The Elder Scrolls V: Skyrim
#31 Napisany 12 grudnia 2010 - 21:13
#32 Napisany 12 grudnia 2010 - 21:25
No to bomba. W ogóle zapomniałem o możliwości takiej gry, 3 ostatnie gry Bethesdy były dla mnie bardzo grywalne (Oblivion i 2 Fallouty) i nawet silnik mi się podobał (w NV już mniej, ale nie odrzuca, jak DrMaxa), a jak będzie w podobnym stylu i na nowych silniku, to już czekam ten rok
Cool Daddy i ogolnie Imma let you finish, ale New Vegas to Obsidian robil.
#33 Napisany 12 grudnia 2010 - 21:41
#34 Napisany 12 grudnia 2010 - 22:17
Dobra, dobra ale czy w Oblivionie główne misje są jakoś oznaczone? Bo wydaje mi się, że tam są sytuacje, że trzeba łazić i gadać z kimś aż dostaniemy jakiś quest a potem i tak nie wiemy czy on popycha fabułę czy tylko dostaniemy parę zardzewiałych skarpet za niego.
Tak, główne misje są oznaczone.
Nic takiego nie napisałeś.
Mówiłem i zaraz poszukam. Chyba, że przy zmianie silnika forum to znikło. A jak wiemy dużo postów znikło.
Skyrim to kraina Nordów, pokryta śniegiem. W Oblivionie znajduje się na północy od Cyrodil.
#35 Napisany 12 grudnia 2010 - 23:26
#36 Napisany 13 grudnia 2010 - 19:56
moje:
1) bardziej zróżnicowane podziemia, bliżej Morrowind niż te ctrl+c/ctrl+v z Oblivion
2) bardziej rozwojowe zadania, bliżej Falloutom niż Elderscrolls
3) dynamicznie levelowane otoczenie jak w Falloutach
4) jakaś inteligentna minigierka na otwieranie zamków, coś krok dalej niż to z Fallouta (w Oblivion jest to słabe)
5) fajnie rozbudowany system towarzyszy, wynajmowani/przyzywani
6) nie jestem pewien czy swobodne skakanie po lokacjach to dobry pomysł, teleporty/skoczki z Morrowinda podchodziły mi bardziej
7) VATS albo chociaż jakas namiastka autoaimingu plus więcej różnych broni miotających
8] alternatywne sposoby rozwiązywania zadań
9) Jeremy Soule jako autor muzyki
10) większy teren niż w Oblivion. nie mówię że od razu Daggerfall, ale więcej.
11) większe miasta, ideałem dla mnie był rozmiar miasta w Daggerfall, gdzie od muru do muru w poprzek szło się kilka minut.
12) żadnego doładowywania fragmentów mapy jak w Fallout (ze ścianami z gruzowisk), ładować może się tylko wnętrze miasta (choć i tu upierałbym się że niekoniecznie) i wnętrza domów
13) Skyrim nie ma wysp, a ja bym popływał statkiem między jakimiś wyspami
14) pojazdy latające (smoki?), tak żeby było widać teren z góry
15) więcej epickich akcji, w których udział biorą jakieś większe grupy. jakieś lokalne potyczki, małe bitwy, może oblężenia jakichś miast
16) ŻADNEGO online!
#37 Napisany 13 grudnia 2010 - 20:19
I git napewno, nie bedzie na Gamebryo to moge spać spokojnie, mam teraz tylko nadzieje, ze to ID Tech 5
Już wiadomo, że też nie - Howard to powiedział.
Ja bym marzył, żeby bohater był nieco bardziej "obecny" w świecie, w sensie famy, czy tego typu rzeczy.
#38 Napisany 13 grudnia 2010 - 20:27
Developed by Bethesda Game Studios® under the direction of Todd Howard, Skyrim will be released on Xbox 360®video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 computer entertainment system, and Games for Windows® worldwide on November 11, 2011. Details on the game will be revealed in our exclusive cover story in Game Informer®’s February issue, which ships to subscribers in early January 2011.
ekhm! ekhm!
to tak jakby Redakcja szukała pomysłów na styczniowy numer.
