Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Elder Scrolls V: Skyrim

Bethesda Switch PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
3119 odpowiedzi na ten temat

#3001 Eldarion Napisany 13 czerwca 2016 - 17:21

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

 

miło że za darmo na pc jeśli się ma poprzednią wersję plus dlc

Czyli jak mam na steam SKyrima z dodatkami to dostane update? 

 

 

tak wyczytałem, dostaniemy za free

http://www.eurogamer...-w-pazdzierniku


Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 13 czerwca 2016 - 17:22

  • 0

#3002 Iras Napisany 13 czerwca 2016 - 17:44

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Walka i mechaniki nope, rozwój tak, ale SKyrim masz wolny wybór co do ściezki, Geralt jest wiedźminem i tego nie zmienisz, dopiero w Cyberpunku Redzi beda mogli poszaleć. 

 

Przecież w wiedźminie to się nawet dobrego wiedźmina nie da zrobić. Ledwie podpakowałem igni i szybkie ciosy mieczem i już nie miałem ani punktów do rozdysponowania, ani wolnych slotów na umiejętności. Właściwie miałem wrażenie, że zamiast rozwijać Geralt się po prostu zwija. Zaczynałem używając wszystkiego, a kończyłem klepiąc dwa skille na krzyż. Nie wiem czy dało się to rozwiązać w gorszy i bardziej odbierający fun z gry sposób.


  • 0

#3003 Stan Napisany 13 czerwca 2016 - 17:49

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

No tak nie możesz zrobić wszechmocnego, nie to co w Skyrimie! Z dodatkami masz od groma pkt. do wydania w Wieśku( a sa jeszcze dodatkowe za medytacje przy punktach mocy). Na NG+ to juz w ogóle zrobisz dopakowanego z mutacjami i cała resztą, choć nie wszechmocnego ze względu na sloty(i bdb). 


  • 0

#3004 Iras Napisany 13 czerwca 2016 - 18:12

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

A wystarczyło podnieść poziom trudności i tak zbalansować grę, żeby wymuszała korzystanie z pełnego wachlarza umiejętności. Nie byłoby problemu wszechmocności, a gracz nie byłby skazany na klepanie przez większość gry jednego ataku.


  • 0

#3005 Stan Napisany 13 czerwca 2016 - 18:54

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

Wymaga, ale trzeba grać w nią na poziomie wyższym niż normal.  :reggie:


  • 0

#3006 blue Napisany 13 czerwca 2016 - 19:10

blue

    Blanka

  • Narybek
  • 195 Postów:

Przecież w wiedźminie to się nawet dobrego wiedźmina nie da zrobić. Ledwie podpakowałem igni i szybkie ciosy mieczem i już nie miałem ani punktów do rozdysponowania, ani wolnych slotów na umiejętności. Właściwie miałem wrażenie, że zamiast rozwijać Geralt się po prostu zwija. Zaczynałem używając wszystkiego, a kończyłem klepiąc dwa skille na krzyż. Nie wiem czy dało się to rozwiązać w gorszy i bardziej odbierający fun z gry sposób.

 

Ale chwalenie się nieudolnością jest zwyczajnie słabe. Nie ogarnąłeś gierki, to przynajmniej się tym nie chwal :hedszot:


  • 0

#3007 Chewie Napisany 13 czerwca 2016 - 19:20

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

Jak mówicie o wieśku to prawda. Skyrim i fallouty mają tą przypadłość że szybko się wbija level i gra się staje za łatwa. Najlepiej pod tym względem wypada New Vegas od obsidianu z poziomem hardcore.


  • 0

#3008 Iras Napisany 13 czerwca 2016 - 19:43

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 150 Postów:

Ale chwalenie się nieudolnością jest zwyczajnie słabe. Nie ogarnąłeś gierki, to przynajmniej się tym nie chwal  :hedszot:

 

:lol:

 

Jest jakiś sekretny sposób na podwojenie liczny slotów i punktów? Nie? Więc wszystko, co napisałem, się zgadza.

 

Wymaga, ale trzeba grać w nią na poziomie wyższym niż normal.  :reggie:

 

Na normalu to chyba jedną ręką i z zawiązanymi oczami, żeby nie zasnąć po godzinie :lol2:


Ten post był edytowany przez Iras dnia: 13 czerwca 2016 - 19:44

  • 0

#3009 Stan Napisany 13 czerwca 2016 - 19:52

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

Skoro tak grałeś, to potem nie marudź. Wątpie abyś grął na wyższym, bo byś takich pierdów nie rozpowszechniał. :cf: 


  • 0

#3010 fingus Napisany 13 czerwca 2016 - 20:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
B ma w planach jeszcze dwa projekty przed elder scrolls 6. Czyżby kolejne remastery? ;)
https://twitter.com/...424102963548160
  • 0

#3011 Stan Napisany 13 czerwca 2016 - 20:40

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

i to mnie boli, bo TES 6 powinien już być w fazie produkcji, w koncu Skyrim ma 5 lat. Tyle ile Oblivion w momencie jego wyjścia. 


