Największe Faile Tej Generacji
#1 Napisany 28 listopada 2010 - 22:45
1. X360 bez dysku
2. RROD
3. Nieustanne aktualizacje PS3
4. Gra przez siec na Wii
5. Konsolowa wersja Twittera
W sumie nawet-nawet ta lista. Może mnie Twitter wali, ale reszta wkurza. Do punktu trzeciego dodałbym jeszcze ogromne patche do gier i ogólne działanie PSN. A jak wy się na to zapatrujecie?
#2 Napisany 28 listopada 2010 - 22:51
2. RROD - racja.
3. Nieustanne aktualizacje PS3 - nie_racja.
4. Gra przez siec na Wii - racja.
5. Konsolowa wersja Twittera - racja.
Dorzuciłbym:
6. Brak możliwości wyboru: NXE czy pierwotne menu Xboxa.
7. PlayStation Home.
8. Żyroskopy w Sixaxisie.
9. Za duże patche.
PSN czemu działa źle? Ja nie mam problemów, pykam po sieci aż miło od kilku lat, to XBL mi częściej wywala.
#3 Napisany 28 listopada 2010 - 23:28
Bzdura. Wersja bez dysku umożliwia istnienie taniej wersji konsoli. Co prawda na początku było nieciekawie za względu na drogie memorki, teraz z obsługą pendrive'ów nie widzę, jak ktokolwiek na tym traci (a właściciele konsol z dyskami mogą wrzucić całą grę na dysk i problem loadingów rozwiązany OLO).1. X360 bez dysku
Nikogo.5. Konsolowa wersja Twittera
Pozostałe trzy mają sens.
Dla mnie dwa największe faile to upadek Pandemic oraz obecny beznadziejny support dla NDS i PSP.
#4 Napisany 28 listopada 2010 - 23:33
#5 Napisany 28 listopada 2010 - 23:35
#6 Napisany 28 listopada 2010 - 23:42
#7 Napisany 28 listopada 2010 - 23:45
No chyba, że tak... ale wciąż 2-10 minut na update (odpowiednio: od giery do udpate'u konsoli, raz na miechy dwa może?) wydaje mi się racjonalnym czasem. Porównania rzeczywiście nie mam, to się spierać nie będę.Nie masz X360, więc nie masz do czego porównac. Gdybym nie wiedział jak działa Live to też nie miałbym zastrzeżeń do PSN
#8 Napisany 28 listopada 2010 - 23:58
W Xboxie zawsze trwa to szybciej (zarówno w przypadku gier, jak i systemu), ale ogólna jakość obu usług jest dla mnie porównywalna. To ten sam poziom i tyle. Gra mi się tak samo.No chyba, że tak... ale wciąż 2-10 minut na update (odpowiednio: od giery do udpate'u konsoli, raz na miechy dwa może?) wydaje mi się racjonalnym czasem. Porównania rzeczywiście nie mam, to się spierać nie będę.
#9 Napisany 29 listopada 2010 - 00:10
#10 Napisany 29 listopada 2010 - 12:11
Nie mając na stałe XO nie wypowiadam się o "wadach" tej konsoli, których nie uświadczyłem (RROD, brak dysku), żyroskopy w padzie do PS3 to może nie fail, ale zdecydowanie rzecz zbędna. Nic od siebie na razie do głowy mi nie przychodzi. No, może pad na baterie do XO. Gram mało, to jeszcze mi nie wyczerpały się, ale wiem, jak denerwujące jest żonglowanie akumulatorkami np. w klawiaturze i myszce (a tam jest raz na kilka miechów, na padzie zapewne częściej). Wiem, że też jest opcja podpięcia kabla, ale to i tak raczej akumulatorków nie ładuje. A ten w padzie do PS3 tak Chyba, że o czymś nie wiem, ale na pewno w zestaw standardowy to nie wchodzi
#11 Napisany 29 listopada 2010 - 12:22
Podobnie jak MS. Temat był wałkowany nie raz i po stronie MS można wyciągnąć również masę gier, które słabo sprzedali.Największy fail, że Sony w marketingu leży na całej linii. Gry mają dobre, tylko sprzedać tego dobrze nie potrafią.
