331 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 26 maja 2011 - 21:33
Specjalnie szukałem w google, określenie slasher pojawia się sporadycznie, ogólnie jako gra w której kroi się przeciwników. Nie zauważyłem żeby gdzieś było rozróżnienie między technicznymi sieczkami, a tymi z prostszym systemem, idących w stronę action-adventure
#122 Napisany 26 maja 2011 - 22:53
Na swiecie wiedza kto wymiata w siekaniu na ekranie - NG ;] A w polsce zjebosony podniecaja sie DMC, ktory skonczyl kariere po 1 czesci.
f*ck„, ng tez skonczylo karierie po 1 czesci I zielona krew na sony nie pomogla.
Tak czy siak, nie bedzie kozacko, nie bedzie juz powera, nie bedzie master ninja
f*ck„, ng tez skonczylo karierie po 1 czesci I zielona krew na sony nie pomogla.
Tak czy siak, nie bedzie kozacko, nie bedzie juz powera, nie bedzie master ninja
#123 Napisany 01 czerwca 2011 - 21:59
Screeny w spoilerze. Dużo się to od dwójki nie różni, niech tym razem tylko faktycznie będzie w 60 klatkach i 720p.
Spoiler
#124 Napisany 01 czerwca 2011 - 22:17
TN chyba sa ofiarami swojego stylu graficznego. Nie wiem czy na potrzebę NG3 robią nowy silnik czy jest to ten sam co przy okazji NG2/Sigma ale mogliby sie nieco wysilić bo wszystkie ich gry od DOA3 wyglądają tak samo ;/
Anyway, trzeba czekać na trailer, pewnie akcja i latające kończyny to wynagrodzą
Anyway, trzeba czekać na trailer, pewnie akcja i latające kończyny to wynagrodzą
#125 Napisany 01 czerwca 2011 - 23:13
Co prawda to tylko screeny, ale gra wygląda słabo 6/10 za oprawę to max. Jeśli rzeczywiście będzie to tak wyglądać.
#126 Napisany 02 czerwca 2011 - 00:01
Skoku graficznego nie bedzie na 100% Nie powinni tez kombinowac z poziomem trudnosci- MN nadal dla onanistow i fanow Hayabusy.A Ci ktorzy nie dadza rady pojda sobie sciezka Ninja Dog- w jedynce jak ktos padl w 1 chapterze 3 razy gra obnizala poziom trudnosci automatycznie.
Najwazniejsze, to poprawic prace kamery.
Powinni wiecej posiedziec nad postaciami i klimatem.
Nie licze na Ninje biegajacego po lesie- to nie Tenchu ani skradankia, gra wtedy straci na akcjach z ktorych slynie- efektownosc.
Ale postacie, priorytet dla TN- zadnych pedziow na czubku statuy wolnosci,dziwnych miksow psa z nietoperzem, zadnej krwi w postaci zielonych glutow itd.
A co do tych screenow, to sa biedne- skany z jakiegos czasopisma, pikseloze widac
Najwazniejsze, to poprawic prace kamery.
Powinni wiecej posiedziec nad postaciami i klimatem.
Nie licze na Ninje biegajacego po lesie- to nie Tenchu ani skradankia, gra wtedy straci na akcjach z ktorych slynie- efektownosc.
Ale postacie, priorytet dla TN- zadnych pedziow na czubku statuy wolnosci,dziwnych miksow psa z nietoperzem, zadnej krwi w postaci zielonych glutow itd.
A co do tych screenow, to sa biedne- skany z jakiegos czasopisma, pikseloze widac
#127 Napisany 02 czerwca 2011 - 16:09
dlaczego nie? przecież ninja gaiden od zawsze jest osadzony w absurdalnych, zwariowanych klimatach, i wg mnie gdyby od nich odeszli gra sporo by straciła na uroku, jedyne co na pewno bym chciał w trójce to żeby sejwy nie były tak choro rozmieszczone co w końcówce dwójki, w stylu 3 trudnych bossów pod rząd bez sejwa. No bo z poziomem trudności jakoś sobie dam rade, ale jak twórcy znowy będą mnie w ch*ja robić, i zmuszać do wygrywania trudnych walk po kilka razy (a nie jestem Raikohem, i nie mam takiego zapału do gier, i 2000 h do masterowania) to chyba spasujeAle postacie, priorytet dla TN- zadnych pedziow na czubku statuy wolnosci,dziwnych miksow psa z nietoperzem, zadnej krwi w postaci zielonych glutow itd.
#128 Napisany 02 czerwca 2011 - 19:20
Moge biegac po dachu miedzy latajacymi smiglowcami Moze byc Statua Wolnosc i w ogole, ale nie te postacie. Jedyna byla boska, ponad 200h przy niej spedzilem. Do dwojki sie przymusilem zeby ukonczyc.....
#129 Napisany 07 czerwca 2011 - 00:55
#130 Napisany 07 czerwca 2011 - 01:49
Krew wyrownali, bo w 2 czasami przesadzili z iloscia.
Dodatki- jak wspinaczka po scianie.
UT podobne do tych ktore znamy
Graficznie szalu nie bedzie wzgledem poprzedniczki
Lokacje nie powalaja- ten cyber pajac na 4 czy 3 trailerze- w jedynce byla pdobna lokacja tylko na srodku byl wielki glut z mackami.
Motyw ze smiglowcem,krzak rakiet w nasza strone, zolnierze z rakietami- bylo
Ladnie i fajnie, ale nie powala.NT jak powiedzialo, tak zrobilo. Nie bedzie juz hardcorowo.... ale moze to i dobrze, bo w dwojce na calaka trzeba przejsc gre z 10 razy.....
Dodatki- jak wspinaczka po scianie.
UT podobne do tych ktore znamy
Graficznie szalu nie bedzie wzgledem poprzedniczki
Lokacje nie powalaja- ten cyber pajac na 4 czy 3 trailerze- w jedynce byla pdobna lokacja tylko na srodku byl wielki glut z mackami.
Motyw ze smiglowcem,krzak rakiet w nasza strone, zolnierze z rakietami- bylo
Ladnie i fajnie, ale nie powala.NT jak powiedzialo, tak zrobilo. Nie bedzie juz hardcorowo.... ale moze to i dobrze, bo w dwojce na calaka trzeba przejsc gre z 10 razy.....
#131 Napisany 07 czerwca 2011 - 09:07
Hayashi to jednak ninja dog.
#132 Napisany 07 czerwca 2011 - 12:12
Rozczarowanie, TONA QTE, które są w NG totalnie zbędne (przypomina mi to teraz badziewne Ninja Blade ), wywalili latające kończyny (why?!?!?!?), walka wygląda efektownie ale jakoś przesadzili z fajerwerkami, nie podoba mi się zmiana sposobu aktywacji Ultimate Technique. Oprawa stoi w zasadzie miejscu od NG2 Sigma. Tak jakby bali się konkurujących slasherów (które nigdy nie miały i tak startu do NG), zgapili co maja inni i upchali w NG3...
#133 Napisany 07 czerwca 2011 - 12:24
Z każdą kolejną grą czuję, że seria powinna powrócić do tego co prezentowała pierwsza część...
#134 Napisany 07 czerwca 2011 - 12:30
Z ostatecznym wyrokiem poczekam az gra wyjdzie i zagram. Ew poczekamy na nowy gameplay.
#135 Napisany 07 czerwca 2011 - 15:15
Kilka fajnych patentów - jak np skok z dachu, ale oby z tym nie przesadzili. Brak odcinania kończyn, przynajmniej nie było tego w filmikach. Graficznie jest ok, ale bez podjary. Klimat jakby inny niż wcześniej, a czy będzie lepszy to się dopiero przekonamy. Ogólnie jest fajnie, ale bez szału.
#136 Napisany 08 czerwca 2011 - 11:43
Gameplay
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-ninja-gaiden/714955
RZYGA
jezu chryste, ale k***a GÓWNO!!
#137 Napisany 08 czerwca 2011 - 14:38
Mocne slowa ;]
Nie wiadomo do konca co pokazali , ostatecznie moze tego nie byc w grze- tazke chillout.
#138 Napisany 08 czerwca 2011 - 17:16
Po dogłębnym przeanalizowaniu filmików - jaram się. Oby ilość qte było na palcach jednej ręki, oby można było obcinać kończyny. Reszta jest bardzo fajnie zrobiona.
#139 Napisany 08 czerwca 2011 - 17:42
Przecież to już widać, że QTE będzie masa i to beznadziejne jedno przyciskowe dla niepełnosprawnych.
