Beat the Beat: Rhythm Paradise (Rhythm Heaven Wii)
#1 Napisany 29 września 2010 - 14:14
http://gonintendo.co...y.php?id=137580
http://www.neogaf.co...ad.php?t=408720
Na razie poza kawałka trailera i screenem, nic nie wiadomo. 2011 w Japonii, nie wiadomo czy się do nas doczłapie. Na DS się doczłapało
#2 Napisany 29 września 2010 - 15:29
Obrazki
Przy pomyślnych wiatrach może być nowe Wario Ware, za te kilka lat jak do nas dotrze.
#3 Napisany 01 października 2010 - 00:30
Wersja na DS-a sprzedała się bardzo spoko, więc myślę, że nie będzie problemów z wejściem wersji Wii u nas. I dobrze, bo części handheldowe są genialne, moim zdaniem RT to jedna z kilku najlepszych gier, jakie się pojawiły w ostatniej pięciolatce. Natomiast, szczerze mówiąc, trochę się obawiam o sterowanie. Nie wiem no, moim zdaniem wiilot może nie wyrobić. W grze, w której liczy się 1/60 sekundy... nie widzę, żeby to działało idealnie. A jeśli nie będzie idealnie, i np. nie wiadomo dlaczego nie dostaniesz perfecta, to cała gra dużo straci.
#4 Napisany 03 października 2010 - 23:47
#5 Napisany 04 października 2010 - 23:31
#6 Napisany 05 października 2010 - 08:53
#7 Napisany 05 października 2010 - 15:43
#8 Napisany 28 stycznia 2011 - 11:55
#9 Napisany 28 stycznia 2011 - 16:15
#10 Napisany 28 stycznia 2011 - 16:18
#11 Napisany 01 lutego 2011 - 13:25
#12 Napisany 26 kwietnia 2011 - 18:45
No ale to nie będzie gra na przyciski, co nie? W sensie, to by było bez sensu, masz na Wii grę niemal identynczą do wersji DS, gdzie np. postać macha mieczem, i żeby machnąć mieczem... wciskasz A?
http://gonintendo.co...y.php?id=156731
Iwata potwierdza, że to gra na przyciski.
#13 Napisany 28 kwietnia 2011 - 13:41
#14 Napisany 11 czerwca 2011 - 18:18
#15 Napisany 16 stycznia 2012 - 12:12
Aha, no i można zmienić nazwę tematu na Beat the Beat: Rhythm Paradise.
#16 Napisany 16 stycznia 2012 - 15:23
#17 Napisany 16 lutego 2012 - 16:15
"Gra ma w sobie prostotę "One Note Samba" czy "Blister in the Sun", bezpośredniość wizualną Mike'a Mignoli czy Pendletona Warda, i prosty, ale nieskończenie zróżnicowany gameplay gier na automaty w stylu Pac-Mana czy Mario Bros. To jedna z moich ulubionych gier tej generacji - jest znacznie lepszą lekcją game designu i znacznie czystszym, prawdziwszym przeżyciem niż większość gier na rynku."
"RHF potrafi być niesamowicie trudny, ale nigdy z powodu sterowania."
http://www.destructo...er-220990.phtml
Polecam, tekst bardzo dobrze oddaje to, co czyni tę serię genialną. Ja kcem.
#18 Napisany 16 lutego 2012 - 19:40
"RHF potrafi być niesamowicie trudny, ale nigdy z powodu sterowania."
Ja własnie jedyną obawę mam taką, że RHF będzie piekielnie trudny - za trudny.
Swoją drogą na Nintendo Channel powinno być jeszcze demo Rhythm Paradise na DS'a jak ktoś chce się przekonać czy na prawdę seria nadaje się do pieca. Jak dla mnie grafika i soundtrack są uroczo durne - to ekipa od WarioWare w końcu.