#12 Napisany 29 listopada 2010 - 13:00
oprocz tego:
platne online pass + wycinanie fragmentow gry i sprzedawanie ich jako DLC
psp go i narzucona e-dystrybucja gier
ocean crapow na nds\psp\wii
a co do marketingu ms i sony - przeciez oni wydaja na to miliony dolarow i zatrudniaja mega super hiper specjalistow. sugerujecie e, ze wyrzucaja to siano w bloto na bande niekompetentnych nieudacznikow? pan mirski by sie zasmucil
#13 Napisany 29 listopada 2010 - 13:18
-Home
-Wypukłe spusty i brak wibracji (ktory już naprawili) w padach do PS3.
-Przesuwanie premiery GT5.
Xbox 360:
-Brak HDMI w pierwszych konsolach.
-Płatne multi na XBL (nie mówię, że gold jest zły, ale kupując grę powinienem móc grać w multi za free)
PS no i on-line passy od EA.
#14 Napisany 29 listopada 2010 - 14:21
#15 Napisany 29 listopada 2010 - 14:59
- "spust" w PS3
- lineup Move i Kinect
- rozmiar aktualizacji do PS3
- GT5
- kupowanie deweloperów, by ich chwilę potem rozwiązać
- Drama z Infinity Ward
- Robert Kotick; FFXIII i FFXIV
- Too Human
- Haze i los Free Darical
- Lair i los Factor 5
- awatary i los RARE
- japoński przemysł gier.
#16 Napisany 29 listopada 2010 - 15:21
- Wii
- PS3
- Xbox 360
#17 Napisany 29 listopada 2010 - 15:22
#18 Gość_jachu_* Napisany 29 listopada 2010 - 15:22
#19 Napisany 29 listopada 2010 - 15:29
#20 Napisany 29 listopada 2010 - 15:31
#21 Napisany 29 listopada 2010 - 15:32
- Czas instalacji gier i dem na PS3
- Przemysł "ruchawek"
- Rozwiązywanie lub porzucanie studiów wewn. przez MS = coraz mniej exów na XO.
- Płatny online na XO.
- Kosmiczne ceny napraw awaryjnej PS3jki.
- Bugi w grach
#22 Napisany 29 listopada 2010 - 16:12
- Płatny online na XO.
tak mnie omotali darmowym weekendem live, ze zupelnie o tym zapomnialem
abonament za granie jest skandalem.
#23 Napisany 29 listopada 2010 - 16:25
Nasuwa mi się też instalacja przed każdym aktem w MGS4. W sumie cała sprawa z patchami na PS3 to jeden wielki fail. Nieraz zamiast grać trzeba ssać pół godziny badziewie.
#24 Napisany 29 listopada 2010 - 17:46
#25 Napisany 29 listopada 2010 - 18:19
Dodam jeszcze Epilog do Prince of Persia. Nie grałem weń i nie wiem, czy się na to zdecyduję - grę zamknięto naprawdę wspaniale, a oni wyskakują nie dość, że z "prawdziwym" zakończeniem, to jeszcze do takiej szpili.
Chociaż lubię Alan Wake'a, to niestety, ale tam zrobili dokładnie to samo. Chcesz znać prawdziwe zakończenie, kup The Writera.
#26 Napisany 29 listopada 2010 - 18:39
#27 Napisany 29 listopada 2010 - 19:06
2. płacenie za multi w XO
3. niski poziom japońskich gierek
4. Home - miało być wow po prostu wow...a skończyło się u mnie kasacją tego badziewia
5. oszukiwanie developerów na DLCekach
6. Upraszczanie gier, jakby gracze byli matołami vide Mass Effect 2 lub SC:Conviction
7. wielkie serie od czasów choćby poprzedniej generacji dostają krapiaste sequele np. to co punkt wyżej + Mafia 2, FFXIII, MGS4 [osobiste opinie]
#28 Napisany 29 listopada 2010 - 19:13
Charadesign w tej generacji faktycznie zasysa. Dlatego czekamy na Księcia.
#29 Napisany 29 listopada 2010 - 19:17
Właśnie gram w ilomilo
#30 Napisany 29 listopada 2010 - 19:24
Słaby troll jest słaby. Mówimy o chara designie gier, w których pojawiają się ludzie, a nie o abstrakcyjnych grach pokroju ajlomajlo, MoPBW czy Limbo. Szkoda, że nie napisałeś, że niektóre gry pozwalają na customizcję postaci, więc TEXZ -10.texz -1
Właśnie gram w ilomilo