http://www.videogame...3_revealed.html
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 13:07
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 13:07
Wiem, wiem. I się zgadzam. NG, choć ma fajny system walki, wygląda okropnie (zaznaczę, że moim zdaniem, bo się zaraz zlecą), a z zamkniętymi oczami grać nie będę. Zresztą, podchodziłem do każdej części i system walki na tyle różni się od tego z Devila i Bayo, że trudno mi się do niego przyzwyczaić, a świat gry mnie do tego nie zachęca.Kompletnie nie chodzi o to, że były za trudne. Chodzi o to, że nie są na tyle fajne, bym PODSTAWOWY poziom trudności musiał przechodzić tak się męcząc. DMC na DMD jest genialny i zawsze będę uważał, że DMC > NG. Ja Ninja Gaiden II chciałem sobie po prostu przejść, NIE masterować ogrom mojego cennego czasu. Uważam, że ta gra nie jest tego warta.
Mi by sie marzyło, aby w NG3 TN poztsoało przy klimatach 1szego levelu z NG
OLO. Design w NG ma o wiele większy urok niż takie DMC. Jest po prostu za***iście absurdalnie (wikołaki w koloseum, walka z pedałem na szczycie Statuy Wolności itp.), że nie wiem, jak się to może nie podobać. Fabularnie też gra do niczego nie pretenduje - w cutscenkach są zabawne ewolucje i cycki i nic więcej. Znacznie to lepsze niż pretendujące do poważnych DMC i GOW, gdzie kicz się przelewa. (bayonetta mi się podoba swoją nonsensownością, ale jeszcze w nią nie grałem)
Jeśli chodzi o trudność - dwójka była przegięta, ale nie w sensowny sposób, wielu przeciwników było zwyczajnie tanich (kilku gości strzelających kilkoma naprowadzającymi rakietami naraz, eksplodujące shurikeny przerywające wszystkie akcje ofensywne Ryu, bossowie wymagający błyskawicznego celowania z łuku itp.) - widać, że brakowało pół roku balansowania tego wszystkiego, żeby to wszystko było do ogarnięcia przez normalną osobę. Ponoć Sigma była technicznie i trudnościowo znacznie lepiej doszlifowana, oby trójka też była.
Mi by sie marzyło, aby w NG3 TN poztsoało przy klimatach 1szego levelu z NG,
Gdzieś w tej tyradzie umknęło Ci słowo "design" o którym była cytowana przez Ciebie wypowiedź. ;]Haha ty mowisz o Ngs2 na Ps3 ta gra jest tak zbugowana ze glowa boli. Skakanie potworkow w bok zeby cie zlapac, Zolnierze z bazukami patrza w inna strone a w calkiem inna leci pocisk, Zed Pipa jedna stan kiedys za plecy jak bedzie strzelal firebalami przeleca przez niego, jesli stoisz za bossem i on zaczyna lapac z tego co pamietam zawsze lapia do przodu oj zdziwisz sie jak plecy cie zlapia Lol. Robisz izune drop lecisz do gory i zaczynasz spadac i patrze a na dole stoji pajac z wyciagnieta reka zeby cie zlapac po puszczeniu zwlok jakiegos lolka lol. Czasami robisz unik a gra robi Cie w h*ja nie zalicza ci uniku najczescie tak sie dzieje jak boss chce nas zlapac albo na Elizabeth jak dashuje. I powiem ci jest tego jeszcze od h*ja nie bede tu wypisywal a napewno Tecmo moze sie pochwali Online co-op jest tak spierdolone ze glowa boli 60% ludzi co kupilo gre ma lagi dla porownania nie mam lagow w zadnej grze tylko w Smierdzacym Ngs2. Gre lubie ale jesli bedzie takie Online jak w Ngs2 to im podziekuje szkoda nerwow. Proponuje im sie przylozyc bo do innych Teamow zwlasza Online Tecmo zostalo bardzo daleko w tyle To jest normalnie jakis Joke..
http://www.ps3site.p...-serii-2/56524/"To będzie zupełnie nowy początek. Nie chcemy wiązać tego tytułu z przeszłością. Nowy Ninja Gaiden nie będzie cierpiał z jej powodu. Dostarczymy Wam współczesną grę akcji."
"To będzie zupełnie nowy początek. Dostarczymy Wam współczesną grę akcji."
Szykują się przepotężne zmiany w serii. Ma to być restart serii.