#39 Napisany 13 grudnia 2010 - 20:49
Podobają mi się twoje pomysły, szczególnie te z dużymi akcjami czy wyspami - pograłbym w tojakieś specjalne życzenia/oczekiwania?
ciamciamciam, chrum chrum chrum
#40 Napisany 13 grudnia 2010 - 21:52
#41 Napisany 13 grudnia 2010 - 22:37
N+ ma okładki na kilka miechów w przód zarezerwowane.to tak jakby Redakcja szukała pomysłów na styczniowy numer.
#42 Napisany 13 grudnia 2010 - 23:03
N+ ma okładki na kilka miechów w przód zarezerwowane.
jeśli to nie będzie cover story, tylko zwyczajny tekst, też się nie pogniewamy.
#43 Napisany 13 grudnia 2010 - 23:14
Może... zmiany pór roku (nie wiem, do jakiego stopnia Skyrim jest śnieżne - w lorze TES siedzi mój kumpel, nie ja)? Byłoby PIĘKNIE.Dobra, ale przecież Skyrim to śnieżna kraina. Ja nie chcę cały czas zimowych klimatów (chociaż Brume uwielbiałem), a ciekawe jak to właśnie będzie wyglądać.
#44 Napisany 14 grudnia 2010 - 00:21
#45 Napisany 14 grudnia 2010 - 03:01
Nick Breckon pisze, że silnik sprawdza się kapitalnie w TESV.
http://www.eurogamer...-skyrims-engine
#46 Napisany 14 grudnia 2010 - 07:42
#47 Napisany 14 grudnia 2010 - 07:58
Xelloss może mieć rację, więc tu należą mu się słowa przeprosin co też czynię.
#48 Napisany 14 grudnia 2010 - 08:18
#49 Napisany 14 grudnia 2010 - 13:17
Wyszedłby crap jak to całe Minecraft, które jest grą dla nerdów.Minecraft w wersji Elder Scrolls.
#50 Gość_Carbon_* Napisany 14 grudnia 2010 - 18:17
#51 Napisany 15 grudnia 2010 - 23:03
Nie znasz się na grach. Czasem trafi Ci się teoria, w której pławisz się przez pół roku na forum ale nie tym razem Szerloku.Wyszedłby crap jak to całe Minecraft, które jest grą dla nerdów.
#52 Napisany 20 grudnia 2010 - 16:53
Todd Howard, prezes Bethesda Softworks, ujawnił nam dzisiaj garść informacji na temat swojego nowego projektu.
1) Prace nad grą rozpoczęły się tuż po premierze Obliviona w 2006 roku
2) Obecnie nad grą pracuje około 100 osób
3) Howard twierdzi, że do ekipy zajmującej się procesem dewelopingu, werbowani są jedynie najlepsi ludzie w branży
4) Na styczeń 2011, Bethesda przygotowała ogromną ilość materiałów, jakie zostaną pokazane graczom
5) Twórcy mówią, że "bramy" do świata gry muszą zostać otwarte z naprawdę wielkim impetem, co ma na celu wprawienie graczy w prawdziwą ekscytację
#53 Napisany 20 grudnia 2010 - 21:01
#54 Napisany 20 grudnia 2010 - 21:10
Innymi słowy: nie powiedzieli NIC.
słuchałem tego ich podcastu i z całym szacunkiem, w ciągu tych 12 minut powiedzieli proporcjonalnie tyle co Wy w ciągu 2h epic fail.
można to nazwać "NIC" ale wtedy konsekwentnie.
#55 Napisany 20 grudnia 2010 - 21:55
#56 Napisany 05 stycznia 2011 - 16:06
#57 Napisany 05 stycznia 2011 - 19:54
Jutro w Game Informerze będzie masa informacji o grze.
też czekamy.
#58 Napisany 05 stycznia 2011 - 20:42
#59 Napisany 07 stycznia 2011 - 23:46
http://boards.4chan.org/v/res/83330108
Dla dobra psychincznego odradzam czytania komentarzy;]
#60 Napisany 07 stycznia 2011 - 23:50
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 14:40 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|