Tomb Raider
#61 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:48
#62 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:48
#63 Gość_jachu_* Napisany 06 grudnia 2010 - 21:53
#64 Napisany 06 grudnia 2010 - 21:54
Ta gra ma bardziej być w stylu Metroida/Batmana niż naprawdę otwartego świata. Odblokowywanie skilli znajdowanie przedmiotów umożliwi Ci dostęp do kolejnych lokacji. CD ma o rok więcej na tę odsłonę, powinni ją dopracować.Crystal Dynamics jeszcze słabego TR nie wypuścili. Zmiany wydaję się być fajne na papierze + klimat horroru, ale co mnie trochę niepokoi to, że gra ma być sandboxem. Popatrzcie sobie na liniowe Underworld, chociaż bardzo dobre, to miało masę bugów, to co będzie w przypadku jeszcze bardziej rozległego świata?
#65 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:04
#66 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:18
#67 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:19
#68 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:25
Oby nie dowalili jej wielkich piersi.Ciekawe, jak będzie wyglądać jej model w grze.
Ta era już minęła, teraz twórcy powinni raczej iść w stronę kobiecych postaci dobrze napisanych, a nie cycato-przerysowanych. Nariko, Jade, Elika - good; lasencje z Soulcalibura i podobnych - not good.
Poza tym IMO taka nienaturalna sylwetka utrudniałaby nadanie postaci obiecywanej głębi.
#69 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:27
#70 Napisany 06 grudnia 2010 - 22:56
Wiem, ale chciałem to dodaćMnie chodziło o to, jak się przełożą artworki i rendery na wygląd jej twarzy w grze, nie o wielkość dydków OLO
#71 Napisany 07 grudnia 2010 - 01:11
Ta gra ma bardziej być w stylu Metroida/Batmana niż naprawdę otwartego świata. Odblokowywanie skilli znajdowanie przedmiotów umożliwi Ci dostęp do kolejnych lokacji. CD ma o rok więcej na tę odsłonę, powinni ją dopracować.
Takie akurat rozwiązanie byłoby już znacznie lepsze, chociaż backtrackingiem zalatuje, co było nawet w Metroidzie. :]
#72 Napisany 07 grudnia 2010 - 02:36
Też mi się tak wydaje. Przede wszystkim gra nie była tak toporna.Po latach jakoś mi Legend wydaje się lepsze niż Underworld.
Ryan, zostaw Czyśka, korytarzyki w Uncharted to jest to! Developerów tworzących coś innego należy na każdym kroku trollować.
Oczywiście, że należy trollować developerów, którzy pieprzą grę bo nie potrafią jej zrobić dobrze technicznie. Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.No tak, zapomniałem. Sorry, nie...
A co do Uncharted to zabawne, że hejtują serię typy co nigdy w nią nie grali i nigdy nie zagrają.
Unchartedy nie mają tylko rynien, ale też miejscówki otwarte, gdzie nie ma jasno nakreślonej drogi i też trzeba się dobrze rozejrzeć, gdzie skoczyć itp. Tylko oczywiście technicznie nie ssą pałki jak koszmarki w Underworld.
W grę i tak nigdy nie zagracie więc obejrzyjcie i napiszcie mi czym się to róźni od miejscówek typowo tomb raiderowskich? Przy okazji możecie sobie popodziwiać grafikę do której Crystal Dynamics nigdy się nie zbliży.
Zabawni są ci hejterzy co gry ND widzieli jedynie na trailerach na których pokazywana jest głównie akcja natężona strzelaniem, a o całości gier nie mają zielonego pojęcia.
#73 Napisany 07 grudnia 2010 - 02:42
Unchartedy nie mają tylko rynien, ale też miejscówki otwarte, gdzie nie ma jasno nakreślonej drogi i też trzeba się dobrze rozejrzeć, gdzie skoczyć itp.
Coś tam się znajdzie, to fakt - Ale nie zmienia to faktu, że w 80ciu% Uncharted 2 to akcja w czystej postaci.
#74 Napisany 07 grudnia 2010 - 02:46
#75 Napisany 07 grudnia 2010 - 02:50
Edit. No i jeszcze zobaczymy ile akcji przyniesie nam ten reboot... Oby mniej, niż jak to mówią "Wyznaczają dzisiejsze standardy".
#76 Napisany 07 grudnia 2010 - 07:52
Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.
