Skocz do zawartości

Zdjęcie

Metal Gear Solid


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
316 odpowiedzi na ten temat

#61 oranje Napisany 19 czerwca 2007 - 17:35

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 110 Postów:
Jak zdobywa sie Pal key to jest masakra. Idziesz na dwor, do Rexa, do magazynu do Rexa. Przegiete to było.
  • 0

#62 Shinigami Napisany 19 czerwca 2007 - 17:38

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Moim zdaniem najbardziej przegięte było wracanie się po PSG1 przez całą baze, a później znowu ta sama droga żeby dojść do Wolf o_O
  • 0

#63 Gość__* Napisany 19 czerwca 2007 - 17:49

Gość__*
  • Goście

Moim zdaniem najbardziej przegięte było wracanie się po PSG1 przez całą baze, a później znowu ta sama droga żeby dojść do Wolf o_O

zdecydowanie, za pierwszym razem myślałem ze to jakis żart. Aż tyle mam się cofać??? a co z meryl??? byłem święcie pzrekonany ze jednak zamiast cofania sie trzeba jakoś przebiec ten korytarz i ja ubić... okazło sie jednak ze było inaczej.
  • 0

#64 oranje Napisany 19 czerwca 2007 - 17:54

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 110 Postów:

Shinigami napisał/a:
Moim zdaniem najbardziej przegięte było wracanie się po PSG1 przez całą baze, a później znowu ta sama droga żeby dojść do Wolf o_O
zdecydowanie, za pierwszym razem myślałem ze to jakis żart. Aż tyle mam się cofać??? a co z meryl??? byłem święcie pzrekonany ze jednak zamiast cofania sie trzeba jakoś przebiec ten korytarz i ja ubić... okazło sie jednak ze było inaczej.

Mi też wydało sie to idiotyczne. Na zdrowy rozsądek kto zostawiłby rannego kompana i leciał przez całą baze po broń :ninja: Normalnie jak RE.
  • 0

#65 Gnato Napisany 19 czerwca 2007 - 18:00

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Przy powracaniu do jedynki ponownie odkryłem jej genialny scenariusz, mistrzowskie głosy i właśnie masakrycznie niedorzeczny back-tracking pod koniec gry, sztucznie przedłużający grę o te kilkadziesiąt minut.

Zresztą nie tylko on - trzeba było przełazić przez REXa a jego prawie każdy poziom wgrywał się jako nowa lokacja ( chodzi mi o piętra rusztowania)
  • 0

#66 oranje Napisany 19 czerwca 2007 - 18:09

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 110 Postów:
Na szczeście te błedy nie umniejszają geniuszu MGSa. A jak jest na GCN?
  • 0

#67 Shinigami Napisany 19 czerwca 2007 - 18:30

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Strasznie głupi pad, przez co nie umiałem się wydostać z doków na początku i zarzuciłem gre :lol: Wole Duala :D
  • 0

#68 Gość__* Napisany 19 czerwca 2007 - 18:34

Gość__*
  • Goście

Na szczeście te błedy nie umniejszają geniuszu MGSa. A jak jest na GCN?

Na Gacławie po PSG-1 trzeba się wrócić, niestety. Wydłużyli przejście, gdzie leżała Meryl, żeby czasem nie trafić Sniper Wolf z Socoma w FPP. Ale już z PAL Key wracać się nie trzeba, ale to już niech każdy sam odkryje. Podpowiem, że "nowe" umiejętności Snejka przydadzą się, a w zasadzie jedna z nich :)
  • 0

#69 vagrant3 Napisany 19 czerwca 2007 - 19:33

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 846 Postów:

A jak jest na GCN?

To fragment mojej wypowiedzi z tematu o TTS "Fajnie ze wprowadzono np motyw z kluczami do drzwi, których nie trzeba już wybierać z ekwipunku tylko wystarczy je tam mieć. Albo częsciowe wyeliminowanie backtrackingu (Nikita, PSG). I jeszcze ucieszyło mnie to, że lokacja z MG jest jednym niepodzielonym pomieszczeniem, tak więc wędrówka z dołu na górę trwa chwilkę" Ani po Nikitę ani po PSG nie trzeba się wracać. Tzn wygląda to tak, ze PSG na ostrą amunicję jest tam gdzie w oryginale, ale PSG na strzałki na piętrze z Mantisem, czyli wrócić trzeba tylko kawałek.

