Tomb Raider
#31 Napisany 16 lipca 2009 - 13:51
#32 Napisany 16 lipca 2009 - 19:27
#33 Gość__* Napisany 16 lipca 2009 - 20:10
Do tematu: Nie pasują mi te potwory, to nie w stylu Tomb Raider'a i nie czekam na tą gre.
#34 Napisany 28 czerwca 2010 - 06:46
Źródło
#35 Napisany 06 grudnia 2010 - 15:20
http://www.prnewswir...-111373799.html
#36 Napisany 06 grudnia 2010 - 15:43
#37 Napisany 06 grudnia 2010 - 15:44
Ale, ale. Co jest z tą fotką? Zupa była za słona?
#38 Napisany 06 grudnia 2010 - 15:46
#39 Napisany 06 grudnia 2010 - 16:10
#40 Napisany 06 grudnia 2010 - 16:16
a gral pan w underworld?Co tam, będzie bosko. Już się cieszę.
Na razie zero podjary. Jeśli Crystal Dynamics od czasu Underworld nie nauczyło się poprawnie kodować gier to znowu będą glitche, słaba praca kamery i toporność.
Oczywiście po info z GameInformera fanboje będą się fapować tak jak się fapowali na Underworld, a pewnie znów wyjdzie gra w porywach siódemkowa.
#41 Napisany 06 grudnia 2010 - 16:33
#42 Napisany 06 grudnia 2010 - 16:37
#43 Napisany 06 grudnia 2010 - 17:48
Cudowna sprawa!Który to już raz zaczynamy od początku? Co tam, będzie bosko. Już się cieszę.
Ale, ale. Co jest z tą fotką? Zupa była za słona?
#44 Napisany 06 grudnia 2010 - 18:03
Poza tym - łuk i rozbite statki z różnych epok. Naprawdę jestem ciekaw, na czym ma polegać gra.
*tak wiem, wcześniej były zmiany, ale wydawały mi się bardziej ewolucją tego samego typu urody.
#45 Napisany 06 grudnia 2010 - 19:22
TRU na świetnie zaprojektowane poziomy (pomijając dwa przedostatnie) i tego oczekuję od TR. A to...Jeśli Crystal Dynamics od czasu Underworld nie nauczyło się poprawnie kodować gier to znowu będą glitche, słaba praca kamery i toporność.
Jest GENIALNE! Ultra boner!
#46 Napisany 06 grudnia 2010 - 19:25
#47 Napisany 06 grudnia 2010 - 19:25
#48 Napisany 06 grudnia 2010 - 19:25
#49 Napisany 06 grudnia 2010 - 19:30
#50 Napisany 06 grudnia 2010 - 20:03
No tak, zapomniałem. Sorry, nie...Ryan, zostaw Czyśka, korytarzyki w Uncharted to jest to! Developerów tworzących coś innego należy na każdym kroku trollować.
#51 Napisany 06 grudnia 2010 - 20:25
#52 Napisany 06 grudnia 2010 - 20:53
#53 Napisany 06 grudnia 2010 - 20:53
A New Game from Crystal Dynamics
LOS ANGELES, Dec. 6, 2010 /PRNewswire/ -- Square Enix, Inc., is excited today to announce TOMB RAIDER®,
the new game from Redwood City based studio Crystal Dynamics®.
'After a brutal storm destroys the boat she was travelling on, a frightened young woman is left washed ashore
on an unknown beach. On her own but not alone she has only one goal, to survive'
Here begins the first adventure for a young and inexperienced Lara Croft in a story which charts the journey
of an ordinary woman who finds out just how far she must go in order to stay alive.
"Forget everything you knew about TOMB RAIDER," said Darrell Gallagher, Head of Studio, Crystal Dynamics.
"This is an origins story that creates Lara Croft and takes her on a character defining journey like no other."
TOMB RAIDER makes its worldwide debut in the January issue of Game Informer® magazine. The cover story
features 10 pages of exclusive content and is available beginning today for subscribers and on newsstands
December 11. Follow Game Informer on Twitter @GameInformer.
Follow TOMB RAIDER on Twitter @TombRaider. For more information on TOMB RAIDER please visit www.TombRaider.com.
Edit: Sorry Larson about the threadfight but them's the breaks ...
PS. It's been a fun 15 years!
Zapowiedź zapowiedzi:
http://www.gameinfor...r-revealed.aspx
I info z samego artykułu:
- Lara is 21 in this game
- It's not only a reboot of the franchise but a reboot of the entire brand. As a result there will be no "real" Lara model this time.
- They're doing performance capturing with this game
- There are brutal deaths in the game this time. One is described as a deranged man stabbing Lara in the chest and then closing her eyes after she's dead. Another includes a boulder falling on her leg to trap her before another falls and crushes her head.
- CD won't talk specifics on weapons but concept art shows a bow, shotgun and pistol
- The lock on targeting system is gone and it now has a free aim system. CD says that it can compete with any of their competitors.
- "I think that the major difference between this game and the old is the concept of smoke and mirrors," begins Darrell Gallagher, the studio head at Crystal Dynamics. "There was an illusion of freedom because of streaming and loading that would pop you out in a different location, but this is absolutely real. You can literally go any direction that you see and carve your own way to the finish line instead of being guide."
- "It was important in the game to not only deliver the character arc of Lara Croft emotionally, but to deliver it in gameplay as well so the player gets to grow into a hardened survivor," says experienced director Noah Hughes. As the game unfolds, Lara will scavenge new tools and gear that augment her abilities. Lara's athletic prowess will also evolve. Some areas begin inaccessible due to physical limitations or scarce supplies. With the right skills and gear, however, the island is Lara's for the taking.
- There are base camps in the game. Here you can combine items to create something new and access a skill system to upgrade Lara's abilities. You'll also be able to use base camps to fast travel to different locations to minimize backtracking.
- You'll need to gather food and water in order to survive
- There are humans in the game, including some of the crew members from the shipwreck off the coast of the island.
Oj zajebiaszczy zamysł mają panowie z Crystal Dynamics, oby udało się go dobrze wykonać i będzie hicior. Dobrze, że nie poszli w kierunku korytarzyków.
Wyszło dużo lepiej, Legend było niewypałem z malutkimi poziomami.Pomysł fajny, ale za wiele obiecywali przy okazji Underworld, żebym sie jarał. Juz tamta gra miała bić Legende pod każdym względem a wyszło niewiele lepiej...
#54 Napisany 06 grudnia 2010 - 20:56
Pytanie, ile lat panna Croft będzie miała w tej grze? Liczę na niezbyt dużo, łatwiej zidentyfikuję się z postacią, hihi.
ed: a, 21. Nice.
#55 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:23
#56 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:32
#57 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:35
#58 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:36
Zwłaszcza bugi nie pozwalające ukończyć gry i beznadziejne ostatnie levele + słaba fabuła.Wyszło dużo lepiej, Legend było niewypałem z malutkimi poziomami.
#59 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:40
Ale ogólnie seria odżyła i trzyma poziom w tej generacji więc i teraz nie wyjdzie chyba szrot.