fixPograłem trochę, pierwsze wrażenie bardzo pozytywne do czasu kiedy przyszlo mi strzelać z łuku bawiąc się sixaxisem...to było długie nudne i nieprecyzyjne, a jako, że gra nie ma trofeów to wylądowała na półce
Heavenly Sword
#1741 Napisany 16 listopada 2012 - 01:15
#1742 Napisany 16 listopada 2012 - 08:02
Pograłem trochę, pierwsze wrażenie bardzo pozytywne do czasu kiedy przyszlo mi strzelać z łuku bawiąc się sixaxisem...to było długie nudne i nieprecyzyjne...gra na półce
Możesz wyłączyc sterowanie ruchowe i łądować celując padem - podobno łatwiej.
#1743 Napisany 16 listopada 2012 - 09:20
nie wiedziałem, dziękiMożesz wyłączyc sterowanie ruchowe i łądować celując padem - podobno łatwiej.
#1744 Napisany 16 listopada 2012 - 09:23
#1745 Napisany 16 listopada 2012 - 11:29
#1746 Napisany 16 listopada 2012 - 11:30
#1747 Napisany 16 listopada 2012 - 11:50
#1748 Napisany 16 listopada 2012 - 16:00
Mi też, fajne to było.To chyba tylko mi przypasiło sterowanie sixaxisem
#1749 Napisany 31 maja 2013 - 08:20
Tylko dzięki zmianie sterowania przez to przeszedłem. Padem jest nawet całkiem wygodnie.
Ja po 1 sekwencji przypomniałem sobie dyskusję, jakby to z patchem zmienili i dali możliwość sterowania gałkami. Sterując gałkami jest bardzo zabawnie. Padem ... co za pomyłka.
#1750 Napisany 31 maja 2013 - 08:59
padem jak się już wyczuło to dawało rade. Szkoda tylko, że to wyczuwanie trwało... Jedyna ( ) rysa na tym diamencie
#1751 Napisany 31 maja 2013 - 09:17
Ja sterowałem wychyłami i przeszedłem bez problemu
#1752 Napisany 31 maja 2013 - 09:27
#1753 Napisany 31 maja 2013 - 09:29
Mnie zadziwia że wszyscy się czepiają sterowania sixaxisem, a mało kto przegięcie trudnego Bohana, do starcia z którym nie przygotował ogólnie niski poziom trudności
#1754 Napisany 31 maja 2013 - 09:31
Bo tu gracze w tą pozycję grają, co Bohana bez popitki łykali, a jak już trudność to bez narzekań :sparta:
W sumie, jak pamiętam, Bohan był tylko nieco trudniejszy i wymagał nauczenia się kilku wzorców ataku. Czyli jak większość bossów w grach.
#1755 Napisany 31 maja 2013 - 10:19
z nim pamiętam, że był taki myk, że przy chyba drugiej przemianie strzelał jakimiś fireballami i za cholerę nie wiedziałem co z tym zrobić, dopiero na YT zobaczyłem, że można je odbijać. Przez całą grę ani razu nie musiałem tego używać i zwyczajnie zapomniałem, że Nariko coś takiego umie...
#1756 Napisany 31 maja 2013 - 12:08
Był znacznie trudniejszy niż cokolwiek innego w tej grze. Nie mam nic przeciwko trudnym bossom, ale dobrze jest jeśli gra do nich przygotowuje. Tak jak pisał Pawlik, niektórych umiejętności niezbędnych na Bohana wczesniej nie było potrzeby używać. Pamietam że Shini też narzekał na tą walkę, a wiesz że on w takie gry potrafi graćBo tu gracze w tą pozycję grają, co Bohana bez popitki łykali, a jak już trudność to bez narzekań :sparta:
W sumie, jak pamiętam, Bohan był tylko nieco trudniejszy i wymagał nauczenia się kilku wzorców ataku. Czyli jak większość bossów w grach.
#1757 Napisany 31 maja 2013 - 12:48
Ale jeszcze ja skończę, albo ona albo ja!
#1758 Napisany 31 maja 2013 - 13:37
Ja nie kojarzę, aby Bohan jakies więszke trudności sprawiał. Sterowanie sixaxisem tez dawało radę.
#1759 Napisany 31 maja 2013 - 15:17
Bohan trudny nie był, jakiś wcześniejszy mniejszy boss sprawił mi więcej problemów
#1760 Napisany 31 maja 2013 - 16:05
Zapewne Crazy Foxik
Shit, teraz wspominam tą grę. Miała genialne cutscenki. Top 10 tej generacji jak nic
#1761 Napisany 31 maja 2013 - 16:13
Zapewne Crazy Foxik
Shit, teraz wspominam tą grę. Miała genialne cutscenki. Top 10 tej generacji jak nic
Tak samo voice acting - klasa światowa. Do tego mega klimatyczna muzyka stworzona przez dźwiękowców z filmu "Tygrys się przyczaić, a smok ukryć".
#1762 Napisany 31 maja 2013 - 18:47
Zapewne Crazy Foxik
Shit, teraz wspominam tą grę. Miała genialne cutscenki. Top 10 tej generacji jak nic
Tak to był Szalony Lis