Metal Gear Solid
#61 Napisany 19 czerwca 2007 - 17:35
#62 Napisany 19 czerwca 2007 - 17:38
#63 Gość__* Napisany 19 czerwca 2007 - 17:49
zdecydowanie, za pierwszym razem myślałem ze to jakis żart. Aż tyle mam się cofać??? a co z meryl??? byłem święcie pzrekonany ze jednak zamiast cofania sie trzeba jakoś przebiec ten korytarz i ja ubić... okazło sie jednak ze było inaczej.Moim zdaniem najbardziej przegięte było wracanie się po PSG1 przez całą baze, a później znowu ta sama droga żeby dojść do Wolf o_O
#64 Napisany 19 czerwca 2007 - 17:54
Mi też wydało sie to idiotyczne. Na zdrowy rozsądek kto zostawiłby rannego kompana i leciał przez całą baze po broń Normalnie jak RE.Shinigami napisał/a:
Moim zdaniem najbardziej przegięte było wracanie się po PSG1 przez całą baze, a później znowu ta sama droga żeby dojść do Wolf o_O
zdecydowanie, za pierwszym razem myślałem ze to jakis żart. Aż tyle mam się cofać??? a co z meryl??? byłem święcie pzrekonany ze jednak zamiast cofania sie trzeba jakoś przebiec ten korytarz i ja ubić... okazło sie jednak ze było inaczej.
#65 Napisany 19 czerwca 2007 - 18:00
Zresztą nie tylko on - trzeba było przełazić przez REXa a jego prawie każdy poziom wgrywał się jako nowa lokacja ( chodzi mi o piętra rusztowania)
#66 Napisany 19 czerwca 2007 - 18:09
#67 Napisany 19 czerwca 2007 - 18:30
#68 Gość__* Napisany 19 czerwca 2007 - 18:34
Na Gacławie po PSG-1 trzeba się wrócić, niestety. Wydłużyli przejście, gdzie leżała Meryl, żeby czasem nie trafić Sniper Wolf z Socoma w FPP. Ale już z PAL Key wracać się nie trzeba, ale to już niech każdy sam odkryje. Podpowiem, że "nowe" umiejętności Snejka przydadzą się, a w zasadzie jedna z nichNa szczeście te błedy nie umniejszają geniuszu MGSa. A jak jest na GCN?
#69 Napisany 19 czerwca 2007 - 19:33
To fragment mojej wypowiedzi z tematu o TTS "Fajnie ze wprowadzono np motyw z kluczami do drzwi, których nie trzeba już wybierać z ekwipunku tylko wystarczy je tam mieć. Albo częsciowe wyeliminowanie backtrackingu (Nikita, PSG). I jeszcze ucieszyło mnie to, że lokacja z MG jest jednym niepodzielonym pomieszczeniem, tak więc wędrówka z dołu na górę trwa chwilkę" Ani po Nikitę ani po PSG nie trzeba się wracać. Tzn wygląda to tak, ze PSG na ostrą amunicję jest tam gdzie w oryginale, ale PSG na strzałki na piętrze z Mantisem, czyli wrócić trzeba tylko kawałek.A jak jest na GCN?
Wyjdź! Padzik do GC jest bardzo wygodnyStrasznie głupi pad, przez co nie umiałem się wydostać z doków na początku i zarzuciłem gre Wole Duala
#70 Napisany 21 czerwca 2007 - 12:27
Wyjdź! Padzik do GC jest bardzo wygodny
Dokładnie . Ale Twin Snakes mnie wkurzał jednak - wszystko przez gorszy IMO voice acting (pomimo, że ci sami lektorzy właściwie, chyba tylko poza Ninją), a także reżyseria cutscenek. Metal Gear Advent Children normalnie .
#71 Napisany 21 czerwca 2007 - 12:30
Tak, tu się moge zgodzić. Choć dużo nie grałem, to widziałem jednak wiele scenek. Mimo, że niektóre fajne (walki Snake'a z Ninją) to jednak to nie jest klimat MGSa także reżyseria cutscenek
#72 Napisany 21 czerwca 2007 - 14:15
#73 Napisany 21 czerwca 2007 - 14:49
#74 Gość__* Napisany 21 czerwca 2007 - 15:17
nierealne, to tak jakby robić ramake gry z nesa na psxa, za duzo trzeba zmieniać by "rodowód" nie kuł w oczy.Szczerze w to wątpie. Fajnie by było, ale nie ma na to szans.
#75 Napisany 22 czerwca 2007 - 12:41
Chcę się dochrapać rangi Big Boss. Rozumiem, że można ją jedynie dostać na najwyższym stopniu trudności (odblokowuje się po 1szym przejściu gry). Z tego co czytałem to raczej nie ma co zaczynać bez bandany i kamuflażu.
Przeszedłem grę na Hardzie. Dostałem bandanę. Po napisach końcowych zapisałem grę. Znowu jestem w Docks- z bandaną. Problem w tym, że nie mogłem zmienić poziomu trudności. Zakładam więc, że dalej jest na hardzie right?