#19 Napisany 16 lutego 2012 - 21:11
Tak odpowiadając na wątpliwości wyżej: niestety gra nie ma japońskiej wersji. Aczkolwiek ci, co grali w obie, uważają, że angielska jest lepsza. No ale to oczywiście kwestia gustu.
Steruje się tylko A i B. Wciskanie i trzymanie. Tak więc niby jeszcze prościej, niż na GBA.
No i warto zwrócić uwagę na recenzję w "Electronic Gaming Monthly". Facet pisze tam, że miał jakiś problem z wykrywaniem sterowania na jednym telewizorze i w sumie nie wie, dlaczego. Na drugim TV (też HD, ale mniejszym) wszystko działało spoko.
#20 Napisany 16 lutego 2012 - 23:29
W tej grze o to chodzi, że jest trudna. Poprzednie części zrobiłem na perfect po, ja wiem, miesiącu-dwóch niespecjalnie regularnego grania, więc nie jest jakoś ciężko. A żeby po prostu przechodzić do następnego etapu, trzeba tylko jako-tako do rytmu to robić. Gdyby nie trzeba było w ogóle robić do rytmu, to cała gra nie miałaby sensu, bo na czym by polegała? Wersja na DS-a była nieco za łatwa do sperfectowania. Z tego co czytam, tutaj jest w sam raz, czyli łatwe do przejścia, trudne na perfecta.
Wiadomo, że jakby potrenować (nawet nieregularnie) to by się w końcu przeszło, ale trzeba mieć do tego jakąś motywację. Dużo lepiej bawiłem się przy grach z serii Taiko no Tatsujin, polegających na podobnym koncepcie - też gra rytmiczna na dwa przyciski. Różnica była taka, że jedno wymaga robienia level po levelu a drugie jest napakowane trybami i możliwościami dostosowania poziomu trudności. Mam nadzieję, że po RHF się przekonam, że gry RH nie są aż tak bestialskie jak się wydaje ;p Easy to learn, hard to master zawsze brzmi dobrze.
Tak odpowiadając na wątpliwości wyżej: niestety gra nie ma japońskiej wersji. Aczkolwiek ci, co grali w obie, uważają, że angielska jest lepsza. No ale to oczywiście kwestia gustu.
Szkoda. Większość "dialogów" to gibberish a niezrozumiała japońszczyzna na mój gust brzmi bardziej uroczo niż wubadubadu.
Pozostaje nadal kwestia europejskiej premiery gry. Mam nadzieję, że to wyjdzie najpóźniej na początku Q2.
#21 Napisany 16 lutego 2012 - 23:34
#22 Napisany 20 marca 2012 - 15:03
#23 Napisany 21 kwietnia 2012 - 16:47
#24 Napisany 29 maja 2012 - 09:47
#25 Napisany 02 lipca 2012 - 19:38
Launch trailer.
Jakie to jest cudownie idiotyczne
#26 Napisany 02 lipca 2012 - 21:23
- wszystko chodzi płynniej niż na DS;
- lepszy soundtrack niż na DS;
- jeszcze głupsze minigry;
- używa się dwóch przycisków;
- "wczuwka" jest niesamowita - dygam do rytmu całym jestestwem jak popie.rdolony;
- banan na twarzy cały czas;
#27 Napisany 02 lipca 2012 - 21:39
#28 Napisany 02 lipca 2012 - 21:49
Grałem już w NTSC wersję:
- wszystko chodzi płynniej niż na DS;
- lepszy soundtrack niż na DS;
- jeszcze głupsze minigry;
- używa się dwóch przycisków;
- "wczuwka" jest niesamowita - dygam do rytmu całym jestestwem jak popie.rdolony;
- banan na twarzy cały czas;
Bardzo podoba mi się ten wpis. Szczególnie słowa "głupsze" i "jestestwo".
#29 Napisany 06 lipca 2012 - 10:11
#30 Napisany 06 lipca 2012 - 16:23
Czy gra jest w jakimś polskim sklepie?
Remains.