Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tomb Raider

PC PS3 PS4 X360 XONE Crystal Dynamics Square Enix

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1267 odpowiedzi na ten temat

#61 Zeus-Nelson Napisany 06 grudnia 2010 - 21:48

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
A mnie taka umorusana Lara kręci :oops: A co do gry, to nie wiem czy serii taka totalna zmiana wyjdzie na dobre...
  • 0

#62 Zwyrol Napisany 06 grudnia 2010 - 21:48

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Crystal Dynamics jeszcze słabego TR nie wypuścili. Zmiany wydaję się być fajne na papierze + klimat horroru, ale co mnie trochę niepokoi to, że gra ma być sandboxem. Popatrzcie sobie na liniowe Underworld, chociaż bardzo dobre, to miało masę bugów, to co będzie w przypadku jeszcze bardziej rozległego świata?
  • 0

#63 Gość_jachu_* Napisany 06 grudnia 2010 - 21:53

Gość_jachu_*
  • Goście
Okładka, dokładnie wraki, sugerują kapitalne miejsce akcji, a mianowicie Trójkąt Bermudzki. Przynajmniej ja tak bym to widział. Równoległy wymiar i te sprawy, niezbadany, nieprzychylny świat. Mocna rzecz. Nie wiem na ile prawdopodobna.
  • 0

#64 xell Napisany 06 grudnia 2010 - 21:54

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:

Crystal Dynamics jeszcze słabego TR nie wypuścili. Zmiany wydaję się być fajne na papierze + klimat horroru, ale co mnie trochę niepokoi to, że gra ma być sandboxem. Popatrzcie sobie na liniowe Underworld, chociaż bardzo dobre, to miało masę bugów, to co będzie w przypadku jeszcze bardziej rozległego świata?

Ta gra ma bardziej być w stylu Metroida/Batmana niż naprawdę otwartego świata. Odblokowywanie skilli znajdowanie przedmiotów umożliwi Ci dostęp do kolejnych lokacji. CD ma o rok więcej na tę odsłonę, powinni ją dopracować.
  • 0

#65 Godot Napisany 06 grudnia 2010 - 22:04

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Oby, oby. Drake`owi przydałaby się konkurencja ^_^
  • 0

#66 Nexus Napisany 06 grudnia 2010 - 22:18

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:
Dodany obrazek
  • 0

#67 xell Napisany 06 grudnia 2010 - 22:19

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:
Ciekawe, jak będzie wyglądać jej model w grze.
  • 0

#68 Kradziej Napisany 06 grudnia 2010 - 22:25

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Ciekawe, jak będzie wyglądać jej model w grze.

Oby nie dowalili jej wielkich piersi.
Ta era już minęła, teraz twórcy powinni raczej iść w stronę kobiecych postaci dobrze napisanych, a nie cycato-przerysowanych. Nariko, Jade, Elika - good; lasencje z Soulcalibura i podobnych - not good.
Poza tym IMO taka nienaturalna sylwetka utrudniałaby nadanie postaci obiecywanej głębi.
  • 0

#69 xell Napisany 06 grudnia 2010 - 22:27

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:
Mnie chodziło o to, jak się przełożą artworki i rendery na wygląd jej twarzy w grze, nie o wielkość dydków OLO
  • 0

#70 Kradziej Napisany 06 grudnia 2010 - 22:56

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Mnie chodziło o to, jak się przełożą artworki i rendery na wygląd jej twarzy w grze, nie o wielkość dydków OLO

Wiem, ale chciałem to dodać ;)
  • 0

#71 Zwyrol Napisany 07 grudnia 2010 - 01:11

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:

Ta gra ma bardziej być w stylu Metroida/Batmana niż naprawdę otwartego świata. Odblokowywanie skilli znajdowanie przedmiotów umożliwi Ci dostęp do kolejnych lokacji. CD ma o rok więcej na tę odsłonę, powinni ją dopracować.


Takie akurat rozwiązanie byłoby już znacznie lepsze, chociaż backtrackingiem zalatuje, co było nawet w Metroidzie. :]
  • 0

#72 ACZ Napisany 07 grudnia 2010 - 02:36

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:

Po latach jakoś mi Legend wydaje się lepsze niż Underworld.

Też mi się tak wydaje. Przede wszystkim gra nie była tak toporna.

Ryan, zostaw Czyśka, korytarzyki w Uncharted to jest to! Developerów tworzących coś innego należy na każdym kroku trollować.

No tak, zapomniałem. Sorry, nie...

