 2.QTE rządzą
#1688 Napisany 13 kwietnia 2010 - 15:39
OK, wczoraj rozgryzłem sobie walkę z Flying Foxem. Okazuje się, że kiedy nasz przeciwnik zeskoczy na arenę, to będzie po niej biegał tlyko przez określony czas, a potem wróci w powietrze, coby ciskać w Nariko ostrzami. A odbicie jego projectile'i daje kozacki damage. Najlepiej więc, jeśli ktoś ma pewne problemy z trzaskaniem go na ziemi, po prostu biegać, żeby się do nas nie zbliżył
#1689 Napisany 13 kwietnia 2010 - 16:10
No właśnie ... a jak ten pocisk odbić? Mi się nie udawało
#1690 Napisany 13 kwietnia 2010 - 16:16
Dokładnie tak, jak zwykły atak jakiegokolwiek oponenta. Nie cwaniakować poprzez próbę uderzenia trójkąta dokładnie w momencie uderzenia, tylko zdać się na szybkośc swoich reakcji
#1691 Napisany 11 maja 2010 - 17:25
Gram sobie znowu w Heavenly Sword i fabuła oraz filmiki z tej gry biją na głowę ultra przemoc w odpowiednikach GOWa3. Takie tam porównanie na gorąco, bo gram też w Boga Wojny drugi raz na Tytanie. Doceniłem też coś nowego - oczy. Niesłychanie wyraziste, świetnie oddające emocje oczy. To dosyć zaskakujące, że po tak długim czasie nikt nie zbliżył się do poziomu HS. Jasne, Uncharted miało świetne twarze, ale całość animacji twarzy była jakby to ująć - topowym filmem animowanym.
HS ma niesamowicie dojrzale odegrane sceny i przekazane emocje. Oczy i skóra (szczególnie np. ta pomalowana na biało część na twarzy Kai) wyglądają genialnie. Włosy Nariko, cienie i wiele innych rzeczy kuleje, ale inne ryją beret do teraz.
HS ma niesamowicie dojrzale odegrane sceny i przekazane emocje. Oczy i skóra (szczególnie np. ta pomalowana na biało część na twarzy Kai) wyglądają genialnie. Włosy Nariko, cienie i wiele innych rzeczy kuleje, ale inne ryją beret do teraz.
#1692 Napisany 11 maja 2010 - 17:40
Mnie w paru scenach przerażał widok oczu Nariko - za bardzo mi przypominały pewną koleżankę. Podobnie z twarzą.
#1693 Napisany 11 maja 2010 - 20:46
Emocje ... nikt nie zbliżył się do poziomu HS w tej generacji.
Już pisałem o tym, ale oglądając listę aktorów do RE5 (po 3-4 na 1 rolę) parskałem ze śmiechu, bo to drewno było, a nie gra aktorska! HS to emocje!!! Enslaved z miejsca bym kupił, tylko z tego powodu, by zobaczyć podobny poziom cutscen ... tyle, że już nie będzie ani Weta, ani Serkinsa ... czyli gorzej. Po prostu gorzej ...
Coś mi się zdaje, że za tej generacji już drugiego takiego popisu nie ujrzymy. A szkoda, naprawdę szkoda ...
Już pisałem o tym, ale oglądając listę aktorów do RE5 (po 3-4 na 1 rolę) parskałem ze śmiechu, bo to drewno było, a nie gra aktorska! HS to emocje!!! Enslaved z miejsca bym kupił, tylko z tego powodu, by zobaczyć podobny poziom cutscen ... tyle, że już nie będzie ani Weta, ani Serkinsa ... czyli gorzej. Po prostu gorzej ...
Coś mi się zdaje, że za tej generacji już drugiego takiego popisu nie ujrzymy. A szkoda, naprawdę szkoda ...
#1694 Napisany 11 maja 2010 - 20:53
Serkins pracuje przy Enslaved.
#1695 Napisany 11 maja 2010 - 21:01
Uu, nie wszystko stracone. Byleby dobre studio mo-cap mieli. Mimo wszystko, technologicznie, Weta jest najlepsza (np. pierwszy mo-cap na planie filmowym)
#1696 Napisany 11 maja 2010 - 21:02
Andy Serkis
http://www.serkis.com/
ponoć chce stworzyć "cyfrowe studio aktorskie "
http://www.stopklatk...ie.asp?wi=65246
http://www.serkis.com/
ponoć chce stworzyć "cyfrowe studio aktorskie "
http://www.stopklatk...ie.asp?wi=65246
#1697 Napisany 30 listopada 2010 - 01:40
Odpaliłem sobie ponownie po czasie HS na Hell Mode i cholera, ta gra nawet dzisiaj wygląda rewelacyjnie (walka z wieloma przeciwnikami, czy świetna reżyseria wykończeń), a patenty w stylu sterowania strzałą, czy kulą utwierdzają mnie tylko w przekonaniu, że to najlepiej chyba wykorzystany patent jeśli chodzi o żyroskopy. O scenkach się nie wypowiadam, bo to do dzisiaj nr 1 na PS3. Szkoda, że NT robi DMC5 na UE3, zamiast na tym silniku z HS, bo byłby graficzny wymiatacz. To chyba najbardziej niedoceniany exclusive na PS3, jedyna większa wada tej gry, że jest taka krótka, poza tym jest zajebiście.
