Dead Nation
#61 Gość_Taikun_* Napisany 03 stycznia 2011 - 00:51
#62 Napisany 03 stycznia 2011 - 08:12
Mówiłem to na szałcie, pionku, to nie wiedziałeś o co chodzi. Masz babo placek :>.odpalilem gierkę na tym najwyższym mozliwym za pierwszym razem poziomie i wymiekłem jutro zacznę chyba grać na normalu
#63 Gość_Taikun_* Napisany 03 stycznia 2011 - 13:36
#64 Napisany 03 stycznia 2011 - 14:58
#65 Napisany 04 stycznia 2011 - 10:44
Ktoś może ustawkę na jakąś sesję w co-opie?
#66 Napisany 04 stycznia 2011 - 14:08
- muszę odpocząć trochę od teh gry
- pewnie chciałbyś na wyższych poziomach grać, a ja chcę na martwicy mózgu, bo tylko trofika za zabicie ponad 50tys zombie nie mam
#67 Napisany 06 stycznia 2011 - 20:50
No i monotonia może i odnosi się do tego. Grupka zombie nie wiadomo skąd (nie widać ich często), sprint, strzał, flara i tak w kółko.
Czy nie ogarnął flar? Ogarnął, przynajmniej w Qiuck Look dawał radę.
No moim osobistym zdaniem giera nuży i to po niedługim czasie. Trochę żałuję wydanej na nią gotówki - niby zombie, niby masterowanie wyników, wysoki poziom trudności, ale jednak o wiele bardziej bawi mnie Dead Rising 2. No i konwencja niby podobna do nowej Lary Croft, a jednak w tej drugiej grze o wiele większą satysfakcję daje masterowanie wyników oraz zbieractwo wszelkiego rodzaju.
Zgadzam się. Niby wszystko w porządku, a jednak coś tam nie zagrało.
Osobiście nie podoba mi się motyw, w którym po eksterminacji wszystkiego przede mną, jak i za mną idę, a tu nagle chłopaki radośnie ze wszystkich stron napierają. Choć nie, inaczej. To jeszcze przejdzie (w kapitalnym L4D było podobnie, ot nadchodzą sobie), ale jak cofam się ostrzeliwując sub bossa (to duże coś), a nagle grupka wyskakuje mi za pleców, to nie jest sympatyczne, ani przemyślane. Przecież byłem tam chwile temu i wszytko ubiłem. Można tłumaczyć to tym, że pojawiła się nowa fala, ale niby skąd, w kilka sek. horda zombiaków poprzeciekała się miedzy ścianami budynków....
Może gdyby była krótsza, było by lepiej, a tu ciągle jedno i to samo. Idziemy, strzelamy i tak w kółko. Co jakiś czas dojdzie nowy przeciwnik i tak dalej. Metal Slug który trwałby ponad 4 godz. też by nużył.
Stardust HD zdecydowanie bardziej mi się podobał. Oczywiście DN złe nie jest, ale też jakoś wybitne także nie. Dodam, że głos damy, która informuje nas o aktualnie dzierżonej broni - pierwsza klasa.
#68 Gość_Taikun_* Napisany 07 stycznia 2011 - 00:13
#69 Napisany 07 stycznia 2011 - 10:27
Poza tym zapomniałem jeszcze poprzednio wspomnieć o metodzie zmiany broni w tej grze - nie wiem kto to wymyślał, ale powinien zostać ukarany biczowaniem publicznym. Ileż to razy zginąłem starając się dobrać broń adekwatną do sytuacji
Idę grać w Guardian of Light - tam są diamenty, dużo diamentów........
#70 Napisany 07 stycznia 2011 - 10:41
Ja właśnie z miesiąc odpocząłem sobie od eksterminacji żywych trupów i mam zamiar wrócić na front
#71 Napisany 18 stycznia 2011 - 10:42
Dodam, iż niezwykle spodobało mi się zakończenie opowiedzianej historii.
#72 Gość_Taikun_* Napisany 13 marca 2011 - 14:34
#73 Napisany 14 marca 2011 - 09:09
Ja mogę zagrać, ale dopiero jak skończę kampanię na hardzie w co-opie
#74 Napisany 16 marca 2011 - 00:46
Liczyłem przy tym, że oba te tytuły będą znakomitymi pozycjami, a otrzymałem zawód, i to z mnożnikiem.
#75 Napisany 16 marca 2011 - 10:36
#76 Napisany 16 kwietnia 2011 - 09:32
Przeszedłem grę w coopie, potem ze znajomym postanowiliśmy zdobyć to trophy w pierwszym poziomie, przeszliśmy bez obrażeń i ...pupa. Nie ma trophy? Czyżby było nie do zdobycia w coopie? (nie wydaje mi się). Czy trzeba wykończyć zombie co do sztuki? Hmm...
#77 Napisany 16 kwietnia 2011 - 12:06
Mi wskoczyło bez problemu, ale przechodziłem sam 1szy lewel na najniższym poziomie trudności.Mieliście może problem z trophy "Skilled" za przejście poziomu bez odniesienia obrażeń?
Przeszedłem grę w coopie, potem ze znajomym postanowiliśmy zdobyć to trophy w pierwszym poziomie, przeszliśmy bez obrażeń i ...pupa. Nie ma trophy? Czyżby było nie do zdobycia w coopie? (nie wydaje mi się). Czy trzeba wykończyć zombie co do sztuki? Hmm...
#78 Napisany 17 kwietnia 2011 - 12:10
#79 Napisany 17 kwietnia 2011 - 18:35
#80 Napisany 20 maja 2011 - 23:05
U kumpla to samo.
#81 Napisany 21 maja 2011 - 09:05
Chyba że po prostu przygotowują grę na "masowe" ściąganie po powrocie PS Store.
#82 Napisany 11 czerwca 2011 - 22:43
#83 Napisany 12 czerwca 2011 - 09:46
Wątpię. Raczej może to być problem Twojego neta, albo faktu że masz amerykańską wersję a łączy Cię np do Polaków? Nie wiem, ja nie miałem tego typu problemów, a DN mam ściągnięte na dwóch konsolach i na obu działa bez problemu.Zassałem grę z amerykańskiego Welcome Packu, z konta braciaka, tak aby mieć wszystkie gry z WP za free, ale jak tylko podłączam się do kogoś do gry to mnie od razu wywala. Czy jest to jakieś zabezpieczenie przed tego typu akcjami ?
#84 Napisany 12 czerwca 2011 - 11:15
#85 Napisany 16 czerwca 2011 - 09:29
Edit - Wujek Google mowi ze jak gra stała się darmowa to za dużo ludzi próbuje łączyć się z serwerami. Tylko co zrobić jak chcę pograć w co-opie?
#86 Napisany 16 czerwca 2011 - 22:07
#87 Napisany 17 czerwca 2011 - 13:30
#88 Napisany 17 czerwca 2011 - 14:49
#89 Napisany 17 czerwca 2011 - 20:49
Platyna
#90 Napisany 23 czerwca 2011 - 22:52
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|