Need for Speed - dyskusje o serii
#61 Gość__* Napisany 26 stycznia 2006 - 11:25
#62 Napisany 26 stycznia 2006 - 16:28
#63 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 11:13
#64 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 12:29
#65 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 12:49
ale wspomnę jeszcze raz, o ile do grafiki w wersji na PS2 nic nie można zarzucić bo po prostu ta konsola lepszej nie potrafi już pociągnąć. Natomiast rwącej animacji, zazwyczaj w tych "gorętszych" momentach, wybaczyć nie można. Naprawdę może większość z was w to niewierzyć ale gdzieś tak w połowie gry gdy gania nas już więcej radiowozów gra naprawdę mocno zwalnia, zdarzy się tak że przez jakieś20-30sekund chodzi wszystko o połowę wolniej, i naprawdę to psuje całą zabawę, dlatego moim zdaniem gra nie zasługuje na więcej niż 7.a ja bym sie pokusił nawet o osemeczkę. bo grafika mimo opini jest dobra! muzyka standartowo dla kzdego cos do słuchania, a sterowanie typowe dla nfs czyli poprawne. i najwazniejsze jest to ze gra jest dosc rozbudowana. zasługuje na 8.
#66 Napisany 30 stycznia 2006 - 12:52
o ile do grafiki w wersji na PS2 nic nie można zarzucić bo po prostu ta konsola lepszej nie potrafi już pociągnąć.
ooo... widzieliśmy Burnout:Revenge? Nie sądzę.
W sprawach grafy-gameplayu-animki Xbox górą. 8) mocne 8+
#67 Gość__* Napisany 30 stycznia 2006 - 17:40
widziałem, widziałem tylko że w burnoucie revenge animacja czasami nieznacznie też przytnie, ale tylko nieznacznie. Tak po za tym to Most Wanted to zupełnie inna gadka- tam jest jedno duże miasto, a w burnoucie tylko "mała" traca, to dlatego wygląda lepiej.ooo... widzieliśmy Burnout:Revenge? Nie sądzę.
#68 Napisany 31 stycznia 2006 - 07:29
tam jest jedno duże miasto, a w burnoucie tylko "mała" traca, to dlatego wygląda lepiej.
Coś w tym jest. Lecz wydaje mi się gdyby przystosować enigne BR do wymogów dużego miasta, nie miał by problemów żadnych. Inna sprawa że BR działa na podrasowanym engine B3, które to B3 jest z kolei po lini prostej dopracowanym engine Renderware (gta3.mcII, itd.). W Midnight Club 3 pokazano jak ten engine potrafi sobie obsłużyć całkiem spore miasto (Detroit, Atlanta) i skończyło się na czkawce framerate jak w wypadku psowej wersji MW.
ps. Gdyby przyglądnąć się, jak to napisałeś "małej trasie", to ten sam engine powinien wyciągnąć z lotu rozgałęziające się ścieżki (bo przecież w MW nie ma miast na miarę Gta) dróg, nie robiąc slide"ów na miarę jazdy we mgle MCIII.
#69 Gość__* Napisany 01 lutego 2006 - 11:13
niby powinien, ale tutaj wychodzi na światło dzienne lenistwo programistów, bo gdyby chciało im się posiedzieć trochę nad optymalizacją kodu gry to gra chodziła by płynnie.ps. Gdyby przyglądnąć się, jak to napisałeś "małej trasie", to ten sam engine powinien wyciągnąć z lotu rozgałęziające się ścieżki (bo przecież w MW nie ma miast na miarę Gta) dróg, nie robiąc slide"ów na miarę jazdy we mgle MCIII.
A tak się złożyło pewnie że EA chciało żeby gra wyszła jednocześnie na wszystkie currentgenowe platformy i sprzedaje "niedopracowany" produkt
#70 Gość__* Napisany 12 października 2006 - 19:48
I to nie pierwszy raz. EA ma w swoich szeregach naprawde zdolnych programistow i koderow, ale poscig za kasa sprawia, ze wola wypuscic "troche" mniej dopracowana gre, niz przelozyc premiere, ale za to dostarczyc produkt wolny od usterek w kodzie. Bylo tak z FIFA, choc podobno 07 jest juz calkiem znosna, bylo tak z NHL i wieloma innymi grami tejze firmy.A tak się złożyło pewnie że EA chciało żeby gra wyszła jednocześnie na wszystkie currentgenowe platformy i sprzedaje "niedopracowany" produkt
#71 Gość__* Napisany 13 października 2006 - 19:23
#72 Gość__* Napisany 13 października 2006 - 19:46
A EA juz sie chyba nie da nawrocic na "wlasciwa" droge. A szkoda, bo firma moglaby wypuscic mnostwo bardzo dobrych i rewelacyjnych hiciorow.
