Skocz do zawartości

Need for Speed - dyskusje o serii


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
104 odpowiedzi na ten temat

#91 Marbel Napisany 09 kwiecień 2008 - 19:57

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 7680 Postów:
Kurzawka Ty Lamo :P :P Hehe... oczywiście mówię o wersji na PC! Gierkę przeszedłem calusieńką na kierownicy! Najlepsza trasa (chyba ever serii) to Autobahn no i żółty Porsche Moby Dick chyba z 72 roku (choć nie jestem pewny, wiem że to taka nówka nie była) :hurra: Ach... Jednak gra coś nie chciała poprawnie chodzić pod Windows XP i ją z bratem sprzedaliśmy :cry: Ech, te czasy już nie wrócą... WHY?? :cry:
  • 0

#92 Gość__* Napisany 09 kwiecień 2008 - 21:25

Gość__*
  • Goście
Tiaaa, Porshe to było coś. Również grałem w wersję na PC'ta na kierownicy (pierwsza gra z tym kontrolerem). I wciąż uważam tą część, za najlepszą z serii (chociaż w wiele nie grałem).
  • 0

#93 Gość__* Napisany 13 lipiec 2008 - 20:27

Gość__*
  • Goście
Panie, gram sobie panie, słuchaj pan w Carbona - panie, dwa dni i gra pękła! Co to się teraz panie dzieje, to szok. No mówię panu - dorwałem się, panie, do Porsche Carrery GT, lekki tuning i gra skończona szybciej, niż się tego spodziewałem. Ale powiem panu, że gra jest niczego sobie jako arcade racer.
  • 0

#94 TEXZ Napisany 30 styczeń 2009 - 12:37

TEXZ

    Soul Eater

  • Forumowicze
  • 28018 Postów:
NEED FOR SPEED kontratakuje. EA planuje wypuścić 3 gry z tej serii w tym roku!
http://www.eurogamer... ... -this-year

Electronic Arts has told Eurogamer that it plans to reinvent the Need for Speed series by launching separate core, casual and 'Play 4 Free' games this year.

Need for Speed: Shift will launch on PC, Xbox 360, PS3 and PSP this autumn - as will Need for Speed: Nitro on Wii and DS. Need for Speed: World Online will be released to the Asian online PC market this summer, before heading West in the winter.

Need for Speed: Shift will be made by Slightly Mad Studios of GT Legends and GTR 2 fame, with help from EA Black Box producer Michael Mann and EA Games Europe bigwig Patrick Soderlund.

Shift focuses on simulation racing - not just the realistic movement of cars, but also driver behaviour. This, EA marketing boss Keith Munro told Eurogamer, is what will set the game apart. Also, less baggy jeans and hip-hop.

"The urban underground was a manifestation of style in some past Need for Speed games for sure, but Shift focuses less on these style cues and more on mirroring the driver experience, that athleticism of being in a wickedly-intense race, and what it really feels like to be behind the wheel," Munro told us.

A flashy 3D HUD that mimics driver head movement, inertia and G-force will help achieve this. There's a cockpit view that lets players freely look around using the right thumbstick, too.

Munro reckons serious car enthusiasts will "love" Shift, and that mainstream racers will also get on board. He's quite excited.

"Need for Speed Shift is amazing and I think it will blow people away," said Munro. "The tech behind that game, the details that only a team with such racing pedigree could accomplish, and the ability to make you feel the intensity of a race is unprecedented. I can't wait for our fans to begin experiencing it!"

And, he added: "Regarding any new Need for Speed girls I can't comment, but I'll definitely mark down one enthusiastic vote for Josie Maran." Steady on.

Need for Speed: Nitro will be created by EA Montreal. Fast and fun arcade racing tops the bill, and will be matched by vibrant and eye-catching visuals, we're told.

"Need for Speed Nitro on the Wii and DS will not be a Mario Kart clone - Nintendo already does an excellent job with that," said Munro.

"Instead, we are evolving the arcade racer with a fresh and unique visual style that is very Need for Speed. The game will be rich and deep and will appeal to experienced arcade racers as well as casual players."