Oczywiście, że należy trollować developerów, którzy pieprzą grę bo nie potrafią jej zrobić dobrze technicznie. Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.

A co do Uncharted to zabawne, że hejtują serię typy co nigdy w nią nie grali i nigdy nie zagrają.
Unchartedy nie mają tylko rynien, ale też miejscówki otwarte, gdzie nie ma jasno nakreślonej drogi i też trzeba się dobrze rozejrzeć, gdzie skoczyć itp. Tylko oczywiście technicznie nie ssą pałki jak koszmarki w Underworld.
W grę i tak nigdy nie zagracie więc obejrzyjcie i napiszcie mi czym się to róźni od miejscówek typowo tomb raiderowskich? Przy okazji możecie sobie popodziwiać grafikę do której Crystal Dynamics nigdy się nie zbliży. :cf:

Zabawni są ci hejterzy co gry ND widzieli jedynie na trailerach na których pokazywana jest głównie akcja natężona strzelaniem, a o całości gier nie mają zielonego pojęcia. :^^: :cf:
  • 0

#73 Giboonm Napisany 07 grudnia 2010 - 02:42

Giboonm

    Pikachu

  • Narybek
  • 86 Postów:

Unchartedy nie mają tylko rynien, ale też miejscówki otwarte, gdzie nie ma jasno nakreślonej drogi i też trzeba się dobrze rozejrzeć, gdzie skoczyć itp.


Coś tam się znajdzie, to fakt - Ale nie zmienia to faktu, że w 80ciu% Uncharted 2 to akcja w czystej postaci. ;)
  • 0

#74 ACZ Napisany 07 grudnia 2010 - 02:46

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Tylko, że jedna otwarta miejscówka w grach ND daje więcej przyjemności i frajdy z gry niż cały toporny Underworld. :cf:
  • 0

#75 Giboonm Napisany 07 grudnia 2010 - 02:50

Giboonm

    Pikachu

  • Narybek
  • 86 Postów:
Kwestia dopracowania. Jeśli nowy Tomb Raider pod tym względem utrzyma poziom to imo. szykuje się godny konkurent dla serii ND.

Edit. No i jeszcze zobaczymy ile akcji przyniesie nam ten reboot... Oby mniej, niż jak to mówią "Wyznaczają dzisiejsze standardy".
  • 0

#76 MaxVarEmreis Napisany 07 grudnia 2010 - 07:52

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.



Ani razu Dodany obrazek Nie miałem żadnych technicznych problemów Dodany obrazek
Lara wygląda na tych artach przepysznie Dodany obrazek
  • 0

#77 xell Napisany 07 grudnia 2010 - 08:13

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:

Oczywiście, że należy trollować developerów, którzy pieprzą grę bo nie potrafią jej zrobić dobrze technicznie. Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.

Właściwie to ani razu. Szukając bonusów faktycznie się natknąłem na parę upierdliwych aspektów sterowania (brak precyzji), ale przechodząc grę to właściwie ani razu.

Filmik korytarzyka

Proszę się nie kompromitować. :^^:

Takie akurat rozwiązanie byłoby już znacznie lepsze, chociaż backtrackingiem zalatuje, co było nawet w Metroidzie. :]

Bo o to chodzi w tego typu grach, żeby w kółko krążyć po w sumie niedużej przestrzeni i szukać, gdzie akurat można się dostać.
  • 0

#78 Chestitty Napisany 07 grudnia 2010 - 08:46

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1 193 Postów:
Są duże dydki :klaszcze::

Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#79 xell Napisany 07 grudnia 2010 - 08:50

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:
Ale nie absurdalnie duże :^^:
  • 0

#80 Cudak Napisany 07 grudnia 2010 - 09:00

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Powiedziałbym, że nie są przesadzone, jest w miarę normalnie :^^:
  • 0

#81 MaxVarEmreis Napisany 07 grudnia 2010 - 09:41

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Powiedziałbym, że nie są przesadzone, jest w miarę normalnie Dodany obrazek

Wygląda trochę jak Elena :^^:
Mam nadzieje, że będzie dużo DLC z ciuszkami :cf:
  • 0

#82 xell Napisany 07 grudnia 2010 - 09:47

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:
Do TRA na PC można było ściągnąć całą masę ciuszków :cf:

Tutaj są skany w czytelnej formie:
http://forums.gametr.../1152219?page=1
Brzmi aż za dobrze, żeby było prawdziwe.
  • 0

#83 MaxVarEmreis Napisany 07 grudnia 2010 - 09:57

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Do TRA na PC można było ściągnąć całą masę ciuszków Dodany obrazek

Tutaj są skany w czytelnej formie:
http://forums.gametr.../1152219?page=1
Brzmi aż za dobrze, żeby było prawdziwe.