#73 Gość__* Napisany 13 października 2006 - 20:04
#74 Gość__* Napisany 13 października 2006 - 23:24
#75 Gość__* Napisany 01 września 2007 - 23:28
#76 Gość__* Napisany 15 listopada 2007 - 13:12
#77 Napisany 07 grudnia 2007 - 22:36
Kurdę marzy mi się NFS Porsche Unleashed 2 ...piękna gra
#78 Gość__* Napisany 08 grudnia 2007 - 12:20
Żałość, lepiej zaopatrzyć się w starego Most Wanted lub któregoś z Undergroundów. "Więcej kontroli nad furami w wersji PS2" - czyli na next genach w ogóle nie skręcają?A ja mam pytanko do posiadaczy Pro Street na PS2 - czy warto wto grać bo recenzje w gazetach są ale nimi nei będe się sugerował bo np w takim ekstrimie to jak jest wersja na next geny to tą na PS2 tylko wypada zjechać. Więc? Grał ktoś?
#79 Gość__* Napisany 24 grudnia 2007 - 22:22
#80 Napisany 07 stycznia 2008 - 20:27
A by nie było że nie na temat to najlepsze części to te stare - Porshe Unleashed/2000 (ach te trasy - Autobahn) i pierwsze 3 części .
#81 Napisany 25 stycznia 2008 - 01:50
Myślałem ostatnio czy by nie zaopatrzyć się w Most Wanted, jakoś takie klimaty jeżdżenia po bezdrożach, niekończących się ulicach. Na Allegro stoją za naprawdę niewielkie pieniądze Ale wczoraj oglądałem Tokyo Drift i nocnego ścigania-driftowania trochę się zachciało A taki klimat to w Carbonie... (NfS:U i U2 grałem już ) Napiszcie która lepsza? Na PS 2 nie mam w co się ostatnio ścigać. Czy MW jest coś wart? Kiedyś przez 5 min zagrałem w MM w to i jakoś tak mnie nie poruszyło
A by nie było że nie na temat to najlepsze części to te stare - Porshe Unleashed/2000 (ach te trasy - Autobahn) i pierwsze 3 części .
Napewno MW lepsza niz ostatnie pro street ale czy warto coz ile ludzi tyle odpowiedzi ale wedlug mnie (jesli lubisz takie klimaty jak napisales ) to warto !
#82 Napisany 25 stycznia 2008 - 02:30
poza tym underground 2 przeszedłem (w dodatku na pc) tylko i wyłącznie dlatego że chyba 2 lata temu nie miałem innej gry jak byłem u rodziny, nie byłem może zniesmaczony bo nawet przyjemnie czasem było ale generalnie ta seria to straszny przeciętniak...
#83 Napisany 09 marca 2008 - 23:22
Wcześniej w NFS'a grałem tylko przy okazji pierwszej części tej gry. Ciężko w to uwierzyć, ale była lepsza od MW. W grach nie znoszę jednej rzeczy - kantowania AI. W most wanted takie zachowanie jest norma. AI "dostosowuje się" do poziomu gracza. Jeżeli znacznie wyprzedzimy przeciwników to oni nagle przestaną popełniać jakiekolwiek błędy. Jeżeli się ciągniemy to przeciwnicy również będą prowadzić jak staruszki. Doprowadza to do takich tragicznych sytuacji, że najefektywniej jest się ciągnąć przez pierwsze 80% wyścigu a przy ostatnich 20% cisnąć gaz do dechy. AI nie zdąrzy się przestawić w tym czasie na drugi model jazdy. Pomijając to AI najzwyczejniej w świecie oszukuje. Podczas wyścigu o pozycje na czarnej liscie zepchnalem samochod przeciwnika tak, że zaklinował się. Odskoczyłem od niego na ponad 3 tysiące stóp. Tryb wyścigu - speed trap. Co się okazało? Gdy przeciwnik w końcu uwolnił się z rogu zaczął rozwijać niesamowitą prędkość. Fotoradar uchwycił go w momencie gdy poruszał się z prędkością 294 mil na godzinę. (normalnie w grze ciężko jest osiągnąć nawet 240 - buja już wtedy samochodem na wszystkie strony, nawet zastrzyk mokrego n2o nie zwiększa znacząco prędkości).
