Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 27 maja 2018 - 09:41
#1 Gość__* Napisany 03 sierpnia 2005 - 13:34
#2 Napisany 09 sierpnia 2005 - 21:11
#3 Gość__* Napisany 10 sierpnia 2005 - 14:19
#4 Gość__* Napisany 10 sierpnia 2005 - 14:48
#5 Gość__* Napisany 10 sierpnia 2005 - 16:38
#6 Gość__* Napisany 11 sierpnia 2005 - 13:35
#7 Gość__* Napisany 12 sierpnia 2005 - 16:47
#8 Napisany 09 kwietnia 2007 - 15:16
Zacznę z grubej rury - uważam tę grę za produkcję wybitną w każdym calu. Każda gra ma jakieś wady, nie piszę, że ta ich nie ma ale....
- nie znam gry o bardziej dojrzałym, złożonym, pełnym odniesień i niedopowiedzeń scenariuszu (osoby które przeszły grę odsyłam na gamefaqs gdzie jest genialna analiza tego dzieła)
-nie znam gry o bardziej odważnej i bezkompromisowej stylistyce i mechanizmach gameplayu które, o dziwo - sprawdzają się.
Wszyscy którzy mieli styczność z tym tytułem- odezwijcie się, a dorosłe osoby które jeszcze nie grały gorąco zachęcam do "lektury" tego dzieła. Suda51 Rulez!
#9 Napisany 09 kwietnia 2007 - 17:09
#10 Napisany 10 maja 2007 - 02:59
#11 Napisany 10 maja 2007 - 06:05
#12 Napisany 10 maja 2007 - 20:43
Killer 7 jest pozycja naprawdę ciężka i wcale nie dziwi mnie fakt, że w USA gra była kompletna klapa marketingową (sprzedano tylko kilkanascie tysięcy kopi tej gry (obie wersje))...
#13 Napisany 11 maja 2007 - 16:01
W tym wypadku jednak warto. Od czasu Killera grałem w wiele gier jak Okami, FF12 czy ostatnio God of War 2. Większość tych tytułów przechodziłem na naprawdę niezłym sprzęcie a Killer7 wypadł na wizytę w domu, tv21” i dźwięk stereo. Fakty po czasie szokują - żadna gra po Killer7 nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, tak ostro nie łamała schematów i nie zaskakiwała.
Nawet GoW 2 z ryczącym 5.1 i panoramą nie zrobił na mnie takiego wrażenia a na pewno już nie Okami.
Całe szczęście, że ekipa nadal działa i trzymam kciuki za No more Heroes na Wii.
#14 Gość__* Napisany 25 maja 2007 - 13:14
jak pogram wiecej to wiecej napisze ale narazie mam problem na samym poczatku - ide korytazem i jakis potwore ucieka przedemna , zwiasa na scianie i wypluwa takie kamienie co to zamieniaja sie w kolejnego potwora - zabijam , zabijam i tak bez konca... jak przejsc ten level??? moj pomocnik mowi ze jak bedzie krwawic to R1 i 3 x kwadrat ale co , ale gdzie , ale kiedy? help!
#15 Napisany 26 maja 2007 - 13:36
narazie mam problem na samym poczatku - ide korytazem i jakis potwore ucieka przedemna , zwiasa na scianie i wypluwa takie kamienie co to zamieniaja sie w kolejnego potwora - zabijam , zabijam i tak bez konca... jak przejsc ten level??? moj pomocnik mowi ze jak bedzie krwawic to R1 i 3 x kwadrat ale co , ale gdzie , ale kiedy? help!
Zabijaj Heaven Smile'y najlepiej trafieniami w te świecące punkty, nazbieraj minimum 3 fiolki krwi i będąc Danem celując R1 wciskasz 3razy kwadrat - tak ładujesz jego super atak. Po załadowaniu strzelasz w czerwoną bulwę na środku Replikatora. Nie strzelaj jak składa jajo, poczekaj aż się wyprostuje i wtedy wal.
#16 Napisany 02 czerwca 2007 - 06:08
#17 Napisany 02 czerwca 2007 - 08:47
chyba komus braklo dobrych pomyslow na ciekawe walki.