Strasznie głupi pad, przez co nie umiałem się wydostać z doków na początku i zarzuciłem gre :lol: Wole Duala :D

:rower: Wyjdź! Padzik do GC jest bardzo wygodny :)
  • 0

#70 Kyo Napisany 21 czerwca 2007 - 12:27

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:

Wyjdź! Padzik do GC jest bardzo wygodny


Dokładnie :D . Ale Twin Snakes mnie wkurzał jednak - wszystko przez gorszy IMO voice acting (pomimo, że ci sami lektorzy właściwie, chyba tylko poza Ninją), a także reżyseria cutscenek. Metal Gear Advent Children normalnie :/ .
  • 0

#71 Shinigami Napisany 21 czerwca 2007 - 12:30

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

a także reżyseria cutscenek

Tak, tu się moge zgodzić. Choć dużo nie grałem, to widziałem jednak wiele scenek. Mimo, że niektóre fajne (walki Snake'a z Ninją) to jednak to nie jest klimat MGS :?
  • 0

#72 Sylvan Wielki Napisany 21 czerwca 2007 - 14:15

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 610 Postów:
Kultowa część. Zdecydowanie. Być może kiedyś tam na PS3/PS4 ujrzymy kolejny remake tej właśnie części.
  • 0

#73 oranje Napisany 21 czerwca 2007 - 14:49

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 110 Postów:
Szczerze w to wątpie. Fajnie by było, ale nie ma na to szans.
  • 0

#74 Gość__* Napisany 21 czerwca 2007 - 15:17

Gość__*
  • Goście

Szczerze w to wątpie. Fajnie by było, ale nie ma na to szans.

nierealne, to tak jakby robić ramake gry z nesa na psxa, za duzo trzeba zmieniać by "rodowód" nie kuł w oczy.
  • 0

#75 MonsieurWoland Napisany 22 czerwca 2007 - 12:41

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:
gamefaqs nie działają więc może tutaj znajdę odpowiedź:P

Chcę się dochrapać rangi Big Boss. Rozumiem, że można ją jedynie dostać na najwyższym stopniu trudności (odblokowuje się po 1szym przejściu gry). Z tego co czytałem to raczej nie ma co zaczynać bez bandany i kamuflażu.

Przeszedłem grę na Hardzie. Dostałem bandanę. Po napisach końcowych zapisałem grę. Znowu jestem w Docks- z bandaną. Problem w tym, że nie mogłem zmienić poziomu trudności. Zakładam więc, że dalej jest na hardzie right?

Czyli żeby atakować Big Boss trzeba 1) Przejść grę, nieważne na jakim stopniu trudności (odblokować najwyższy stopień trudności). 2) Przejść grę na najwyższym stopniu trudności, dostać Meryl's Ending. 3) Przejść grę na najwyższym stopniu trudności,z save'a z Meryl's Ending, dostać Otacon's Ending, zapisać na tym samym slocie. 4) Odpalić grę z tego save'a, atakować Big Boss.

Dobrze kombinuję?:P
  • 0

#76 vagrant3 Napisany 22 czerwca 2007 - 12:44

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 846 Postów:

Przeszedłem grę na Hardzie. Dostałem bandanę. Po napisach końcowych zapisałem grę. Znowu jestem w Docks- z bandaną. Problem w tym, że nie mogłem zmienić poziomu trudności. Zakładam więc, że dalej jest na hardzie right?

Tak.
  • 0

#77 Shinigami Napisany 22 czerwca 2007 - 14:21

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Nie dam głowy, ale żeby mieć BB trzeba przechodzić bez używania stealth i bandany. Tak jest w następnych częściach, więc i tak powinno być tutaj.
  • 0

#78 vagrant3 Napisany 22 czerwca 2007 - 15:48

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 846 Postów:

Nie dam głowy, ale żeby mieć BB trzeba przechodzić bez używania stealth i bandany.

Też tak sądziłem, ale nie: "Using Stealth Suit and Bandana has no effect on the rank "
  • 0

#79 oranje Napisany 22 czerwca 2007 - 19:21

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 110 Postów:

Też tak sądziłem, ale nie: "Using Stealth Suit and Bandana has no effect on the rank "

No to fajnie. Szkoda, że mi nigdy nie było dane zdobyc rangi BB po wysiadałem na torturach. Co za "geniusz" wpadł na takie rozwiązanie? Nie każdy potrafi tak szybko napierniczac w przecisk.
  • 0

#80 MonsieurWoland Napisany 22 czerwca 2007 - 19:31

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy można zrobić coś takiego: 1) Dochodzę do Tortur 2) Przechodzę przez nie. 3) Save'uje na innym slocie, przechodzę grę z Meryl's Ending. 4) Ładuję save'a z tortur, poddaję się im. Dostaję Otacon's ending. Zapisuję na Meryl's Ending. Będę miał bandanę i Kamuflaż? W ten sposób zaoszczędzę mnóstwo Backtrackingu.
  • 0

#81 vagrant3 Napisany 22 czerwca 2007 - 19:35

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 846 Postów:

3) Save'uje na innym slocie, przechodzę grę z Meryl's Ending. 4) Ładuję save'a z tortur, poddaję się im. Dostaję Otacon's ending. Zapisuję na Meryl's Ending. Będę miał bandanę i Kamuflaż?

Raczej nie przejdzie :(

Co za "geniusz" wpadł na takie rozwiązanie? Nie każdy potrafi tak szybko napierniczac w przecisk.