Czyli żeby atakować Big Boss trzeba 1) Przejść grę, nieważne na jakim stopniu trudności (odblokować najwyższy stopień trudności). 2) Przejść grę na najwyższym stopniu trudności, dostać Meryl's Ending. 3) Przejść grę na najwyższym stopniu trudności,z save'a z Meryl's Ending, dostać Otacon's Ending, zapisać na tym samym slocie. 4) Odpalić grę z tego save'a, atakować Big Boss.
Dobrze kombinuję?
#76 Napisany 22 czerwca 2007 - 12:44
Tak.Przeszedłem grę na Hardzie. Dostałem bandanę. Po napisach końcowych zapisałem grę. Znowu jestem w Docks- z bandaną. Problem w tym, że nie mogłem zmienić poziomu trudności. Zakładam więc, że dalej jest na hardzie right?
#77 Napisany 22 czerwca 2007 - 14:21
#78 Napisany 22 czerwca 2007 - 15:48
Też tak sądziłem, ale nie: "Using Stealth Suit and Bandana has no effect on the rank "Nie dam głowy, ale żeby mieć BB trzeba przechodzić bez używania stealth i bandany.
#79 Napisany 22 czerwca 2007 - 19:21
No to fajnie. Szkoda, że mi nigdy nie było dane zdobyc rangi BB po wysiadałem na torturach. Co za "geniusz" wpadł na takie rozwiązanie? Nie każdy potrafi tak szybko napierniczac w przecisk.Też tak sądziłem, ale nie: "Using Stealth Suit and Bandana has no effect on the rank "
#80 Napisany 22 czerwca 2007 - 19:31
#81 Napisany 22 czerwca 2007 - 19:35
Raczej nie przejdzie3) Save'uje na innym slocie, przechodzę grę z Meryl's Ending. 4) Ładuję save'a z tortur, poddaję się im. Dostaję Otacon's ending. Zapisuję na Meryl's Ending. Będę miał bandanę i Kamuflaż?
Ja uważam, ze pomysł jest niezły. Tortury to nie byle co A jak już wspominaliśmy o rożnicach między wersją PSXową a GaCkową, to w tej drugiej tortury są bardzo łatweCo za "geniusz" wpadł na takie rozwiązanie? Nie każdy potrafi tak szybko napierniczac w przecisk.
#82 Napisany 22 czerwca 2007 - 20:09
A można używać autofire? :>Ja uważam, ze pomysł jest niezły. Tortury to nie byle co A jak już wspominaliśmy o rożnicach między wersją PSXową a GaCkową, to w tej drugiej tortury są bardzo łatweCo za "geniusz" wpadł na takie rozwiązanie? Nie każdy potrafi tak szybko napierniczac w przecisk.
#83 Napisany 22 czerwca 2007 - 20:10
Nie, aż tak na pysk nie polecialoA można używać autofire? :>
#84 Napisany 22 czerwca 2007 - 20:14
#85 Gość__* Napisany 22 czerwca 2007 - 22:59
#86 Napisany 23 czerwca 2007 - 09:24
Dobra, shinian, powiem Ci jak zdobyć Big Bossa. Musisz przejść grę na poziomie Extreme w czasie poniżej trzech godzin, nie używając żadnych racji. Nie możesz korzystać z kontynuacji. Ponadto musisz ograniczyć liczbę zabitych przeciwników do dwudziestu czterech (nie licząc bosów), możesz zostać zauważony tylko cztery razy no i oczywiście musisz przetrwać tortury ( które na tym poziomie są wyjątkowo trudnym momentem). Oczywistym jest również fakt, że nie możesz używać żadnych bandan , czy kamuflaży. To by było zbyt proste. Jedyne co jest dopuszczalne w nieograniczonej ilości (chyba nieograniczonej), to save'y. Powodzenia i wytrwałości. Daj znać jak Ci się uda .
Przejrzałem FAQi na gamefaqs i unie na gamespot, wynika z nich że:
1) Czas poniżej 3 godzin- zgadza się
2) Można użyć 1 racji żywności.
3) Nie można korzystać z kontynuacji- zgadza się.
4) Liczba zabitych przeciwników 25- z czego 20 zabija się w fabule, można ukatrupić 5 dodatkowych
5) Można być zauważonym 4 razy- jednak każdy z nich jest osadzony w fabule. Nie można uruchomić żadnych dodatkowych alarmów.
6) Można poddać się torturom
7) Można korzystać z bonusowych itemów
8) Napewno się pochwale gdy mi się uda. Narazie zdobywam potrzebne mi itemy:P
#87 Gość__* Napisany 23 czerwca 2007 - 09:49
#88 Napisany 23 czerwca 2007 - 09:57
No to zarzucasz stealth i już masz o wiele łatwiej.7) Można korzystać z bonusowych itemów
#89 Napisany 23 czerwca 2007 - 14:02
No to zarzucasz stealth i już masz o wiele łatwiej.7) Można korzystać z bonusowych itemów
Nah stealth nie działa na bossów. Na extreme gameplay wygląda na przemieszczaniu się od jednego do drugiego bossa. Bandana to dużo bardziej łakomy kąsek:P