Ani razu Nie miałem żadnych technicznych problemów
Lara wygląda na tych artach przepysznie
#77 Napisany 07 grudnia 2010 - 08:13
Właściwie to ani razu. Szukając bonusów faktycznie się natknąłem na parę upierdliwych aspektów sterowania (brak precyzji), ale przechodząc grę to właściwie ani razu.Oczywiście, że należy trollować developerów, którzy pieprzą grę bo nie potrafią jej zrobić dobrze technicznie. Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.
Proszę się nie kompromitować.Filmik korytarzyka
Bo o to chodzi w tego typu grach, żeby w kółko krążyć po w sumie niedużej przestrzeni i szukać, gdzie akurat można się dostać.Takie akurat rozwiązanie byłoby już znacznie lepsze, chociaż backtrackingiem zalatuje, co było nawet w Metroidzie. :]
#78 Napisany 07 grudnia 2010 - 08:46
#79 Napisany 07 grudnia 2010 - 08:50
#80 Napisany 07 grudnia 2010 - 09:00
#81 Napisany 07 grudnia 2010 - 09:41
Wygląda trochę jak ElenaPowiedziałbym, że nie są przesadzone, jest w miarę normalnie
Mam nadzieje, że będzie dużo DLC z ciuszkami
#82 Napisany 07 grudnia 2010 - 09:47
Tutaj są skany w czytelnej formie:
http://forums.gametr.../1152219?page=1
Brzmi aż za dobrze, żeby było prawdziwe.
#83 Napisany 07 grudnia 2010 - 09:57
Widziałem te wdzianka i są fpytke ,ale PC mnie nie interesuje. A własciwie, nie mam kasy na kupno mocarnego sprzętu.Do TRA na PC można było ściągnąć całą masę ciuszków
Tutaj są skany w czytelnej formie:
http://forums.gametr.../1152219?page=1
Brzmi aż za dobrze, żeby było prawdziwe.
Cóż, jak to się mówi hype train ruszył, zobaczymy czy dadzą rade.
#84 Napisany 07 grudnia 2010 - 09:59
#85 Napisany 07 grudnia 2010 - 10:30
Za 1500zł można mieć sprzęt, który z grami sobie radzi kilka razy lepiej od konsol. Może nie chcesz mimo wszystko poświęcić tyle kasy, niemniej nie trzeba wydawać aż tak dużo kasy.Widziałem te wdzianka i są fpytke ,ale PC mnie nie interesuje. A własciwie, nie mam kasy na kupno mocarnego sprzętu.
Tak swoją drogą, jeden fragment zapowiedzi brzmi niebezpiecznie jak QTE. Mam nadzieję, że to wynik sformułowania Game Informera, a nie faktyczny element gry.
#86 Napisany 07 grudnia 2010 - 13:25
W dwóch miejscach tylko. W jednym okazało się, że to moja tępota umysłowa jest winna a nie wykrywanie ruchu w grze.Oczywiście, że należy trollować developerów, którzy pieprzą grę bo nie potrafią jej zrobić dobrze technicznie. Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.
ORLY?A co do Uncharted to zabawne, że hejtują serię typy co nigdy w nią nie grali i nigdy nie zagrają.
Nie wiem jak U2, ale U1 _nie_ miał otwartych przestrzeni, po których można się swobodnie poruszać. Miał tylko areny do walki z falami przeciwników. Padacznie zaprojektowane areny, dodam, bo każda z nich miała tylko jedną ścieżkę "przez" i często trzeba było zgadywać "co level designer miał na myśli". Level designerski fail.Unchartedy nie mają tylko rynien, ale też miejscówki otwarte, gdzie nie ma jasno nakreślonej drogi i też trzeba się dobrze rozejrzeć, gdzie skoczyć itp. Tylko oczywiście technicznie nie ssą pałki jak koszmarki w Underworld.
Nie boję się tego napisać: jesteś trollem Czychu. A moderacja ssie, skoro nie dostałeś jeszcze warna za podjazdy o Uncharted w temacie o TR.
#87 Napisany 07 grudnia 2010 - 13:58
#88 Napisany 07 grudnia 2010 - 13:58
#89 Napisany 07 grudnia 2010 - 14:07
Tak, bo poza tematyką nie mają dużo wspólnego. Prawie jakby porównywać FIFA do Football Manager - obie o piłce nożnej, ale jednak zupełnie inne.Te gry bezpośrednio konkurują, Uncharted jest na fali, Tomb Raider dołuje. Dziwisz się porównaniom?