#84 Napisany 05 kwietnia 2008 - 13:38
To się nazywa handicap. Wkurzająca sprawa. Nie wiem jak w tym NfSie, bo już raczej nie ruszam tej serii, ale w "szóstce", czyli w NfS: Hot Pursuit 2 mozna było sobie to wyłączyć.AI "dostosowuje się" do poziomu gracza.
A i w ogóle uważam, że NfS: HP2 (w wersji jedynej słusznej czyli na PS2) jest jedną z najbardziej udanych cześci serii... i zarazem ostatnią którą przeszedłem i w zasadzie wymaksowałem. Super gra, która teraz trochę biednie już wygląda (nawet jak na poprzednią generację), ale da się grać i można się wkręcić. Polecam jakby co.
#85 Napisany 06 kwietnia 2008 - 09:14
Fajny filmik zmontowany z kolejnych screenów i krótkich filmików prezentujących kolejne tytuły z serii (z datami ich wydania)
#86 Napisany 06 kwietnia 2008 - 12:21
Ech... To kiedyś była gra! Dwie pierwsze miały swój niepowtarzalny klimat. Chciałbym aby EA zrobiło znów taką grę - zamknięte różnorodne trasy gdzieś w terenie i luksusowe samochody - Merceses, McLaren, Lamborghini, bez żadnego tuningu i udziwnień. Ech, te czasy już nie wrócą. Nie wiem dlaczego Hot Pursuit 2 nigdy mi nie przypasował? HP1 to jedna z moich ulubionych gier w serii
#87 Napisany 06 kwietnia 2008 - 13:49
Scorpio napisał/a:
Ech... To kiedyś była gra! Dwie pierwsze miały swój niepowtarzalny klimat. Chciałbym aby EA zrobiło znów taką grę - zamknięte różnorodne trasy gdzieś w terenie i luksusowe samochody - Merceses, McLaren, Lamborghini, bez żadnego tuningu i udziwnień.
!! Ale ja mam sentyment do 4 i Porshce NFS Porsche to byłą gra ten klimat...
#88 Napisany 06 kwietnia 2008 - 15:42
Już wcześniej pisałem że najlepszą częścią było właśnie Porsche. Ostatnią w tym starym, NfS'owym klimatem.!! Ale ja mam sentyment do 4 i Porshce NFS Porsche to byłą gra ten klimat...
#89 Napisany 06 kwietnia 2008 - 16:34
Ale ja mam sentyment do 4 i Porsche
Ja podobnie. Czwórka była super na PSXie, ale w Porsche to się raczej nie dało grać na konsoli. Pomijam już, że wersja PC to zupełnie inna bajka
Tak czy inaczej, mimo sentymentu do początków tej serii, HP2 bardzo mi się podobał. Uważam, że jest NfSowy i dostarcza masę miodu.
#90 Napisany 09 kwietnia 2008 - 14:21
Kurzawka napisał/a:
!! Ale ja mam sentyment do 4 i Porshce NFS Porsche to byłą gra ten klimat...
Już wcześniej pisałem że najlepszą częścią było właśnie Porsche. Ostatnią w tym starym, NfS'owym klimatem.
Nei wiem o jakiej jeszcze wersji mówisz. Dla mnei NFS4 był dobry na PSX'a ale już Porsche na tą konsolę był crapem małym. Grałem w super wypaśną wersję na dobrym wtedy chyba całkiem nowym PC. Do tej gry i do Colina 2 dokupiłem kierownicę nawet. Jeszcze muszę dodać że chodziaż grałem bardzo dużo w Porsche to nei przeszedłem-za dużym lamusem byłem hehe.