  • 0

#3012 fingus Napisany 13 czerwca 2016 - 20:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nie jest powiedziane, że już nad nim nie pracują.
  • 0

#3013 torq314 Napisany 13 czerwca 2016 - 20:42

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 479 Postów:
Po wiedźminie 3 wrócili do projektu ;)
  • 1

#3014 Chewie Napisany 13 czerwca 2016 - 20:47

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

pewnie robią od wydania skyrima, wątpię żeby był nowy silnik 


  • 0

#3015 fingus Napisany 14 czerwca 2016 - 08:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
http://www.vg247.com...y-long-way-off/
Bla bla bla Todda Howarda:

Elder Scrolls 6 is kind of like the elephant in the room always when we talk about anything. And I think it’s good in these moments to tell our fans, ‘Yes, of course we are. It’s something we love.’ But it is – you know, I have to be careful what I say – it’s a very long way off.

And we actually have two other large projects we’re also doing that are bigger than anything we’ve done. People will probably hear about those probably even before Elder Scrolls VI. And that’ll make sense many years from now.

We think very long term. We’re not a developer that’s going to rush something like this out. When you think about what is the future of that kind of game, we have a pretty good idea of what that’s going to be, and it’s just going to take technology and time we don’t necessarily have right now.

Gdzieś na świecie umiera goblin, za każdym razem, gdy twórca giereczek mówi "to niesamowicie ambitny projekt, na razie nie ma technologii która pozwoliłaby nam go zrealizować".
  • 0

#3016 burnstein Napisany 14 czerwca 2016 - 11:01

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Bo nie ma, z insajderskich źródeł wiem, że do generatora questów chcą dodać generator fabuły.


  • 0

#3017 fingus Napisany 14 czerwca 2016 - 11:12

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Generatory fabuł to ja widziałem wieki temu w pisemkach dla przegrywów grających w papierzane erpegi. :cf:
  • 0

#3018 burnstein Napisany 14 czerwca 2016 - 11:14

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 115 Postów:

Sam widzisz jaka ta Biedthesda zacofana.


  • 0

#3019 fingus Napisany 14 czerwca 2016 - 11:20

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nawiasem mówiąc - ciekawe jest to, że te "dwa inne projekty" datują na "być może nawet przed ES6". Co oznacza, że nie są to (w każdym razie nie oba) jakieś zapchajdziury w stylu remasterów czy lightowych spinoffów, mające wypełnić czas w oczekiwaniu na mesjasza, ale faktycznie solidne, duże projekty z własnym harmonogramem, którego wylot może trafić tak, a może trafić inaczej, ale celują mniej więcej tutaj. :hmmm:
  • 0

#3020 Chewie Napisany 14 czerwca 2016 - 16:45

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

jebać, czekamy na skywinda


  • 0

#3021 torq314 Napisany 14 czerwca 2016 - 17:05

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 479 Postów:
Wiedźmin pokazuje, że podstawą dobrego erpega musi być uniwersum - i to nie tylko lore, które elderscrolls ma, ale też konkretni eNPeCe, z konkretnymi historiami, motywacjami, czym bardziej szarymi tym lepiej.

Po Wiedźminie, nawet jak ktoś nie czytał książek, zapamięta całe mnóstwo postaci, Triss i Yen, Yarpena, Jaskra, Ciri, Barona, Dijkstrę, Emhyra, Vesemira, Olgierda, Shani i Pana Lusterko.

A kogo pamięta się z elderscrollsów? Z Obliviona pamiętam imperatora i jego syna. Ze Skyrim - Ulfrica i Tuliusa i tę babę co za mną latała pół gry, Lydię. Przy czym, jakbym miał te postacie skojarzyć z czymś konkretnym to mi się rozmywają.

Przed Wiedźminem nie przeszkadzało mi to, istotą open-wordlowego sandboksa bywał dla mnie zwykle sam świat, a eNPeCe to było tło, bohaterem był sam świat. Problemem od czasów morrowinda była jednak skala - po Daggerfallu spodziewałbym się miast takich jak tam, gdzie z jednego końca miasta na drugi idzie się dwie, trzy minuty biegiem, a nie dwadzieścia sekund, a samo miasto - stolica imperium - to trzy ulice na krzyż. Zarówno Oblivion jak i Skyrim nadrabiały to jednak zróżnicowaniem, samo poznanie topografii i specyfiki różnych zakątków mapy to dla mnie zwykle kilkadziesiąt godzin łażenia.