Podaj mi tytuł gry w której mechanizmy walki z bossami( nie mówię o Smile'ach w połowie poziomu) byłyby tak zróżnicowane przy każdym bossie( quick draw, walka na ilość strzałów, kombinowanie z dwoma kolesiami i ich mózgami itd.)
Chyba bardziej wierutnej bzdury się nie dało napisać o tej grze. KAŻDA kolejna walka z bossem jest inna i nowatorska.
#18 Napisany 02 czerwca 2007 - 22:26
Chyba bardziej wierutnej bzdury się nie dało napisać o tej grze. KAŻDA kolejna walka z bossem jest inna i nowatorska.
Popieram, bosowie są bardzo zróżnicowani jak mało w której grze i mimo iż czasem pod czysto gemeplayowym względem do ideału troche brakuje to jednak dizajn muzyka i ogólny klimat potyczek sprawia, że walka z bosami jest zdecydowanie atutem a nie słabą stroną tej niezwykłej gry!
#19 Napisany 03 czerwca 2007 - 23:03
Ostatni przypadek jaki przychodzi mi do glowy - nie pamietam juz jak sie ten jegomosc nazywal. W kazdym razie skakal od sciany do sciany, trzeba bylo strzelic w sufit i po bossie. Ile trwala ta walka - pol minuty? Co tu innowacyjnego?
Quickdraw faktycznie byl klimatyczny, na plus zaliczylbym tez walke z niby-power rangers.
.
#20 Napisany 04 czerwca 2007 - 13:00
Na hardzie walka na parkingu jest masakryczna i wymaga niezłych umiejętności, przy późniejszej walce (podnoszące się drzwi) używałem salta do tyłu Kevina o którym większość graczy nie wie. Pojedynek na ilość strzałów jest dostosowywany do używanej broni.
Podobała Ci się walka z Handsome Man (Power Rangers)- czy w kryteriach zwykłej gry można to skryptowane "coś" nazwać walką? Tej gry nie można porównywać do innych.
"We don't believe in credibility because we are incredible." Celebritarians
#21 Napisany 04 czerwca 2007 - 22:53
Hansome Man - i tu wlasnie lezy sila klimatu, w tej walce nie mamy wplywu na wynik, ale mimo to oldskulowy, dosc tandetny klimat po prostu miazdzy (muza+zakonczenie tej calej akcji).
#22 Gość__* Napisany 19 czerwca 2007 - 19:44
#23 Napisany 06 lutego 2008 - 16:00
There is a version of Killer 7 for PS2, but actually there's a restriction on the violent scenes in the game, so the quality for the GameCube and PS2 versions are different.
W takim razie ciekaw jestem jak wyglada wersja na gacka .
#24 Napisany 08 lutego 2008 - 02:17
W takim razie ciekaw jestem jak wyglada wersja na gacka
Dzięki nawi, przypomniałeś mi swoim postem o tej grze Akurat wszedłem na allegro i była wersja na GC za 65 zł, więc z biegu kupiłem. Mam nadzieje, że będę miał niedługo czas żeby oderwać się od X360-tki i przejść tę grę. Gorzej jak się nie wkręcę - wtedy, znając siebie, Killer 7 przeleży na półce długie miesiące
#25 Napisany 10 lutego 2008 - 13:22
teraz juz tylko czekać na NMH.
#26 Napisany 10 lutego 2008 - 14:02
Pewnie komuś się podoba, ale mi do gustu nie przypadł wcale.
#27 Napisany 10 lutego 2008 - 14:20
In the name of Harman.
#28 Napisany 10 lutego 2008 - 16:23
Otóż to , absolutnie wyjątkowa produkcja, która pokazuje we wspaniały sposób iż nie tylko miliony polygonów sie liczą, a sam pomysł jest dość istotny .Killer 7 jest dosc hermetyczny i wymaga sporo cierpliwosci od Gracza, ale klimatem nadrabia absolutnie wszystkie braki.
Z powodzeniem mogła by się na obliczeniowych potworach obecnie , bez zgrzytu.
#29 Napisany 20 września 2010 - 23:03
#30 Napisany 03 września 2016 - 15:17
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|