Ja uważam, ze pomysł jest niezły. Tortury to nie byle co :P A jak już wspominaliśmy o rożnicach między wersją PSXową a GaCkową, to w tej drugiej tortury są bardzo łatwe :/
  • 0

#82 Shinigami Napisany 22 czerwca 2007 - 20:09

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Co za "geniusz" wpadł na takie rozwiązanie? Nie każdy potrafi tak szybko napierniczac w przecisk.

Ja uważam, ze pomysł jest niezły. Tortury to nie byle co :P A jak już wspominaliśmy o rożnicach między wersją PSXową a GaCkową, to w tej drugiej tortury są bardzo łatwe :/

A można używać autofire? :>
  • 0

#83 vagrant3 Napisany 22 czerwca 2007 - 20:10

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 846 Postów:

A można używać autofire? :>

Nie, aż tak na pysk nie polecialo :D
  • 0

#84 Shinigami Napisany 22 czerwca 2007 - 20:14

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
No to dobrze :D
  • 0

#85 Gość__* Napisany 22 czerwca 2007 - 22:59

Gość__*
  • Goście
Dobra, shinian, powiem Ci jak zdobyć Big Bossa. Musisz przejść grę na poziomie Extreme w czasie poniżej trzech godzin, nie używając żadnych racji. Nie możesz korzystać z kontynuacji. Ponadto musisz ograniczyć liczbę zabitych przeciwników do dwudziestu czterech (nie licząc bosów), możesz zostać zauważony tylko cztery razy no i oczywiście musisz przetrwać tortury ( które na tym poziomie są wyjątkowo trudnym momentem). Oczywistym jest również fakt, że nie możesz używać żadnych bandan , czy kamuflaży. To by było zbyt proste. Jedyne co jest dopuszczalne w nieograniczonej ilości (chyba nieograniczonej), to save'y. Powodzenia i wytrwałości. Daj znać jak Ci się uda :).
  • 0

#86 MonsieurWoland Napisany 23 czerwca 2007 - 09:24

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:

Dobra, shinian, powiem Ci jak zdobyć Big Bossa. Musisz przejść grę na poziomie Extreme w czasie poniżej trzech godzin, nie używając żadnych racji. Nie możesz korzystać z kontynuacji. Ponadto musisz ograniczyć liczbę zabitych przeciwników do dwudziestu czterech (nie licząc bosów), możesz zostać zauważony tylko cztery razy no i oczywiście musisz przetrwać tortury ( które na tym poziomie są wyjątkowo trudnym momentem). Oczywistym jest również fakt, że nie możesz używać żadnych bandan , czy kamuflaży. To by było zbyt proste. Jedyne co jest dopuszczalne w nieograniczonej ilości (chyba nieograniczonej), to save'y. Powodzenia i wytrwałości. Daj znać jak Ci się uda :).


Przejrzałem FAQi na gamefaqs i unie na gamespot, wynika z nich że:
1) Czas poniżej 3 godzin- zgadza się
2) Można użyć 1 racji żywności.
3) Nie można korzystać z kontynuacji- zgadza się.
4) Liczba zabitych przeciwników 25- z czego 20 zabija się w fabule, można ukatrupić 5 dodatkowych
5) Można być zauważonym 4 razy- jednak każdy z nich jest osadzony w fabule. Nie można uruchomić żadnych dodatkowych alarmów.
6) Można poddać się torturom
7) Można korzystać z bonusowych itemów
8) Napewno się pochwale gdy mi się uda. Narazie zdobywam potrzebne mi itemy:P
  • 0

#87 Gość__* Napisany 23 czerwca 2007 - 09:49

Gość__*
  • Goście
6 i 7?!? Dziwne. Pamiętam, że w którejś gazecie ( chyba w nieistniejącym już neo) zabraniano poddawania się na torturach i używania itemów. W ogóle mi to nie pasuje. To by było naprawdę za proste...Ale skoro tak piszą, to widocznie utrudniłem sobie tylko życie :? .
  • 0

#88 Shinigami Napisany 23 czerwca 2007 - 09:57

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

7) Można korzystać z bonusowych itemów

No to zarzucasz stealth i już masz o wiele łatwiej.
  • 0

#89 MonsieurWoland Napisany 23 czerwca 2007 - 14:02

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:

7) Można korzystać z bonusowych itemów

No to zarzucasz stealth i już masz o wiele łatwiej.


Nah stealth nie działa na bossów. Na extreme gameplay wygląda na przemieszczaniu się od jednego do drugiego bossa. Bandana to dużo bardziej łakomy kąsek:P
  • 0

#90 Gość__* Napisany 23 czerwca 2007 - 14:07

Gość__*
  • Goście
Może nie działa, ale oszczędzisz czasu na uczeniu się rozstawienia zwykłych przeciwników na poziomach ( nadal jestem zdziwiony :? ). A bosowie to już pryszcz.
  • 0