Wiedźmin dodaje jednak do tego sensowną fabułę i bohaterów. Okazuje się, że nadal można mieć nieliniowe questy, mocno różniące się w zależności od wybranej ścieżki, ba, niektóre questy mogą w ogóle nie wystąpić przy pewnych wyborach (np. to jak można rozegrać Dijkstrę), a jednak trzyma to spójność - takiej złożoności fabularnej elderscrollsy nigdy nie miały.

Żeby być uczciwym - w obu grach słabują dungeony, o złożoności lochów z Daggerfalla mogę tylko marzyć, tam co prawda problemem była przesada w drugą stronę, lochy bywały tak duże że ich obejście potrafiło zajmować 3-4 godziny (sic!), do tego składały się często z prefabrykatów (czyli takich samych segmentów) - ale z kolei bywały takie, w których wchodziło się do ogromnych, wielopiętrowych pieczar, z windami, posągami i trzeba było kombinować co robić żeby przejść dalej. W Wiedźminie bywają takie lochy, ale 3/4 to dwa korytarze i pieczara, jak z tego samego generatora.

Mi osobiście w Wiedźminie brakuje też takich generowanych questów przez gildie, takich Radiant Questów, które mogą się w końcu znudzić, ale udają że gra jest wypchana contentem, choć w rzeczywistości nie jest. W efekcie, jak się w Wiedźminie naprawdę wszystko wyczyści, to nie ma co robić, w Elderscrolls jest zawsze co robić.
  • 1

#3022 Chewie Napisany 14 czerwca 2016 - 17:23

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

Mi się podobały dungeony w skyrimie, duży progres względem obliviona. Za to w nowym falloucie było bardzo czuć copy paste, nie ma to jak lokacje i metro z trójki. To że dungeony nie są tak skomplikowane jak kiedyś, pewnie świadczy o tym, że teraz ludzie nie mają tyle cierpliwości i chcą tylko ubić moby i oddać questa. Szkoda.

 

Swoją drogą f3 to chyba najgorsza gra beth pod względem rozwoju postaci, level cap do 20 poziomu i wszystkie skille wymaksowane. Na szczęście jest taki mod Fallout Wanderers Edition - świetna sprawa.


  • 0

#3023 nole Napisany 22 czerwca 2016 - 01:29

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 728 Postów:

Cena będzie 60€  :hedszot:.


  • 0

#3024 Otacon Napisany 22 czerwca 2016 - 10:16

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
Nowa jakość to i zapłacić trzeba :tak:
  • 0

#3025 Danteusz Napisany 22 czerwca 2016 - 18:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:

Cena będzie 60€  :hedszot:.

Grubo. Dobrze że mam za darmo :^^:


  • 2

#3026 Spuczan Napisany 22 czerwca 2016 - 21:28

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 034 Postów:

HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOŁ!

 

Co tu się wyrabia!!!!oneone Dante nawołuje do piracenia szydząc otwarcie z ciężkiej pracy kolegów z branży. Nieładnie :nie:

 

 


  • 0

#3027 ACZ Napisany 22 czerwca 2016 - 21:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:

To chyba chodzi o to, że jak kupiłes grę na pececie to dostaniesz remaster za friko.


  • 0

#3028 Nexus Napisany 22 czerwca 2016 - 22:02

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:

Grę plus wszystkie DLC. Wtedy jest za friko. Tak mnie własnie lekko kusi żeby je kupić tylko nie wiem ile te wszytskie dlc razem kosztują no i czy ile to w zasadzie jest  te "wszystkie DLC".


  • 0

#3029 Stan Napisany 22 czerwca 2016 - 22:05

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

Dawnguard, Dragonborn, Hearthfire. To są te DLC. 


  • 1

#3030 Nexus Napisany 22 czerwca 2016 - 22:24

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 960 Postów:

Dawnguard, Dragonborn, Hearthfire. To są te DLC. 

Dzięki za info. Raczej sobie więc daruję. 

 

30lzzw0.jpg

 

Może te parę lat temu bym to brał ale nie teraz gdy jedno DLC do Wieśka wciąga wszystkie DLC do Skyrima za ułamek tej ceny.  :zakochany:


Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 22 czerwca 2016 - 22:26

  • 0



Inne z tagami: