Skocz do zawartości

Zdjęcie

Valkyria Chronicles 3: Unrecorded Chronicles


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 Danteusz Napisany 15 wrzesień 2010 - 08:35

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27928 Postów:
Na pewno wszyscy się cieszą że kolejna gra z serii trafi na PSP. Gra będzie opowiadać historię oddziału złożonego z przestępców, premiera w Japonii odbędzie się 27 stycznia. Przy okazji twórca gry nie wyklucza powrotu VC na PS3 w przyszłości

http://gamrfeed.vgch...firmed-for-psp/
  • 0

#2 oranje Napisany 15 wrzesień 2010 - 09:27

oranje

    14-0-0

  • Forumowicze
  • 11189 Postów:
chu***a :(
  • 0

#3 Genjuro Napisany 15 wrzesień 2010 - 10:09

Genjuro

    Pikachu

  • Narybek
  • 68 Postów:
Mialem czesc pierwsza, przegralem jakies 45 h i swietnie sie bawilem. Druga czesc wyszla na psp, ktorego nie mami mocno ubolewalem :cry: Teraz trojka tez wychodzi na psp i juz sie pogodzilem z tym, ze seria dla mnie umarla <_<
  • 0

#4 Shinigami Napisany 15 wrzesień 2010 - 11:37

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32724 Postów:
Konkret wypas :/
  • 0

#5 Danteusz Napisany 15 wrzesień 2010 - 11:51

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27928 Postów:
Cóż za radość :lol:
  • 0

#6 oranje Napisany 15 wrzesień 2010 - 13:31

oranje

    14-0-0

  • Forumowicze
  • 11189 Postów:
Najbardziej śmieszy mnie tłumaczenie, że tworzenie wersji na ps3 za dużo czasu by zabrała. Mieli gotowy silnik po pierwszej części to wybrali psp :/ Trofea chociaż do jedynki niech dadzą.
  • 0

#7 MonsieurWoland Napisany 15 wrzesień 2010 - 13:51

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14807 Postów:
Ktos wie jak sie jedynka na PS3 sprzedala? To granda zeby wydawac kolejna juz czesc na PSP.
  • 0

#8 Danteusz Napisany 15 wrzesień 2010 - 14:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27928 Postów:
Podobno lepiej niż się spodziewali, na początku VC1 sprzedało się słabo, ale stabilna sprzedaż dała niezły wynik. Myślę że kolejne części wychodzą na PSP bo w Japonii PSP głównie RPGami stoi, koszt produkcji jest znacznie mniejszy, a sprzedaż pewnie zbliżona
  • 0

#9 Genjuro Napisany 15 wrzesień 2010 - 14:59

Genjuro

    Pikachu

  • Narybek
  • 68 Postów:
eeee, ale VC to przeciez nie rpg, tylko gra taktyczna :neutral: Anyway ,za calym przedsiewzieciem stoi oczywiscie mamona. Na psp developing gier jest o niebo tanszy niz na stacjonarna konsole. Na koniec zgodze sie z dante 2003 - w Japonii glownie gra sie na handheldach, a nie na duzych konsolach. "I tu lezy pies pogrzebany" ( to stare, polskie powiedzenie :twisted: )
  • 0

#10 oranje Napisany 15 wrzesień 2010 - 15:14

oranje

    14-0-0

  • Forumowicze
  • 11189 Postów:
Taktyczny RPG ;)
  • 0

#11 ACZ Napisany 15 wrzesień 2010 - 15:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30870 Postów:
Na PSP, a więc NIKOGO.
  • 0

#12 Shinigami Napisany 16 wrzesień 2010 - 08:48

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32724 Postów:


Zwiastun jest w HD, a na GT rzadko mylą platformy :hmmm:
  • 0

#13 Genjuro Napisany 16 wrzesień 2010 - 09:31

Genjuro

    Pikachu

  • Narybek
  • 68 Postów:
:neutral: ... :shock: ... :klaszcze:
  • 0

#14 Kakolukian Napisany 03 grudzień 2010 - 22:02

Kakolukian

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 556 Postów:
http://www.ps3site.p...467/#more-58467
Intro.
Fajoowe! Az zacząłem się zastanawiać nad ponownym kupnem PSP. Na PS3 mam jedynkę, i gra jest mocarnie dobra :!:
  • 0

#15 MonsieurWoland Napisany 10 listopad 2011 - 18:36

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14807 Postów:

Gra będzie opowiadać historię oddziału złożonego z przestępców,


A dupa, bo elitarnego oddzialu, zlikwidowanego na papierze ktory teraz ma wykonac tajna misje majaca odwrocic losy wojny. Sami przeciwko Imperium i Armii Galijskiej. Tak to przynajmniej wyglada w 2odcinkowej OVA.

Ale ja nie o tym: gra nie zostanie zlokalizowana w zadnym cywilizowanym jezyku. Tak zadecydowali panowie w smutnych garniturach w SEGA JAPAN.

A niech spadaja, to jedno z najfajniejszych IP tej generacji.

Temat -> kierunek klodka.
  • 0