#1698 Napisany 30 listopada 2010 - 08:58
Dla mnie najwieksza zaleta HS jest to ze do dubbingu wybrano aktorów teatralnych. Nie wyobrazam sobie aby inna osoba grala nariko... To jest to! ja chce w dubbingach w grach aktorow teatralnych. Oni maja zupelnie inna sile wyrazu niz ci z nowoczesnoge dubbingu filmowego.
#1699 Napisany 13 grudnia 2010 - 22:01
#1700 Napisany 13 grudnia 2010 - 23:16
Brzydką ma twarz, a i bez głosu, więc odpada
#1701 Napisany 18 lipca 2012 - 22:15
#1702 Napisany 18 lipca 2012 - 22:50
karwa, myslałem, ze moze przypomnieli sobie o trofeach
#1703 Napisany 18 lipca 2012 - 22:57
Hmm - niemalze zapomniane IP a tu taka niespodzianka.
Albo to ściema albo nie wiem juz co mam myśleć. Jeśli powstanie film to na pewno Sony rzuci nową porcje gier na rynek [nawet jako bundle do BD] a wtedy to trofea zdawać się bedą obowiązkiem. Jeśli zrobili do Uncharted to i tu zrobią. W U mieli dodatkowa motywację bo wiedzieli juz że bedzie z tego seria.
2 raz zagrałbym po niemiecku - poziomem angielskiemu nie dorownuje - ale zawsze jakies urozmaicenie.
Albo to ściema albo nie wiem juz co mam myśleć. Jeśli powstanie film to na pewno Sony rzuci nową porcje gier na rynek [nawet jako bundle do BD] a wtedy to trofea zdawać się bedą obowiązkiem. Jeśli zrobili do Uncharted to i tu zrobią. W U mieli dodatkowa motywację bo wiedzieli juz że bedzie z tego seria.
2 raz zagrałbym po niemiecku - poziomem angielskiemu nie dorownuje - ale zawsze jakies urozmaicenie.
#1704 Napisany 19 września 2012 - 09:44
Sony ogłosiło ze na starym kontynencie wyda serie Essentials w której skład wejdzie między innymi HS. Jak znalazł byloby dodatnie trofeów - chyba marketingowcy wiedza, ze podbiłoby to sprzedaz. Może sie doczekamy.
To oczywiście moje domysly.
To oczywiście moje domysly.
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 19 września 2012 - 09:44
#1705 Napisany 19 września 2012 - 09:59
No trofea by sie przydały, chetnie bym to 2gi raz skończył Cudna gierunia.
#1706 Napisany 19 września 2012 - 10:01
Kto by miał je dodać? NT już nie współpracuje z Sony, a rozgryzanie czyjegoś kodu nie jest proste
#1707 Napisany 19 września 2012 - 10:07
Wydaje mi się że Sony jeśli będzie chciało to da rade. W MGS 4 dodano i zapewne nie byla to ta sama ekipa ktora orginalnie napisala kod - wiec przypuszczam,ze sie da, tak samo z kolekcjami Classic HD.
#1708 Napisany 19 września 2012 - 10:20
Oczywiście że się da, tylko pytanie czy to ma sens biznesowy. MGS4 dostał trofea na rocznicę serii, poza tym to jest jedna z najlepiej sprzedających się gier na PS3. Kolekcje HD i tak są kodowane od nowa, więc trofea nie zwiększają znacznie kosztu. HS ani nie sprzedał się rewelacyjnie, ani nie dostanie poważnych zmian takich jak kolekcje
#1709 Napisany 19 września 2012 - 10:24
Tre, true i true. Ale HS to bodajrze ostatnia gra w któ¶ej fani domagaja sie trofeów i Sony to wie. Nie wiem czy im sie to oplaca finansowo - ale na pewno dorzuciłoby to do sprzedzy jakies 10%.
#1710 Napisany 19 września 2012 - 10:38
Do ratcheta tod tez wie domagaja trofeow a ratchety niedawno obchodzily swoja rocznice, wydano hd kolekcjie i kolejne gry sa w drodze. Mysle ze Dante ma racje i nici z trofeow.