Widziałem te wdzianka i są fpytke Dodany obrazek ,ale PC mnie nie interesuje. A własciwie, nie mam kasy na kupno mocarnego sprzętu.

Cóż, jak to się mówi hype train ruszył, zobaczymy czy dadzą rade.
  • 0

#84 Kakolukian Napisany 07 grudnia 2010 - 09:59

Kakolukian

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 556 Postów:
Zakochałem się :oops: Zajebistość, jaka wycieka z tych screenów, jest niepoprawnie duża :skacze:
  • 0

#85 xell Napisany 07 grudnia 2010 - 10:30

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:

Widziałem te wdzianka i są fpytke Dodany obrazek ,ale PC mnie nie interesuje. A własciwie, nie mam kasy na kupno mocarnego sprzętu.

Za 1500zł można mieć sprzęt, który z grami sobie radzi kilka razy lepiej od konsol. Może nie chcesz mimo wszystko poświęcić tyle kasy, niemniej nie trzeba wydawać aż tak dużo kasy.

Tak swoją drogą, jeden fragment zapowiedzi brzmi niebezpiecznie jak QTE. Mam nadzieję, że to wynik sformułowania Game Informera, a nie faktyczny element gry.
  • 0

#86 Ryan Napisany 07 grudnia 2010 - 13:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Oczywiście, że należy trollować developerów, którzy pieprzą grę bo nie potrafią jej zrobić dobrze technicznie. Ciekawe ile razy gryzłeś paznokcie z nerwów przechodząc Underworld.

W dwóch miejscach tylko. W jednym okazało się, że to moja tępota umysłowa jest winna a nie wykrywanie ruchu w grze.

A co do Uncharted to zabawne, że hejtują serię typy co nigdy w nią nie grali i nigdy nie zagrają.

ORLY? :clown:

Unchartedy nie mają tylko rynien, ale też miejscówki otwarte, gdzie nie ma jasno nakreślonej drogi i też trzeba się dobrze rozejrzeć, gdzie skoczyć itp. Tylko oczywiście technicznie nie ssą pałki jak koszmarki w Underworld.

Nie wiem jak U2, ale U1 _nie_ miał otwartych przestrzeni, po których można się swobodnie poruszać. Miał tylko areny do walki z falami przeciwników. Padacznie zaprojektowane areny, dodam, bo każda z nich miała tylko jedną ścieżkę "przez" i często trzeba było zgadywać "co level designer miał na myśli". Level designerski fail.

Nie boję się tego napisać: jesteś trollem Czychu. A moderacja ssie, skoro nie dostałeś jeszcze warna za podjazdy o Uncharted w temacie o TR.
  • 0

#87 Godot Napisany 07 grudnia 2010 - 13:58

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Te gry bezpośrednio konkurują, Uncharted jest na fali, Tomb Raider dołuje. Dziwisz się porównaniom?
  • 0

#88 oranje Napisany 07 grudnia 2010 - 13:58

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Oby z tych zapowiedzi wyszło coś super, a nie potworek w stylu Undeground, który do połowy Meksyku był naprawdę bardzo fajny i podobny do Anniversary, ale później było już słabo . Ostatnia miejscówka to już w ogóle porażka totalna. Nie ukrywam, że Legend podobał mi się dużo bardziej.
  • 0

#89 xell Napisany 07 grudnia 2010 - 14:07

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 312 Postów:

Te gry bezpośrednio konkurują, Uncharted jest na fali, Tomb Raider dołuje. Dziwisz się porównaniom?

Tak, bo poza tematyką nie mają dużo wspólnego. Prawie jakby porównywać FIFA do Football Manager - obie o piłce nożnej, ale jednak zupełnie inne.
  • 0

#90 Godot Napisany 07 grudnia 2010 - 14:11

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Obydwie to gry akcji z wieloma elementami platformowymi, walką z przeciwnikami. Gdzie widzisz większe różnice? Przeszedłem obydwie części Uncharted, przeszedłem kilka części Tomb Raidera. Gry są bardzo podobne w założeniach i gameplayu. Uncharted ma więcej strzelania, Tomb więcej elementów platformowych. Tyle różnic
  • 0



Inne z tagami: