Dziwna sprawa. To oryginalna gra? Czy jakiś pirat?pusto jak w morde strzelil i wlasnie to mnie zastanawialo zawsze dlaczego tam jest fotokomorka ktora niczego nie strzeze
Metal Gear Solid
#121 Gość__* Napisany 11 września 2007 - 08:54
#122 Napisany 11 września 2007 - 09:33
Na moim starym jak świat piracie wszystko pyło dobrze, więc to nie zawsze problem z nimi Choć pewnie coś crapowato zrobione. Karabin musi tam być i tyle.Dziwna sprawa. To oryginalna gra? Czy jakiś pirat?
#123 Napisany 11 września 2007 - 10:57
#124 Gość__* Napisany 11 września 2007 - 11:27
Nie zawsze, ale większości przypadków takie kwiatki wynikają z pirackich wersji gier. Choćby taki Medievil, którego podobno nie dało sie przejść, ponieważ gra wieszała sie na dziewiątym, czy dziesiątym poziomie.Na moim starym jak świat piracie wszystko pyło dobrze, więc to nie zawsze problem z nimi
Kłamstwo, dało się - Shinigami
To raczej niemożliwe. Szczerze przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim problemie w przypadku oryginału. Może błąd przy tłoczeniu gry... Nie mam pojęcia.moze jakas wersja promo albo cos
To będzie nie lada wyczyn. Bo we wspomnianych już przypadkach wind, kiedy to masz do czynienia z paroma przeciwnikami na małej przestrzeni, będzie ciężko. Alarm w wieży to żadne wyzwanie. Pełna kieszeń stunów i przerzucanie przeciwników podczas biegu przez bark powinny załatwić sprawę. Dodatkowo zaraz przy drzwiach i na pierwszych stopniach schodów można pozastawiać się minami, co spowoduje, że przez jakiś czas nikt nie zajdzie cię od tyłu. Ale windy to będzie problem. Szczególnie ta w wieży.trudno przejde moze cala gre na socomie
#125 Napisany 11 września 2007 - 14:14
Przez chwile pomyslałem o granatach, ale to przecież nie przejdzie. Hmmm, pozostaje socom...Ale windy to będzie problem. Szczególnie ta w wieży.
#126 Napisany 11 września 2007 - 18:18
Przez chwile pomyslałem o granatach, ale to przecież nie przejdzie. Hmmm, pozostaje socom...Ale windy to będzie problem. Szczególnie ta w wieży.
Albo pięści
#127 Napisany 11 września 2007 - 22:27
#128 Gość__* Napisany 12 września 2007 - 08:00
Nie. Chyba kiedyś już tego próbowałem. I ( jeżeli dobrze pamiętam ) nic z tego nie wyszło, bo po filmiku zamontowane wcześniej miny w magiczny sposób znikały.
W takim momencie przydałyby się pisemka z gołymi babkami. To by na pewno wypaliło .
A tak, pozostaje tylko socom, pięści i kopniak .
PS. Wkładam historyjkę o Medievil'u do szuflady wypchanej już psującymi sie laserami i płonącymi konsolami.
#129 Napisany 12 września 2007 - 09:51
#130 Napisany 12 września 2007 - 12:17
#131 Napisany 12 września 2007 - 19:06
Raz udało mi się pokonać metal geara bez użycia apteczki
#132 Napisany 12 września 2007 - 21:58
Chyba rationa. Swoją drogą to Snake chyba nie jest synem Big Bossa, bo BB nie lubił rationowRaz udało mi się pokonać metal geara bez użycia apteczki
#133 Napisany 12 września 2007 - 23:05
#134 Gość__* Napisany 13 września 2007 - 09:37
Swoja drogą na poziomie hard i extreme była to jedyna potyczka, która wywoływała u mnie niespotykane napięcie i podenerwowanie. Trzymając stingera i szukając drania z pierwszej osoby bardzo łatwo można było stracić orientację co do swojego położenia. A biegające gdzieś w pobliżu dyszące i wrzeszczące bydle podnosiło tylko poziom frustracji w takich momentach.
#135 Napisany 13 września 2007 - 13:57
#136 Napisany 13 września 2007 - 14:06
#137 Gość__* Napisany 30 grudnia 2007 - 15:48
tak bez nerwow ..w ogole dla przyjemnosci i powspominania mojej najlepszej gry ..
a wyglada to tak :
1 podejscie
2 podejscie
zauwazcie jaka zmiana czasowa
MGS skonczony w 3 godziny
#138 Gość__* Napisany 30 grudnia 2007 - 16:13
#139 Napisany 30 grudnia 2007 - 18:29
#140 Gość__* Napisany 30 grudnia 2007 - 20:37
IMO przechodzenie MGSa bez oglądania większości wstawek filmowych to marno trastwo czasu, jak już przechodzić to wczuwając sie w klimat i przeżywanie gry, bo to jest najlepszą stroną MGSa.
przechodząc grę po raz Nasty* oglądał byś dalej to samo ?
przechodząc ją 1 raz na PSP oglądałem i czytałem wszystko
na drugim podejściu po prostu tylko leciałem grę na czas
*do tego mogę dodać skończonego MGS TTS wiec będzie tego więcej a te -ileś razy- to skończona gra na psxie, ps2 a nawet i na emulatorze
#141 Napisany 30 grudnia 2007 - 21:17
#142 Gość__* Napisany 30 grudnia 2007 - 21:35
a widzisz to ?
a ja sobie przechodze MGS na PSP
tak bez nerwow ..w ogole dla przyjemnosci i powspominania mojej najlepszej gry ..
wiec daj na luz.. bo juz na innych tez mialem gre skonczoną
#143 Napisany 30 grudnia 2007 - 22:23
PS: Tak mnie nakręciłeś ze mam chęć przeżyć to jeszcze raz... niestety teraz to już tylko emu mi zostało
#144 Gość__* Napisany 30 grudnia 2007 - 23:07
#145 Napisany 31 grudnia 2007 - 00:27
#146 Napisany 02 stycznia 2008 - 14:31
#147 Gość__* Napisany 27 stycznia 2008 - 10:39
#148 Gość__* Napisany 27 stycznia 2008 - 12:39
Kurde, odświeżyłbym sobie tą gre kiedyś.
#149 Gość__* Napisany 27 stycznia 2008 - 14:44
#150 Napisany 27 stycznia 2008 - 16:25
Remake na GC nie umywa się do części pierwszej. Miałem całkiem niedawno okazję zagrać w niego i jest dobrze, ale nie tak jak się tego spodziewalem. No i wstawki jakies takie miałkie ;]pozatym ejst juz dawno remake na gc twin snakes