#140 Napisany 08 czerwca 2011 - 18:27
Na tym filmiku akurat mało widać (jakość). Ogólnie QTE włączało się chyba przy równoczesnym wyprowadzeniu ciosu z przeciwnikiem - jeśli chodzi o walki. Sprawdzę zaraz wszystko dokładnie jeszcze raz na innych filmikach.
#141 Napisany 10 czerwca 2011 - 17:17
Stage show:
Warto sprawdzić, bo nawijają o QTE, elementach skradankowych (!) i kilku innych rzeczach.
Warto sprawdzić, bo nawijają o QTE, elementach skradankowych (!) i kilku innych rzeczach.
#142 Napisany 10 czerwca 2011 - 19:18
Jaram się i to bardzo. Zresztą jak każdą częścią. Wieżę nawet, że Hayashi godnie zastąpi Itagakiego.
#143 Napisany 10 czerwca 2011 - 19:30
Ja sie nie jaram... nie ma esensji, UT bez tego to porazka. QTE porazka. Graficznie wyglada nedznie, ale to pewnie dlatego, ze pokazuja wersje na Ps3
Ale nie ma sie co cieszyc, na Ps3 dostaniecie zielona krew
Ale nie ma sie co cieszyc, na Ps3 dostaniecie zielona krew
#144 Napisany 10 czerwca 2011 - 22:41
http://niezgrani.pl/2011/06/10/sam-nie-wierze-w-to-co-widze-nieslawny-2/#more-29447Jaram się i to bardzo. Zresztą jak każdą częścią. Wieżę nawet, że Hayashi godnie zastąpi Itagakiego.
#145 Napisany 10 czerwca 2011 - 23:14
Chyba zły link Nyu.
#146 Napisany 11 czerwca 2011 - 10:51
Bardzo dobry link.Chyba zły link Nyu.
#147 Napisany 11 czerwca 2011 - 13:39
nic nie przesadzili bo gra była tak szybka że nie było czasu na wpatrywanie sie w nią, choć może ja tak mam. Po prostu oglądając te gre screenach myślałem że w czasie gry sie porzygam z ilości czerwonej posoki, ale jednak w czasie gry to inaczej to wszystko wyglądaKrew wyrownali, bo w 2 czasami przesadzili z iloscia.
właśnie mnie deneruje ten patent, no bo nie mam tyle czasu, i ochoty by tyle razy przechodzić dość trudną, i całkiem długą gre. No i obawiam sie że mało kto maNie bedzie juz hardcorowo.... ale moze to i dobrze, bo w dwojce na calaka trzeba przejsc gre z 10 razy.....
#148 Napisany 11 czerwca 2011 - 14:08
Odpalasz na najnizszym poziomie trudnosci i lecisz cala gre z ... nun chaku.... i tak kazda bronia. Nie jest juz tak hardcoro jak na normalu chociazby, ale sam fakt przejscia tej gry gry z dobre 10 razy odpycha mnie od wycalakowania ninja gaidena.... nie podoba mi sie 2 i zmusilem sie do ukonczenia- dla zasady, za tytul. Przechodzilem dwojke na dwa razy...
I nie widze na trailerze fajnego patentu- ryu w 2 po walce tak machnal katana zeby krew splynela ;] Fajnie to wygladalo, tutaj od razu chowa.
I nie widze na trailerze fajnego patentu- ryu w 2 po walce tak machnal katana zeby krew splynela ;] Fajnie to wygladalo, tutaj od razu chowa.
#149 Napisany 11 czerwca 2011 - 14:39
Jest w stejdż szołu pokazane, ale wydaje mi się, że to pozbycie się krwi jest robione na zawołanie.
#150 Napisany 11 czerwca 2011 - 17:24
Przejście 10 razy gry to może i przesada dla większości, ale nie dla fanów. Tutaj calak odróżni zwykłych graczy od tych hardcore - bardzo dobrze, chociaż tą trudność calaka mogliby lepiej rozwiązać.
Czy tutaj będzie hardcore? Będzie. Jestem pewny, że wyższe poziomy od "normal" nieźle dadzą w kość.
Nyu co z tym linkiem? Ja tam widziałem tylko inFamous 2 i nawet tego nie włączałem.
Czy tutaj będzie hardcore? Będzie. Jestem pewny, że wyższe poziomy od "normal" nieźle dadzą w kość.
Nyu co z tym linkiem? Ja tam widziałem tylko inFamous 2 i nawet tego nie włączałem.