Skocz do zawartości

Zdjęcie

Projekt Obrona Krzyza!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 117 Napisany 29 września 2010 - 19:07

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Projekt Obrona Krzyza to rozbudowany pomysl mojego autorstwa, ktory zrodzil sie podczas rozmowy w czasie grania w multi Reach. Zostanie zbudowana osobna mapa w Forge World, ktora bedzie trzypoziomowa. Zadaniem gracza bedzie dostarczenie flagi (krzyza) spod palacu prezydenckiego do kosciola. Oczywiscie obie miejscowki beda tylko umownie tak nazwane. Zasada rozgrywki 1F CTF. Wstepny projekt mapy jest juz gotowy. Zakladam, ze bedzie ona trzypoziomowa. Jednak dopiero testy pokaza ilosc koniecznych zmian nie tylko w architekturze mapy jak i jej wyposazeniu. Projekt wchodzi obecnie w faze realizacji. Czas realizacji 30 dni. Bede informowal o przebiegu prac systematycznie.

EDIT DAY 1
http://zeratulpl.blo...a-krzyza-w.html

UPDATE 1.5
Posiedzialem troche jeszcze wczoraj w nocy.
- Krzyz zostal dodany pod palacem prezydenckim.
- Dodane sa poczatkowe respawny dla obu druzyn.
- Zastanawiam sie na skroceniem najdluzszej kladki albo dodaniu tam po prostu respawnow.
- Bunshee zostal dodany dla druzyny obroncow, falcon dla druzyny zoltych
- Kolory druzyn to zolty i rozowy.
- W teleportach sa shotguny dla kazdej z druzyn po jednym
- snajperka zostala dodana dla obu druzyn.
- w palacu prezydenckim dodalem stand z karabinem, do obrony lewego skrzydla.
- Ghost dedykowany dla druzyny zoltych jest na talerzu.
- dostep do teleportow pod palacem prezydenckim od gory zostal zamkniety
- dodany zostal spartan laser
- mlot zostal dodany dla druzyny atakujacych
- miecz zostal dodany dla obroncow
- pojazdy albo beda miec naprawde duzy czas respawn’ow albo go nie beda mialy wcale (decyzja nie podjeta)

Dzisiaj postaram sie porobic samodzielne testy mapy, naprawic wszystkie bledy. I uzbroic cala mape w dekoracje i bronie.
Filmik z dnia 2 bedzie dostepny w nocy.

Jutro planuje przygotowac tryb rozgrywki byc moze pare jego wariacji.
Zastanawiam sie np. nad takimi detalami jak czy kurier z flaga powinien byc slabszy czy mocniejszy, szybszy czy wolniejszy itd. Mysle, ze na te pytania dopiero testy odpowiedza.

Generalnie plik powinien sie pojawic w file share w ten weekend albo na poczatku przyszlego tygodnia.
  • 0

#2 Drako Napisany 30 września 2010 - 06:50

Drako

    Pikachu

  • Narybek
  • 53 Postów:
GDZIE JEST KRZYŻ?!
Szkoda, że nie można postaci tworzyć :P Spartanie to by była straż miejska a Covenanci = mohery :twisted:
  • 0

#3 117 Napisany 01 października 2010 - 13:44

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Mapa jest praktycznie gotowa do fazy testowania. Generalnie jestem z niej bardzo zadowolony, pare rzeczy calkiem przypadkowo wyszlo fajnie. Najwazniejsze zeby byla wywazona. Dzisiaj jeszcze raz sie po niej przelece i poszukam niedociagniec, a w nocy zostanie udostepniona do testow i mam cicha nadzieje, ze uda sie ja ladnie przetestowac i poznac jej slabe i mocne strony.
Podziekowania dla Hosen, wrog, Markoo PL, Smok, Qbek i Virtual Greg!

Szczegoly odnosnie trybu rozgrywki:
bronie: DMR i Magnum
brak radaru
Player Speed: 120%
Player z flaga: x1.5 shield, 100%speed, enchanted radar, color: pink

Filmik i pare shotow

http://zeratulpl.blo...show-day-2.html
  • 0

#4 Drako Napisany 01 października 2010 - 14:20

Drako

    Pikachu

  • Narybek
  • 53 Postów:
To jak ją udostępnisz to daj znać.
  • 0

#5 117 Napisany 01 października 2010 - 22:56

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Serdecznie zapraszam wszystkich graczy Halo Reach do Beta testów mapy Cross Defense. Amerykanie wymyślili Griffball’a Polacy będą mieć „Obronę Krzyża”. Mapa powstała w Forge World i opiera się na prostych zasadach 1CTF. Zadaniem jednej z drużyn jest kradzież krzyża (flagi) spod pałacu prezydenckiego i przeniesienie jej do kościola „Zimny Lech”. Zadaniem drugiej drużyny jest oczywiście niedopuszczenie do tego. Mapa jest dosyć rozległa w związku z tym zaleca się granie 4vs4 albo 8vs8. Mapę i wariant rozgrywki należy pobrać z http://www.bungie.ne...ayer=ZERATUL PL

W związku z tym, że jest to wersja Beta może się zdarzyć, że spotkają was różnego rodzaju błędy czy ogólnie rozgrywka będzie nie wyważona i zadaniem graczy jest zgłoszenie wszelkich błędów czy propozycji zmian.

Proszę też o rekomendowanie obu plików!

Podziękowania wędruja do: Hosen, kroolik, Mr Markoo, Qbek, Smok, Virtual Greg, wrog

Mapa została zbudowana od podstaw przez: ZERATUL PL
  • 0

#6 Texz Napisany 02 października 2010 - 12:49

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
A mnie się nie podobają te mapy w Forge. Jeszcze gdyby można było tam wrzucać jakieś tekstury, a tak wszystko takie bure i na jedno kopyto. Dodany obrazek
  • 0