Need for Speed: World Online is the 'Play 4 Free' wild-card, and will be co-developed by series regular Black Box and EA's online studio in Singapore. Released to Asia first, this online PC game will let players pick and customise their choice of licensed vehicles and take on the rest of the world - well, Asia, before heading West after a thumbs-up there


To by się zgadzało z rumorsami o kolejnej grze NFS, którą robi Black Box; http://www.eurogamer... ... t-nfs-game
  • 0

#95 Marbel Napisany 30 styczeń 2009 - 12:49

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 7680 Postów:
A czy tego studia nie zamknęli? Myślałem, że dali już spokój tej serii. Ja już nie widzę, nadziei dla tej serii. Może zaskoczą jakoś pozytywnie, ale poszli w złym kierunku - wszędobylskie tuningowanie nie pasuje do tej serii. Undergroundy mogły jeszcze być, jako nowość, odskocznia od głównego nurtu. Ale ciągnąć to dalej tylko w nowych okolicznościach "przyrody"?
Po nazwach planowanych gier widać, że szykuje się ciąg dalszy popłuczyn (Shift, Nitro??). No i NFS on line - już kiedyś próbowali. Ale wypuszczanie gry wyścigowej nakierowanej tylko na multi w Sieci? To już nie może to być ciekawy dodatek do singla? Ech.
  • 0

#96 TEXZ Napisany 30 styczeń 2009 - 12:58

TEXZ

    Soul Eater

  • Forumowicze
  • 28018 Postów:
Shift ma bardziej przypominać Grida. Samo studio deweloperskie jest odpowiedzialne za PCtowego GTR'a. Z resztą co będę się wysilał. Pierwszy screen z gry pokazuje na czym warto oko zawiesić: http://farm4.static.... ... 353b_o.jpg
NFS Online to projekt który nie wypalił jeszcze za czasów Motorcity Online, a wersja na NDS i Wii ma szansę być opracowana specjalnie pod te specyficzne platformy. Czego jak czego, ale zmiany personalne mogą tej ostatnio skostniałej serii wyjśc na dobre.
  • 0

#97 Marbel Napisany 30 styczeń 2009 - 13:09

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 7680 Postów:
No dobra, screen całkiem ciekawy. Ale nie można tego nazwać jakoś inaczej?? Czy trzeba jeździć po starej dobrej marce? Każde wyścigi od EA będą się nazywać Need for speed? Ja NFSa pamiętam jako wyścigi ekskluzywnych samochodów za bajońskie sumy, jednak w wersji drogowej. I ściganie to odbywało się na zamkniętych trasach - to było dobre bo wprowadzało różnorodność - i góry, i zima, i miasto, i peryferie, i okolice jakiejś fabryki, i (chyba najlepszy w serii) Autobahn :D To jest NFS jaki znam i z tym kojarzy mi się ta marka. Otwarte miasto i tuningowanie (głównie optycznie) to jakiś shit a nie nfs! Forza i GT mi tego nie dają co stary NFS.
  • 0

#98 Gość__* Napisany 30 styczeń 2009 - 13:22

Gość__*
  • Goście

No dobra, screen całkiem ciekawy. Ale nie można tego nazwać jakoś inaczej?? Czy trzeba jeździć po starej dobrej marce? Każde wyścigi od EA będą się nazywać Need for speed?

Nie, będą jeszcze te ze znaczkiem Burnout :^^:

NFS: PS powinien wyglądać się i ruszać tak, jak GRID - wtedy bym uwierzył w odrodzenie serii. Nie wygląda, nie rusza się i mechaniką nie przypomina GRID (poza zamkniętymi torami), więc serię spuszczam w klopie.
  • 0

#99 Gamemaniak Napisany 30 kwiecień 2009 - 14:29

Gamemaniak

    Pikachu

  • Narybek
  • 87 Postów:
Zdecydowanie najlepszą grą z serii NFS był Most Wanted . Był to wielki przeskok jakościowy , graficzny itd . No i ta policja :twisted: .
  • 0

#100 Zetsuharda Napisany 12 lipiec 2010 - 17:27

Zetsuharda

    Blanka

  • Narybek
  • 206 Postów:
Most Wanted był dobry, ale moim zdaniem najlepszy to NFS U2, był tam wspaniały tuning i ten klimat... :rolleyes:
  • 0

#101 keogh Napisany 05 marzec 2017 - 23:42

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 9891 Postów:


  • 3

#102 Schrodinger Napisany 06 marzec 2017 - 00:18

Schrodinger

  • Reformatorzy
  • 50334 Postów:

dam plusa za dobre nekro

 


  • 0

#103 Greg Napisany 06 marzec 2017 - 09:37

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22240 Postów:
Plusujemy
  • 0

#104 Hellmans Napisany 06 marzec 2017 - 11:25

Hellmans

    The biggest dick pic of all

  • Forumowicze
  • 6983 Postów:

O, to wrzucę coś innego, niedawno na DF Retro był filmik:

 


  • 0

#105 keogh Napisany 06 marzec 2017 - 23:39

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 9891 Postów:

lgr też miał niezłą


  • 0